جوان سازی پوست با لیزر چگونه است؟

0

پیر شدن یا Aging یکی از مراحل اجتناب ناپذیر زندگی همه ما است. با گذر از دوران میان‌سالی و ورود به کهن‌سالی، بدن انسان دستخوش تغییراتی می‌شود. بیشترین نمود این تغییرات در صورت و پوست افراد قابل مشاهده است. کلاژن سازی و الاستیسیته پوست در اثر افزایش سن کم می‌شود؛ همین موضوع زمینه‌ساز ایجاد چین و چروک است.

Aging یک روند طبیعی است و نمی‌توان با آن مقابله کرد. اما روش‌هایی وجود دارند که سرعت پیرشدن پوست را کندتر می‌کنند. اگر سوالی همچون «جوان سازی پوست با لیزر چگونه است» ذهن شما را مشغول کرده، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین روش جوان سازی پوست صورت

درست است که راهی برای جلوگیری از پیری وجود ندارد، اما افرادی با سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و فعالیت بدنی روزانه، نشانه‌های کهن‌سالی را به تأخیر می‌اندازند. پیش از اقدام به جوانسازی پوست، بهتر است با مراقبت و Skin Care، پیشگیری‌های لازم را انجام دهید. استفاده از کرم‌های ضدآفتاب، عینک آفتابی، دوری از سیگار و دخانیات، انجام فعالیت‌های بدنی روزانه و عدم مصرف مشروبات الکلی از جمله پیشگیری‌ها و مراقبت‌های مناسب پوست هستند.

چنانچه با انجام مراقبت‌ها، همچنان روی پوستتان نشانه‌های پیری نمایان شد، وقت به‌کارگیری بهترین روش‌های جوان‌سازی پوست می‌رسد. کوچک شدن عضلات صورت، تحلیل رفتن استخوان صورت، تحلیل رفتن چربی زیر پوست و از دست دادن الاستیسیته (کشسانی) پوست صورت، از موارد موثر در ایجاد چین و چروک هستند.

با دستگاه هایفو دابلو گلد؛ جوان سازی پوست با لیزر چگونه است؟

داشتن پوستی صاف و شاداب و عاری از هرگونه لکه آرزوی اکثر خانم‌ها است. با بالاتر رفتن سن و از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست، چین چروک‌ها نمایان می‌شوند. این موضوع ممکن است باعث کاهش اعتمادبه‌نفس در برخی افراد شود. به‌همین دلیل در کلینیک‌های زیبایی، از لیزرهای جوان سازی پوست استفاده می‌کنند.

یکی از این موارد، دستگاه هایفو گلد پریمیوم (Gold Premium) است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. تکنولوژی HIFU، امواج فراصوت با شدتی بیشتر از ۵ وات بر سانتی‌متر مربع دارد و به‌صورت متمرکز به عمق دلخواه پوست نفوذ می‌کند. عده بسیاری از زیباجویان صرف‌نظر از قیمت هایفو دابلو گلد، از این دستگاه استفاده‌های متنوعی می‌کنند. هایفو گلد Premium به‌جز جوان‌سازی و رفع لکه‌های پوستی، برای لیفت صورت و بدن، لیفت گردن، کاهش عمق خط خنده، افزایش حالت کشسانی پوست و لیفت ابرو نیز کاربرد دارد.

پوشش دادن کلیه تایپ‌های پوستی (از روشن تا تیره)، سرعت بسیار بالای روند درمان، اثر درمانی بلندمدت، عدم نیاز به مراقبت، نداشتن دوره نقاهت و آسیب نرساندن به بافت پوست از جمله مزایای استفاده از هایفو دابلو گلد هستند.

کلاژن سازی پوست صورت با لیزر؛ Skin rejuvenation

کلاژن که به انگلیسی collagen نوشته می‌شود، یکی از عوامل جلوگیری کننده از پیری پوست است. این ماده به‌طور طبیعی در بدن انسان‌ها تولید می‌شود. با افزایش سن و ورود به کهنسالی، مقدار کلاژن سازی بدن افت می‌کند و این ماده در بدن به مقدار کمتری تولید می‌شود؛ درنتیجه روی پوست صورت و بدن چروک‌هایی ایجاد می‌شود. بهترین دستگاه جوانسازی پوست با تحریک غشاء رویی صورت و بدن، سبب کلاژن سازی می‌شود.

فراموش نکنید که برخی از افراد به پیری زودرس پوست مبتلا می‌شوند. عواملی از قبیل: برنزه کردن پوست، خوردن فست فودها و غذاهای فرآوری شده، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، استرس بیش از حد و عدم استفاده از کرم‌های ضد آفتاب باعث پیر شدن پوست پیش از میانسالی هستند.

عوارض جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست از طریق لیزر، در سال‌های اخیر به‌شدت طرفدار پیدا کرده است. به‌دلیل اثربخشی بالا و اثر بلندمدت، عده بسیاری از افراد از روش‌های جوان‌سازی با لیزر استفاده می‌کنند. این روش به‌خودی خود عوارضی ندارد؛ اما باید در انتخاب دستگاه دقت کرد.

مراکز و کلینیک‌های زیبایی با استفاده از دستگاه‌های لیزر ارزان قیمت و بی کیفیت، با جان و مال زیباجویان بازی می‌کنند. توصیه ما این است که پیش از اقدام برای رفع چین و چروک پوست، از معتبر بودن کلینیک و دستگاه‌های به‌کار رفته اطمینان حاصل کنید. در امور زیبایی هیچ‌گاه نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.

خرید مدرن‌ترین دستگاه‌های جوان‌سازی پوست از آفا

در این نوشته درباره جوان سازی پوست با لیزر چگونه است صبحت کردیم و دلایل ایجاد چین و چروک روی پوست را شرح دادیم. به‌جز کهولت سن و ورود به کهنسالی، از عوامل ایجاد پیری زودرس پوست صحبت کردیم. زیباجویان برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست ملزم به استفاده از پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های روز دنیا هستند. به‌همین دلیل است که باید در انتخاب کلینیک لیزر وسواس به‌خرج دهند و مراکزی با دستگاه‌های نوین را انتخاب کنند.

شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) با بیش از ۱۵ سال سابقه در فروش تجهیزات زیبایی و جوان‌سازی پوست مشغول به‌کار است. کلیه دستگاه‌های این شرکت از فناوری‌های روز دنیا بهره‌مندند و خدمات نوینی را به افراد مختلف ارائه می‌دهند.

برای کسب اطلاعات مفید و مشاهده دستگاه‌ها و ابزارها، به سایت afateb.com مراجعه کنید. بهتر است پس از بررسی کلی و اصولی دستگاه‌ها و انتخاب محصول مورد نظر، آن را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه راهنمایی نیز امکان گفتگو با کارشناسان پشتیبانی آفا از طریق شماره تماس 02188107070 وجود دارد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.