بهترین جراح پلک در مشهد کیست ؟

0
رپورتاژ

عمل جراحی پلک که به آن بلفاروپلاستی نیز می گویند، در واقع یک جراحی زیبایی و گاها درمانی برای از بین بردن پوست اضافه و چربی اطراف چشم است. این عمل در طی سال های گذشته به دلایلی همچون؛ سرپایی بودن جراحی، دوره نقاهت کوتاه، نتیجه دائمی و در نهایت تاثیر شگرفی که بر زیبایی چشم ها دارد، به یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار تبدیل شده است. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل با این عمل جراحی آشنا شوید. همینطور اطلاعات کاملی درباره انتخاب جراح پلک و هزینه آن نیز دریافت کنید.

پلک افتاده چیست و چرا به وجود می آید ؟

تمایل به زیبایی و جوانی در همه افراد وجود دارد. در این میان زیبایی چهره و به خصوص چشم ها نقش مهم تری ایفا می کند. بنابراین افتادگی پوست یا پف بیش از حد در پلک علاوه بر اینکه بر ظاهر صورت و چشمان اثر منفی دارد، گاهی باعث اختلال درعملکرد چشم یعنی بینایی و دید افراد نیز می شود.

این افتادگی ها و چین چروک ها و حتی پف چشم به ۳ دلیل به وجود می آیند :

۱- افرایش سن و ورود به دوره میانسالی : با گذشت زمان و افزایش سن پوست صورت دچار آتروفی ( تحلیل چربی) می شود. این تحلیل چربی زیر پوست باعث افتادگی پوست پلک و زیاد شدن چین و چروک می شود.

۲- وراثت : پلک افتاده و حتی پف بالا و زیر چشم می تواند کاملا ارثی باشد و از ابتدای کودکی با شما همراه باشد که به آن پتوز مادرزادی می گویند.

۳- نژاد : در برخی نژادها آناتومی صورت و چشم ها متفاوت است. بهترین مثال برای این عارضه کشورهای آسیای شرقی می باشد. در چشم های شرقی، پلک افتاده و چشم ها پف دار هستند. به عمل جراحی این گونه پلک های آسیایی، جراحی پلک شرقی یا کانتوپلاستی می گویند.

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) چیست ؟

عمل زیبایی پلک می تواند مشکلات گفته شده را در طی یک جراحی ۲ ساعته برای همیشه برطرف ساخته و جذابیت چشم هایتان را به شما برگرداند. در این عمل به دلیل حذف پوست اضافه و تخلیه چربی  پلک ها، چشم ها شاداب و جوان می شوند.

روش های جراحی پلک چیست ؟

عمل جراحی پلک به ۲ صورت قابل انجام است :

۱- عمل جراحی پلک بالا : برای رفع افتادگی پوست و تخلیه چربی اضافه بالای پلک.

۲- عمل جراحی پلک پایین : برای رفع برآمدگی پوست به صورت پف، چین و چروک، چربی جمع شده در زیر چشم.

۳- عمل جراحی هر دو پلک  : برای افرادی که در هر دو قسمت دچار مشکلات عنوان شده هستند انجام می شود که به آن بلفاروپلاستی ترکیبی می گویند.

در این صورت جراح زیبایی یا پلاستیک؛ طی بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی با ایجاد برش هایی بر روی پلک ها عمل تخلیه چربی، برداشتن پوست اضافه و لیفت پوست را انجام می دهد. سپس برش ها بخیه زده می شوند.

سن مناسب برای جراحی پلک چیست ؟

با اینکه عمل افتادگی پلک در سنین مختلف قابل انجام است. اما بهترین سن برای این عمل ۳۰ سال به بالا می باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که شخص باید در سلامت کامل بوده و دچار بیماری های مزمن نباشد.

آیا جراحی پلک برای شما مناسب است ؟

به طور کلی اگر دچار افتادگی پوست، چین و چروک و پف در اطراف چشم های خود هستید، جراحی پلک افتاده می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شما با مشورت با یک جراح زیبایی می توانید تمام جوانب این جراحی را بسنجید. گاهی ممکن است جراح روش های رفع افتادگی پلک بدون جراحی را برای شما بهتر بداند. در هر صورت نظر نهایی را جراح می تواند بدهد.

جراحی پلک در مشهد

اگر می خواهید جراحی پلک انجام دهید. انتخاب یک جراح پلک خوب با قیمت مناسب اولین کاری است که باید انجام دهید.  زیرا انتخاب جراح خوب در موفقیت عمل تان نقش مهمی دارد. چشم عضو حساس و مهمی است. بنابراین  جراح شما باید علاوه بر تخصص، تجربه کافی نیز در این زمینه را داشته باشد. اگر در انتخاب جراحتان دقت کافی به خرج ندهید، ممکن است دچار عواقب جانی و حتی مالی شوید.

اما از آنجاییکه یافتن یک جراح ماهر در شهرهای بزرگی مثل تهران یا مشهد کار آسانی نیست؛ پیشنهاد ما به شما این است که به سایت مدویکا مراجعه کنید و از کارشناسان آنها بخواهید که درباره انتخاب بهترین دکتر جراح پلک مشهد شما را راهنمایی کنند.

 

مورد دوم که باید درباره آن بدانید؛ هزینه جراحی پلک (بلفاروپلاستی) است. این هزینه عموما با توجه به چند عامل متفاوت است :

۱- تجربه و تخصص جراح زیبایی : دستمزد جراحان تازه کار کمتر از جراحان قدیمی و متبحر است.

۲- نوع و تکنیک جراحی : جراحی پلک می تواند فقط محدود به جراحی پلک بالا، یا پایین و یا هردو باشد.

۳- بیمارستان یا کلینیک : هزینه هر بیمارستانی با توجه به امکانات آن متفاوت است، همینطور هزینه کلینیک ها عموما کمتر از بیمارستان است. بستگی دارد که پزشک شما با چه بیمارستان ها و کلینیک هایی همکاری دارد.

 

همانطور که می بینید فاکتورهای زیادی در قیمت نهایی عمل بلفاروپلاستی موثرند، اما در سایت مدویکا به آدرس medvika.com جدول هزینه جراحی پلک در مشهد سال ۱۴۰۱ با جراحان به نام آورده شده است، که می تواند تا حدی آگاهی لازم درباره هزینه این عمل را به شما بدهد.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.