بیمه دندانپزشکی

1
رپورتاژ

بیمه دندانپزشکی از پراهمیت‌ترین، ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین بیمه نامه‌ها در مقایسه با سایر بیمه‌های درمانی می‌باشد‌. همان گونه که خودتان هم اطلاع دارید بخش اعظمی از خرج و مخارج ما صرف پرداخت هزینه‌های کلان درمانی می‌شود، که در این بین خدمات دندانپزشکی بعد از بستری شدن بالاترین جایگاه را از لحاظ هزینه در بین خدمات درمانی دارند. با توجه به سطح درآمد افراد جامعه و قیمت‌های گزاف دندان‌پزشکی قطعا بیشتر ما حتی با داشتن درد‌های طاقت فرسا و عذاب آور هم به این مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنیم. این کار اشتباه است و به مرور زمان باعث ایجاد عارضه‌های خیلی جدی‌تر برای دهان، دندان، لثه و حتی دیگر بخش‌های بدن مثل دستگاه گوارش و قلب می‌شود. پس خودداری و فرار از مراجعه به مراکز دندانپزشکی هرگز نمی‌تواند راه حل عقلانی باشد‌‌. در چنین موقعیتی بیمه دندانپزشکی با خدمات و پوشش دهی‌های گسترده می‌تواند آرامش و سلامت جسمی و روانی ما را تضمین کند.

 

دندانپزشکی ارزان

طبیعتا ما با دیدن واژه دندانپزشکی ارزان توقع خدمات باکیفیت با هزینه‌های کمتر را داریم. برخی از شرکت‌ها مثل شرکت مهراز کارت با کاهش هزینه های خدمات دندانپزشکی تمامی هزینه‌های درمانی دندان شما را با تخفیف پنجاه درصدی نصف می‌کنند، پس شما با در دست داشتن کارت دندانپزشکی مهراز می‌توانید ارزانی را در کنار کیفیت و در کلینیک‌های خصوصی طرف قرداد این مجموعه تجربه کنید.

 

کارت تخفیف دندانپزشکی

از آنجایی که شرکت‌های بیمه پوشش دهی‌های خاصی را برای خدمات درمانی در دندانپزشکی‌ها ندارند، تعدادی از شرکت‌های خصوصی در سراسر کشور شروع به ارائه کارت‌های تخفیف دندانپزشکی کرده‌اند. کارت تخفیف دندانپزشکی در واقع مثل بیمه نامه‌ها یک کارت، برگه و یا دفترچه است که در صورت مراجعه به مراکز تعیین شده ارزش می‌یابد. پس مهم است که کارت تخفیف خود را از شرکتی خریداری نمایید که در نقاط مختلف با کلینیک‌های درمانی متعددی قرارداد داشته باشد. شرکت مهراز کارت یکی از ارائه دهندگان کارت‌های تخفیف دندانپزشکی می‌باشد که مراکز درمانی متعددی را در شهر‌های بزرگ سراسر کشور مثل تهران، رشت، مشهد، البرز و… دارد. از دیگر مزایای کارت تخفیف دندانپزشکی می‌توان به امکان استفاده تمام افراد جامعه، کاهش دغدغه‌های مالی، کاهش ۵۰ درصدی کلیه خدمات دندانپزشکی، استفاده از خدمات دندانپزشکی در مراکز خصوصی، نزدیک بودن مراکز درمانی به محل سکونت و… اشاره داشت‌.

 

بهترین بیمه دندانپزشکی

تخفیفات بیمه‌های دندانپزشکی از تخفیفات ۸ درصدی با اعمال بر کل هزینه‌های آزاد شروع می‌گردد. از آنجایی که ۹۸ درصد خدمات دندان‌پزشکی به شکل خصوصی و آزاد به مردم عرضه می‌شود، اگر بیمه ما پوشش‌دهی پایینی داشته باشد ما همچنان باید هزینه‌های گزاف درمانی را از جیب بپردازیم. به همین علت توصیه ما به شما خرید بیمه نامه‌ای با پوشش‌های کافی می‌باشد‌. شما عزیزان در مجموعه مهراز کارت می‌توانید با پرداخت حق بیمه‌ای ناچیز برای تمامی خدمات تخصصی و عمومی در زمینه‌های زیبایی و درمانی از تخفیفات ۵۰ درصدی برخوردار شوید.

 

بیمه دندانپزشکی ارزان

قیمت این بیمه نامه در شرکت‌های گوناگون تفاوت‌های چشمگیری دارد، برخی از شرکت‌ها هزینه‌‌ای ثابت را برای خدمات جزئی در نظر می‌گیرند و برای خدماتی همچون جراحی شما مجبور به خریداری پوشش‌های اضافی می‌شوید که طبیعتا هزینه نهایی نیز افزایش می‌‌یابد. برخی شرکت‌های دیگر نیز همچون مهراز کارت با دریافت حق بیمه‌‌ای ثابت و اندک تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندان اعم از ایمپلنت، ارتودنسی، کامپوزیت، جرمگیری و بروساژ و… با تخفیف‌های ۵۰ درصدی به شما عزیزان ارائه می‌کنند‌.

 

پوشش‌های بیمه دندانپزشکی

شرکت‌های ارائه دهنده بیمه دندانپزشکی عموما از خدمات زیر پشتیبانی می‌کنند:

  • کشیدن دندان (کشیدن دندان‌های خلفی، عقل و قدامی)
  • ویزیت (معاینه، تجویز دارو، تشخیص، فرستادن به آزمایش و رادیولوژی)
  • جرمگیری لثه
  • جرم گیری دندان
  • رادیوگرافی تک دندان
  • جراحی دندان نهفته در سنج نرم و سنج سخت
  • بروساژ فک بالا و فک پایین
  • پرکردن دندان
  • ترمیم دندان

 

اگر به دنبال این هستید که بدانید آیا بیمه‌های دندان از خدمات زیباسازی دندان مثل ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت، لامینت و… پشتیبانی می‌کنند یا نه؟ باید بدانید که فقط برخی از شرکت‌ها مثل شرکت مهراز کارت در بخش زیباسازی دندان نیز از خدمات دندانپزشکی پشتیبانی می‌کنند.

 

بیمه دندانپزشکی مهراز کارت

شرکت مهراز کارت از سال ۱۳۸۴ با مجوز رسمی فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع به عرضه خدمات درمانی و زیباسازی دندان‌ها، مو، پوست، جراحی بینی، مامایی و مشاوره نموده است. این مجموعه روز به روز خدمات گسترده‌تری را با تخفیفات ویژه به سوابق خدمات کارت دندانپزشکی خود می‌افزاید.

مشاهده هزینه دندانپزشکی با داشتن مهراز کارت

 

خرید بیمه دندانپزشکی

برای تهیه بیمه دندانپزشکی مهراز کارت کافیست به سامانه اینترنتی مهراز مراجعه نموده و بعد از رفتن به صفحه خرید بیمه دندان (خرید آنلاین) و ثبت اطلاعات درخواستی و پرداخت حق بیمه‌ای ناچیز از درگاه آنلاین، بیمه نامه خود را با اعتباری یک ساله و بی قید و شرط در مراکز طرف قرارداد، خریداری نمایید؛ و در 24 ساعت پیش رو در مکان و زمانی دلخواه کارت بیمه خود را تحویل بگیرید.

همچنین پس از گذشت یک سال از تهیه بیمه دندانپزشکی مهراز می‌توانید در سال پیش رو با یک سوم هزینه اولیه کارت تخفیف خود را با همان خدمات و پوشش‌های گسترده در مجموعه مهراز تمدید نمایید. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای پاسخ به سوالات خود و برطرف نمودن ابهامات احتمالی از مشورت با مشاوران حاذق و متخصص شرکت مهراز کارت به صورت رایگان استفاده نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مهسا می گوید

    من چجوری میتونم کارت مهراز رو بگیرم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.