بهترین مکمل های مفاصل و استخوان [قرص غضروف ساز و کاهش درد مفاصل]

0

رپورتاژ

بهترین مکمل های مفاصل و استخوان کدامند؟ فرسودگی مفاصل نه تنها با افرایش سن، بلکه با ورزش زیاد نیز اتفاق می افتد. استفاده از وزنه های سبک در باشگاه می تواند از وقوع این اتفاق به خصوص در مفاصل جلوگیری کند. با این حال، امکان ورزش کردن برای تقویت مفاصل و یا مصرف مواد مغذی موثر در تقویت استخوان ها برای همه میسر نیست. مصرف مکمل های تقویت استخوان و مفاصل، راه مناسبی جهت جبران این کمبود می باشد.

مکمل های مفاصل و استخوان، استخوان ها را تقویت می کنند، باعث ترمیم غضروف های آسیب دیده می شود و التهاب را کاهش می دهند. اینکه بهترین مکمل های تقویت کننده استخوان کدامند؛ کدامیک از این مکمل ها در راستای غضروف سازی موثر هستند و کدام یک به کاهش درد مفاصل کمک می کنند؛ مباحثی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بهترین دارو برای درد مفاصل چیست؟

اکثرا درد مفاصل ناشی از آرتروز است، اما علل دیگری نیز می تواند داشته باشد که با مصرف بهترین مکمل های مفاصل و استخوان، امکان ترمیم و کاهش درد وجود دارد. هدف استفاده از مکمل های مفاصل و استخوان، التیام بخشیدن به درد ناشی از آرتروز است، اما مصرف خودسرانه آن ها اشتباه است. شما می توانید جهت خرید بهترین مکمل های درمان آرتروز به سایت داروخانه آنلاین داروهوم به آدرس https://daroohome.com مراجعه کنید و بهترین مکمل ها را از بهترین برندها، به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

برای تقویت استخوان ها و مفاصل چه بخوریم؟

علاوه بر استفاده از بهترین مکمل های مفاصل و استخوان، مصرف خوراکی‌ها نیز به طور شگفت انگیزی برای استخوان‌ ها مفید واقع می شوند، در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

سیب زمینی

دارای دو ماده منیزیم و پتاسیم است که به حفظ و سلامت استخوان ها کمک می کند.

انجیر

5 عدد انجیر متوسط تازه حاوی 90 میلی گیرم کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. خواص انجیر برای استخوان ها به حدی زیاد است که توصیه می شود انجیر در صدر لیست خرید قرار بگیرد.

تن ماهی

ماهی های چرب مثل قزل آلا و دیگر ماهی ها دارای مواد مغذی نظیر ویتامین D و اسیدهای چرب امگا 3  برای تقویت استخوان ها هستند. بهترین راه خرید ماهی قزل آلا کنسرو شده آن است، زیرا 85 گرم تن ماهی قزل آلا حاوی 183 میلی گرم کلسیم است.

کره بادام

کره بادام از بادام زمینی و کمی نمک درست شده که سرشار از کلسیم است. دو قاشق غذا خوری کره بادام زمینی، حاوی 112 میلی گرم کلسیم است.

آب پرتقال

آب پرتقال معمولا کلسیم زیادی ندارد، اما تولید کنندگان، آب پرتقال هایی تولید می کنند که حاوی کلسیم غنی شده است. به طوری که کلسیم موجود در این آب پرتقال با شیر لبنی یکسان است.

بامیه

بامیه سرشار از ویتامین C،A  و مواد معدنی مثل کلسیم، پتاسیم است. این غذا با خاصیت آنتی اکسیدان خود با اثرات مخرب رادیکال های آزاد مقابله می کند. حالت قلیایی بدن با این غذا بالا می رود که در نتیجه خاصیت التهابی مفاصل را از بین می برد.

بروکلی

بروکلی شاهکار‌ی غذایی محسوب می شود که برای مقابله با آرتروز مفید است. گاهی ممکن است از استفاده بهترین مکمل های مفاصل و استخوان نیز بهتر باشد. در بررسی ‌های علمی مشخص شده بروکلی به دلیل دارا بودن ترکیبات گوگردی مانند سولفورفان ‌ها از ساییدگی غضروف‌ها پیشگیری می کند. از این گذشته، این سبزی پرخاصیت مانع ترشح مواد التهاب ‌زا می شود. بروکلی منبع خوب اسید فولیک محسوب می شود و تمام ترکیبات آن جزء ترکیبات حفاظت ‌کننده غضروف‌ ها است.

بهترین مکمل های تقویت کننده استخوان ها حاوی کلسیم

کمبود کلسیم در زنان باردار باعث سقط جنین یا زایمان زودرس می شود. به همین دلیل، افراد در صورت کمبود کلسیم به استفاده از بهترین مکمل های مفاصل و استخوان روی می آورند. امروزه فایده کلسیم بر سلامتی بدن به اثبات رسیده است. اکثر افراد با رژیم غذایی سالم و استفاده از کلسیم برای سلامتی استخوان ها تلاش می کنند. کلسیم علاوه بر تقویت استخوان ها برای حفظ سلامت قلب، اعصاب و ماهیچه نیز مفید است.

تحقیقات نشان می دهد که استفاده از رژیم غذایی مناسب، بهترین راهکار برای پیشگیری از کمبود کلسیم است. اما استفاده از مکمل ها نیز می تواند کمبود این ماده در بدن را جبران کنند.

قرص استئوکینون هولیستیکا

قرص استئوکینون دارای ویتامین هایK2  و D3 است و در سلامت استخوان و پیشگیری از بیماری های استخوان مثل پوکی نقش موثری دارد. با افزایش سن امکان بیماری استئوپروز به وجود می آید. این بیماری باعث تخریب بافت استخوانی و کاهش توده استخوان می شود. قرص استئوکینون یکی از بهترین مکمل های مفاصل و استخوان است که به سبب ویتامینK2  در پیشگیری و درمان این بیماری بسیار موثر است.

ویتامین K2 در روده به وسیله باکتری ها تولید می شود. وجود این ویتامین در بدن، از دست رفتن توده استخوانی را به مدت 6 ماه به تعویق می اندازد. این ویتامین در قرص استئوکینون به صورت شگفت انگیزی باعث خروج کلسیم از خون و رگ ها شده و در نتیجه در استخوان ذخیره می شود.

ویژگی های قرص استئوکینون هولیستیکا

  • کمبود ویتامین K2،D3 و کلسیم را جبران می کند.
  • تولید استئوبلاست را مهار می کند و مانع رسوب کلسیم در شریان می شود.
  • از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • باعث جذب و ذخیره کلسیم در استخوان ها می شود.
  • شکستگی های استخوان را به سرعت ترمیم می کند.
  • برای مادران باردار و شیرده مناسب است.
  • برای سلامت قلب و عروق بسیار مناسب است.
  • تنها مکمل کلسیم بدون رسوب است.
  • دردهای استخوانی را کاهش می دهد.

شربت استئوکینون هولیستیکا

شربت استئوکینون دارای ویتامین K2 وD3  است. به عنوان یکی از بهترین مکمل های مفاصل و استخوان برای تامین کلسیم، حفظ سلامت، استحکام استخوان و دندان ها، سلامت عضلات و سیستم عصبی است که تنها مکمل بدون رسوب به شمار می آید.

موارد مصرف شربت استئوکینون

  • به سلامت استخوان و دندان کمک می کند.
  • تکامل استخوان در سنین رشد را بهبود می بخشد.
  • به دریافت کلسیم مورد نیاز در تمامی سنین کمک می کند.
  • نرمی، پوکی استخوان و استئوپنی را درمان می کند.
  • در سلامت قلب و عروق موثر است.
  • در دوران بارداری، شیردهی و یائسگی بسیار مناسب است.

نشانه آسیب دیدگی غضروف ها در مفاصل چیست؟

گاهی ممکن است با صدمه ای ناگهانی، آسیب دیدگی غضروف که سال ها در بدن مخفی شده بود، آشکار شود. در صورتی که آسیب ناگهانی رخ ندهد، بعد از چندین سال فرسودگی و استهلاک و ساییده شدن استخوان ها روی هم، به ورم مفاصل و آرتروز استخوان تبدیل می شود. در صورت تشخیص به موقع می توان با استفاده از بهترین مکمل های مفاصل و استخوان، از این آسیب پیشگیری کرد.

علائمی که باعث آسیب دیدگی غضروف می شوند، به شرح زیر هستند:

  • دردی که هنگام راه رفتن طولانی یا بالا رفتن از پله ها باشد.
  • هنگامی که وزن به صورت کامل به زانو وارد شود، زانو خم یا ول می شود.
  • قفل‌ شدن یا گرفتگی زانو نیز می تواند یکی از این علائم باشد.
  • تورم متناوب که به تنهایی می تواند علامت آسیب غضروف محسوب شود.
  • تولید صدا هنگام استفاده از زانو یکی دیگر از این علائم است.

مواد غذایی که به غضروف سازی کمک می کنند

در بیشتر مواقع آرتروز با سن ارتباط ندارد، ولی معمولا به فاکتورهایی مثل سن و رژیم غذایی نیز بستگی دارند .

لبنیات

طی تحقیقات ثابت شده است که ماست و کفیر از بهترین مواد برای کاهش التهاب و حفظ سلامت غضروف ها به شمار می آیند. از این مواد برای سلامت روده نیز استفاده می شود.

برنج قهوه ای

برنج قهوه ای حاوی اسید هیالورونیک است. این ماده طبیعی به عنوان روان کننده برای مفاصل عمل می کند. اسید هیالورونیک به قدری موثر است که می تواند به جای بهترین مکمل های مفاصل و استخوان برای درمان بیماری های مفصلی و حتی بازسازی غضروف استفاده شود.

زردچوبه

زردچوبه ادویه ای است که همه ما آن را می شناسیم. این ادویه به عنوان غضروف سازی عالی عمل می کند. کورکومین موجود در زردچوبه نقش بسیار موثری در جلوگیری از التهاب مفاصل دارد.

آجیل

آجیل ها یکی از مواد غذایی غضروف ساز به شمار می آیند که حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک هستند. این مغزها با تنوع بالا ذخایر عالی از منیزیم محسوب می شوند که این موضوع باعث افزایش اثر بخشی این مواد می شود.

سبزیجات تیره

سبریجات بسیاری به ویژه کلم بروکلی و اسفناج، آنتی اکسیدان های موثری به نام کارتنوئید دارند. علاوه بر آن دارای مقادیر زیادی منیزیم و کلسیم هستند که این امر آن ها را به غضروف سازهای قوی تری تبدیل کرده است.

قرص غضروف ساز آوودین هولیستیکا

کپسول آوودین هولیستیکا طی مدت 3 ماه تا 3 سال توسط تحریک کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی غضروف و کاهش سرعت پیشرفت آرتروز و دردهای مفصلی می شود. این محصول با ترکیبات موثری که دارد، جزء بهترین مکمل های مفاصل و استخوان است و غضروف سازی عالی به شمار می آید.

ویژگی های کپسول آوودین هولیستیکا

  • درد و التهاب مفاصل ناشی از آرتروز را کاهش می دهد.
  • از تخریب پیش رونده غضروف ها جلوگیری می کند.
  • نیاز به داروهای مسکن را کاهش می دهد.
  • تحرک مفاصل مبتلا به آرتروز را راحت می کند.
  • درد عضلات را کاهش می دهد.
  • بازسازی مفاصل را نیز بر عهده دارد.

مکانیسم اثر کپسول آوودین هولیستیکا

ویتامین D₃ این کپسول، فاقد لانولین است که باعث رفع کمبود این ویتامین می شود. تحقیقات نشان می دهد که کمبود ویتامین D₃ باعث تشدید پوکی استخوان، افزایش ریسک شکستگی استخوان، التهاب مفاصل و … می شود.

ترکیبات کپسول آوودین هولیستیکا

ترکیبات کپسول آوودین شامل عصاره کامل آووکادو، سویا، عصاره زنجبیل، ویتامین D3 با منشا طبیعی و فاقد لانولین می شود.

خرید انواع قرص تقویت استخوان و غضروف ساز از داروهوم

شما می توانید انواع قرص غضروف ساز و تقویت استخوان را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.