9 راه برای انتخاب لباس زیر راحت و مناسب تابستان

0

رپورتاژ

تابستان فرا رسیده است و این بدان معناست که در این فصل باید لباس‌ها و مخصوصا لباس زیر را با دقت بیشتری انتخاب کنیم. انتخاب لباس زیر زنانه مناسب برای یک خانم به اندازه انتخاب یک لباس مناسب ضروری است. اگرچه از آنجایی که این فقط یک لباس زیر است، بسیاری از خانم‌ها در هنگام انتخاب به جزئیات آن به اندازه خرید یک شلوار توجه نمی‌کنند، در صورتی که انتخاب یک لباس زیر دقیقا به اندازه خرید یک لباس اهمیت دارد. اگر به خرید لباس زیر توجه چندانی ندارید، باید دوباره فکر کنید! عدم توجه به جزئیات کوچک می‌تواند کل ظاهر شما را خراب کند و از زیبایی لباسی که می‌پوشید بکاهد. ما چند روش کاربردی برای یک انتخاب صحیح داریم. همراه ما باشید.

  1. از یک برند معتبر خرید کنید

لباس زیری را انتخاب کنید که به نظر برسد با تن و بدن شما هماهنگ است. در واقع منظور ما لباسی است که برآمدگی‌های شما را تکه تکه نشان ندهد و فرم یکپارچه‌ای از شما را به نمایش بگذارد. پیشنهاد می‌کنیم از برند (leen) لین که نمایندگی رسمی محصولات لین در ایران است استفاده کنید. تولیدات این برند با استفاده از الیاف طبیعی بوده که به سلامت پوست شما آسیبی نمی‌زند.

  1. متناسب با فرم بدن خود لباس زیر بخرید

اطمینان حاصل کنید که بر اساس تیپ بدنی، سطح برآمدگی‌های بدن و نوع لباسی که می‌خواهید با آن بپوشید، لباس زیر (سوتین زنانه یا شرت) بخرید. اگر سینه‌های کوچکی دارید سعی کنید تا با ورزش و تغذیه تغییر مثبتی ایجاد کنید و تا حد امکان سوتین های جک دار و اسفنجی را کنار بگذارید. مدل‌های فانتزی را بیشتر برای زمان‌هایی استفاده کنید که نیاز دارید لباس شب به خوبی روی بدنتان بنشیند.

برای پایین تنه داستان کمی متفاوت است. به عنوان مثال، اگر شکم بزرگی دارید، به سراغ شورتک‌های فاق بلند و گن‌دار بروید. اگر بیشتر وزن شما روی شکمتان است، لباس زیر با فاق پایین می‌تواند آزاردهنده باشد. اگر گودی کمر دارید یا فرم بدن ساعت شنی دارید، شورت فاق بلند می‌تواند گزینه بسیار راحتی باشد. اگر باسن بزرگتری دارید، به سراغ شورتک‌های پا دار (مدل‌های پسرانه) بروید. شورت پسرانه پوشش خوبی برای باسن بزرگ یا اندام گلابی شکل ایجاد می‌کند.

  1. پارچه را هوشمندانه انتخاب کنید

لباس زیر نخی را انتخاب کنید زیرا به راحتی تمیز می‌شوند. آنها همچنین جذب کننده خوبی برای عرق هستند. آنها فوق العاده راحت هستند و احساس گرما در شما ایجاد نمی‌کنند. پارچه‌های نخی سبک هستند و روی دست سُر نمی‌خورند. در واقع مقدار کمی زبر بودن در نخ وجود دارد که باعث تبادل هوا و همچنین جلوگیری از سُر خوردن آن می‌شود.

  1. خرید آنلاین لباس زیر

این راه تاحد زیادی باعث کاهش هزینه‌های خرید و رفت و آمد خواهد شد. جدا از این گزینه خروج از منزل در گرمای شدید کار بسیار سختی است و شما را خسته و گرمازده خواهد کرد. می‌توانید با سفارش اینترنتی کار خود را آسان‌تر کنید.

  1. لباس زیر تور دار یا دانتل نرم

لباس زیری با تور و دانتل نرم انتخاب کنید. این تور‌ها جلوی گرم شدن و گرما زدگی بدن را خواهند گرفت و همچنین موجب تنفس پوست خواهند شد. دقت کنید محصولی که می‌خرید بدون پلاستیک باشد. وجود پلاستیک در لباس باعث گرم شدن و افزایش دمای بدن خواهد شد.

  1. اندازه صحیح را انتخاب کنید

باید به درستی سایز خود را بشناسید یا از فروشنده بخواهید در هنگام خرید به شما کمک کند تا سایز گیری درست انجام شود. در سایت‌های خرید آنلاین نحوه سایز گیری و انتخاب سایز صحیح آموزش داده می‌شود. از طرفی می‌توانید از تجربه‌های قبلی خرید لباس زیر خود کمک بگیرید. اگر همیشه احساس می‌کردید که نیاز به بالا کشیدن شورت خود دارید، این بار به سراغ سایز کوچکتر بروید. بررسی اندازه‌گیری ضروری است زیرا گاهی اوقات در اولین بار انتخاب درستی در انتخاب سایز و خرید ندارید و برای بار دوم نباید همان اشتباه را تکرار کنید. از متر استفاده کنید و سایزهای لازم را یادداشت کنید.

  1. کش لباس زیر

هیچ کس نمی‌خواهد تمام روز لباس زیر خود را بکشد تا از لیز خوردن یا افتادن آن جلوگیری کند. شورت و سوتین را با کش محکم در کمر انتخاب کنید تا بدانید که در جای خود باقی می‌مانند.

  1. از پوشیدن لباس زیر خیلی تنگ خودداری کنید

شورت هایی که خیلی تنگ هستند منجر به برآمدگی و برآمدگی در زیر لباس شما می‌شود. همچنین ممکن است به دلیل اصطکاک باعث ساییدگی و تحریک پوست شوند. هر لباس زیر تنگی که تنگ باشد و روی پوست شما اثر بگذارد، تاثیر منفی روی سلامت بدن خواهد داشت. شورت‌های تنگ آلودگی را محبوس می‌کنند و جلوی تبادل جریان هوا را می‌گیرند و در نتیجه باعث تجمع آلودگی و بیماری‌های قارچی می‌شوند و می‌توانند به مشکلات سلامتی منجر شوند.

  1. لباس زیر نخی

لباس خواب به اندازه کافی برای یک خواب خوب راحت است، اما هیچ چیز بهتر از احساس شگفت انگیز خوابیدن در یک لباس خواب نخی سبک نیست. پارچه بهترین لباس خواب‌های نخی مانند پوست دوم نرم است. لباس خواب نخی یکی از اقلام ضروری در کمد لباس مخصوصا برای روزهای گرم تابستان است. با پوشیدن این لباس خواب‌ یا لباس زیر‌های نخی هنگام رفتن به رختخواب احساس آرامش می‌کنید.

 

در انتخاب لباس زیر مناسب برای تابستان نکات ذکر شده را در نظر بگیرید و حتما از یک لباس زیر با سایز مناسب و جنس نخی استفاده کنید. سایر جنس‌ها کیفیت مناسب برای پوشیدن را ندارند و احتمالا باعث آزار بدنتان خواهند شد. بنابراین، لازم است که با توجه به فرم بدنی و لباسی که می‌خواهید بپوشید، لباس زیر مناسبی بخرید. اگر می‌خواهید از اشتباهاتی که اکثر خانم ها در خرید لباس زیر مرتکب می‌شوند جلوگیری کنید، به نکاتی که در این مقاله آورده شده به دقت عمل کنید. فراموش نکنید پس از خرید لباس زیر حتما قبل از استفاده باید آن را به آب ولرم و مایع شوینده بشویید تا آلودگی‌های آن به طور کامل پاک شود.

نویسنده: سارااقبالی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.