7 ترکیب رنگ جذاب برای لباس که در تابستان نباید از دست داد!

0

رپورتاژ

جادوی رنگ و تاثیر آن روی ذهن باعث شده تا این مقوله یکی از مهمترین بخش‌های هر کسب و کاری باشد. از تبلیغات گرفته تا فضاسازی‌ها رنگ یکی از مهمترین بخش‌های شروع و برنامه ریزی برای کار است. تاثیر رنگ روی ذهن انسان در بازاریابی و فروش به اندازه‌ای است که مدیران ارشد کارخانه‌ها و کارگاه‌ها همواره رنگی را به عنوان رنگ اصلی کارگاه خود انتخاب می‌کنند. امروز ما در رابطه با رنگ و لباس نکات جالبی برایتان داریم. اگر می‌خواهید جذاب باشید و هرچه بیشتر توجه بگیرید این مقالعه مخصوص شما است.

قرمز

این رنگ از مورد توجه‌ترین و جذاب‌ترین‌ها است. همه خانم‌ها و آقایان توجه خاص و متفاوتی به این رنگ دارند. فرکانس این رنگ برای مغذ انسان شادی و هیجان زیادی به همراه دارد. منظور ما رنگ مورد علاقه نیست و تنها در مورد جذاب بودن و چشم‌گیر بودن آن صحبت می‌کنیم. اگرچه تنوع سلیقه بسیار زیاد است و رنگ‌های مورد توجه در عصر حاضر شامل رنگ‌های نود و روشن هستند اما قرمز هنوز در جایگاه شماره یک از نظر جلب توجه قرار دارد. به عنوان لباس‌های شب یا لباس مجلسی این رنگ بسیار چشمگیر است. مدل‌های متنوعی از پیراهن های مجلسی شیک به رنگ قرمز یا ترکیبی که حاوی این رنگ می‌شود در بازار وجود دارد و این رنگ همواره از جذاب‌ترین‌های جهان است. همانگونه که در فرش‌های دستبافت ترکمن این رنگ هنوز چشم نواز و زیباست و فرهنگ ایران چنین ترکیب‌ رنگی را می‌طلبد این رنگ برای این تابستان نیز کاربرد بالایی دارد و با ترکیب سفید عالی خواهد بود.

کرم و شیری

برای تابستانی گرم رنگ‌های روشن مناسب هستند. اکنون که در میانه فصل تابستان هستیم و گرمای شدیدتری در انتظار ماست استفاده از رنگ‌های روشن کمک زیادی به ما خواهد کرد. ترکیب رنگی دوم و مورد نظر ما کرم و شیری است. در حقیقت ما یک تناژ یکسان را انتخاب کرده‌‌ایم. این استایل مینیمال مورد پسند افراد زیادی است و از جدیدترین ترندهایی است که در تمام جهان استفاده می‌شود. سارافون دخترانه‌ به رنگ شیری به همراه یک پیراهن سفید آستین دار و نخی و شلوار کرم، در کمد تابستانی خود داشته باشید. انواع مدل های سارافون دخترانه شیک و جدید را می‌توانید در آنلاین شاپ‌ها و سایت‌ها پیدا کنید و همچنین می‌توانید به صورت حضوری این مورد را تهیه کنید. مورد دیگر مانتو کرم یا شیری گشاد است. سعی کنید بیشتر از مانتو و شلوار تمام نخ استفاده کنید و لباس‌های تنگ را فقط برای مواقع ضروری استفاده کنید.

نارنجی و آبی

عجیب است؟ قرار نیست همیشه ترکیب رنگ‌های تکراری را دنبال کنیم. نارنجی کمرنگ و آبی کمرنگ ترکیب فوق‌‌العاده و خاصی هستند که کمتر به آن پرداخته شده است. ماش ما را به سمت و سوی متفاوت بودن پیش خواهیم برد. آبی کمرنگ را به عنوان مانتو یا پیراهنی با سبک مردانه که کمی بلند باشد بپوشید و از شلوار نارنجی ملایم و پارچه‌ای خود به همراه یک صندل سفید استفاده کنید. روسری یا شال خود را می‌توانید با ترکیبی از تمام این رنگ‌ها انتخاب کنید. چنین چیزی در بازار پیدا نکرده‌اید؟ خودتان خلق کنید. کار سختی نیست. یک روسری سفید ساده و کوتاه انتخاب کنید و چند تکه پارچه را با سلیقه خودتان روی آن بدوزید. چنین ترکیبی را در هیچ مغازه‌ای پیدا نخواهید کرد.

سفید و سرخابی

رنگ جذاب دیگر برای این تابستان یک رنگ بسیار شاد است. سرخابی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها است. درخشان، خاص و چشمگیر. اگر تا اینجای کار توجه کرده باشید یک رنگ روشن در تمام ترکیب رنگ‌های ذکر شده وجود داشت. سفید و کرم از رنگ‌های ثابت برای تابستان هستند. می‌توانید از سرخابی به عنوان شلوار استفاده کنید. اگر این ترکسیب را دوست ندارید و قرار مهمی دارید یک شلوار جین آبی بپوشید و در کنار آن از رنگ سرخابی به عنوان مانتو استفاده کنید. در ادامه روسری کوتاهی به سر کنید و صندل خود را به رنگ پیراهن یا مانتو هماهنگ کنید. اکسسوری‌ها را فراموش نکنید. ساعت، دستبند طلا و انگشتر طلا با این ترکیب رنگ زیبا است.

سبز ملایم

این رنگ تاثیرگذار است اما استفاده آن باید تا حد امکان محدود و در پس زمینه باشد. می‌توانید از پیراهن ساحلی یا پیراهن بلند (عبایی) با ترکیب رنگ سبز استفاده کنید. تناژهای مختلف سبز زیبا هستند اما برای روی لباس ما به یک رنگ سفید احتیاج داریم. چند ترکیب از سبز را به همراه یک رنگ سفید به عنوان رو مانتویی یا شال و صندل استفاده کنید. حتما از یک سبز پر رنگ در ترکیب رنگی خود کمک بگیرید تا استایل زیباتری داشته باشید. گردنبند رومانتویی و دستبند‌های مهره دار با این استایل به خوبی هماهنگ خواهند شد.

زرشکی و زرد خردلی

باز هم متفاوت هستیم. قرار نیست همه شکل هم باشند. شما کمی خلاقانه عمل کنید. این ترکیب را نیز به همراه سفید استفاده کنید. مانتو یا پیراهن زرشکی به همراه روسری کوتاه زرد/خردلی و شلوار جین آبی روشن. بسیار رنگارنگ شدید درست است؟ کمی نیاز به متغادل کردن فضای رنگ‌ها داریم. بهترین کار اضافه کردن یک ونس سفید به ترکیب لباس است و در ادامه باید به شما بگوییم نیاز دارید تا کیف سفید دستی یا دوشی داشته باشید. نقطه اتکای چنین ترکیب رنگارنگی در کمرنگ بودن شلوار آبی و سفید بودن کیف و کفش است. اینها متعادل کننده هستند و استایل شما در نهایت یک استایل به شدت دلنشین خواهد شد.

نارنجی و سبز

یک ترکیب رنگ عجیب دیگر. در این ترکیب هم از رنگ‌های ملایم کمک می‌گیریم اما اگر کمی تفاوت بخواهیم نارنجی را کمی قوی‌تر انتخاب می‌کنیم. این بار به ترکیب دو پارچه و دو رنگ احتیاج داریم. اگر خیاط هستید یا کسی را می‌شناسید که بتواند یک طرح خاص را بدوزد از او کمک بخواهید یا خودتان دست به کار شوید. پارچه‌ای پیدا کنید که این دو ترکیب رنگ را داشته باشد. یک پارچه گل‌دار هم می‌تواند عالی باشد. مانتویی با ترکسیب رنگ ذکر شده از جنس نخ و گشاد بدوزید. پارچه‌های طرح‌دار برای تابستان عالی هستند. دلیل چنین انتخابی این است که تعریق بالای بدن لابه لای طرح چنین پارچه‌ای دیده نخواهد شد و این نکته ظریف اما در عین حال بسیار مهم است. شلوار جین آبی . صندل سفید یا نارنجی را به این ترکیب اضافه کنید.

 

یکی از جذاب ترین ترکیب‌هایی که در فرهنگ ایران وجود دارد ترکیب رنگ قرمز در میان فرش‌های ترکمن است. پیشتر و در ابتدا به این نکته اشاره شد که ارزش چنین رنگهایی نشان‌دهنده ارزش فرهنگ کشور عزیزمان است. فرقی نمی‌کند در تابستان یا زمستان این ترکیب رنگ و استفاده از یک کرم خاکی به همراه قرمز پررنگ جذابیت بسیار بالایی برای بیننده دارد. ترکیب این رنگ با سفید به متعادل کردن هرچه بیشتر آن کمک خواهد کرد. اگر می‌خواهید متفاوت عمل کنید و لباس متفاوتی به تن داشته باشید از ترکیب‌های رنگی ذکر شده در این مقاله استفاده کنید.

نویسنده:سارااقبالی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5