درمان سرطان با مصرف روزانه قارچ گانودرما

0

رپورتاژ

طلای قرمز رنگ یا همان قارچ گانودرما از دیرباز مورد توجه طب سنتی در چین و ژاپن بوده است. مصرف قارچ گانودرما در درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها موثر بوده است از جمله این بیماری های می توان به درمان و بهبود سرطان توسط قارچ گانودرما اشاره کرد.

قارچ گانودرما یک منبع غنی از انتی اکسیدان ها و پلی ساکارید ها بوده و محافظ سلول ها و باعث افزایش سطح ایمنی بدن هست. این قارچ در سال های اخیر مورد توجه دانشمندان زیادی قرار گرفته است و مقالات علمی متعددی حول محور قارچ گانودرما و خاصیت درمانی قارچ گانودرما منتشر شده است.

درمان سرطان با مصرف قارچ گانودرما

قارچ گانودرما چطور در درمان سرطان تاثیر می گذارد؟

بر اساس تحقیقات انجام شده، قارچ گانودرما با توجه به ترکیبات فعالی که دارد می‌تواند نقش موثری در درمان انواع سرطان داشته باشد. انواع مختلف اسرول ها، پلی ساکاریدها و… از مهم‌ترین مواد بیولوژیکی فعال در قارچ های گانودرما می باشند که در درمان بیماری ها تاثیر می گذارند.

  • پلی ساکاریدها یکی از عوامل اصلی جلوگیری از فعالیت سلول‌های سرطانی می باشند.
  • ژرمانیوم در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر می باشد.
  • بدن انسان از سوپراکسید دیسموتاز برای جوانسازی سلول‌های بدن استفاده می کند.
  • تری‌ترپن ها مانع از رشد و تکثیر تومورهای سرطانی و سلول های سرطانی می شوند.

سالانه هزینه های مختلفی برای درمان سرطان پروستات می شود که بخشی از این هزینه ها توسط دولت ها و بخش دیگر هزینه ها را بیماران و خانواده های آنان متحمل می شوند. خرید قارچ گانودرما و استفاده از قارچ گانودرما می تواند به عنوان یک عامل موثر در درمان انواع سرطان به کاهش این هزینه ها کمک کند.

همانطور که گفتیم قارچ گانودرما بر درمان انواع مختلفی از سرطان تاثیر گذار می باشد. در ادامه سعی می کنیم تعداد از سرطان های مختلف را نام ببریم و توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد قارچ گانودرما بر درمان آن ارائه کنیم.

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان خون

رشد بیش از حد گلبول های سفید در بدن باعث ایجاد سرطان خون می شود. قارچ گانودرما به واسطه وجود ترکیبات مختلف بر رشد و تکثیر گلبول های سفید تاثیر مستقیم می گذارد و می تواند رشد این سلول ها را کنترل کند.

قارچ گانودرما بهترین درمان گیاهی سرطان

تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان ریه

سرطان ریه با رشد و گسترش کنترل نشده و انفجاری سلول‌های بافتی در ریه ایجاد می‌شود. سرطان ریه باید به سرعت تشخیص داده شود و برای درمان آن اقدام شود زیرا این سرطان به سرعت گسترش پیدا می کند و به نقاط دیگر بدن میرسد و اگر سریع کنترل نشود دیگر نمی توان برای درمان آن کاری انجام داد.

قارچ گانودرما لوسیدوم در درمان تومورهای ریه تاثیر فوق العاده‌ای دارد. قارچ گانودرما در مهار و کاهش رشد سلول‌های تهاجمی به بافت ریه تاثیر می گذارد. این طلای قرمز رنگ با تمرکز بر NF-κB یا فاکتور هسته ای تقویت کننده زنجیره سبک کاپا از لنفوسیت هایِ B فعال شده روند رشد سلول‌های سرطانی را مختل می‌کند. ترپن ها، پروتئین‌ها، پلی ساکاریدها، اسیدهای آمینه، فلاونوئیدها، آلکالوئیدها، استروئیدها، مانیتول از دیگر ترکیبات فعال و تاثیر گذار در درمان ریه هستند. تمامی این ترکیبات که در قارچ گانودرما وجود دارند به درمان سرطان ریه کمک می کنند.

 

درمان سرطان پروستات به کمک قارچ گانودرما

غده پروستات تنها در بدن مردان وجود و فعالیت دارد. این غده که در زیر مثانه و ابتدای مجاری ادراری قرارمی گیرد، وظیفه ساخت بخشی از منی در بدن را بر عهده دارد. تکثیر غیرقابل کنترل سلول‌های پروستات عامل اصلی سرطان پروستات می باشد. متأسفانه سرطان پروستان علائم مشخصی در مراحل ابتدایی و آغازین ندارد و تنها بعد از گشت زمان خود را نشان می دهد.

ترکیبات فعال موجود در قارچ گانودرما می تواند باعث جلوگیری از بزرگ شدن و سرطانی شدن پروستات شود. قارچ گانودرما با تاثیر بر هورمون تستوسترون که یکی از عوامل اصلی در سرطان پروستات می باشد باعث درمان و کنترل بیماری سرطان پروستات می شود.

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان معده

سرطان معده در مراحل اولیه تقریبا هیچ علامتی ندارد.این سرطان به عنوان یکی از 5 سرطان کشنده در سطح جهان شناخته می شود. تقریبا 20 درصد از مرگ های مرتبط با سرطان در ایران مربوط به سرطان معده می باشد. پس پیشگیری و درمان این سرطان از اهمیت بالایی برخوردار است.

قارچ گانودرما با تنظیم پروتئین ها و تاثیر بر افزایش سیستم ایمنی می تواند بر درمان و پیشگیری از سرطان معده کمک کند و از رشد سلول های سرطانی جلوگیری کند.

درمان سرطان قلب به کمک گانودرما

سرطان قلب یکی از سرطان های کمیاب و نادر می باشد که با رشد سارکوم ها در بافت قلب ایجاد می شود. یکی از اصلی ترین دلایل سرطان قلب موروثی بودن این سرطان می باشد. اسید گانودریک موجود در قارچ گانودرما به بهبود گردش خون کمک می کند این اسید با افزایش گردش خون در ناحیه قلبی و ماهیچه های قلب باعث افزایش اکسیژن رسانی به بافت عضله قلب می شود و در بهبود و پیشگیری از سرطان قلب بسیار موثر می باشد.

سرطان های بسیار دیگر نیز هستند که قارچ گانودرما در درمان و پیشگیری از آنها موثر می باشد. از جمله این سرطان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرطان سینه
  • سرطان حنجره
  • سرطان رحم
  • سرطان استخوان
  • سرطان کلیه و صفرا

توصیه می شود که مصرف قارچ گانودرما به صورت روزانه در برنامه غذایی گنجانده شود این قارچ علاوه بر تاثیر به سزایی که در درمان انواع بیماری ها دارد می تواند به وضعیت عمومی بدن کمک کند و انرژی بدن را در سطح بالایی نگه دارد. در صورتی که قصد خرید این قارچ شگفت انگیز را دارید می توانید به فروشگاه گانودرما مارکت مراجعه کنید و این قارچ را کاملا ارگانیگ و بدور از هرگونه ماده شیمیایی تهیه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5