ارسال پیامک تبلیغاتی برای پزشکان

0
رپورتاژ

تمامی کسب و کارها به دنبال روشی هستند تا خدمات خود را به گروه بزرگی از مخاطبان معرفی کنند و به واسطه آن برای کسب و کار خود، مشتریان دائمی بسازند. پزشکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید برای تبلیغات و همچنین نگهداشت مراجعین خود از یک روش کم هزینه و پر بازده استفاده کنند. در این مقاله به سریع و آسان ترین روش برای تبلیغات و بازاریابی، مخصوص به پزشکان، یعنی بازاریابی پیامکی می پردازیم.

پیامک تبلیغاتی

اس ام اس یا پیام کوتاه روشی برای ارسال پیام های متنی بین دو دستگاه موبایل است و عمدتا برای ارسال پیام از تلفن همراه شخصی به شخص دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در برخی از مواقع نیاز است که پیامک ها به تعداد بیشتری از افراد و به صورت انبوه ارسال گردد. برای ارسال انبوه پیامک از سامانه‌ای به نام پنل اس ام اس استفاده می‌شود. این سامانه، امکان ارسال انبوه، تکی و انواع ابزارها برای مدیریت پیام‌های دریافتی را دارا است و به واسطه آن می توانید بازاریابی پیامکی که یکی از بهترین روش های تبلیغات است را به سادگی اجرا کنید. در این مقاله به لزوم استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب یک پنل اس ام اس مناسب پزشکان

همانطور که پیشتر عنوان شد، پنل اس ام اس یک سرویس در بستر اینترنت است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت کسب و کار را برای شما فراهم می کند. در کنار دارا بودن امکانات پنل برای ارسال پیامک به مخاطبین هدف مانند ارسال انبوه به کدپستی، بانک شماره‌های اصناف، بر اساس سن و جنسیت و ارسال به دکل BTS ایرانسل، پنل پیامکی ارائه شده باید دارای امکاناتی برای حفظ مشتریان از قبیل نوبت دهی، پاسخگویی خودکار، منشی و.. باشد.

برای یافتن بهترین پنل اس ام اس متناسب با هزینه و خدمات کافیست به وب‌سایت مدیانا مراجعه کنید. در این سامانه شما می‌توانید پیش از خرید، مشاوره رایگان درخواست کنید و به صورت رایگان پنل پیامکی را دریافت و با محیط کاربری آن آشنایی پیدا کنید و سپس نسبت به شارژ سامانه خود اقدام کنید.

یکی از امکانات مهم این پنل برای پزشکان، امکان نوبت‌دهی خودکار است. نوبت دهی خودکار یک امکان بسیار کاربردی برای مراکز درمانی و مطب پزشکان است. در این ماژول، شما می‌توانید با انتخاب میزان زمان هر ویزیت و وقفه بین هر کدام در روز و بازه‌های زمانی که قابل رزرو باشد، وقت‌های نوبت را با ارسال یک عدد یا عبارت به شماره پیامک اختصاصی شما انجام دهد.

مراکز درمانی چطور از پیامک استفاده می‌کنند؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه مراکز درمانی و پزشکان در مدیریت مطب، نوبت‌دهی بدون اشکال و منظم است. سیستم نوبت دهی هوشمند، یکی از امکانات پنل پیامک برای پزشکان است که در پنل پیامک حرفه‌ای مدیانا به صورت پیش‌فرض ارائه می‌شود.

مراکز درمانی هنگام اولین پذیرش بیمار و تشکیل پرونده شماره موبایل وی را دریافت می‌کنند تا چند روز قبل و همان روز، با ارسال پیامک، تاریخ و ساعت نوبت را یادآوری می‌کنند.

نمونه متن یادآوری نوبت مرکز زیبایی:

دوست گرامی، نوبت ویزیت شما در روز دوشنبه ساعت ۲۰ برای جلسه دوم لیزر پوست می باشد. برای حفظ پروتکل بهداشتی کرونا ضمن داشتن ماسک، لطفا حداکثر ۱۰ دقیقه زودتر در مطب حاضر شوید.

مطب دکتر سولماز نخعی زاده متخصص پوست، مو، لیزر وزیبایی.

در مواقعی به هر دلیل پزشک در آن روز حضور نداشته باشد، حتما نیاز است تا ویزیت بیماران به روزهای آینده موکول گردد. مراکز درمانی با ارسال یک پیامک، تمام بیماران را در لحظه مطلع می‌کند و آن‌ها می‌توانند برای روز مورد نظر مجدد نوبت بگیرند.

مانند: دوست عزیز ، دکتر سعیدلو به دلیل سمینار علمی به مدت ۳ ماه حضور نخواهد داشت و نوبت شما به تاریخ دیگری موکول خواهد شد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

نمونه متن لغو ویزیت بیمار:

دوست عزیز ، دکتر رضایی به دلیل سفر در روز چهارشنبه حضور نخواهد داشت و نوبت شما به هفته بعدی موکول خواهد شد. برای رزرو در روز دلخواه می‌توانید کلمه «نوبت» را به همین شماره ارسال کنید.

برخی از پزشکان از منشی پیامک برای پاسخ به سوالات بیماران استفاده می‌کنند. بیماران می‌توانند با ارسال کلمه خاصی مثل «سوال» سپس متن سوال خود پیامک را ارسال کنند و پزشک در اولین فرصت ممکن می‌تواند پاسخ را پیامک کنند. در این صورت هم در وقت بیمار و هم در وقت پزشک صرفه جویی می شود.

موارد گفته شده تنها نمونه های کوچکی از کاربرد پیامک و پنل اس ام اس برای پزشکان است. مراکز درمانی و پزشکان می‌توانند با بررسی ویژگی‌ها و مقایسه تعرفه های پنل پیامکی مدیانا اقدام به دریافت sms panel کنند.

نمونه متن آزمایشگاه:

دوست عزیز ،  نوبت شما برای آزمایش ***** فردا ساعت ۶ صبح می‌باشد. برای افزایش دقت آزمایش، لازم است ۱۲ ساعت پیش از آزمایش در حالت ناشتا باشید و صرفا به آشامیدن آب اکتفا کنید.

آزمایشگاه تشخیص طبی رازی

سرویس نظرسنجی پیامکی

در این سرویس شما می‌توانید از طریق سامانه پیامکی مدیانا اقدام به ایجاد نظرسنجی و مسابقه پیامکی کنید و از نظرات مخاطبانتان در خصوص کیفیت خدمات مطب با خبر شوید و همچنین با ایجاد یک ارتباط در قالب مسابقه کیفیت تجربه مشتری (CUSTOMER EXPERIENCE) را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. تصور کنید یک آزمایشگاه قصد دارد برای اطلاع از نظر مراجعینش یک مسابقه پیامکی ترتیب دهد.

نمونه متن نظرسنجی پیامکی:

دوست عزیز، در صورتیکه از کیفیت خدمات و دقت آزمایش ( بر اساس نظر پزشک ) راضی بودید، از ۱ تا ۵ به ما نمره دهید. کافیست عدد نمره مورد نظر را به همین شماره پیامک کنید.

آزمایشگاه تشخصی طبی اکسیر

ماژول نظرسنجی و مسابقه پیامکی

در این مرحله پیامک های ارسالی را دریافت و در سامانه پیامکی ثبت می شود، حتی امکان برگزاری قرعه کشی در پنل پیامکی برای شرکت کنندگان و اهدای جایزه نیز وجود دارد. مهم ترین مزیت ایجاد نظرسنجی این است که تمامی نظرات در سامانه پیامکی ثبت و ذخیره شده و این موضوع می تواند به پیشبرد برنامه بازاریابی کمک کند. ماژول مسابقه نیز به عنوان یک ویژگی که می‌تواند برای مشتریان ایجاد سرگرمی کند، باعث بیشتر شدن ارتباط کسب و کار با مشتریان شود و همچنین یک تجربه مشتری به یاد ماندنی را ایجاد ‌کند. هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیتش می‌تواند از ماژول مسابقه استفاده کند و یک رقابت سرگرم کننده بین مشتریانش ایجاد کند.

منشی پیامکی

با استفاده از ماژول منشی عضویت، شما یک منشی پیامکی دارید که کار دریافت و ثبت اطلاعات مشتریان را به سادگی برای شما انجام می‌دهد و اجازه نمی‌دهد حتی یک مشتری را از دست بدهید. با استفاده از منشی عضویت پیامکی، دیگر به دریافت و ذخیره مشخصات مشتریان فکر نکنید. به راحتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید پیش از مراجعه به مطب، اطلاعات خود را پیامک کنند و دیگر زمان کمتری برای تشکیل پرونده در مطب سپری شود.

سامانه پیامکی مدیانا

امکان ویژه مدیانا برای گروه‌ها، انجمن‌ها و مراکز پزشکی این است که می‌توانند برای هر پزشک یک پنل و شماره اختصاصی در نظر بگیرند. سامانه پیامکی مدیانا یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی است که بیش از 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کرده است. برای دریافت مشاوره رایگان یا دریافت پنل کافیست وارد سایت مدیانا شوید و فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.