تقویت اسپرم و بهترین مکمل برای تقویت باروری مردان

0

رپورتاژ

سلامتی و تقویت اسپرم نقش مهمی در باروری یا ناباروری شما دارد. تعداد کم اسپرم به این معنی است که میزان آن در مایع منی کم‌تر از حد طبیعی است. تعداد طبیعی اسپرم از ۱۵ میلیون تا بیش از ۲۰۰ میلیون در هر میلی لیتر منی است. اگر یک مرد کم‌تر از ۱۵ میلیون اسپرم داشته باشد، تعداد اسپرم کم برای او تشخیص داده می‌شود. در تجزیه و تحلیل مایع منی، درصد اسپرم‌هایی که در حال حرکت هستند و شکل آن‌ها نیز بررسی می‌شود. در ادامه به نشانه‌ها، تشخیص و درمان کاهش اسپرم و همچنین معرفی قویترین داروی تقویت اسپرم می‌پردازیم.

داروی تقویت اسپرم چیست؟

داروهای باروری برای مردان، با متعادل کردن هورمون‌ها باعث بهبود سطح تستوسترون می‌شوند. بنابراین، استفاده از داروی تقویت اسپرم یا به تعبیری داروی جدید افزایش اسپرم ممکن است باروری مردان را افزایش دهد. اکثر داروهای باروری مرسوم که برای زنان تجویز می‌شوند؛ برای درمان ناباروری در مردان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا هورمون‌های تولیدمثل را در هر دو کنترل می‌کنند.

این دارو‌ها تعادلی بین هورمون‌های مسئول تولید مثل ایجاد می‌کنند و سطح تستوسترون را در مردان افزایش می‌دهند. عامل اصلی که بر باروری مردان تاثیر می‌گذارد، ناتوانی دستگاه تناسلی در تولید مایع منی است. در چنین مواردی، دارو ممکن است تولید اسپرم سالم و متحرک را افزایش دهد. داروهای باروری دارای خواص تقویت کننده جنسی هستند و ممکن است به تقویت اسپرم کمک کنند.

برای افزایش جهش اسپرم چه ویتامین‌هایی باید مصرف کنم؟

ویتامین‌هایی را در این بخش معرفی می‌کنیم داروی جدید افزایش اسپرم هستند که باعث تقویت اسپرم شده و احتمال باروری را افزایش می­دهند.

ویتامین D

ویتامین D که یک قرص افزایش اسپرم است بر بسیاری از عملکردهای فیزیولوژیکی از جمله باروری مردان تاثیر می‌گذارد. مطالعات زیادی نشان می‌دهد که بین مصرف مکمل قرص افزایش جهش اسپرم مثل ویتامین D و بهبود تحرک اسپرم ارتباط وجود دارد. مردانی که سطوح ویتامین D بالاتری دارند، باروری بهتر و تعداد اسپرم بالاتری دارند.

ویتامین C

ویتامین C نیز یک قرص افزایش جهش اسپرم است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد معمولا برای تقویت سیستم ایمنی شناخته شده است. یک مطالعه نشان داده است که مصرف ۱۰۰۰ میلی گرم ویتامین C دو بار در روز، تا ۲ ماه باعث افزایش تحرک اسپرم تا ۶۰٪ و تعداد اسپرم‌ها تا بیش از ۱۰۰٪ می‌شود.

ویتامین B12

در میان انواع قرص افزایش جهش اسپرم، ویتامین B12 در تولید انرژی سلولی نقش دارد و برای تقویت اسپرم مهم است. مطالعات نشان می‌دهد که تعداد اسپرم در مردانی که کمبود B12 دارند ممکن است با دوزهای مکمل این ویتامین بهبود پیدا کند. B12 یک ویتامین محلول در آب است و بسیاری از گیاهخواران احتمالا کمبود این ویتامین را در رژیم غذایی خود احساس می‌کنند، زیرا بیش‌تر در گوشت، ماهی و محصولات لبنی یافت می‌شود.

مکمل زینک چه تاثیری در تقویت اسپرم دارد؟

برای خرید قرص افزایش اسپرم در داروخانه، به مکمل زینک دقت کنید. تحقیقات نشان داده است که زینک باعث افزایش سطح تستوسترون و تقویت باروری می‌شود. زینک در گوشت، تخم مرغ، آجیل، دانه‌ها، عدس، ماست، جو دوسر و قارچ وجود دارد. با این حال، زینک بیش از حد در مایع منی ممکن است به اسپرم آسیب برساند.

در صورت کمبود میزان زینک میتوانید از مکمل زینک ایکس مارت استفاده کنید. برای تقویت باروری مردان میتوان از مکمل زینک ایکس مارت استفاده کنید.

مواردی که باعث ضعف اسپرم می‌شود

  • مصرف مواد مخدر و الکل
  • سیگار کشیدن
  • اضافه وزن
  • افسردگی و استرس
  • گرمای بیش از حد و ضربه به بیضه‌ها
  • عفونت و قرار گرفتن در معرض سموم
  • اختلال باروری ژنتیکی
  • تومور یا بیماری مزمن
  • درمان سرطان
  • مصرف داروها
  • انجام جراحی در گذشته مانند وازکتومی، جراحی لگن یا شکم

نشانه‌های کمبود اسپرم در مردان چیست؟

تقویت اسپرم آقایان

  • ناتوانی در باردار شدن: این موضوع اصلی‌ترین و آشکارترین علامت تعداد کم اسپرم در مردان است. در این زمان باید به فکر تقویت اسپرم باشید.
  • مشکلات زمینه‌ای: این مشکلات شامل عدم تعادل هورمونی، گشاد شدن وریدهای بیضه یا یک ناهنجاری کروموزومی ارثی است که ممکن است مسیر اسپرم به تخمک را مسدود کند. مشکلات زمینه‌ای ممکن است باعث علائم و نشانه‌های دیگر و همچنین تعداد اسپرم کم شود. معمولا چنین علائمی همراه با کاهش موهای بدن یا صورت همراه است.
  • فقدان میل جنسی: داشتن میل جنسی کم یا حتی اختلالات نعوظ می‌تواند نشانه کم بودن تعداد اسپرم باشد؛ بنابراین تقویت اسپرم بسیار مهم است.
  • نگرانی در ناحیه بیضه: این موضوع شامل تورم یا حتی یک توده در ناحیه بیضه است که منجر به درد و کاهش تعداد اسپرم می‌شود.

چگونه از تعداد کم اسپرم مطلع شویم؟

اگر در یک سال گذشته به طور منظم رابطه جنسی محافظت نشده داشته‌‌اید و شریک زندگی خود را باردار نکرده‌‌اید، ممکن است بخواهید به پزشک مراجعه کنید. چرا که یکی از دلایل ناباروی در مردان، تعداد کم اسپرم است. تشخیص معمولا شامل معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و تجزیه و تحلیل مایع منی است. در تجزیه و تحلیل مایع منی، اسپرم در زیر میکروسکوپ شمارش شده و از نظر تحرک (حرکت) و مورفولوژی (شکل) بررسی می‌شود.

سایر آزمایش‌هایی که انجام می‌شود شامل آزمایش خون، برای بررسی هورمون‌ها یا کروموزوم‌ها، سونوگرافی از بیضه‌ها یا پروستات و بیوپسی برای ارزیابی تولید اسپرم در صورت انسداد است. پس از تشخیص اسپرم کم، برای تقویت اسپرم می‌توانید از انواع مکمل‌ها استفاده کنید.

معرفی شرکت نیکان فارمد مهر

اگر تشخیص تعداد کم اسپرم برای ناباروری شما قطعی شده است؛ شرکت نیکان فارمد مهر Nikanpharma.com، موثرترین مکمل‌ها و ویتامین‌ها را برای تقویت اسپرم با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رساند. این مجموعه با سال‌ها فعالیت، در زمینه واردات انواع داروها و مکمل‌ها و همچنین قویترین داروی تقویت اسپرم، از کشورهای انگلستان، چک و سوئیس، توانسته است نیاز بسیاری از بیماران و کسانی که به انواع مکمل‌ها نیاز دارند را برطرف کند. اما خدمات این مجموعه به واردات دارو منتهی نشده است و اینک شرکت نیکان فارمد مهر، یکی از تولید کننده‌های برتر در زمینه محصولات پوست، مو، ناخن و… است.

سخن پایانی

تحقیقات نشان داده است که داروی جدید افزایش اسپرم مثل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها باعث تقویت اسپرم شده و باروری را بهبود می‌بخشند. اگر دریافت آن‌ها از طریق غذا سخت است، مصرف مکمل‌ها را زیر نظر پزشک انجام دهید. به طور کلی ویتامین‌ها و مکمل‌ها، باعث بهبود سلامت باروری می‌شوند. با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات، دلایل کمبود اسپرم را پیدا و درمان را شروع کنید. در بسیاری از موارد استفاده از مکمل‌ها و ویتامین‌ها می‌توانند بخش بزرگی از مشکلات را برطرف کنند. شرکت نیکان فارمد مهر، قوی‌ترین داروی تقویت اسپرم را از معتبرترین برندها به فروش می‌رساند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.