ترکیبات موجود در محصولات ضد لک را بشناسید!

0

امروزه یکی از رایج ترین مشکلات در حوزه زیبایی، لک های پوستی است. محصولات ضد لک زیادی در این خصوص وجود دارد که هر کدام از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند. با این حال بد نیست جستجویی هم در حوزه ترکیبات این محصولات داشته باشیم تا از آنها مطمئن شویم. به عبارتی دیگر، یکبار برای همیشه به این پرسش پاسخ دهیم که آیا محصولات ضد لک واقعا عملکرد قابل قبولی دارند یا تنها در حد شعار عمل می کنند؟ در این محتوا ضمن بررسی این مسئله، شما را در انتخاب یک محصول مرغوب یاری خواهیم کرد.

اثرات لکه های پوستی

لکه های پوستی در نتیجه عوامل مختلفی به وجود می آیند. رایج ترین دلیل به وجود آمدن این لک ها، کهولت سن است و معمولا لکه های آن بر روی صورت یا بدن بروز پیدا می کند. گاهی اوقات بیماری های کبدی می تواند دلیل به وجود آورنده این لک ها باشد. در برخی موارد هم دیده شده است که تماس مستقیم اشعه های مضر آفتاب با افراد دلیل به وجود آمدن لک های پوستی بوده است. اشعه های مضر می تواند بسیار بیشتر از آنچه به نظر می رسد بر روی سلامتی پوست شما تاثیرگذار باشد.

همچنین استرس و حالات نامساعد روحی هم می تواند خود را به شکل لک های پوستی بروز دهد. برخی شرایط خاص پوستی مانند اگزما نیز نمی توان نادیده گرفت. این لک ها معمولا سفید یا زرد هستند و شکل ناخوشایندی دارند.

به هر حال دلیل به وجود لکه های پوستی هر چه باشد، باید در نهایت به جای پنهان کردن به دنبال درمان آن باشید. چرا که این لکه ها به شدت می توانند زیبایی شما را تحت تاثیر منفی قرار دهند و قطعا این امری است که برای شما ناخوشایند است. این مسئله در خصوص بانوان که به زیبایی خود اهمیت بیشتری می دهند نیز شکلی ویژه و حیاتی پیدا می کند.

تاثیر ترکیبات طبیعی در درمان لکه های پوستی

  • طبق یافته های متخصصین زیبایی، ویتامین c را می توان از اولین ویتامین های موثر در درمان لکه های پوستی دانست. این ویتامین با کمرنگ کردن این لکه ها، موجب می شود که به تدریج آنها محو شده و از بین بروند. طبق پژوهش های مختلفی که بر عده ای از افراد انجام شده است، استفاده مستقیم از ویتامین سی بر روی لکه ها موجب می شود که آنها واقعا کمرنگ شوند. به همین دلیل این ویتامین معمولا در تمامی محصولات ضد لک هم یافت می شوند.

  • آلوئه ورا را به عنوان یکی از ترکیبات مغذی و مناسب برای پست می شناسند. این ماده در آبرسانی پوست و بهبود حس شادابی در شما نقش موثری دارد که همیشه مورد توجه متخصصین پوست و زیبایی قرار می گیرد. این بار باید بدانید که ژل آلوئه ورا در درمان لکه های پوستی هم می تواند موثر واقع شود. در واقع این محصول با لایه برداری ملایم از روی پوست، بافت جدیدی را جایگزین می کند که در نهایت حتی موجب داشتن پوستی زیبا و شفاف نیز خواهد شد.
  • آزلائیک اسید را میتوان به شکل طبیعی در غلات طبیعی مانند جو دوسر یافت. به همین دلیل یکی از دم دستی ترین مواد است که برای درمان لکه های پوستی تجویز می شود. این ماده در کمرنگ کردن لکه های پوستی در افراد موثر است و اثرات آن بارها اثبات شده است. از طرفی دیگر، به دلیل طبیعی بودن ساختار این اسید معمولا کمترین میزان عوارض را برای پوست شما دارد.

  • عصاره سویا از آن دسته ترکیباتی است که فواید متعددی برای بدن دارد. ورزشکاران معمولا برای تسریع در ریکاوری از آن استفاده می کنند. گاهی نیز از این ماده در بهبود سلامتی عمومی بدن استفاده می شود. اما شاید جالب باشد بدانید که سویا برای درمان لکه های پوستی نیز بسیار مناسب می باشد. این ماده به تدریج لکه های پوستی را در شما کاهش می دهد و از این طریق اثر مثبت خود را بر روی زیبایی شما خواهد گذاشت.

سایر ترکیبات ضد لک را بشناسید

هیدروکینون از آن دسته ترکیباتی است که می تواند در کاهش لکه های پوستی و کمرنگ شدن آنها موثر واقع شود. این ماده اثر بسیار قدرتمندی از خود به جا می گذارد. به طوری که معمولا یکی از رایج ترین عوارض آن، رنگ پریدگی است. معمولا توصیه می شود که از محصول فوق روزانه یک تا دو بار متناسب با میزان لکه ها و درجه پررنگی آنها استفاده شود. هیدروکینون هم در محصولات ضد لک به وفور دیده می شود.

لیزر درمانی هم معمولا به عنوان یکی از تکنیک های ضد لک همیشه مورد توجه بوده است. لیزر تقریبا سریعترین راه رسیدن به پوست ضد لک است؛ با این حال به دلیل عوارض بالا گاهی نیز مورد استفاده قرار نمی گیرد. به همین دلیل اگر دارای پوستی حساس هستید و قصد لیزر درمانی برای از بین بردن لکه های خود را دارید، بهتر است که ابتدا با پزشک مشورت کنید. لیزر با تولید یک گرمای خاص موجب تغییر در رنگ پوست شما خواهد شد و به این ترتیب لکه های پوستی را در شما برطرف می کند.

محصولات ضد لک در سلام دارو

در سلام دارو شما میتوانید انواع محصولات ضد چروک و ضد لک را بیابید و آنها را خریداری نمایید. یک محصول ضد لک گاهی می تواند بسیار بیشتر از آنچه انتظارش را دارید شفافیت و زیبایی را به پوست شما هدیه دهد و حاوی تمامی ترکیباتی باشد که در بالا ذکر گردید.

این محصولات با کیفیتی مرغوب و قابل قبول، به تدریج لک های روی پوست را محو می کند تا اینکه در نهایت زیبایی بی نظیری را به شما هدیه خواهد داد. سایت ما با آدرس salamdaro.ir آماده خدمت به تمامی هموطنان می باشد و با ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت، به دنبال کسب این هدف است. پس وقت را تلف نکنید و با مراجعه به سایت سلام دارو هم اکنون محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.