لیزر بیکینی شامل کجا است؟

0
رپورتاژ

هیچ حسی نمی‌تواند مانند داشتن پوست لطیف و بدون مو باشد. روش‌های بسیاری برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که هرکدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. البته هر فردی با توجه به حجم مو و شرایط جسمی که دارد می‌تواند از یکی از این روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده کند. ژیلت، تیغ، اپیلاسیون، کرم موبر، لیزر و…. از روش‌های رایج از بین بردن موهای زائد بدن هستند. البته در میان این روش‌ها لیزر یکی از کم عارضه‌ترین و دائمی‌ترین روش معرفی شده است. امروزه با پیشرفت و علم و تکنولوژی دستگاه‌های جدیدی برای از بین بردن موهای زائد بدن ساخته شده‌اند که لیزر یکی از بهترین آنهاست. با کمک لیزر می‌توان موهای زائد بخش‌های مختلف بدن ازجمله بیکینی را از بین برد و برای همیشه از دست آن‌ها خلاص شد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با لیزر بیکینی، عوارض، هزینه لیزر و…. آن بیشتر آشنا شوید.

لیزر بیکینی چیست و شامل چه قسمت هایی است؟

با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت کلینیک صدف در رابطه با لیزربیکینی : لیزر بیکینی در واقع همان لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی است. ناحیه شرمگاهی زنان همانطور که گفتیم از موهای زائد پوشانده شده بهتر است که برای بهداشت و سلامت زنان، موهای این بخش از بین بروند. انتخاب راه از بین بردن موهای زائد بدن به انتخاب خود فرد است. در واقع فرد با توجه به مزایا و معایب روش از بین بردن موهای زائد بدن و شرایط جسمی خود یکی از این راه‌ها را انتخاب می‌کند. لیزر بیکینی در واقع لیزر بخشی از ناحیه شرمگاهی است که با لباس پوشانده شده، البته اطراف این ناحیه شرمگاهی و قسمت داخلی پا‌ها هم جزو بیکینی به شمار می‌رود.

در واقع ناحیه شرمگاهی است که با موهای زائد پوشانده شده و به عنوان ناحیه تناسلی بانوان شناخته می‎شود. این ناحیه با وجود اینکه از مو پوشانده شده است همیشه باید تمیز و عاری از هرگونه مو زائدی باشد. وجود مو در این ناحیه می‌تواند اثرات منفی در رابطه جنسی داشته باشد، از این رو بهتر است همیشه با استفاده از روش‌های مختلفی چون شیو، اپیلاسیون، لیزر و…. این ناحیه را اصلاح کنید. یکی از اشتباه‌ترین راه‌ها برای اصلاح این ناحیه استفاده از تیغ است، استفاده از تیغ می‌تواند موجب مشکلات پوستی در بلند مدت شود. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی راه و روش‌های جدید و بسیاری به وجود آمده است، لیزر بیکینی یکی از این راه‌ها می‌باشد. لیزر به عنوان یکی از کم عارض‌ترین راه‌های از بین بردن موهای زائد در بانوان و آقایان شناخته شده است.
به بخشی از ناحیه تناسلی خانم‌ها که با لباس پوشانده شده و کمی خارج از آن را بیکینی می‌گویند. خط باسن به هیچ عنوان در لیزر موهای زائد جز بیکینی محسوب نمی‌شود.

چه کسانی میتوانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

 

لیزر بیکینی روشی است که همه می‌توانند از آن برای از بین بردن موهای زائد ناحیه شرمگاهی استفاده کنند. اما این روش هم مانند دیگر روش‌های درمانی دارای محدودیت‌هایی است که افراد در صورت نداشتن آن محدودیت‌ها می‌توانند آن را انجام دهند. افرادی می‌توانند لیزر بیکینی انجام دهند که شرایط زیر را نداشته باشند، در غیراینصورت باید از انجام این روش برای از بین بردن موهای زائد بپرهیزند:

افرادی که داروهای خاص مصرف می‌کنند:
افرادی که از داروهایی چون ماینوکسیدیل، داروهای کنترل کننده هورمون تیروئید، آکوتان، رواکوتان، داروهایی که حاوی ترکیبات طلا مصرف می‌کنند نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

افرادی که دارای بیماری خاص و بیماری‌های پوستی هستند:
افرادی که به عارضه‌های پوستی مبتلا هستند باید از انجام لیزر دوری کنند. در واقع هر نوع عارضه پوستی می‌تواند موجب کاهش میزان اثربخشی لیزر شود. بیماری‌هایی چون لوپوس، کلوئید، پسوریازیس، هیرسوتیسم و… می‌توانند اثربخشی لیزر را کاهش دهند. علاوه بر بیماری‌ها و عفونت‌های پوستی، بیماری‌های دیگری چون تیروئید و لنتیگو هم می‌تواند روی نتیجه مطلوب لیزر تاثیرگذار باشد.

افرادی که اختلالات هورمونی دارند:
داشتن اختلالات هورمونی نه تنها روی روح و روان فرد تاثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند نتیجه لیزر موهای زائد بدن را هم تحت تاثیر خود قرار دهد. اختلالات هورمونی چون سندروم تخمدان پلی کیستیک، یائسگی، تومور، بیماری‌های غددی و کلیوی و… می‌تواند روی نتیجه لیزر تاثیر نامطلوبی داشته باشد. این اختلالات سرعت رشد موهای زائد بدن را بیش از قبل افزایش داده و باعث ایجاد آکنه و لکه‌های پوستی روی پوست صورت می‌شوند.

  • افرادی که موهای کرکی و نازکی دارند تنمی‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند. لیزر تنها می‌تواند موهای ضخیم و مشکی را از بین ببرد. افرادی که پوست تیره و موهای مشکی و ضخیمی دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای این روش درمانی باشند.
  • مادران باردار و مادرانی که در دوران شیردهی هستند نباید از این روش درمانی استفاده کنند.
  • افرادی که روی پوست خود ضایعاتی چون زگیل، جوش‌های چرکین، زخم‌های عفونی و… دارند هم نمی‌توانند گزینه مناسبی برای این روش درمانی باشند.

عوارض لیزر بیکینی چیست؟

لیزر بیکینی نمیتواند عارضه خاص و خطرناکی برای فرد به همراه داشته باشد. تنها در جلسه اول ممکن است پوست بدن کمی واکنس نسبت به لیزر نشان دهد. پوست ناحیه تناسلی بسیار حساس است به همین دلیل در جلسه اول ممکن است دچار التهاب، سوزش، خارش، قرمزی و… شود. این علائم طبیعی هستند و جای هیچ نگرانی نیست. بعد از مدت زمان کوتاهی بهبود پیدا می‌کنند و از بین خواهند رفت. این عوارض ممکن است در جلسه دوم و سوم هم وجود داشته باشند اما در هر مرتبه شدت آن کمتر می‌شود.

ماندگاری و نتایج لیزر بیکینی چطور است؟

با توجه به وب‌سایت calveo: در لیزر بیکینی، پزشک مو را از فولیکول برداشته و فولیکول مو نابود می‌شود. بدین ترتیب بازگشت مو و رشد مجدد آن می‌تواند کمی دور از انتظار باشد. در واقع در لیزر بیکینی تمام فولیکول‌های مو از بین نمی‌روند و برخی از آن‌ها باقی می‌مانند و بعد از گذشت مدتی ممکن است شروع به رشد کنند، البته حجم موهایی که مجددا شروع به رشد می‌کنند بسیار کم است. اما با این حال بیشتر پزشکان این روش را به عنوان یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن معرفی می‌کنند.
رشد موها یا عدم رشد موها بعد از لیزر بیکنی به عوامل بسیاری بستگی دارد. نوع کلینیکف دستگاه مورد استفاده، تخصص و مهارت پزشک و… همه روی این عامل تاثیرگذار هستند. البته موهایی که بعد از لیزر مجددا رشد می‌کنند بسیاری نازک‌تر و ضعیف‌تر از قبل هستند و این موضوع نشان می‌دهد که فولیکول مو آسیب دیده اما از بین نرفته است.
به طور کلی در لیزر بیکینی، بیش از 90 درصد موها از بین می‌رود. مدت زمان ماندگاری لیزر درمانی هم به عوامل جسمی و شرایط بدنی مراجعه کننده بستگی دارد. این مدت زمان در هر فردی می‌تواند با توجه به شرایطی که دارد متفاوت باشد.

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

نمی‌توان هزینه مشخصی برای لیزر بیکینی در نظر گرفت، در واقع هزینه لیزر بیکینی به عوامل بسیاری بستگی دارد که در هر فرد و در هر کلینیکی متفاوت خواهد بود. نوع دستگاه، مهارت پزشک، جنس و ضخامت موها، رنگ پوست، حجم موها، تعداد جلسات و… بستگی دارد. هرچه حجم موهای بیشتر و موهای ضخیم‌تری داشته باشید قطعا هزینه لیزر بیکینی هم افزایش پیدا می‌کند.

بهترین دستگاه برای لیزر بیکینی کدام است؟

هرکسی با توجه به نوع پوست و حجم موهای زائدی که دارد باید از دستگاه‌های مناسب با پوست خود استفاده کند. در حال حاضر بهترین دستگاه برای لیزر بیکینی از نظر پزشکان دستگاه‌های مبتنی بر لیزر الکساندریت است. لیزر الکساندریت یکی از سریع‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر است، این دستگاه‌ها برای مناطق وسیع و برای افرادی که پوست روشنی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدین ترتیب می‌تواند روی موهای نازک تاثیر بیشتری داشته باشد. البته دستگاه‌های لیزر الکساندریت انواع مختلفی دارند که کندلا جنتل پرو یکی از بهترین نوع آنهاست.
رکت کندلا یگی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده لیزر و تجهیزات پزشکی در کشور آمریکاست که بیش از 20 سال است در این حوزه فعال می‌باشد. این شرکت تاکنون بیش از 10 هزار دستگاه لیزر تولید کرده است که در این میان لیزر کندلا یکی از بهترین آنهاست. از مواردی که باعث شده این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌ها برتری داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر تابش قابل تغییر
  • سیستم خنک کننده
  • سابقه درخشان در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر

جمع بندی

با توجه به مقاله منتشر شده در رابطه با لیزر موهای زائد: لیزر موهای زائد می‌تواند رشد موهای زائد در بدن را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد. اما بیشتر افراد به مروز زمان دوباره شاهد رشد موهای زائد خود هستند. اما موهایی که بعد از لیزر رشد می‌کنند، بسیار کمتر، ظریف‌تر و کم‌رنگ‌تر از حالت اولیه خود خواهند بود. لیزر موهای زائد روی انواع رنگ‌های پوست و مو نتایج متفاوتی دارد. پس بهتر است قبل از انجام لیزر با یک پزشک متخصص مشورت کنید و انتظارات خود را از انجام این روش زیبایی، به‌طور کامل برای او شرح دهید تا او بتواند روند درمان را کاملا برای شما توضیح دهد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.