معرفی بهترین کرم ضد چروک پیشانی و صورت

0

رپورتاژ

کرم‌های ضد چروک پیشانی و صورت ازجمله کرم‌های مراقبت از پوست هستند که بسیار موردتوجه و استفاده خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرند؛ اما سؤال اینجاست که کرم ضد چروک پیشانی و صورت از چه موادی ساخته‌شده است؟ نحوه استفاده درست از این کرم چگونه است؟ این‌ها سؤالاتی است که در ادامه این مقاله به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

آشنایی با نحوه عملکرد کرم ضد چروک پیشانی و صورت

با بالا رفتن سن، پوست ویژگی‌های جدیدی پیدا می‌کند به‌عنوان‌مثال پوست چرب و مختلط ممکن است تبدیل به پوستی خشک شود. خشکی پوست نیز معمولاً چین‌وچروک را به همراه دارد. این چروک ها در اطراف چشم، پیشانی، خط خنده و دیگر نقاط صورت به وجود می‌آیند.

شاید در ۲۵ سالگی پوست بسیار سالم و شاد به نظر برسد و به حداقل مراقبت پوستی نیاز داشته باشد اما وقتی به سنین بالای ۴۵ سال می‌رسیم دیگر نوبت استفاده از انواع کرم ضد چروک پیشانی و صورت می‌رسد. یکی از نقاطی که چین‌وچروک زیبایی آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد چروک دور چشم است. در اینجاست که استفاده از یک کرم دور چشم متناسب با سن می‌تواند تا حد زیادی چروک و سیاهی دور چشم را برطرف کرده و زیبایی و شادابی را به چشم‌ها هدیه دهد.

کرم‌های ضد چروک این روزها تبدیل به یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست شده‌اند. عملکرد کرم‌های ضد چروک با یکدیگر متفاوت است. برخی از کرم‌های ضد چروک با مکانیسم تحریک پوست برای ساخت کلاژن تا حد زیادی چین‌وچروک را از بین می‌برند. درواقع کرم ضد چروک روند بازسازی طبیعی پوست را سرعت بخشیده و کمک می‌کند تا عمق چین‌وچروک‌ها و تعداد آن‌ها کاهش یابد.

محصولات ضد چروک با داشتن آنتی‌اکسیدان باعث می‌شوند غدد پوستی چربی بیشتری تولید کرده و چین‌وچروک صورت کاهش پیدا کند.

مواد تشکیل‌دهنده کرم ضد چروک

اغلب افراد مواد تشکیل‌دهنده انواع کرم‌های ضد چروک صورت و پیشانی را از روی جعبه آن می‌خوانند اما نمی‌دانند که هر یک از این مواد چه کارایی دارند. کرم‌های ضد چروک معمولاً دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی زیر هستند:

  • ویتامین E: یکی از بهترین ویتامین‌های برای زیبایی و شادابی پوست
  • پپتامید و سراماید: این دو ماده برای کلاژن سازی و قوام پوست مؤثر هستند.
  • اسیدهای هیدروکسی: اسیدهای هیدروکسی درواقع همانند اسیدهای درون میوه‌ها لایه ظاهری پوست را لایه‌برداری کرده و باعث رشد پوست جدید می‌شوند.
  • ویتامین A رتینول: این ویتامین یکی از مشتقات ویتامین A بوده و معمولاً در کرم‌های ضد چروک مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • تریتینوئین یا رتین – A: رتین A عملکردی مشابه ویتامین A داشته و برای درمان آکنه و از بین رفتن اثرات نور خورشید در کرم ضد چروک مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • آلفا لیپوئیک اسید (ALA): این اسید رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. یک آنتی‌اکسیدان مؤثر که اثر آنتی‌اکسیدان‌های دیگر را نیز تقویت می‌کند. این اسید پوست مرده را لایه‌برداری می‌کند.
  • کوآنزیم Q – 10: یکی از ترکیبات مؤثر کرم‌های ضد چروک پیشانی و صورت است. این ترکیب برای درمان آکنه و اثرات نور خورشید مؤثر بوده و سلول‌های تولید انرژی را تنظیم می‌کند.
  • پپتیدهای مس: یکی از ترکیباتی که به‌صورت طبیعی در پوست نیز تولیدشده و در التیام زخم‌ها مؤثر است.
  • کینتین: این ماده برای حفظ رطوبت پوست و تحریک کلاژن سازی مؤثر است.
  • ایزوفلاون: از عصاره سویا تهیه می‌شود. این ماده عملکردی مانند استروژن در پوست دارد و از ایجاد چروکهای ریز و لکه‌های ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری می‌کند.
  • عصاره چای سبز: این عصاره ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدان است می‌تواند آسیب‌های پوست را درمان کرده و از آسیب بیشتر به پوست جلوگیری کند.
  • ویتامین C: یک ویتامین مؤثر برای شادابی و زیبایی پوست که اثرات ویتامین E را نیز تشدید می‌کند.
  • Dame: یک ویتامین طبیعی که در ماهی‌های کولی و ساردین پیدا می‌شود و به سفت شدن پوست کمک می‌کند.

 

چگونه یک کرم ضد چروک مناسب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک کرم ضد چروک پیشانی و صورت ابتدا باید نوع پوست خود را شناسایی کنیم تا متناسب با آن از کرم ضد چروک استفاده کنیم. مرحله بعدی در نظر گرفتن شرایط سنی و شرایط پوست است. ممکن است یک فرد ۵۰ ساله چین‌وچروک‌های بسیار عمیقی داشته و نیاز به یک کرم ضد چروک قوی داشته باشد.

تأثیر کرم‌های ضد چروک به میزان مصرف آن‌ها بستگی ندارد بلکه به انتخاب درست و استفاده همیشگی از آن‌ها مرتبط است. برای انتخاب یک کرم ضد چروک مناسب می‌توان به یک دکتر متخصص مراجعه کرد تا متناسب با نوع پوست و شرایط سنی یک کرم ضد چروک مناسب به ما معرفی کند.

وقتی سن بالا می‌رود میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا می‌کند بنابراین بیشتر کرم‌های ضد چروک برای تحریک کلاژن سازی و الاستین تولید می‌شوند. درنتیجه تعداد چروک پوست کمتر شده و پوست قوام و سفتی بیشتری پیدا می‌کند.

کرم‌های ضد چروک با اسید میوه رایج‌ترین نوع این کرم‌ها هستند. انواع اسید میوه سلول‌های زیر پوست را تحریک می‌کند تا تولید کلاژن و الاستین بیشتر شده و میزان چین‌وچروک پوست کم شود. اسیدهای میوه از میوه‌های طبیعی گرفته می‌شوند.

نوع دیگر کرم‌های ضد چروک دارای ماده مؤثر ترتینوئین هستند. این ماده درواقع شکل تغییریافته ویتامین A است. ترتینوئین در درمان جوش های صورت مؤثر است اما در کاهش چروک صورت نیز تأثیرگذار است و در بلندمدت کلاژن سازی پوست را زیاد می‌کند. درواقع تأثیر استفاده از این نوع کرم‌ها در بلندمدت خود را نشان می‌دهد.

دسته دیگر از کرم‌های ضد چروک که به‌تازگی به بازار آمده‌اند حاوی اسید هیالورونیک هستند. این اسید به‌صورت طبیعی در زیرپوست ما تولید می‌شود و کمبود آن باعث چین‌وچروک صورت می‌شود. این نوع کرم‌ها ساخت این ماده را بیشتر کرده و کلاژن سازی را افزایش می‌دهند.

تحریک پوست و ساخت کلاژن کاری زمان‌بر است و استفاده از کرم‌های ضد چروک در مدت‌زمان کم اثر چندانی روی پوست نخواهد داشت؛ بنابراین برای نتیجه‌گیری از کرم‌های ضد چروک صورت و پیشانی باید حداقل ۴ تا ۵ ماه از این کرم‌ها استفاده کرد تا نتایج آن قابل‌مشاهده باشد.

کرم‌های ضد چروک بیشتر جنبه پیشگیری دارند تا درمان؛ بنابراین برای جلوگیری از به وجود آمده چین‌وچروک روی صورت و پیشانی بهتر است یکی از انواع کرم‌های ضد چروک را برای خود انتخاب کنید.

کرم ضد چروک صورت و پیشانی و کرم دور چشم گاتیو

محصولات برند گاتیو و کرم ضد چروک گاتیو

کرم ضد چروک صورت گاتیو یکی از محصولات مراقبت از پوست است. این کرم ساخت شرکت گاتیو بوده و یک محصول ایرانی است. کرم ضد چروک صورت گاتیو با کاهش خطوط و چین‌وچروک، رفع تیرگی قسمت‌های مختلف صورت و بهبود ناهمواری‌های بافت پوست از قبیل جای جوش و آکنه عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

کرم ضد چروک گاتیو برای خانم‌هایی که چین‌وچروک در صورت دارند مناسب است؛ خانم‌های جوان نیز برای پیشگیری از ایجاد چین‌وچروک می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

ترکیبات اصلی کرم ضد چروک گاتیو شامل مواد زیر است:

  • پپتاید
  • سراماید
  • اسید هیدروکسی (شامل آلفا، بتا و پلی هیدروکسی اسید است)
  • ویتامین E و C
  • رتینول A (یکی از مشتقات ویتامین A)
  • کو آنزیم Q-10
  • نیاسینامید (ترکیبی از آنتی‌اکسیدان)

 

ترکیبات کرم ضد چروک گاتیو شامل مواد گفته‌شده است اما ماده اصلی این کرم ترکیبی از پپتامید و سراماید است. پپتامید توسط پوست و سراماید توسط بدن تولید می‌شوند اما زمانی که تولید این مواد توسط بدن کاهش پیدا می‌کند استفاده از کرم ضد چروک برای پیشگیری از چین‌وچروک و افتادگی پوست لازم و ضروری است.

برای استفاده از کرم ضد چروک گاتیو کافی است پوست صورت خود را تمیز شسته و خشک کنید. سپس به مقدار کافی از کرم گاتیو روی پوست صورت و گردن قرار داده و ماساژ دهید. برای نتیجه‌گیری از کرم ضد چروک گاتیو استفاده از آن را به‌صورت مرتب و دو بار در روز ادامه دهید. کرم ضد چروک گاتیو توسط شرکت بازاریابان ایرانیان، بیز توزیع می‌شود  که شما میتوانید محصولات گاتیو را فروشگاه اینچند خریداری کنید.

در کنار استفاده از کرم ضد چروک گاتیو، استفاده از کرم دور چشم گاتیو می‌تواند مکمل خوبی برای مراقبت از پوست صورت باشد. پوست دور چشم حساس بوده و باید از کرم مخصوص دور چشم برای کاهش چین‌وچروک و تیرگی آن استفاده کرد.

کرم دور چشم گاتیو حاوی ویتامین C و پپتامید و سراماید است. کرم دور چشم گاتیو آثار خستگی، تیرگی و پف چشم را تا حد زیادی برطرف کرده و کمی لایه‌برداری نیز می‌کند. استفاده مستمر از این کرم، چین‌وچروک و آثار بالا رفتن سن را از دور چشم برطرف کرده و زیبایی و شادابی را به چشم‌ها برمی‌گرداند.

کرم دور چشم گاتیو محدودیت سنی ندارد و برای اثربخشی بهتر دو بار در روز صبح و شب مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای نتیجه‌گیری بهتر از کرم دور چشم گاتیو بهتر است با دکتر خود مشورت کنید. قبل از استفاده از کرم دور چشم گاتیو ازنظر ایجاد حساسیت، قرمزی و خارش محصول را امتحان کنید. کرم دور چشم گاتیو توسط شرکت بازاریابان ایرانیان با نام اختصاری بیز توزیع می‌شود.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.