5 مورد مهم که شما باید قبل از عمل بینی استخوانی بدانید!!!

0

رپورتاژ

چکیده : در این نوشته 5 چیز خیلی مهم که شما باید قبل از عمل بینی استخوانی بدانید گفته شده است.

عمل بینی استخوانی را می توان از مهمترین جراحی های زیبایی در نظر گرفت چون در این نوع جراحی، افرادی که بخواهند بینی خودشان را عمل کنند می توانند نتیجه خاصی را نیز بگیرند چون بعد از عمل بینی استخوانی دیگر بینی به حالت اولش بر نمیگردد. در این مقاله می خواهیم هر آنچه که شما باید قبل از عمل بینی استخوانی بدانید را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات مهمی را در این زمینه به شما ارائه کنیم.

جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی چه ویژگی هایی دارد؟

از مهمترین ویژگی های بینی استخوانی این است که ضخامت بسیار کمی نسبت به بینی گوشتی دارد. همچنین بینی استخوانی نوک بسیار مرتب و جمع و جوری دارد و یک زیبایی خاصی نیز درونش به صورت نهفته وجود دارد. پوست بینی های استخوانی به صورت نازک می باشد. همچنین باید بگوییم که انعطاف پذیری بینی استخوانی بسیار بالاست و همین امر جراحی بینی استخوانی را به یک عمل خوب با تاثیر مثبت تبدیل کرده است.

درچه صورتی بینی استخوانی تحت جراحی قرار می گیرد؟

بینی های استخوانی اگر دچار مشکل باشند باید تحت جراحی قرار بگیرند. به عنوان مثال یکی از موارد جراحی زیبایی بینی استخوانی این است که بینی قوزدار باشد. داشتن قوز توسط جراحی به راحتی از بین می رود.  همچنین باید بدانید که ممکن است قوز بینی بزرگ باشد و یا قوز نسبتا کمی داشته باشد. با این حال جراح محاسباتش را انجام می دهد تا نتیجه خوبی در پایان عمل جراحی به دست شما برسد. همچنین ممکن است بینی استخوانی دچار انحراف باشد، در این صورت هم جراح به راحتی می تواند بینی استخوانی را جراحی کند و در پایان نتیجه عمل خوبی بدست خواهد آمد که از نتیجه لذت زیادی خواهید برد.

درچه سنی عمل بینی استخوانی امکان پذیر است؟

عمل بینی استخوانی زمانی باید انجام شود که رشد بینی به مرحله پایانی رسیده باشد. در این صورت فرد می تواند شاهد نتیجه های خوبی باشد که در پایان جراحی بینی استخوانی شاهدش خواهد بود. در صورتی که رشد بینی به طور کامل صورت نگرفته باشد و فرد بینی استخوانی اش را جراحی کند ممکن است دوباره مشکلات بینی اش پدیدار شود.

به چه روش هایی بینی استخوانی جراحی می شود؟

روش های مختلفی برای جراحی بینی استخوانی وجود دارد که می توانیم در این خصوص به جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته اشاره هایی داشته باشیم. هر دو روش مزایا و معایب خاص خودشان را دارا هستند. بهترین جراح بینی استخوانی در تهران نیز بنابر تشخیصی که می دهد می تواند یکی از این دو روش را بر روی بینی شما پیاده سازی نماید. البته باید بدانید که نتیجه عمل مهم است و در پایان شما شاهد این خواهید بود که بینی شما با حالت زیبایی روی چهره شما ظاهر خواهد شد.

چه موارد دیگری را باید قبل از عمل بینی استخوانی در نظر بگیریم؟

اولین مورد این است که باید به دنبال یک جراح خوب باشیم که بتواند تمامی نیازهای ما را در حوزه جراحی بینی پوشش دهد. همچنین جراح باید بسیار حرفه ای باشد تا شما بتوانید به نتیجه خوبی که می خواهید برسید. همچنین قبل از عمل بینی استخوانی باید جلسات مشاوره ای را با جراح بگذرانید. در این جلسات جراح تمامی مشکلات بینی شما را به شما گوشزد می کند. همچنین در صورتی که مشکلی برای جراحی باشد، جراح به شما مزایا و معایب آن را می گوید و شما به راحتی زیر تیغ جراحی می روید. در صورتی که به دارو بعد از عمل نیاز داشته باشید پزشک جراح همه چیز را به شما می گوید تا اهمیت هر کدام را درک کنید. قبل از عمل جراحی نباید مواد دخانیات مصرف کنید چون این مورد ممکن است به شما آسیب بزند و روند جراحی شما را با اختلال مواجه نماید.

کلام آخر

در این مقاله ما تمامی نکاتی را که شما باید قبل از عمل بینی استخوانی بدانید را بررسی کردیم و جزییاتشان را نیز مورد بررسی قرار دادیم. مهمترین نکته در خصوص جراحی بینی استخوانی این است که روند جراحی به آسانی انجام می شود و در پایان نتیجه کار نیز بسیار عالی خواهد بود. اگر شما بینی استخوانی خودتان را می خواهید جراحی کنید باید به سراغ یک جراح خوب و با سابقه بروید تا بتواند نتیجه ای که میخواهید را به شما ارائه دهد. کلینیک جراحان برتر با افتخار اعلام می کند که جراحی بینی استخوانی را با قیمت عالی و به صورت تضمینی انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره وارد سایت کلینیک جراحان برتر شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.