سایت‌های سفارش آنلاین غذا از گذشته تا کنون

0
رپورتاژ

پیشرفت تکنولوژی و افزایش دسترسی به اینترنت طی سال‌های گذشته، سبک زندگی کاربران را تحت تأثیر قرار داده است. این روز‌ها کمتر کسی را می‌بینیم که از خدمات اینترنتی استفاده نکند. از خرید اقلام و کلای مورد نیاز از فروشگاه‌های آنلاین گرفته تا سفارش غذا به صورت اینترنتی. فرآیند‌هایی که بر بستر اینترنت شکل می‌گیرند و توسعه پیدا می‌کنند، سعی دارند زندگی را برای کاربران راحت‌تر کنند. اما همین فرآیند‌ها باعث پیدایش روش‌هایی شد که به کسب و کار‌ها نیز کمک کرد تا در یک تعامل برد برد، خدمات با کیفیتی ارائه دهند. یکی از این روش‌ها استفاده از کد تخفیف است.

تاریخچه شکل‌گیری سایت‌های سفارش آنلاین غذا

اولین وب سایتی که امکان ثبت سفارش غذا به صورت اینترنتی را از رستوران‌های اطراف ارائه داد، سایتی تحت عنوان بدو فود بود. در کنار این سایت برند دیگری تحت عنوان زود فود هم در حال فعالیت بود که پس از گذشت مدتی این دو سایت با یکدیگر ادغام شدند. در این سال‌ها برند‌های متعددی وارد این حوزه شدند و هر یک مزایا و معایب خودشان را داشتند. در حال حاضر نیز تنها تعداد انگشت شماری از سایت‌های سفارش آنلاین غذا در حال فعالیت هستند که بازیگر اصلی آن را می‌توان اسنپ فود معرفی کرد.

انواع مختلف خدمات سفارش آنلاین غذا

اگر بخواهیم یک تقسیم‌بندی کلی در حوزه مدل کسب و کار‌های سفارش غذا داشته باشیم، به دور روش کلی می‌رسیم. روش اول که در دنیا نیز مرسوم است و بیشتر افراد از آن آگاه هستند، سایت‌های عمومی مانند اسنپ فود است که از طریق آن امکان سفارش غذا از تمام رستوران‌های اطراف کاربر وجود دارد. اما مدل دیگری نیز وجود دارد که توسط برخی از رستوران‌های زنجیره‌ای توسعه داده شده است. در این روش، رستوران وب سایت مختص به خود را دارد که تنها امکان سفارش غذا از آن رستوران وجود دارد. از این بین می‌توان به رستوران‌های عطاویچ، شیلا و… اشاره کرد.

اگرچه در روش اول دسترسی به رستوران‌های مختلف باعث ایجاد تنوع شده است، اما سفارش از یک رستوران مشخص به طور مستقیم نیز می‌تواند به تیهه و ارسال سریع‌تر غذای سفارش داده شده کمک کند. به علاوه در بازه‌های زمانی مختلف سایت‌های اختصاصی، پیشنهاد‌ها و تخفیف‌های ویژه‌ای برای خرید و ثبت سفارش از سایت‌شان به کاربران ارائه می‌دهند.

بهترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا

در بازار سایت‌های سفارش آنلاین غذا شاید انتخاب بهترین سایت کمی سخت باشد. چراکه سهم بازار هر یک از این برند‌ها و گستردگی خدمات آن‌ها تأثیر مستقیمی بر میزان استفاده کاربران دارد. اما به طور کلی می‌توان سایت‌های زیر را به عنوان خدمات‌دهندگان باکیفیت سفارش آنلاین غذا معرفی کرد:

اسنپ فود

اسنپ فود یکی از بزرگترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا است که مدت زمان زیادی از فعالیت آن می‌گذرد. در اسنپ فود می‌توانید به رستورن‌های متعددی دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه علاوه بر سفارش غذا از رستوران، امکان سفارش نان، کالای سوپرمارکتی، شیرینی و… نیز از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ فود وجود دارد. موردی که می‌تواند استفاده از خدمات این برند را خوشایندتر کند، استفاده از کد تخفیف اسنپ فود است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید با قیمت کمتری سفارش‌های خود را ثبت کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

دلینو

دلینو نیز یکی دیگر از سایت‌های سفارش آنلاین غذا است که از طریق وب سایت و اپلیکیشن خود نسبت به ارائه خدمات می‌پردازد. دسترسی کامل به اطلاعات رستوران، نظرات کاربرانی که قبلاً از یک رستوران خرید کرده‌اند و… از جمله ویژگی‌های این سایت به شمار ‌می‌روند.

عطاویچ

وب سایت عطاویچ که به طور اختصاصی ویژه سفارش آنلاین از شعب این رستوران در سراسر کشور است، این امکان را می‌دهد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را از نزدیکترین شعبه ثبت کرده و غذای خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.

آیا امکان سفارش ارزان‌تر غذا وجود دارد؟

کسب و کار‌های سفارش آنلاین غذا از روش‌های گوناگونی برای کاهش هزینه‌های کاربران و افزایش فروش خود استفاده می‌کنند. روش‌هایی مانند پیشنهاد‌های تخفیف دار، جشنواره‌های مختلف و… اما یکی از روش‌هایی که به سادگی در دسترس است و به راحتی توسط تمام افراد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، کد تخفیف سفارش غذا آنلاین است. با استفاده از کد تخفیف که ابزار بهنیه‌ای برای سفارش غذا به شمار می‌رود، در هر زمان و مکان می‌توانید با درج کد خود، از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوید. با این روش دیگر نیاز به ارتباط مستقیم با رستوران‌ها وجود ندارد و تنها از طریق سایت و اپلیکیشن هر یک از برندهای خدمات دهنده، می‌توانید تخفیف مورد نظر را دریافت کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.