بهترین هتل های نیویورک با عکس و آدرس

0
رپورتاژ

نیویورک نه تنها بزرگ و مهم است بلکه به نوعی مرکز اقتصاد دنیا است. از وال استریت گرفته تا مجسمه آزادی، از خیابان‌های معروف برای خرید اجناس لاکچری تا پارک‌ها و جاذبه‌های دیدنی مانند یادبود برج‌های دوقلو باعث شده که پای گردشگران زیادی به این شهر باز شود. به همین منظور در نیویورک هتل‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها بعد از خرید، رفتن به موزه، خوردن و نوشیدن و قدم زدن در پارک استراحتی مجلل داشته باشید. لازم به ذکر است جهت رزرو هتل در شهر نیویورک به راحتی می توانید از سیستم های رزرواسیون هتل که در داخل ایران فعال هستند استفده کنید.

فرقی ندارد چنانچه هوس اقامت در یک هتل صمیمی به سبک بوتیک هتل را داشته باشید، یا مکانی شلوغ و لاکچری برای معاشرت با افراد معروف دنیا، در همه حال نیویورک برای شما بهترین پیشنهادات را دارد.

 

اگر بلیط هواپیما تهران نیویورک را خریداری کردید و تصمیم دارید بهترین هتل نیویورک را رزروکنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

هتل‌های معرفی شده در این مطلب  بر اساس امکانات، موقعیت مکانی، خدمات، غذا و ارزش کلی رتبه بندی شدند و توسط خوانندگان مجله معتبر T+L معرفی شدند. این مجله هر ساله در مورد برترین هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، شهرها، جزایر، کشتی‌های کروز، اسپا، خطوط هوایی و موارد دیگر نظر سنجی برگزار می‌کند. بهترین هتل‌های نیویورک در منظقه زیبا و مسکونی Upper East Side منهتن و در مرکز شهر و در نزدیک موسسات فرهنگی شهر برای مثال نزدیک به موزه هنر متروپولیتن و خیابان پنجم قرار دارند. در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین هتل‌های نیویورک بیشتر آشنا می‌کنیم.

  1. هتل The Lowell نیویورک

همیشه مهمانان هتل the Lowell در رابطه با غذاهای منحصر به فرد در رستوران فرانسوی مدیترانه‌ای هتل و فینگرفودها و کوکتل‌های بی‌نظیر رستوران آن موارد زیادی را ذکر کردند. اما چیزی که واقعاً هتل Lowell را در میان دیگر هتل‌های محله Upper East Side منهتن متمایز می‌کند خدمات عالی آن در کنار محیط مناسب و بسیار آرامش است. به عقیده یکی از مهمانان این هتل این به طرز بی‌عیب و نقصی با جزئیات واقعاً متفکرانه تزئین شده است و در عین حال بسیار دنج است. اگر مراسم خاصی در پیش رو داشته باشید و یا به مناسبی مانند تولد، عروسی و یا حتی ماه عسل مهمان این هتل شوید، پرسنل the Lowell تمام تلاششان را می‌کنند تا شما اقامت رویایی را تجربه کنید.

  1. هتل the mark

هتل  the mark با دکور ظریف و خدمات درجه یک، مهمانانش را در اوج لوکس بودن نگه می‌دارد. در تمامی اتاق‌های بزرگ و سوئیت‌های این هتل وان‌های مرمری بزرگ به صورت استاندارد وجود دارند. سرآشپز مشهور Jean-Georges Vongerichten، مسئول رستوران هتل در طبقه همکف  است. فرقی نمی‌کند ناهار را در رستوران هتل میل کنید و یا خارج از آن به هرحال غذایتان را به هتل سفارش بدهید تا آن را در فضای باز و یا پارک معروف روبه روی هتل صرف کنید.

  1. هتل لوته پالاس نیویورک

این هتل کلاسیک که دقیقاً در یکی از پرطرفدارترین مناطق شهر قرار دارد، پس از بازسازی در سال 2015 شکل و شمایل جدیدی پیدا کرد. زیبایی‌های بی حد و حصر زیادی در این هتل وجود دارند از لابی مجلل گرفته تا امکان مشاهده مناظر تماشایی کلیسای جامع سنت پاتریک در اتاقتان تمایل دارید به تماشای یک نمایش در خیابان برادوی بروید؟ از دربان هتل لوته پالاس بخواهید یک راننده خصوصی ترتیب دهد تا بتوانید به سبک زندگی اشرافزادگان به تماشای تئاتر بروید.

  1. هتل باکاراته نیویورک

برند هتل سازی باکارا، نامی آشنا از پاریس تا منهتن است. به محض ورود به لابی مجلل هتل باکارا، مجموعه‌های هنری خارق‌العاده، دکورهای کریستالی باکارا، دیوارهای نفیس با کاغذ دیواری‌های ابریشمی چین‌دار و در مجموع پیچیدگی‌های زیاد شما را شگفت‌زده می‌کند. ولخرجی در سوئیت‌های هتل باکارا ادامه دارد: مهمانان می‌توانند بطری‌های نوشیدنی را با فشار دادن یک دکمه سفارش دهند و یا با لباس‌های نرم وگرم ایتالیایی از اقامت در هتل لذت ببرند و یا از ظروف اصل کریستال باکارا نفیس استفاده کنند. اگر روزی گذرتان به هتل باکارا افتاد حتما از اسپا «د لامر» آن 90 دقیقه لذت ببرید تا رسما وارد حالت نیروانا شوید.

  1. هتل ماندرین اورینتال نیویورک

هتل ماندارین اورینتال و یا شرقی نیویورک، به زبان ساده، آنقدر زیباست که کمتر هتلی قابل مقایسه با آن است. بهترین اتاق‌های هتل ماندرین دارای ویوهایی بی‌نظیر از نمادین‌ترین جاذبه‌های مرکزی نیویورک، از پارک مرکزی و کلمبوس سیرکل گرفته تا رودخانه هادسون و خود خط افق نیویورک هستند. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های قدی از کف تا سقف هستند و داخل آنها نیز بسیار شیک است. مهتل ماندارین بسیار هوشمندانه و با سلیقه تزئین و  طراحی شده است. این هتل دارای مجموعه‌ای از سالن‌ها، رستوران‌ها و بارهای درجه یک است.

  1. هتل عشایری نیویورک

هتل نماد یا هتل عشایری نیویورک در یک ساختمان زیبای هنری ساخته شده است. در این هتل حس مدرن با جادوی معماری تاریخی ترکیب شده. عناصر اصلی هتل شامل چوبهای تیره، صندلی‌های مخملی قرمز کابرنه و کتابخانه‌ای با پلکان مارپیچ عجیب و غریب هستند که به شکوه و عظمت لابی می‌افزایند. جالب است بدانید که طراحی داخلی که اتاق‌های این هتل رنگ و بویی پاریسی دارند. اگر مهمان هتل عشایری نیویورک شدید حتماً از قسمت رستوران و بار آن دیدن کنید تا بهترین نوشیدنی‌های و غذاهای عمرتان را تجربه کرده باشید.

  1. هتل پنینسولا نیویورک

هتل  پنینسولا  نیویورک در خیابانی دنج و پردرخت در قسمت شیک Upper East Side واقع شده است.  این هتل تمامی مفاهیم آسایش و آرامش را در بر می گیرد. ۷۴ اتاق و سوئیت مهمان هتل پنینسولا، یادآور آپارتمان‌هایی هستند که با مبل‌های راحت، شومینه، قفسه‌های کتاب و تراس‌های خصوصی تجهیز شده‌اند. در طول پاییز و زمستان اگر مهمان این هتل بشوید، امکانات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

  1. هتل andaze در خیابان پنجم

بسیاری از اتاق‌های هتل andaze  به سبک زیر شیروانی ساخته شده‌اند و داری پنجره‌های 12 فوتی از کف تا سقف هستند. برخی دیگر از اتاقهای این هتل دارای تراس‌های محوطه‌سازی‌شده و فضاهای بیرونی خصوصی هستند.

پس از یک روز طولانی وپس از گشت وگذار در جاذبه‌های اطراف هتل، از جمله کتابخانه عمومی نیویورک، خیابان پنجم و پارک برایانت در یکی از اتاقهای هتل andaze  استراحت کنید و با تیم ماساژ درمانی NOMI Beauty تماس بگیرید تا ماساژ سوئدی لذت بخشی را اتاقتان به شما ارائه دهند.

  1. هتل پلازا نیویورک

امکانات مدرن، دکوراسیون مجلل و جذابیت‌های کلاسیک این هتل، پلازا را به هتلی نمادین در پارک مرکزی نیویورک تبدیل کرده است. در اینجا، تمام چیزها مانند طلا به معنای واقعی کلمه می‌درخشند. نکته جالب توجه این است که در هتل پلازا بسیاری از پایه‌های صندلی، قاب آینه، شیرآلات حمام هر اتاق و سوئیت مهمان و غیره با جزئیات زیاد و همراه با روکش طلای 24 عیار طلاکاری شده است. هنگام ورود به هتل پلازا نیویورک با یک نوشیدنی خوش امدگویی از شما در سالن رز کلاب یا پالم کورت پذیرایی می‌شود تا تجربه‌ای لوکس‌تر از اقامت در پلازا را آغاز کنید.

  1. هتل رکوئه نیویورک

علیرغم اینکه هتل ایروکوئه دقیقاً در وسط شلوغی شهر نیویورک و در محله میدتاون غرب قرار دارد، اما با ورود به  آن احساس می‌کنید که در دنیایی دور از شلوغی و برهم ریختگی وارد شدید. به محض اینکه وارد لابی مرمرین هتل ایروکوئه می‌شوید، به دهه 1930 میلادی پرت خواهید شد. در این لابی در محاصره ساعت‌های عتیقه پدربزرگ، تلسکوب‌های مجلل با چوبهای تیره و انبوهی از آثار کلاسیک ادبی چرمی درخواهید آمد. استراحت درهتل ایروکوئه فرصتی عالی برای بهبودی پس از یک روز طاقت فرسا در شهر است. در ضمن ایروکوئه یک بوتیک هتل کلاسیک، صمیمی و شیک است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.