7 فاکتور مهم و تعیین کننده هزینه ایمپلنت دندان در مشهد – سال 1401

0
رپورتاژ

چکیده : کاهش هزینه ایمپلنت دندان در مشهد | بررسی عوامل مؤثر بر قیمت کاشت دندان دائمی | ایمپلنت اقساطی در مشهد یا خدمات کاشت دندان ارزان قیمت؟!

 

 

آیا میدانستید! ایمپلنت ها با ماندگاری تقریباً دائمی و موفقیت بالای 97 درصد، امروزه به عنوان بهترین و گرانترین روش درمان برای رفع مشکل بی دندانی از میان تمام روش های موجود برای کاشت دندان در مشهد شناخته می شوند. برای آشنایی با عوامل مؤثر بر هزینه ایمپلنت دندان در مشهد تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

هزینه ایمپلنت دندان در مشهد چگونه محاسبه می شود؟

 

متأسفانه به دلیل ترس از بالا بودن تعرفه های دندانپزشکی و به ویژه هزینه ایمپلنت، بسیاری از افراد بی دندانی را به عواقب و مضرات آن برای سلامت دهان ترجیح می دهند و به این ترتیب با عوارض و مشکلات بسیاری در آینده مواجه می شوند که شاید امکان کاشت دندان؛ حتی به این روش را برایشان غیر ممکن سازد.

 

برای تصمیم گیری در مورد انتخاب مناسبترین روش کاشت بر اساس شرایط و بودجه مورد نظر، می بایست عوامل مؤثر بر هزینه ایمپلنت دندان در مشهد را بشناسید و پس از بررسی های لازم و با مشورت یک دندانپزشک متخصص، هر چه سریعتر جهت کاشت اقدام کنید.

 

 

1- موقعیت جغرافیایی کلینیک:

 

محل کلینیک، گاه یکی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه خدمات دندانپزشکی است که هر چه موقعیت آن به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک تر و یا در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته باشد، هزینه به همان نسبت افزایش می یابد.

 

2- میزان سابقه دندانپزشک معالج:

 

چنانچه برای کاشت ایمپلنت در مشهد به یک متخصص صبور و با تجربه مراجعه نمایید، در نهایت نتیجه بهتری را دریافت می کنید؛ زیرا این افراد سریعتر می توانند مشکل شما را پیدا کنند و به رفع آن بپردازند. بنابراین ممکن است هزینه بیشتری را نیز از شما دریافت کنند.

 

البته این نکته معیار خوبی برای سنجش قابلیت های یک دندانپزشک مجرب نیست و شما باید پس از اطمینان از سابقه وی و مشاهده آمار رضاتمندی بیماران قبلی او، برای یک انتخاب شایسته تصمیم گیری کنید.

 

3- تعداد ایمپلنت مورد نیاز در نوع و برند مورد استفاده:

 

بسته به تعداد دندان های از دست رفته و نیازمند کاشت دائمی و همچنین برندی که ایمپلنتولوژیست (متخصص ایمپلنت) برای شما استفاده می کند، هزینه ایمپلنت دندان در مشهد افزایش می یابد.

 

مهم ترین ویژگی یک ایمپلنت با کیفیت؛ ثبات و عدم لق شدن آن به مروز زمان و نیز عدم ایجاد مشکل به هنگام غذا خوردن و تحلیل لثه ها می باشد. از این رو انتخاب نوع و برند ایمپلنت بسیار مهم است که حتماً بر اساس مشورت متخصص، پس از بررسی و معاینه دندان ها باشد تا بعداً شما را با پرداخت هزینه های بیشتر، عوارض و مشکلات جدی تر مواجه نسازد.

 

4- چگونگی کاشت ایمپلنت دندان در مشهد:

 

برای کاشت ایمپلنت دندان روش های مختلفی وجود دارد که بسته به نوع روش انتخابی؛ از امکانات و تجهیزات متفاوتی برای بیمار استفاده می شود که به طور غیر مستقیم بر هزینه ایمپلنت دندان در مشهد تأثیرگذار است. عمدتاً هزینه جراحی ایمپلنت به روش سنتی نسبت به روش فوری (دیجیتال) به ازای هر واحد دندان کمتر است، در عوض دوره نقاهت در این روش طولانی تر از ایمپلنت دیجیتال می باشد.

 

 

5- درمان های جانبی مورد نیاز:

 

قبل از کاشت ایمپلنت و انجام یکسری آزمایش ها و عکسبرداری های لازم، با مشخص شدن وضعیت عمومی بدن و شرایط دندان ها بنا به نظر دندانپزشک متخصص شاید نیاز به خدماتی همانند؛ کشیدن دندان، جراحی لثه، پیوند استخوان و یا سینوس لیفت باشد که به این ترتیب این درمان های مکمل (جانبی)، هزینه نهایی ایمپلنت دندان در مشهد را افزایش می دهند.

 

6- نوع روکش مورد استفاده:

 

تاج یا همان روکش ایمپلنت جنس و انواع مختلفی دارد که شامل؛ روکش سرامیکی، روکش چینی جوش خورده به فلز ایمپلنت، روکش با آلیاژ طلا، روکش زیرکونیا، روکش با آلیاژهای پایه فلزی می باشد که هر کدام از آنها قیمت های مختلفی دارند و بسته به شرایط بیمار و بودجه ای که برای این بخش از درمان در نظر گرفته است، بنا به تشخیص متخصص ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

معمولاً مدتی پس از کاشت ایمپلنت در بعضی افراد؛ به دلیل بی توجهی به مراقبت های پس از کاشت ممکن است که رنگ روکش ایمپلنت کمی تغییر کند که برای رفع زردی و از بین بردن لکه ها، میتوان از تکنیک لمینت و یا کامپوزیت برای سفید شدن تاج دندان استفاده نمود.

 

برای انتخاب بهترین لمینت دندان در مشهد بر اساس فرم و رنگ دلخواه و همچنین افزایش آگاهی خود درباره این نوع روکش سرامیکی، می توانید به صفحه مربوطه از سایت دندانپزشکی بارانا مراجعه نمایید و مقالات مرتبط با لمینت دندان را در این سایت دنبال کنید.

 

7- نوع بیمه پوشش دهنده هزینه ایمپلنت دندان در مشهد:

 

بیمه های دندانپزشکی با هدف صرفه جویی و کاهش هزینه های بیماران، تا حدودی زمینه را برای کاشت دندان ایمپلنت سهولت بخشیده اند. جهت بهره مندی از امتیازات شرکت های بیمه؛ چنانچه بیمه مورد نظر شما در قرارداد با کلینیک و یا مرکزی که میخواهید به آن مراجعه کنید متعهد به پرداخت بخشی از هزینه باشد، سهم پرداخت بیمه از هزینه های شما کم می شود.

 

لازم به ذکر است که در صورت مراجعه به دیگر مراکز، شما پس از پرداخت هزینه با ارائه فاکتور به دفتر بیمه، می توانید سهم خود را دریافت کرده و به این ترتیب با حداقل هزینه مشکل خود را رفع کنید.

 

ایمپلنت اقساطی یا ارزان قیمت؟ انتخاب شما کدام است!

 

از قدیم گفتن هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت! ایمپلنت ارزان اگر به صورت اصولی و با استفاده از بهترین برند انجام شود، نه تنها بد نیست! که می تواند شما را با هزینه کم صاحب دندان کند! البته ریسک اعتماد به خدمات دندانپزشکی ارزان قیمت بسیار زیاد است و همیشه اینطور نیست! چرا که بارها شاهد شاکی شدن بیماران از پس زدن ایمپلنت و در نهایت شکست آن در این حالت بوده ایم.

 

بنابراین به خاطر ترس از گرانی، نباید سلامت دهان و دندان خود را به خطر بیندازید؛ زیرا ایمپلنت ارزانتر می تواند هزینه های چندباره و یا حتی بیشتری را در دراز مدت برای شما به همراه داشته باشد.

 

به جای انتخاب خدمات ارزان و غیر معتبر که احتمال کاشت ناموفق ایمپلنت را افزایش می دهند، بهتر است مراکز و کلینیک هایی را انتخاب کنید که امکان پرداخت هزینه برای شما به صورت اقساطی در آنها وجود داشته باشد.
بنابراین با استفاده از خدمات با کیفیت بهترین متخصصان ایمپلنت در مشهد؛ دیگر جایی برای نگرانی از بابت هزینه و یا ظهور عوارض طولانی مدت بعد از کاشت دندان دائمی در این نوع مراکز وجود نخواهد داشت.

 

خبرخوش! هزینه ایمپلنت دندان در مشهد با بهترین متریال، ممکن است برای برخی بیماران بیش از حد انتظار بوده و امکان پرداخت آن به صورت یکجا در همان ابتدای کار میسر نباشد؛ از همین رو کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد این افتخار بزرگ را به دست آورده تا با مهیاسازی شرایط و امکان کاشت ایمپلنت اقساطی، لبخندی زیبا و با کیفیت به کلیه بیماران خود هدیه کند.

 

 

ایمپلنت دندان در مشهد به عنوان یکی از مهم ترین خدمات کلینیک دندانپزشکی بارانا، علاوه بر جنبه زیبایی برای درمان مشکلات دهان و دندان نیز کاربرد دارد و به دلیل حساسیت بالای فرآیند کاشت؛ باید توسط بهترین متخصص ایمپلنت انجام شود.”

 

آیا امکان کاهش هزینه ایمپلنت دندان در مشهد وجود دارد؟

 

مراجعه سریع به یک دندانپزشک، مهم ترین گام جهت ارزان تر شدن هزینه درمان ایمپلنت است. اگر کاشت دندان به زمان دیگر موکول شود؛ ممکن است جای خالی دندان از دست رفته مشکلاتی را برای سلامتی بیمار به وجود آورد که یکی از آنها تحلیل استخوان فک می باشد.

 

از این رو به تأخیر انداختن زمان کاشت، می تواند شما را نیازمند خدماتی مانند پیوند استخوان نماید که علاوه بر طولانی شدن دوره درمان، میتواند منجر به مشکلاتی مانند جابه جایی دندانهای دیگر به محل دندان از دست رفته شوند که به این ترتیب زمان کاشت ایمپلنت، حتی ممکن است نیاز به کشیدن دندان های مجاور باشد که خود می تواند، هزینه ای به مجموع هزینه های شما اضافه کند.

 

جمع بندی نهایی

 

به یاد داشته باشید که ترس از کاشت ایمپلنت و هزینه های آن نباید شما را از داشتن یک لبخند زیبا و طبیعی محروم نماید! بنابراین هر چه سریعتر برای رفع مشکل خود قبل از آسیب رسیدن به سایر دندان ها اقدام کنید، می توانید بیشتر هزینه ایمپلنت دندان در مشهد را با مراجعه به موقع به بهترین متخصصان کاهش دهید و در نهایت از داشتن دندان هایی سالم و دائمی بیشترین لذت را ببرید.

 

مشخصات کلینیک دندانپزشکی بارانا

 

موقعیت: مشهد – بلوار سجاد – بین سجاد 2 و 4 – روبرو روزنامه قدس
شماره های تماس جهت مشاوره و رزرو نوبت: 09157609009 – 05137609009
نشانی اینترنتی کلینیک دندانپزشکی بارانا: baranadental.com
پیج اینستاگرام: barana_dentalclinic

 

 

 

برچسب ها : ایمپلنت دندان مشهد,ایمپلنت در مشهد,ایمپلنت مشهد,دندانپزشکی در مشهد,هزینه ایمپلنت دندان مشهد,قیمت ایمپلنت دندان مشهد

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5