بهترین فیلم های اکبر عبدی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

اکبر عبدی سال 1334 در نازی آباد تهران به دنیا آمد. پدرش اردبیلی و مادرش اهل تهران بود. او اصالتا اهل روستای آقاباقر اردبیل است. اکبر عبدی بعد از کسب دیپلم از رشته نمایش‌های آماتوری، سال 1358 به صورت حرفه ای وارد عرصه هنر شد. او هنرجوی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بود . سال 1360 با مجموعه مثل‌آباد ساخته رضا ژیان وارد تلویزیون شد. سال 1363 با فیلم جنجال بزرگ سینما را تجربه کرد.

نوع چهره و بازی منحصر به فرد اکبر عبدی موجب شهرت و محبوبیتش شد.سال 1392 نشان درجه یک فرهنگ و هنر را دریافت کرد و در سال 1394 کلید طلایی اردبیل نیز به ایشان تقدیم شد. در آیین نکوداشت افتتاحیه جشنواره فجر سال 1396 نیز از ایشان تقدیر شد.

جوایز و افتخارات اکبر عبدی : دریافت سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی (۱۳۶۸) / نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از دومین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم «آدم‌برفی» – ۱۳۷۷ / دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم خوابم می‌آد ساخته رضا عطاران / نامزد جایزه بیستمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ .

فیلم اتومبیل

همیشه همه چیز اونطوری که فکر می کنی پیش نمیره…

فیلم اتومبیل به کارگردانی علی میری رامشه در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، مهدی کوشکی، ارسلان قاسمی، سحر قریشی، علیرام نورایی، نیما شاهرخ شاهی، امیر غفارمنش، شهرزاد کمال زاده و آزیتا ترکاشوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تورنا2

تورنا2 فیلمی با مضمون کودک و نوجوان محصول سال 1397 به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان به نمایش درآمد. داستان تورنا2 درباره پروفسوری است که موفق به ساخت رستورانی شده که رستوران به یک سفینه فضایی تبدیل می شود. چهار نوجوان وارد قصه می شوند که با شیطنت هایشان باعث می شوند سفینه زودتر پرواز کند. سفینه به فضا رفته و در سرزمینی ناشناخته فرود می آید…

فیلم تورنا2 به کارگردانی سیدجواد هاشمی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی، ارسلان قاسمی، عباس جمشیدی فر، وحید نفر، امیر رونقی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، محمدمهدی ایرانی و نگار نافذ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایکس لارج

داستان این فیلم درباره ی سه جوان امروزی است که از زندان آزاد شده اند. حال بعد از رهایی، در مسیر تحقق رویاهایشان با اتفاقاتی مواجه می شوند.

فیلم ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی، علی صادقی، یوسف تیموری، میرطاهر مظلومی، بهاره رهنما و رضا ناجی به هنرمندی پرداخته‌اند.

اکبر عبدی

فیلم عشقولانس

فیلم کمدی عشقولانس داستان پسری به نام امیر است که در دانشگاه برای دوستانش نسخه ازدواج می پیچد در حالی که خودش اعتقادی به عشق ندارد و آن را بیهوده و غیر واقعی میداند. اما در یک شرط بندی میبازد و عاشق می شود و حالا باید برای خودش نسخه بپیچد…

فیلم عشقولانس به کارگردانی سیدمحسن ماهینی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، سحر قریشی، علی صادقی، بهاره افشاری، لعیا زنگنه، فریبا کوثری، چنگیز وثوقی، محمود پاک نیت، فریبا متخصص، شیرین بینا، نیما شاهرخ شاهی، محسن افشانی و حدیثه تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهار اصفهانی در بغداد

این فیلم داستان افرادی را روایت می کند که در ۶۵ سال جنگ قرار دارند و این تصمیم را گرفته اند تا فرار کنند…

فیلم چهار اصفهانی در بغداد به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، نسرین مقانلو، افشین شاه صناعی، کاظم افرندنیا، کیمیا باباییان، جعفر دهقان، فرید فوده، گوهرشاد مهابادی، قاسم زارع و ارژنگ امیرفضلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مذاکرات مستقیم آقای عبدی

در فیلم مذاکرات مستقیم با آقای عبدی ، آقای عبدی بازیگر مطرح سینما توسط یک آدم ربا ربوده شده و در مکانی زندانی است. آدم ربا برای آزادی او درخواست یک میلیون دلار پول می کند. آقای عبدی برای تهیه پول به مسئولان مملکتی و وزرای دولت تلفن می زند و…

فیلم مذاکرات مستقیم آقای عبدی به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، میلاد کی مرام، فریبا طالبی، یوسف مرادیان و معصومه قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قندون جهیزیه

عطا و معصومه زن و شوهری هستند که در خانه ای مستأجر بوده و موعد تخلیه منزل مسکونی شان فرار رسیده است اما عطا می خواهد هر طور که شده قرارداد را تمدید کند با آنکه با مشکل مالی مواجه است.

فیلم قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی پور در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، مصطفی ساسانی، وحید نفر، حسن عباسی، حیدر زرقومی و اکبر عبدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پدر آن دیگری

فیلم پدر آن دیگری داستان یک کودک است که با وجود رسیدن به ۶ سالگی هنوز حرف نمی زند و همه او را مسخره می کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی کند و بیشتر به پسر بزرگتر توجه دارند. تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و …

فیلم پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، هنگامه قاضیانی، مریم سعادت، اکبر عبدی، ثریا قاسمی، شمسی فضل الهی، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، سعید کریمی و بنفشه صمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم در مدت معلوم

در فیلم در مدت معلوم ، میثم جوانی است که کتابی منتشر نشده در ارتباط با ازدواج موقت و فشارهای جنسی جوانان دارد و سعی دارد از طریق راه حلی که فکر می کند صحیح است، معضلات مشکلات اجتماعی جوانانی که تحت فشار هستند را برطرف سازد اما….

فیلم در مدت معلوم به کارگردانی وحید امیرخانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، مهدی فقیه، طوفان مهردادیان و علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

اکبر عبدی

فیلم آدم باش

فیلم آدم باش داستان مردی است که در ارتباط با مردم دچار مشکل است و در عوض رابطه بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال ها خارج از ایران زندگی کرده و حالا که برگشته احساس می کند هیچ یک از مردم را نمی شناسد….

فیلم آدم باش به کارگردانی مجید جوانمرد در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی و حسن رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خسیس

پیرمرد خسیسی به نام صابر رفعتی در آستانه ورشکستگی قرار دارد. در این حین تصمیم می گیرد با کمک پسرش امید 50 میلیون تومان به فرزند کوچکترش آیدین کمک کند تا برایش کار کند اما پول به سرقت می رود و …

فیلم خسیس به کارگردانی احمد کاوری در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، زویا امامی، بهشاد شریفیان، سینا رازانی و فاطیما بهارمست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خواب زده ها

مادر فیروز به خواب همه دوستان، آشنایان و کارمندان او می رود و از همین طریق هشدار می دهد که فقط بیست و چهار ساعت بیشتر فرصت ندارد تا رضایت ناز گل مشرقی دختر خدمتکارش را بدست آورد و در غیر این صورت خواهد مرد. فیروز ناز گل را پیدا می کند اما راضی کردن او کار دشواری است…..

فیلم خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی و ملیکا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آشغال های دوست داشتنی

محسن امیریوسفی متولد سال 1350 در شهر آبادان است و تا به امروز 3 فیلم بلند سینمایی ساخته که هرکدام آنها چندین سال توقیف بوده اند. نخستین اثر توقیف شده او « خواب تلخ » بود و پس از آن « آتشکار » را روانه سینما کرد و « آشغال های دوست داشتنی » سومین اثر سینمایی او محسوب می شود که با 6 سال تاخیر به سینما آمده. منیر ( شیرین یزدان بخش ) پیرزنی است که تمام اعضای خانواده اش در یک قرن اخیر تاریخ ایران درگیر مبارزات سیاسی بوده اند و حالا او با چالشی بزرگ درباره اتفاقات سال 88 مواجه شده است.

فیلم آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پس کوچه های شمرون

«پس کوچه های شمرون» فیلمی رمانتیک محصول سال 1391 به کارگردانی کامران قدکچیان است. داستان درباره دو جوان است که به تازگی ازدواج کرده اند، اما به دلیل شرایطی قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند. آن ها قصد جدایی دارند، اما در روزی که برای ثبت طلاق خود به محضر می روند …

فیلم پس کوچه های شمرون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، شاهرخ استخری، حدیث چهره پرداز، صدف طاهریان، زهره حمیدی، اسماعیل پوررضا، جواد ستوده نیا، رامسین کبریتی، مختار سائقی، شیما نیکپور، مهدی انجم روز و مریم معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تلفن همراه رئیس جمهور

پیرمردی که شغلش باربری است و قصد خرید سیم کارت و تلفن همراه را دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می گیرد و…

فیلم تلفن همراه رئیس جمهور به کارگردانی علی عطشانی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، نیما شاهرخ شاهی، علی دهکردی، افسانه ناصری و خشایار راد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخراجی ها 3

«اخراجی ها 3» فیلمی کمدی با مضامین سیاسی، که کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را «مسعود ده نمکی» برعهده داشته است. این فیلم قرار بود در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد، ولی به علت نرسیدن نسخه ۳۵ میلی متری به هیأت داوری، در زمان تعیین شده از بخش مسابقه خارج شد. در سال 1390 اخراجی ها 3 جز پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم سال بود. اخراجی ها 3 از جایی شروع می شود که جنگ تمام شده، اخراجی ها و همرزمانشان به شهر برگشته و هر کدام در پی کسب و کاری هستند. یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا تعدادی از رزمندگان را برای حضور در یک برنامه دعوت کند، شرایط نامساعد حال یکی از هم رزمان او را راهی بیمارستان می کند، اما بر اثر حوادثی در سطح شهر دیر به بیمارستان می رسد و تا پای شهادت پیش می رود.

فیلم اخراجی ها 3 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، علی اوسیوند، سیدجواد هاشمی، محمود مقامی، قاسم زارع، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، رضا رویگری، حلیمه سعیدی، نگار فروزنده، احمد پورمخبر، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی و یوسف صیادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نفر دهم

ناصر که دلال و واسطه خرید اعضاء بدن انسان می باشد ماموریت پیدا می کند تا برای پدر نادر که در بیمارستان بستری است یک قلب پیدا کند ، ناصر به طور اتفاقی با دختر یکی از بیمارانی که اهدا کننده است آشنا می شود ولی …

فیلم نفر دهم به کارگردانی محمدجواد کاسه ساز در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، میرطاهر مظلومی، نفیسه روشن، محمود بهرامی، هاشم روحانی و شمسی فضل الهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخراجی ها 2

«اخراجی ها ۲» یک فیلم کمدی و جنگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز است که ساخت آن در پاییز ۱۳۸۷ آغاز شد. این داستان ادامه داستان اخراجی ها یک است. در اوایل فیلم عراقی ها اقدام به کشتن مجروحین می کنند و اخراجی های اسیر شده را به یک اردوگاه به سرپرستی رسول می برند. از طرف دیگر، خانواده آن ها که قصد مسافرت به مشهد را داشتند، توسط سازمان مجاهدین خلق ایران با ربودن هواپیما و نشاندن آن در عراق ایشان را ترغیب به اعطای درخواست پناهندگی به صدام حسین می کنند. مسافران که خانواده های اخراجی ها هم جزو آن ها بودند، برگه درخواست پناهندگی را پاره کرده و سرود ای ایران را می خوانند.

فیلم اخراجی ها 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، منوچهر آذر، اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، سیدجواد هاشمی، لیلا بلوکات، نگار فروزنده، سیروس کهوری نژاد، ارژنگ امیرفضلی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا شریفی نیا، مینا جعفرزاده، فخرالدین صدیق شریف، شهره لرستانی، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد رضویان، امیریل ارجمند، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، شیلا خداداد، بیوک میرزایی، احمد ایراندوست، میرطاهر مظلومی، جلال پیشواییان، مهران رجبی، شاهرخ نورمحمدی و مجید شهریاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هم خانه

در فیلم هم خانه ، مهسا دانشجوی ترم آخر است که از شهرستان به تهران آمده و به خاطر نیاوردن نمره در یک درس ناچار است یک ترم دیگر در تهران بماند. اما او که تاکنون برای اقامت در تهران با چند نفر از دانشجویان هم دوره ای خود هم اتاق بوده، با فارغ التحصیل شدن آن ها مجبور است به فکر جایی دیگر برای اقامت باشد. اما …

فیلم هم خانه به کارگردانی مهرداد فرید در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم بیتا سحرخیز، علیرضا اشکان، مریم بوبانی، شهرزاد کمال زاده، علی مردانه و اکبر عبدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخراجی ها 1

مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می داند. مجید تصمیم می گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر رزمنده ها آنها به پادگان آموزشی می رسند…

فیلم اخراجی ها 1 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، مینا جعفرزاده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی و سیدجواد هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تسویه حساب

چهار زن زندانی خشن ، در زندان نقشه ای می کشند که پس از آزاد شدن اجرایش کنند…

فیلم تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، لادن مستوفی، السا فیروز آذر، بهاره افشاری، شهره لرستانی، اکبر عبدی و رضا عطاران به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلاغ پر

رضا بعد از دو سال نامزدی با رویا و پس از چندی بیکاری، در روزنامه ای کار پیدا می کند و با شادمانی با رویا تماس می گیرد تا قرار عروسی را بگذارند، ولی رویا با او برخورد سردی می کند، چون به پیشنهاد مادرش با جوانی پولدار به نام مسعود نامزد کرده و می خواهد با او به شمال برود…

فیلم کلاغ پر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، بهنوش طباطبایی، حسام نواب صفوی، شیوا خنیاگر، اکبر عبدی، مریم سعادت و رحمان مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قاعده بازی

فیلم قاعده بازی در ژانر کمدی محصول سال 1385 به کارگردانی احمدرضا معتمدی است. از دیگر آثار این کارگردان فیلم هبوط را می توان نام برد. در قاعده بازی بازیگرانی چون الناز شاکردوست، اکبر عبدی، کیومرث ملک مطیعی، ژاله صامتی، مهران رجبی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه و برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری از جشنواره فجر شد.داستان این فیلم درباره مردی است که دو زن دارد که یکی در محله پایین شهر و دیگری در محله بالا شهر زندگی می کند. هر کدام صاحب فرزندی هستند و…

فیلم قاعده بازی به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، الناز شاکردوست، کیومرث ملک مطیعی، ژاله صامتی، مهران رجبی، انوشیروان ارجمند، علیرضا خمسه، شهرام قائدی و محسن قاضی مرادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کفش های جیرجیرک دار

«کفش های جیرجیرک دار» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شاپور قریب و تهیه کنندگی بهرام محمدی پور ساخته سال ۱۳۸۱ است. علی شاگرد تنبل مدرسه راهنمایی و عاشق فوتبال است، اما به دلیل فقر ناچار است با کفشی که بارها پینه دوزی شده، به دنبال توپ بدود. روزی سر کلاس درس زیر میز مشغول تعمیر کفش پاره اش است که متوجه صدای جیرجیر کفش نو و شیک همکلاس پولدارش می شود و …

فیلم کفش های جیرجیرک دار به کارگردانی شاپور قریب در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، داریوش اسدزاده، حامد زیدی، رضا عماد، میلاد مهدوی و کبری فخری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم علی و دنی

فیلم علی و دنی در ژانر اجتماعی محصول سال 1379 به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد است. وحید نیکخواه آزاد فیلمهای یک کیلو و بیست گرم، دیو و دلبر، گنجشکک اشی مشی، گلنار و … را هم گارگردانی کرده. داستان این فیلم از این قرار است که دنی از لندن و علی از تهران به جشنواره فیلم اصفهان دعوت می شوند. علی و دنی با هم، هم اتاق می شوند. در ابتدا با هم اختلاف دارند و کارشان حتی به مشاجره می کشد.

فیلم علی و دنی به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهدی لطفی، نیک رابینسون، اکبر عبدی، حسین محجوب و جمشید جهان زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شب روباه

در فیلم رشب روباه ، یک قاچاقچی با سابقه مواد مخدر به نام روباه برای سامان دادن به تشکیلات خود و انتقام از پلیس برای کشته شدن همسرش در درگیری گذشته، به ایران می آید. پلیس ایران به محض ورود او، روباه را شناسایی و دستگیر می کند اما…

فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم حسین یاریار، محمد متوسلانی، غلامحسین لطفی، محمد برسوزیان، امیرحسین صدیق، زیبا بروفه، اکبر عبدی و مهری ودادیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پاک باخته

استوار خراسانی به تهران منتقل می شود. او به اتفاق مادرش و همسرش زینت و خواهرش عاطفه و پسر کوچکش اسفندیار نزدیک کلانتری محل خدمتش خانه ای اجاره می کند که از قضا با آقا رضی همسایه می شوند. آقا رضی با خواهرش ملوک خانم و دو پسر خواهرش جواد و جعفر زندگی می کند، او برای جواد، عاطفه خواهر استوار خراسانی را خواستگاری می کند و …

فیلم پاک باخته به کارگردانی غلامحسین لطفی در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم علیرضا خمسه، اکبر عبدی، حمیده خیرآبادی، پریسا گلدوست، پرند زاهدی و زهره صفوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آدم برفی

عباس خاکپور بعد از چند بار شکست در گرفتن ویزای آمریکا تصمیم می گیرد تغییر چهره داده و به شکل یک زن مجدد اقدام به گرفتن ویزا کند.

فیلم آدم برفی به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، پرویز پرستویی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، شهره سلطانی، محمدولی احمدلو، فرامرز روشنایی، اردشیر ایران نژاد، منوچهر علیپور و عبدالله احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آقای شانس

فیلم آقای شانس در ژانر کمدی محصول سال 1373 است. کارگردانی این فیلم را رحمان رضایی به عهده داشته و از دیگر آثار این کارگردان فیلمهایی چون اتانازی، غریبه، آوای دریا، الهه زیگوارت و… میتوان نام برد. عباس که به حرفه سلمانی مشغول است هنوز جواز کسب دریافت نکرده، چرا که هر بار در امتحان اتحادیه ی صنف آرایشگران مردود شده است. او قصد دارد با دختر آمیرزا محمود ازدواج کند اما پدر و مادر دختر، جواز کسب گرفتن عباس را شرط جواب مثبت دادن به او اعلام می کنند.

فیلم آقای شانس به کارگردانی رحمان رضایی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا بابک، اکبر عبدی، جواد گلپایگانی، حسین محب اهری، رضا کرم رضایی، پروین سلیمانی و سروش خلیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آرزوی بزرگ

نویسنده ای با نام بهروز بهروزان پس از مدتی تلاش موفق می شود فیلم نامه ای را که نوشته است، به تصویب برساند. حالا گمان می کند درهای موفقیت به رویش باز شده و به همه آرزوهایش خواهد رسید. او همسرش رویا را به این امید که بزودی زندگی آن ها تغییر خواهد کرد، شادمان می سازد. او به دفاتر مختلف و تهیه کنندگان متنوعی مراجعه می کند، اما

فیلم آرزوی بزرگ به کارگردانی خسرو شجاعی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امین تارخ، اکبر عبدی، فاطمه گودرزی، حسین پناهی، روح انگیز مهتدی، امیرحسین خان شهری، جهانگیر فروهر و حمید لولایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تحفه هند

حسن به خاطر بیکاری به هر کاری حتی دزدی دست می زند تا اینکه دایی او برایش چند محل مختلف کار پیدا می کند اما حسن سر هیچ کاری دوام نمی آورد تا اینکه بالاخره حسن به عنوان شاگرد حجره ی حاجی به کار مشغول می شود و …

فیلم تحفه هند به کارگردانی محمدرضا زهتابی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، لیلا مصدقی، اسماعیل داورفر، حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی، حسین کسبیان، مرتضی احمدی، محمدعلی ورشوچی، فرحناز منافی ظاهر، ملیحه نصیری، مرتضی اردستانی، مرتضی ضرابی، عباس قاجار، شهره فرشی و علی حق فروش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رویای نیمه شب تابستان

این فیلم داستان فردی به نام قلی است که در یک خانواده سنتی و تهرانی در زمان جنگ جهانی اول زندگی می کرده اند. وی به دلیل یک اتفاق به داخل پاتیلِ یخ در بهشت می افتد و یخ می زند و در سال ۱۳۷۳ در باغ خود پیدا می شود و به هوش می آید…

فیلم رویای نیمه شب تابستان در سال 1372 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، منوچهر حامدی، حسین کسبیان، شهلا ریاحی، خسرو دستگیر، منصور والامقام، رامین پورایمان، روح الله مفیدی، بهزاد رحیم خانی، رحمان مقدم و محمد کدخدایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مدرسه پیرمردها

پسران آقای «پاک نهاد» مؤسس مدرسه ناشنوایان به بهانه اینکه پدر به خارج از کشور رفته ، قصد دارند ساختمان قدیمی مدرسه را خراب کرده و به جای آن پاساژ بنا کنند.

فیلم مدرسه پیرمردها به کارگردانی علی سجادی حسینی در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، مهدی فتحی، عطاءالله زاهد، جمال اجلالی، گوهر خیراندیش، عزیزالله هنرآموز، سروش خلیلی، رضا بنفشه خواه، محمود بنفشه خواه، علیرضا رئیسی، اکبر دودکار، جعفر بزرگی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما با بازی عزت الله انتظامی ، اکبر عبدی ، مهدی هاشمی و… داستان میرزا ابراهیم خان عکاس باشی است که در سفر به فرنگ به سر می برد و در آرزوی ازدواج با معشوقه اش پس از بازگشت است. او در سفر شیفته سینماتوگراف می شود. مریضی مظفرالدین شاه او را نگران آینده سینماتوگراف می کند و از شاه کسب تکلیف می کند. شاه به فراشباشی سفارش می کند تا میرزا ابراهیم خان را نزد پسرش ولیعهد بفرستد ولی فراشباشی اشتباهاً او را نزد پدر شاه ناصرالدین شاه می فرستد و ….

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما به کارگردانی محسن مخملباف در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم عزت الله انتظامی، اکبر عبدی، مهدی هاشمی، محمدعلی کشاورز، فاطمه معتمدآریا، ماهایا پطروسیان، داریوش ارجمند، جهانگیر فروهر، مرتضی احمدی، سعید امیرسلیمانی، محرم زینال زاده و پروانه معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم سیرک بزرگ

فیلم سیرک بزرگ در ژانر اجتماعی محصول سال 1370 است. اکبر خواجویی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون اکبر عبدی، حسین محب اهری، غلامحسین لطفی و… به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که بین سال های 45 و 41 مهاراجه راجو یک سیرک باز ورشکسته، برای ادامه بقای حیوانات باقیمانده سیرک و خانواده اش، مجبور می شود در یکی از شهرهای کوچک ایران نمایشی برپا کند. نمایش با موفقیت روبرو نمی شود.

فیلم سیرک بزرگ به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، فردوس کاویانی، سرور نجات الهی، غلامحسین لطفی، منوچهر حامدی و حسین محب اهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم در آرزوی ازدواج

جهانگیر پس از پایان خدمت سربازی تصمیم دارد با دختری ازدواج کند. اما پدر دختر برای ازدواج آن ها شرطی دارد و آن پیدا کردن کاری مناسب از سوی جهانگیر است. جهانگیر موفق به پیدا کردن کار در مهلت تعیین شده نمی گردد و….

فیلم در آرزوی ازدواج به کارگردانی اصغر هاشمی در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی فتحی، بیژن امکانیان، اکبر عبدی، جمشید اسماعیل خانی، کمند امیرسلیمانی، حمیده خیرآبادی و پوراندخت مهیمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مادر

پیرزنی که در سرای سالمندان زندگی می کند به خانه برمی گردد تا روزهای پایانی عمرش را در خانه اش و کنار فرزندانش باشد. حضور مادر در خانه، فرزندان را به دور هم جمع میکند. ولی این حضور فرزندان، درگیری هایی را بین آنها ایجاد میکند…

فیلم مادر به کارگردانی علی حاتمی در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم رقیه چهره آزاد، محمدعلی کشاورز، فریماه فرجامی، امین تارخ، حمید جبلی، اکبر عبدی و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دزد عروسک ها

مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه هایش را از دردسرهای صاحب خانه شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه ای که بیرون از شهر زندگی می کند، نمی خواهد آن ها روی آرامش به خود ببینند…

فیلم دزد عروسک ها به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی نیا، رسول نجفیان، منوچهر آذری، آزیتا لاچینی و مرتضی ضرابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ریحانه

ریحانه به دلیل اختلاف با شوهرش، اسکندر، به خانه ی پدرش باز می گردد. برادر او حیدر که اسباب این ازدواج را فراهم کرده و مانع وصلت ریحانه با پسرعمویش رضا، بوده است به دلیل مشکلات مالی و کنایه های مردم نمی تواند حضور ریحانه را تحمل کند.

فیلم ریحانه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، مجید مظفری، اکبر عبدی، حسین محجوب، حمید جبلی، رضا بابک، حمیده خیرآبادی، سرور نجات الهی، فتحعلی اویسی، حسین خانی بیک، فرهاد خانمحمدی و اصغر زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم غریبه

بهرام پرتوی کارمند شهرداری پس از بازنشسته شدن احساس بطالت می کند. مدتی را به پارک نشینی و خیابان گردی و دیدار دوستان می گذراند. به توصیه اطرافیان نزد دامادش که مهندس شرکت ساختمانی است، مشغول به کار می شود، اما..

فیلم غریبه به کارگردانی رحمان رضایی در سال 1366 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، محبوبه بیات، اکبر عبدی، رضا رویگری، کتایون ریاحی، حسین کسبیان، علی اصغر گرمسیری، سروش خلیلی، مختار سائقی، محسن اصلانی، حسین صفاریان، رضا توکلی، حسین شهاب و محرم بسیم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماموریت

دختر آقای سعادت با مهندس مهران قرار ازدواج گذاشته است. آقای سعادت، که آدم بدگمانی است، آقا تقی خیالاتی و دست و پا چلفتی را مأمور می کند تا مهران را زیر نظر بگیرد. آقا تقی ادعا می کند که مهران عضو باند قاچاق هروئین است.

فیلم ماموریت به کارگردانی حسین زندباف در سال 1365 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، علی شعاعی، مرتضی احمدی، مهین شهابی، طیب شرافتی، سرور نجات الهی، سروش خلیلی، ملیحه نیکجومند، حسین شهاب، محسن یوسف بیک، مرتضی ضرابی، حسین صفاریان، مرتضی اردستانی و مختار سائقی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.