رفع پف چشم با بلفاروپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

0
رپورتاژ

چگونه پف چشم را از بین ببریم؟ یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای از بین بردن پف و افتادگی پلک‌ها، استفاده از عمل بلفاروپلاستی است. این عارضه به دلایل متعددی مانند افزایش سن، مصرف الکل، عوامل وراثتی،‌ تغذیه نامناسب و استفاده نکردن از ضدآفتاب ایجاد می‌شود. در گذشته از روش‌هایی مانند درمان پف چشم با یخ یا کرم برای رفع این افتادگی استفاده از می‌کردند؛ اما امروزه راهکارهای مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد.

در این مقاله روش رفع پف چشم با بلفاروپلاستی را بررسی می‌کنیم و کلیه سوال‌ها و ابهام‌ها در این رابطه را پاسخ خواهیم داد. اگر به‌دنبال راهکاری موثر در رفع پف بالای چشم و پایین چشم هستید، مطالعه مطلب پیش رو را از دست ندهید.

عمل بلفاروپلاستی؛ روشی برای از بین بردن چربی‌ها و پوست‌های اضافه پلک

عمل بلفاروپلاستی به منظور از بین بردن چربی‌ها و پوست‌های اضافه پلک بالا و پایین چشم انجام می‌شود. این روش به لیفت پوست دور چشم و از بین بردن چین‌وچروک‌ها کمک می‌کند. یعنی نه فقط باعث جوان‌سازی می‌شود، بلکه زیبایی،‌ طراوت و نشاط را نیز برای شما به همراه می‌آورد.

برای رفع پف و افتادگی پلک بالا، جراح روی پلک برش می‌زند و سپس کیسه‌های چربی و پوست اضافی را از روی پلک برمی‌دارد. برای پلک پایین نیز قسمت پشت پلک برش زده می‌شود و چربی‌های اضافی برداشته می‌شوند؛ همچنین در برخی مواقع این چربی‌ها را زیر پلک پخش می‌کنند. پس از اتمام عمل نیز محل برش داده شده با استفاده از نخ‌های مخصوص دوخته می‌شود. اگر این بخیه‌ها جذبی نباشند، حدود یک هفته بعد باید کشیده شوند. در برخی مواقع نیز چسب‌های پوستی به کار می‌روند. برش‌های ایجاد شده در جراحی بلفاروپلاستی بسیار نازک هستند و پس از مدتی کاملا برطرف می‌شوند.

آشنایی با اقدامات لازم، قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی

برای انجام بلفاروپلاستی باید به اقدامات لازم قبل و بعد از عمل توجه کنید. در ابتدا باید سابقه پزشکی متقاضی مورد مطالعه قرار گیرد. سپس بیمار به مدت ۶ هفته پیش از عمل از مصرف دخانیات و الکل خودداری کند. مهم‌تر از مراقبت‌های قبل از عمل، مراقبت‌های پس از آن است که در این بخش به تعدادی از کلیدی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • چشم‌ها باید تمیز نگه داشته شوند
  • برای کاهش ورم و کبودی چشم‌ها از کمپرس آب سرد استفاده شود
  • پس از جراحی تا مدتی از لنزهای تماسی استفاده نشود
  • داروهای تجویز شده به‌طورمرتب استفاده شوند
  • بیمار تا چند روز نباید به تلویزیون، گوشی و کامپیوتر خیره شود
  • بیمار نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و در صورت لوزم باید از عینک‌های آفتابی استفاده کند
  • حدود ۲ هفته از انجام فعالیت‌ها و ورزش‌های سنگین خودداری شود

با استفاده از بهترین دستگاه جوانسازی پوست نیز می‌توانید پف و افتادگی زیر و بالای چشم را درمان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پوستی جوان و شاداب دست پیدا کنید.

رفع پف چشم با بلفاروپلاستی چه عوارضی دارد؟

عمل بلفاروپلاستی در حساس‌ترین نقطه صورت انجام می‌شود و مانند بسیاری از عمل‌های زیبایی دیگر که برای رفع چین و چروک صورت هستند، عوارض خاص خود را دارد. اصلی‌ترین این عارضه‌ها، ماندن جای بخیه، عفونت، خارش چشم و تاری دید است. البته جای نگرانی ندارد؛ زیرا با مراجعه به یک پزشک متخصص، این عوارض تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کنند. اگر پس از عمل این مشکلات برایتان به وجود آمد، فورا به پزشک مراجعه کنید. البته اغلب این عوارض پس از چند هفته کاملا برطرف خواهند شد.

رفع پف چشم با بلفاروپلاستی به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

انجام عمل بلفاروپلاستی برای کلیه افراد مناسب نیست و برخی خانم‌ها و آقایان باید از روش‌های دیگری مانند لیزر، برای از بین بردن پف چشم استفاده کنند. افرادی که مبتلا به بیماری‌های زیر هستند، در ابتدا باید نظر پزشک متخصص را جویا شوند و سپس در صورت موافقت، این کار را انجام دهند.

  • دیابت
  • کم کاری تیروئید
  • آب سیاه
  • بیماری قلبی و عروقی
  • فشار خون بالا
  • پارگی شبکیه
  • خشکی چشم

در پاسخ به سوال «چگونه پف زیر چشم را از بین ببریم» باید بگوییم که استفاده از لیزر پلاسما یکی از روش‌های موثر در از بین بردن پف بالای چشم ارثی و سایر افتادگی‌ها و پف‌های دور چشم است که نیازی به جراحی ندارد. البته این کار نیز باید با مشورت و صلاحدید یک پزشک متخصص انجام شود.

هزینه درمان پف زیر چشم با لیزر چقدر است؟

هزینه رفع پف چشم با بلفاروپلاستی به عوامل متعددی مانند وضعیت پلک بالا و پایین و کلینیک منتخب بستگی دارد. این هزینه پس از مراجعه به کلینیک و معاینه پزشک متخصص برآورد می‌شود. اگر به فکر برداشتن پف بالای چشم بدون جراحی هستید، استفاده از روش لیزر‌درمانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هزینه درمان پف زیر چشم با لیزر معمولا کمتر از عمل جراحی است؛ اما ماندگاری آن‌ها به یک اندازه و تقریبا برابر با ۷ سال تخمین زده شده است.

رفع پف چشم با دستگاه‌های لیزر آفا، بدون نیاز به عمل جراحی

در این مقاله به سوال «رفع پف چشم با بلفاروپلاستی چگونه انجام می‌شود» پاسخ دادیم و همچنین عوارض احتمالی و مراقبت‌های لازم قبل و بعد از انجام این عمل را بررسی کردیم. اگر قصد انجام این عمل را دارید، امیدواریم با مطالعه این مقاله کلیه ابهام‌ها و سوال‌هایتان در رابطه با بلفاروپلاستی برطرف شده باشد و دید تازه‌ای نسبت به این روش درمانی پیدا کرده باشید.

شرکت آفتاب فروزان آریا با بیش از یک دهه خدمت‌رسانی به جامعه پزشکی، بهترین دستگاه‌های لیزر را به منظور جوان‌سازی، درمانی،‌ رفع موهای زائد، از بین بردم انواع اسکار و جای جوش و همچنین لاغری غیر‌تهاجمی به جامعه عرضه می‌کند. کلیه محصولات موجود در آفا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت این مجموعه به آدرس afateb.com شوید یا با شماره ۸۸۱۰۷۰۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.