همه خدمات پزشکی در یک اپلیکیشن؛ «حال»: سامانه آنلاین خدمات پزشکی

0
رپورتاژ

نیاز به خدمات پزشکی آنلاین یا حضوری در هرلحظه و هر مکانی ممکن است حس شود. در گذشته هنگامی که نیاز به یک دکتر یا حتی روانشناس بود، فرد باید پیمودن یک فاصله دور را به جان می‌خرید تا از کوچک‌ترین خدمات پزشکی مانند تزریقات و… استفاده کند. اما امروزه به لطف پیشرفت در تکنولوژی و رشد کسب و کارها، کسب و کارهایی به وجود آمدند که به راحتی مجموعه‌ای از خدمات پزشکی مانند مشاوره آنلاین، آزمایش در منزل، پرستاری، تزریقات و … را در سریع‌‍‌ترین و بهترین حالت ممکن انجام می‌دهند. یکی از این مجموعه‌های موفق که در حال حاضر اقدام به ارائه تمامی خدمات پزشکی به صورت آنلاین کرده، مجموعه «حال» است. در ادامه به معرفی خدمات این مجموعه می پردازیم.

روند گرفتن خدمات در مجموعه «حال» چگونه است؟

 

«حال»، با هدف آسان کردن روند خدمت‌رسانی در بخش درمان به ارائه خدمات می‌پردازد. این مجموعه سعی کرده تا تمامی خدمات پزشکی که امکان انجام آن‌ها در منزل میسر است را برای بیماران فراهم کند. بدین منظور فرد می‌تواند وارد سایت حال یا اپلیکیشن شود و نوع خدماتی که نیاز دارد را انتخاب کند.

چه خدماتی توسط مجموعه حال انجام می‌شود؟

سرویس های پزشکی حال

همان‌طور که ذکر شد، مجموعه حال با آدرس haal.ir در ارائه خدمات درمانی در سریع‌‍‌ترین زمان ممکن به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند. اما این خدمات شامل چه چیزهایی است؟

یک آزمایشگاه مجهز در منزل شما

قصد دارید چه آزمایشی انجام دهید؟ آیا وخامت حال شما اجازه پیمودن مسیر منزل تا آزمایشگاه را به شما نمی‌دهد؟ آیا بیمار مسنی دارید و رفت و آمد برای او سخت است؟ کافیست به آزمایش در منزل «حال» اعتماد کنید.

این مجموعه تمامی آزمایش‌های ضروری را در منزل برای شما انجام می‌دهد. آزمایش‌هایی که توسط تیم این مجموعه انجام می‌شود شامل آزمایش کرونا، چکاپ کامل، آزمایش‌های هورمونی، تست تیروئید، چکاپ قبل از بارداری، کم‌خونی، سلامت کبد، کاریوتایپ، چکاپ دانش‌آموزان و ورزشکاران و… است. برای یافتن موارد دیگر می‌توانید به سایت این مجموعه با آدرس haal.ir مراجعه کنید.

حتی اگر نمی‌دانید به چه آزمایشی نیاز دارید و احساس می‌کنید باید یک پزشک شما را معاینه کند، تیم درمانی این مجموعه، خدمات مربوطه را به شما ارائه خواهند داد.

فیزیوتراپی آنلاین در سریع‌ترین زمان ممکن

در صورتی که پزشک شما برایتان خدمات فیزیوتراپی تجویز کرده اما به دلیل وخامت حال یا مسافت دور قصد مراجعه به مراکز فیزیوتراپی را ندارید، مجموعه حال می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این مجموعه خدمات فیزیوتراپی را به بهترین شکل و با کادری باتجربه، در منزل برای شما انجام خواهد داد.

معمولا برای بیمارانی که به فیزیوتراپی نیاز دارند، انجام فعالیت‌های معمولی مانند راه رفتن یا رانندگی سخت است. این مشکل زمانی حاد می‌شود که فرد تنها باشد و امکان مراجعه به مراکز فیزیوتراپی را نداشته باشد. به همین دلیل نیاز به فیزیوتراپی در منزل پیدا خواهد کرد.

انواع خدمات پرستاری و پزشک در منزل

اگر نیاز به معاینه پزشک برای چکاپ وضعیت بدنی خود دارید، می‌توانید به تیم پزشکی حال اعتماد کنید. پزشک در منزل شما حضور پیدا خواهد کرد و بعد از معاینه نسخه‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد.

علاوه بر این در صورتی که نیاز به خدماتی چون کنترل فشار خون، تعویض پانسمان، تست قند خون، سرم تراپی، ضدعفونی توسط پرسیدین پلاس یا جرمی پی ساید و  آنولیت، تزریقات و… دارید، تیم پرستاری این مجموعه در خدمت شما خواهد بود.

لازم به ذکر است که تمامی پرسنل مجموعه حال بسیار حرفه ای و مجرب هستند.

ارائه خدمات سازمانی پزشکی در محل کار

در برخی مواقع نیاز به ارائه خدمات درمانی در محل کار برای بعضی از سازمان‌ها ضرورت دارد. در این‌گونه موارد، مجموعه حال می‌تواند با مراجعه به محل کار شما این خدمات را ارائه دهد. خدماتی که در محل کار ارائه می‌شوند شامل انجام تست کرونا، انواع تست‌های پاتوبیولوژی، ضدعفونی دوره‌ای  و… هستند.

مشاوره آنلاین با روانشناس و پزشک

امکان مشاوره انلاین با روانشناس و پزشک از جمله دیگر خدمات این مجموعه است. مشاوره آنلاین کمک می‌کند تا شما بتوانید در هرزمانی  و در هر مکانی به مشاور مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب می‌توانید در صرف هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید.

گذری بر مزیت‌های ویژه مجموعه «حال»

  • در این مجموعه امکان پرداخت اقساطی برای امکاناتی که بیماران استفاده می‌کنند را فراهم آورده است.
  • پشتیبانی این مجموعه از مشتریان 24 ساعته بوده و در تمامی طول شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به آن‌ها است.
  • این مجموعه برای هر سازمانی به طور اختصاصی یک ادمین برای رسیدگی به امور درمانی در نظر می‌گیرد. بدین ترتیب امکان پشتیبانی اختصاصی برای هر سازمان فراهم می‌آید.
  • مجموعه حال می‌تواند به مشتریان با توجه به نوع خدمات دریافتی، تخفیف پلکانی ارائه کند.
  • در این مجموعه هزینه‌های مربوط به خدمات درمانی به اشکال مختلف قابل پرداخت خواهد بود.
  • کادر تخصصی تیم حال متشکل از بهترین افراد در جامعه پزشکی بوده و دارای مدارج علمی مربوطه هستند. این کادر تخصصی می‌توانند بالاترین کیفیت خدمات درمانی در منزل را برای مشتریان ارائه کنند.
  • برای شفافیت هزینه‌های مربوطه، مجموعه حال اقدام به ارائه فاکتور رسمی برای هر خدمات با ارزش‌افزوده می‌کند. بدین ترتیب اعتماد مشتریان و رضایت آن‌ها را جلب نموده است.

کلام آخر

نیاز به خدمات درمانی مانند سایر نیاز‌های انسان، ضروری محسوب می‌شود. اما این که در کجا و توسط چه تیمی به شما خدمات درمانی ارائه شود بسیار مهم است. زیرا خدمات درمانی معمولا به طور مستقیم با سلامت بدن فرد مرتبط هستند و هرگونه خطا در ارائه آن‌ها می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری برای فرد داشته باشد. مجموعه حال (مشورپ سابق)، یکی از مجموعه‌های معتبر در ایران بوده که با نام مشورپ، از سال 96 به ارائه خدمات مختلف درمانی به بیماران مشغول است.

همچنین در مجله سلامت «حال»، می توانید مقالات تخصصی در رابطه با بیماری ها(تشخیص، درمان، داروها، سبک زندگی و …)، اطلاعات دارویی، بهبود روابط عاطفی و بسیاری دیگر از موارد پزشکی و سلامت را مطالعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5