بهترین فیلم های ویشکا آسایش به همراه معرفی و خلاصه آنها

0

ویشکا آسایش متولد 16 آبان 1351 در تهران، هنرپیشه، طراح صحنه و طراح لباس سینما، تلویزیون و تئاتر، خواهرزاده مازیار پرتو (فیلمساز ایرانی) و نوه شین پرتو (نویسنده و شاعر) است. او فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه و لباس (فیلم) از دانشگاه لندن است. آسایش نخستین بار با ایفای نقش قطام در سریال امام علی به عنوان بازیگر شناخته شد.

سریال بی گناه

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز میگردد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال دراکولا

«دراکولا» یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. در کنار کارگردانی، «مهران مدیری» حضور درخشانی به عنوان «بازیگر نقش اول مرد» سریال دراکولا نیز داشته است و بازیگران مطرح دیگری از جمله «ویشکا آسایش»، «محمد بحرانی»، «سیما تیرانداز»، «نیما شعبان نژاد»، «گلاره عباسی»، «اندیشه فولادوند» و «بهنام تشکر» در این مجموعه به نقش آفرینی پرداخته اند. سریال هیولا که با طرح کردن مسائلی همچون مفاسد اقتصادی، اختلاس و سوءاستفاده صاحبان منسب از قدرت توانست رکورد بازدید در فیلیمو را بزند، موفق به کسب جوایز زیادی همچون «بهترین سریال سال»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلمنامه» از بیستمین دوره «جشن حافظ» نیز شد و لقب یکی از محبوب ترین سریال های «فیلیمو» را از آن خود کرد. دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 فیلیموست، داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گورکن

«گورکن» فیلمی در ژانر درام به کارگردانی «کاظم ملایی»، تهیه کنندگی «سینا سعیدیان» و محصول سال 1398 است. در این فیلم بازیگرانی چون «ویشکا آسایش»، «حسن معجونی»، «مهراوه شریفی نیا»، «گوهر خیراندیش» و … به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم تاکنون در بیش از 30 جشنواره خارجی حضور داشته که یکی از جوایز آن جایزه بهترین فیلم داستانی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین است. گورکن داستان زنی به نام «سوده شریف زادگان» را روایت می کند که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی اش می شود.

فیلم گورکن به کارگردانی کاظم ملایی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، گوهر خیراندیش، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، سیاوش چراغی پور، مهدی حسینی نیا، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، حمیدرضا محمدی و ندا دهشیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ما همه با هم هستیم

داستان این فیلم درباره شرکت هواپیمایی است که ورشکسته شده است. هواپیمایی سقوط می کند که رازهای مختلفی دارد، رازهایی که نمیتوان پنهان کرد…

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، سروش صحت، مانی حقیقی، هانیه توسلی و حسن معجونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال نهنگ آبی

آرمین دانشجوی تیزهوش و درونگرای رشته امنیت شبکه است که بیشتر وقت خود را در سایت کتابخوانی تازه تاسیس اش صرف می کند. پدر او به بیماری ام اس مبتلاست و در آستانه جدایی از مادرش قرار دارد. در این میان سایت کتابخوانی آرمین باعث آشنایی او با ژاله و ورودش به ماجراهایی عجیب و تازه می شود…

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، مصطفی زمانی، آزاده صمدی، مجید مظفری، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، پریوش نظریه، فرهاد آئیش و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مارموز

داستان فیلم مارموز در مورد شخصی به نام قدرت است که طی عملی خودسرانه به قهرمان شهر تبدیل می شود و ماجراهای جدیدی برای او به وجود می آید ..

فیلم مارموز به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سال دوم دانشکده من

سال دوم دانشکده من محصول ۱۳۹۶ فیلمی از رسول صدرعاملی است که برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. داستان درباره مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) است که دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند و به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می روند و…

فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر، افشین هاشمی، سها نیاستی، فرشته ارسطویی و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا

در نهنگ عنبر 1 دیدیم که بالاخره ارژنگ با بازی رضا عطاران بعد از 40سال انتظار بله را از رویا با بازی مهناز افشار گرفت. حالا در نهنگ عنبر 2، ارژنگ و رویا در روز عروسی شان خاطرات گذشته را مرور می کنند.

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا به کارگردانی سامان مقدم در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم 50 کیلو آلبالو

از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آن ها می افتد…

فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، علی صادقی، مونا احمدی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، داریوش اسدزاده، هادی کاظمی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، نادر سلیمانی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دراکولا

فیلم «دراکولا» با بازی رضا عطاران، ویشکا آسایش و سیامک انصاری داستان فردی از یک خانواده خون آشام است که بعد از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای نوشیدن خون به مواد معتاد شده است….

فیلم دراکولا به کارگردانی رضا عطاران در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی و لیلا بلوکات به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خوب، بد، جلف

خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی داستان یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه کننده اش تحت فشار قرار می گیرد تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش های اصلی فیلمش استفاده کند. او مجبور است در مدت کوتاهی آنها را به نقش هایشان نزدیک کند.

فیلم خوب، بد، جلف به کارگردانی محسن چگینی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من و شارمین

فیلم من وشارمین با بازی ویشکا آسایش داستان دختر جوانی به اسم تینا است که تحت تاثیر پیشگویی های عمه خود است و آنها را باور دارد…

فیلم من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش، سحر قریشی، پژمان بازغی، نیما شاهرخ شاهی، گوهر خیراندیش و مجید صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیاه

فیلم سیاه یک تریلر روانشناسانه است با هنرمندی ویشکا آسایش، درباره ی زنی باردار که برای سقط جنین دچار دودلی است.

فیلم سیاه به کارگردانی حمیده معین فر در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر فیلم کوتاه می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم در مدت معلوم

در فیلم در مدت معلوم ، میثم جوانی است که کتابی منتشر نشده در ارتباط با ازدواج موقت و فشارهای جنسی جوانان دارد و سعی دارد از طریق راه حلی که فکر می کند صحیح است، معضلات مشکلات اجتماعی جوانانی که تحت فشار هستند را برطرف سازد اما….

فیلم در مدت معلوم به کارگردانی وحید امیرخانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، مهدی فقیه، طوفان مهردادیان و علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیزده

بمانی پسر ۱۳ ساله ای است در سن رشد، که پدر و مادرش در آستانه جدا شدن هستند. مادر خانه را ترک می کند و پدر غرق در کار است. او به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوان های بزرگتر از خودش پناه می برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می دهد.

فیلم سیزده به کارگردانی هومن سیدی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ریما رامین فر، یسنا میرطهماسب، مهران احمدی، امیر جدیدی و نوید محمدزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کتاب قانون

مهندس رحمان توانا، کارمند عالی رتبه ی دولتی، در مأموریتی خارج از کشور، به یک دختر زیبای مسیحی دل می بندد. پس از ماجراهایی، سرانجام دختر به دین اسلام مشرف می شود و به همراه رحمان به ایران باز می گردد. اما بازگشتش آغازگر ماجراهایی تازه است…

فیلم کتاب قانون به کارگردانی مازیار میری در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، دارین حمزه، داوود فتحعلی بیگی، سید مهرداد ضیایی، فریده سپاه منصور، فریبا جدیکار، نگار جواهریان، نیره فراهانی، روشنک عجمیان، بهناز توکلی و ویشکا آسایش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مسافر ری

مسافر ری، روایت کننده قرن سوم هجری، مقارن با خلافت عباسی و امامت امام هادی (ع) است. عبدالعظیم حسنی از شاگردان و مریدان امام هادی (ع) و مورد غضب خلیفه است. پس از تخریب بارگاه امام حسین (ع) در کربلا به دستور عمال خلیفه، عبدالعظیم به توصیه امام هادی (ع)، برای مهاجرتی طولانی به ایران و شهر ری می آید.

فیلم مسافر ری به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی می‌باشد. در این فیلم داریوش ارجمند، جمشید هاشم پور، محمدرضا شریفی نیا، ویشکا آسایش و پروانه معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ساحره

مردی که همراه با مادر خود در خانه ای قدیمی زندگی می کند، به بازیگر تاتری علاقمند شده و با او ازدواج می کند. ولی کم کم شرایط غیر عادی می شود.

فیلم ساحره به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش، عنایت بخشی، اکرم محمدی، محسن شاه ابراهیمی، فریده سپاه منصور، سیروس گرجستانی و عزت الله رمضانی فر به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.