بهترین فیلم های مهران احمدی به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

مهران احمدی فصیح که بیشتر با نام مهران احمدی شناخته میشود، متولد 9 اسفند 1351 در تهران، بازیگر، برنامه ریز، دستیار کارگردان و کارگردان است. دوران کودکی را در نیشابور گذراند، مدتی در گروه های آماتور تئاتر در نیشابور فعالیت کرد و چندین نمایش تئاتر را کارگردانی کرد. در همان دوران با حامد بهداد و عبدالرضا کاهانی اشنا شد سپس به تهران بازگشت. سال 1373 وارد دانشگاه آزاد شد و در رشته بازیگری تئاتر شروع به تحصیل کرد.

مهران احمدی بازیگری را از سال 1370 با حضور در نمایش هایی همچون محاکمه ژاندارک/ چندوچون به چاه رفتن/ آ سید کاظم آغاز کرد. سریال جستجو در سال 1370 اولین تجربه حضورش در تلویزیون بود. مدت ها به عنوان بازیگر در آیتم های نمایشی برنامه سیمای خانواده بازی کرد. او به عنوان برنامه ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید نیز در چندین اثر سابقه فعالیت دارد. فیلم سینمایی مصادره در سال 1396 نخستین ساخته او بود.

مهران احمدی در سال 1389 برای بازی در فیلم سینمایی آلزایمر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بخش «جلوه گاه شرق» (سینمای آسیا) از بیست و نهمین جشنوارۀ فیلم فجر شد.

سریال بی گناه

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز میگردد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال می خواهم زنده بمانم

«می خواهم زنده بمانم»، سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال 1399 ایران است. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 …

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهاره کیان افشار و مهدی صباغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دریا موج کاکا

«دریا موج کاکا» فیلمی در ژانر درام به کارگردانی «علی سرآهنگ» و محصول سال 1399 است. در این فیلم بازیگرانی چون «رویا افشار»، «حسین محجوب»، «فرید سماواتی» و … به ایفای نقش پرداخته اند. دریا موج کاکا داستان مردی شصت ساله را روایت می کند که دور از چشم خانواده اش، با زن دوم جوانی ازدواج می کند. پسر حسام که از این موضوع اطلاعی ندارد عاشق آن زن می شود و این شروع ماجرای عشقی ممنوعه است….

فیلم دریا موج کاکا به کارگردانی علی سرآهنگ در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، حسین محجوب، شیفته خرم دل، فرید سماواتی، رضا اکبرپور و رؤیا افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مطرب

«مطرب» فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی ، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. فیلمنامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد. داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده ها از صحنه کنار می رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می شود و….

فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، عایشه گل جوشکن، امین مقدم و محمدسام یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قسم

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده محصول سال 1397 است. از بازیگران به نام این فیلم مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن پور شیرازی می توان اشاره کرد. سیروس مقدم به عنوان مشاور کارگردان، همراه همیشگی محسن تنابنده، در این اثر هم نقش داشته است. محسن تنابنده بعد از سریال پایتخت در دومین کار خود به سراغ یک درام اجتماعی رفته. “قسم” در سی و هفتمین جشنواره فجر در 6 رشته نامزد شد. داستان این فیلم از این قرار است که رضوان به قتل می رسد، حالا خواهر و اقوامش به دنبال ثابت کردن قاتل بودن شوهر او به دادگاه هستند.

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی، مهران احمدی، حسین ملکی، گیتی معینی و سامان ارسطو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آشفته گی

آشفته گی (آشفتگی) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی فریدون جیرانی محصول سال ۱۳۹۷ ایران می باشد. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.داستان آشفته گی، روایت دو برادر دوقلو به نام های بردیا و باربد، هر دو با بازی بهرام رادان است. روند پیش برد داستان اینگونه القا می کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده اند.

فیلم آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نازنین صلح جو و نسیم ادبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیرنظر

زیرنظر فیلمی کمدی محصول سال ١٣٩٧ است. این فیلم اولین اثر از مجید صالحی در مقام کارگردانی است که تهیه کنندگی آن برعهده محمد شایسته بوده است. “زیر نظر ” فیلمی با حضور رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی، سروش جمشیدی، امیر نوری و … است. داستان این کمدی از آنجا شروع می شود که محسن پس از خرید به خانه برمیگردد و متوجه می شود مبلی که امید بر روی آن نشسته سوراخ شده، محسن مقصر این اتفاق را امید می داند. مهشید، همسر محسن که به این مبل علاقه خاصی دارد، در حال برگشتن از سفر است و…

فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، آزاده صمدی، سامیه لک و امیر نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال هزارپا

در فیلم هزارپا ، رضا و دوستش منصور که به کیف قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می شوند که دختر فردی پولدار نذر کرده است که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده تصمیم می گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند رضا وارد آسایشگاه جانبازان می شود که دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ های مختلف سعی می کند که دختر به او علاقه مند شود و …

سریال هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1396 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، امیرمهدی ژوله، شهین تسلیمی، شهره لرستانی و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مصادره

بلیت بخت آزمایی برنده اعانه ملی می شود و…

فیلم مصادره به کارگردانی مهران احمدی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی و مهران احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روزهای نارنجی

«روزهای نارنجی»، فیلمی در ژانر درام-اجتماعی به نویسندگی «آرش لاهوتی» و «جمیله دارالشفایی» و کارگردانی «آرش لاهوتی» و محصول سال 1396 سینمای ایران است. اولین نمایش جهانی این فیلم در 43 دوره جشنواره فیلم تورنتو صورت گرفت. روزهای نارنجی در جشنواره های مختلفی از جمله «جشنوراه بین المللی فیلم فجر»، «جشنواره بین المللی فیلم زوریخ» و «جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو» حضور پیدا کرد و نهایتا موفق به کسب جوایز زیادی از جمله «سینماگر بزرگ تازه وارد»، «جایزه کلیسای جهانی» و «جایزه فیپرشی» شد. در مجموع، روزهایی نارنجی توانست 9 جایزه بین المللی را برای کارگردانش به ارمغان بیاورد. بازیگران مطرحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که میتوان از آن ها به «هدیه تهرانی»، «علی مصفا» و «مهران احمدی» اشاره کرد. بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تحسین داوران «جشنواره بین المللی مانهایم» آلمان قرار گرفت. داستان روزهای نارنجی، حول محور زنی به اسم «آبان» می گردد که پس از آن که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغ های مرکبات شمال کشور میشود، باید با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کند. آبان با روحیه جنگنده و مستحکمی که دارد، سعی میکند در برابر این مشکلات تمام قد بایستد اما …

فیلم روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی و صدف عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من دیوانه نیستم

در فیلم من دیوانه نیستم آمده است: تعدادی بیمار روانی در آسایشگاهی وسط جزیره ای در شمال کشور زندگی را روایت می کنند و …

فیلم من دیوانه نیستم به کارگردانی علیرضا امینی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، مجید صالحی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا داوودنژاد، پژمان جمشیدی و پانته آ مهدی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نفس

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد…

فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو، روژان آراوند، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کارگر ساده نیازمندیم

فیلم کارگر ساده نیازمندیم ساخته منوچهر هادی که در سال 1396 اکران شد داستان سه جوان است که برای کار از شهرستان به تهران آمده یکی از آنها به اسم قدم در مغازه فردی به اسم رحمت به شاگردی مشغول و عاشق مونس دختر صاحب کارش می شود ولی در این بین رحمت از دنیا می رود و…..

فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سحر قریشی، سیامک صفری، بهرام افشاری، سیروس همتی، مهران احمدی و مجید اصغری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماحی

فیلم ماحی با بازی آناهیتا نعمتی و مهران احمدی که براساس داستانی واقعی است داستان زنی به اسم ماحی است که از خواهر دوقلوش جدا می شود و به عنوان دختر یتیم به کار های خلاف می افتد و از زیبایی و هوشش به عنوان کمکی برای پیشرفتش استفاده می کند و وقتی مجبور به ازدواج برای یک معامله میشود ….

فیلم ماحی به کارگردانی داود خیام در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم آنا نعمتی، مهران احمدی، همایون ارشادی، احسان امانی و سپیده علایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تگرگ و آفتاب

یحیی رزمنده ی جوان برای یک مرخصی چند روزه به شهرشان آمده است ولی به خاطر اتفاقی در موقعیتی خاص قرار می گیرد که تردید دارد آیا در شهر بماند یا به منطقه برگردد…

فیلم تگرگ و آفتاب به کارگردانی رضا کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پریوش نظریه، جواد عزتی، اصغر همت، پیام دهکردی، ناهید مسلمی، زهرا سعیدی، کسری عزیزا، پردیس احمدیه، مهران احمدی و سحر قریشی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ابله

نویسنده ای به نام هادی که در نگارش فیلمنامه های پلیسی و جنایی تخصص دارد. حالا درگیر ماجرای یکی از شخصیت های عجیبش بنام پریسا می شود و …

سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1393 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، مجید صالحی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی، عیسی یوسفی پور، بهنام تشکر، بهادر مالکی، هوتن شکیبا، یکتا ناصر و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیزده

بمانی پسر ۱۳ ساله ای است در سن رشد، که پدر و مادرش در آستانه جدا شدن هستند. مادر خانه را ترک می کند و پدر غرق در کار است. او به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوان های بزرگتر از خودش پناه می برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می دهد.

فیلم سیزده به کارگردانی هومن سیدی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ریما رامین فر، یسنا میرطهماسب، مهران احمدی، امیر جدیدی و نوید محمدزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تمشک

حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته اند از راه رحم اجاره ای بچه دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است….

فیلم تمشک به کارگردانی سامان سالور در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان و سمیرا حسن پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیار 143

فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار، داستان مادری است به اسم الفت که چشم انتظار فرزند به جبهه رفته اش یونس است….خبر خوبی از راه می رسد، اما امتحان بزرگی در راه است…

فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، یدالله شادمانی و حسام بیگدلو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تتل و راز صندوقچه

تتل برای پی بردن به راز صندوقچه، بدون اطلاع پدربزرگ در صندوقچه را باز می کند اما نمی تواند به سوالات صندوقچه پاسخ گوید و گرگ خان از محل اختفای بزها آگاه می شود. تتل برای پیدا کردن مادرش و نجات بزها سفری طولانی را آغاز می کند…

فیلم تتل و راز صندوقچه به کارگردانی وحید گلستان در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، حسن معجونی، بهاره افشاری، امیر غفارمنش، حدیث فولادوند، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی و نفیسه روشن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز روشن

روشن یک دختر جوان ومعلم مهد کودک است که در شش ساعت با قیمانده به آخرین جلسه دادگاه پدر یکی از دانش آموزان خود (که به احتمال زیاد به قصاص محکوم می شود) سعی دارد عده ای از همکاران شغلی او را که شاهد صحنه درگیری قتل بوده اند، بعنوان شاهد به آخرین دادگاه او بیاورد…

فیلم روز روشن به کارگردانی حسین شهابی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، مهران احمدی، سودابه بیضایی، امیر رضا دلاوری، علیرضا استادی، روناک یونسی و امیر کربلایی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم از تهران تا بهشت

زندگی غزال زن جوانی که با همسرش دچار چالش شده است رو به فروپاشی است. همسرش او را ترک می کند و…

فیلم از تهران تا بهشت در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، جعفر والی، علیرضا خمسه، شبنم فرشادجو، مهران احمدی، مهدی عباسی، مسعود مهرگان و فرزین صابونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیزده ۵۹

سیزده 59، داستان جانبازی است که به کما رفته و بعد از مدت طولانی قرار است به هوش بیاید. او با دنیای متفاوتی رو به رو می شود.

فیلم سیزده ۵۹ به کارگردانی سامان سالور در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، جمشید مشایخی، صابر ابر، فرهاد اصلانی، شاهرخ فروتنیان، مهران احمدی، افسانه چهره آزاد و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسب حیوان نجیبی است

فیلم اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی و با بازی رضا عطاران داستان پلیسی است که سعی دارد از مردم به بهانه های مختلف اخاذی کند و هر کدام از مردم به شکلی مشغول انجام کاری خلاف قانون هستند…

فیلم اسب حیوان نجیبی است به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، کارن همایون فر، باران کوثری، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، پانته آ بهرام، اشکان خطیبی و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلکسیونر

دختر حمیرا ریاضی با مصرف زیاد دارو خود کشی کرده و پلیس آگاهی (علی اوسیوند ) بدنبال انگیزه خودکشی و یا قتل احتمالی می باشد ، که در این هین برادر شوهر حمیرا ریاضی (جمشید شاه محمدی ) به حمیرا ریاضی مشکوک است اما خود حمیرا ریاضی در پی یافتن قاتل ، طرح دوستی با صاحب کار سابق دخترش ( یوسف مرادیان ) می ریزد ولی…

فیلم کلکسیونر به کارگردانی مهران احمدی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم حمیرا ریاضی، علی اوسیوند، جمشید شاه محمدی، امیر غفارمنش، محمدرضا زحمتکش و حسن مولایی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.