بهترین فیلم های مهران مدیری به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی است و یکی از چهره های محبوب و پرآوازه سینمای ایران محسوب می شود.

مهران مدیری از ۱۶ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و در رادیو به مدت شش سال به گویندگی در برنامه داستان شب پرداخت. تا سال 72 نمایش های بسیاری از جمله شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… را به روی صحنه اجرا کرد و در نمایش های رادیویی قصه های شب به عنوان بازیگر نقش افرینی کرد.

مهران مدیری اولین برنامه طنز خود را در سال 1372 با همکاری داریوش کاردان ساخت و به شهرت رسید. مجموعه طنز پرواز 57 نخستین تجربه کارگردانی مدیری بود. او در سال 1379 آلبوم موسیقی «از روی سادگی» را منتشر کرد. تیتراژ فیلم های سینمایی هم نفس و سریال های شب های برره، باغ مظفر، قهوه تلخ و زعفرانی نیز از آثار مهران مدیری هستند.

مهران مدیری در سال 1389 یک قطعه در آلبوم گروه دارکوب منتشر کرد. مدیری در ۳۱ مرداد و ۱ شهریور ۱۳۹۷ در برج میلاد کنسرت برگزار کرد و درآمد حاصل از آن را به یک خیریه اهدا کرد. سال 2009 مجله نیوزویک از مدیری به عنوان بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ یاد کرد.سال 97 مدیری طی حکمی به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس معرفی شد.

مهران مدیری دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد.

جوایز و افتخارات مهران مدیری: او ۹ بار برنده جایزه حافظ شده است و به همین دلیل رکورد بیشترین برد را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده اند، دارد.


سریال دراکولا

«دراکولا» یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. در کنار کارگردانی، «مهران مدیری» حضور درخشانی به عنوان «بازیگر نقش اول مرد» سریال دراکولا نیز داشته است و بازیگران مطرح دیگری از جمله «ویشکا آسایش»، «محمد بحرانی»، «سیما تیرانداز»، «نیما شعبان نژاد»، «گلاره عباسی»، «اندیشه فولادوند» و «بهنام تشکر» در این مجموعه به نقش آفرینی پرداخته اند. سریال هیولا که با طرح کردن مسائلی همچون مفاسد اقتصادی، اختلاس و سوءاستفاده صاحبان منسب از قدرت توانست رکورد بازدید در فیلیمو را بزند، موفق به کسب جوایز زیادی همچون «بهترین سریال سال»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلمنامه» از بیستمین دوره «جشن حافظ» نیز شد و لقب یکی از محبوب ترین سریال های «فیلیمو» را از آن خود کرد. دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 فیلیموست، داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.مهران مدیری

فیلم ما همه با هم هستیم

داستان این فیلم درباره شرکت هواپیمایی است که ورشکسته شده است. هواپیمایی سقوط می کند که رازهای مختلفی دارد، رازهایی که نمیتوان پنهان کرد…

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، سروش صحت، مانی حقیقی، هانیه توسلی و حسن معجونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 در ژانر کمدی محصول سال 1397 است. منوچهر هادی کارگردانی این فیلم را به عهده داشته. در این فیلم ستارگانی چون محمدرضا گلزار، مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، ساره بیات و… حضور دارند. این فیلم پس از هفته ها اکران در سراسر کشور متوقف شد. فیلم رحمان 1400 توانسته عنوان پرفروش ترین فیلم در یک روز را برای خود ثبت کند. داستان از این قرار است که رحمان آبدارچی یک شرکت است و طبق گفته دکتر قرار است بزودی بمیرد. برای این فکر می کند مرگش برای خانواده اش سودی داشته باشد اما با بدشانسی مواجه می شود.

فیلم رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه و مهران مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ساعت پنج عصر

فیلم کمدی ساعت پنج عصر ساخته مهران مدیری یک فیلم خیابانی و بسیار شلوغ پر ازدحام است که معضلات روزمره اجتماعی و فرهنگی ما را نشان میدهد. فیلم از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر زندگی یک وکیل را نشان میدهد که به تنهایی در شمال تهران زندگی میکند و باید برای پرداخت قسط بانکی راس ساعت پنج در شعبه بانک باشد تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد. ولی ….

فیلم ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، رسول نجفیان، نگین معتضدی و مهران مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شوخی کردم

شوخی کردم…! مجموعه ای ویدئویی به کارگردانی مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی تولید شد و در شبکه خانگش پخش شد. این مجموعه از آیتم های متفاوتی نظیر اتاق عمل، اخبار، متهم و بازپرس و .. . تشکیل شده است که در هر قسمت یک موضوع توسط این آیتم ها به طنز بیان می شود…

سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال سیامک انصاری، مهران مدیری، مهران غفوریان، سیدجواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، سحر زکریا و شبنم فرشادجو به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ویلای من

داستان ویلای من دربارهٔ پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار (آقای مشکات) است که قرار است به زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. او فقط چند برادر دارد که همهٔ آنها فوت کرده اند. وکیل درستکار وی به دنبال وراث واقعی او می باشد که به طور اتفاقی ارسلان و هدایت که در یک رستوران کار می کنند متوجه این ماجرامی شوند و تصمیم می گیرند که خود را به عنوان برادرزاده مشکات معرفی کنند…..

سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال سیامک انصاری، برزو ارجمند، رابعه اسکویی، امیرکاوه آهنین جان، الیکا عبدالرزاقی، هادی کاظمی، عارف لرستانی، نگین معتضدی، غلامرضا نیکخواه، مریم کاویانی، علی لک پوریان، مهران مدیری و محسن قاضی مرادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

مهران مدیری

سریال گنج مظفر

سریال کمدی گنج مظفر ساخته مهران مدیری که در ادامه باغ مظفر ساخته شد ولی تا سال 1392 پخش نشد داستان تنها میراث به جا مانده ازخان قلی خان، خان بزرگ منطقهٔ قلهک و تهران بزرگ است. عمارت دوتکه ای که در یک طرف آن مظفر مظفر زرگنده ملقب به مظفرخان به همراه خانواده و خدم و حشم و در طرف دیگر منصور مظفر زرگنده به همراه همسر جوان خود شیدا زندگی می کنند. پس از شکستن قاب عکسی نقشه گنجی در آن پیدا می شود و…

سریال گنج مظفر به کارگردانی مهران مدیری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال سیامک انصاری، مهران مدیری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، بهنوش بختیاری، الیکا عبدالرزاقی، علی لک پوریان و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال قهوه تلخ

سریال قهوه تلخ در ژانر کمدی محصول سال 1389 به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی امیرمهدی ژوله است. مهران مدیری در کارنامه خود سریال های موفقی چون پاورچین، نقطه چین، شبهای برره، باغ مظفر و مرد هزار چهره را ثبت کرده و بعد از این موفقیت ها به سراغ ساخت سریال پربازیگر (35 بازیگر اصلی) قهوه تلخ رفت.طراح و گرافیست این سریال پانته آ واعظ نیا می باشد.قهوه تلخ در زمان پخش خود به عنوان موفق ترین سریال رسانه خانگی و لقب پرفروش ترین سریال سال را از آن خود کرد. ساخت دکور این مجموعه از مهر ۱۳۸۸ و در مکان سابق ضبط سریال طنز شب های برره انجام گرفت. در این سریال جذاب ستارگانی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، غلامرضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی و… به بازیگری پرداخته اند.این سریال در جشن حافظ برنده جایزه در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد (با بازی مهران مدیری) شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است که نیما زند کریمی که استاد تاریخ است با دختری آشنا می شود که در رابطه با دوره ای تاریخی تحقیق می کرد که در هیج کتابی چاپ نشده است. نیما که عقیده داشت چنین دوره ای وجود ندارد، برای اثبات حرف خود دختر جوان را همراهی می کند تا اینکه متوجه می شود حق با دختر جوان است و دوره ای وجود دارد که تخت پادشاهی در تهران قرار داشته اما در هیچ کتابی از این دوره نقل نشده است. سپس نیما برای تحقیقات بیشتر وارد کاخی می شود و قهوه تلخی را می نوشد.

سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری در سال 1389 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و تاریخی می‌باشد. در این سریال مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، غلامرضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، آرام جعفری، بیژن بنفشه خواه، ساعد هدایتی، سعید پیردوست، سحر زکریا، جواد عزتی، نادر سلیمانی، فلامک جنیدی و عارف لرستانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دایره زنگی

تهران ـ جمعه؛ محمد و شیرین تنها تا بعدازظهر فرصت دارند هزینه صافکاری ماشین تصادفی را که سوار آن هستند تأمین کنند، شیرین جرأت ندارد ماشین پدر را که یواشکی از خانه بیرون آورده و با آن تصادف کرده، با آن وضع به خانه برگرداند. آنها راهی خانه ای در شمال شهر می شوند تا با کاری که انجام می دهند، پول مورد نیاز را تأمین کنند.

فیلم دایره زنگی به کارگردانی پریسا بخت آور در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مهران مدیری، باران کوثری، صابر ابر، امین حیایی، حامد بهداد، بهاره رهنما، محمدرضا شریفی نیا، امید روحانی، نیما شاهرخ شاهی، مهدی پاکدل، گوهر خیراندیش و اکرم محمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همیشه پای یک زن در میان است

فیلم روایتگر زن و شوهری جوان است که به رغم یک ازدواج عاشقانه کارشان به طلاق خصمانه رسیده و در این میان پای افراد زیادی به ماجرا باز می شود.

فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم گلشیفته فراهانی، حبیب رضایی، مهران مدیری، رضا کیانیان، آهو خردمند، اسماعیل خلج، صبا کمالی، مهران رجبی، حسن معجونی، شبنم مقدمی، مهری مهرنیا و پیام دهکردی به هنرمندی پرداخته‌اند.

مهران مدیری

فیلم دیدار

فیلم دیدار با بازی مهران مدیری داستان ژانت پطروسی، دختر دانشجوی عکاسی است که هنگام عکس گرفتن از گل ها و گل فروشی ها دوربینش به سرقت می رود، امیر جوانی که به همراه پدرش باغ گل دارند دزد را تعقیب می کند و دوربین ژانت را پس می گیرد. امیر به بهانه گرفتن عکس های چاپ شده خود و پدرش که توسط ژانت گرفته شده اند، به سراغ این دختر مسیحی می رود. با جدی شدن رابطه، امیر از ژانت تقاضای ازدواج می کند، ولی ژانت تقاضای این پسر مسلمان را نمی پذیرد؛ ولی ….

فیلم دیدار به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مینا لاکانی، مهران مدیری، جمشید شاه محمدی، کیومرث ملک مطیعی و حمید لولایی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.