بهترین فیلم های گوهر خیراندیش به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور 1333 در شیراز، هنرپیشه، گوینده رادیو و مدرس بازیگری، فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 با حضور در تئاتر آغاز کرد. حضورش در تئاتر منجر به آشنایی و ازدواج با جمشید اسماعیل خانی شد که حاصل این ازدواج 3 فرزند به نام های امید، آزاده و آناهیتاست. در سال 1357 با قبولی در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر همراه خانواده به تهران آمد، او که در شیراز کارمند اداره فرهنگ و هنر بود با انتقال به تهران به عنوان کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران مشغول به کار میشود.

در کنار کارمندی به بازیگری نیز ادامه میدهد و سال 1365 با فیلم روزهای انتظار وارد سینما میشود. او در کانون سینماگران جوان و چند کارگاه آموزشی دانشگاه های معتبر آمریکا به عنوان مدرس حضور داشته است.

گوهر خیراندیش چندین بار در صحنه های فیلمبرداری دچار مصدومیت شد. سال 1392 حین بازی در فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران از ناحیه سر و استخوان ترقوه و سال 1396 در سریال تلویزیونی دیوار به دیوار از ناحیه مچ پا دچار سانحه شد.

افتخارات و جوایزگوهر خیراندیش:  کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از ششمین جشن خانه سینما، برنده بازیگر نقش مکمل زن سال در هفدهمین دوره منتخب نویسندگان و منتقدان، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر، برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هفتمین جشن خانه سینما، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر و برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن خانه سینما

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال 1399 ایران است. بازیگران مطرحی همچون «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «حامد کمیلی»، «فرهاد آئیش»، «امیرمهدی ژوله» و «گوهر خیراندیش» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی و شکیب شجره به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سامورایی در برلین

سه آدم بدبخت و مفلوک که کارشان زنده کردن چک و مسائلی از این دست می باشد، برای یک مورد کاری دربارهٔ سند زمین به برلین می روند.

فیلم سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبدالهی، سامان صفاری، اسدالله یکتا، نادر مشایخی، گوهر خیراندیش، میترا حجار، رنه اشتولز، احمد سمنار و محسن حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خوب، بد، جلف 2: ارتش سری

«خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1398 است. این قسمت در ادامه سری اول ساخته شده و برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. خوب، بد، جلف 2: ارتش سری داستان گروهی ضدانقلابی به ریاست دکتر مدنی را روایت می کند که زیرنظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد در ایران می دهند و آنها را به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران می فرستند.

فیلم خوب، بد، جلف 2: ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسم خانی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این فیلم سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش و علی اوجی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گورکن

«گورکن» فیلمی در ژانر درام به کارگردانی «کاظم ملایی»، تهیه کنندگی «سینا سعیدیان» و محصول سال 1398 است. در این فیلم بازیگرانی چون «ویشکا آسایش»، «حسن معجونی»، «مهراوه شریفی نیا»، «گوهر خیراندیش» و … به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم تاکنون در بیش از 30 جشنواره خارجی حضور داشته که یکی از جوایز آن جایزه بهترین فیلم داستانی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین است. گورکن داستان زنی به نام «سوده شریف زادگان» را روایت می کند که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی اش می شود.

فیلم گورکن به کارگردانی کاظم ملایی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، گوهر خیراندیش، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، سیاوش چراغی پور، مهدی حسینی نیا، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، حمیدرضا محمدی و ندا دهشیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

گوهر خیراندیش

فیلم پاستاریونی

پاستاریونی یک کمدی خانوادگی به کارگردانی سهیل موفق و نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی بیتا منصوری محصول سال ۱۳۹۷ است. پاستاریونی داستان غذاهاست. فیلم با بریانی اصفهانی ها شروع می شود و کوشان وقتی رستوران پدرش در تهران را ورشکسته می بیند، قصد می کند که یک بریانی به جای رستوران فست فود پدرش در تهران را باز کند. رستورانی که به دلیل یک رقیب بسیار قدرتمند و مجلل در آن گوشه خیابان، پاستا دا پیتزا، رونق خود را از دست داده است و…

فیلم پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم گوهر خیراندیش، سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، حسن علیرضایی، حمید سپیدنام و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلوپ همسران

فیلم کلوپ همسران در ژانر کمدی محصول سال 1397 به کارگردانی مهدی صباغ زاده است. مهدی صباغ زاده فیلمهایی چون ایتالیا ایتالیا، خانه کاغذی، خاک و آتش، بانوی کوچک را هم کارگردانی کرده. در فیلم پر بازیگر “کلوب همسران” بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، علی انصاریان و… به بازیگری پرداخته اند. این فیلم روایتگر داستان زندگی سه مرد زن ذلیل است که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می کشند.

فیلم کلوپ همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، سمیرا حسن پور، علی انصاریان، محمدرضا هدایتی، گوهر خیراندیش، بیژن بنفشه خواه و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مشت آخر

فیلم مشت آخر در ژانر کمدی محصول سال 1397 به کارگردانی مهدی فخیم زاده است. نام این فیلم در ابتدا مشت در وقت اضافه بود که نامش به “مشت آخر” تغییر پیدا کرد. در این فیلم بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم یک طنز موقعیت توام با اکشن و حادثه است.

فیلم مشت آخر به کارگردانی مهدی فخیم زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این فیلم مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی و سیاوش معمارزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مردی بدون سایه

فیلم مردی بدون سایه در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 و در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است. کارگردان این اثر علیرضا رییسیان بعد از فیلم های “چهل سالگی”و “دوران عاشقی” به سراغ ساخت فیلم مردی بدون سایه رفت. مردی بدون سایه در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد. داستان این فیلم به روبط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می پردازد که نگاه ویژه ای به مشکلات اجتماعی این روزها دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ماهان کوشیار که فیلمساز است تصمیم می گیرد درباره یک قتل زنجیره ای مستندی بسازد، اما زندگی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.

فیلم مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دشمن زن

فیلم کمدی دشمن زن به کارگردانی کریم امینی و با بازی سام درخشانی و بهاره کیان افشار که تلویحا موضوعی فمینیستی دارد در مورد این موضوع است که چرا هر کسی دشمن زنان است بعد از مدتی ناگهان تغییر می کند و مدافع حقوق زنان می شود….

فیلم دشمن زن به کارگردانی کریم امینی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سام درخشانی، گوهر خیراندیش، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار، امیرحسین آرمان، سیروس همتی، بهرنگ علوی، مریم سعادت، مونا شناس و شیرین صفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لس آنجلس تهران

با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک چرخ زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت!

فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و فانتزی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان و ژوبین رهبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانه دیگری

«خانه دیگری» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1395 است. بهنوش صادقی کارگردانی و نویسندگی این فیلم را به عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، لیلا زارع، پژمان بازغی، مهنوش صادقی و … به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره زندگی شخصی به نام حبیب اله است. این پدر در سالهای آخر عمرش تصمیم می گیرد به خانه آبا و اجدادیش برگردد.

فیلم خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا زارع، گوهر خیراندیش، پژمان بازغی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، رابعه مدنی و متین ستوده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فصل نرگس

فصل نرگس در ژانر اجتماعی با نگاهی انسان دوستانه، قصه ای امید بخش را به شیوه ای متفاوت روایت می کند.

فیلم فصل نرگس به کارگردانی نگار آذربایجانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم یکتا ناصر، ریما رامین فر، امیر آقایی، پژمان بازغی، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، شیرین اسماعیلی، صالح میرزاآقایی، گوهر خیراندیش و شبنم گودرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من و شارمین

فیلم من وشارمین با بازی ویشکا آسایش داستان دختر جوانی به اسم تینا است که تحت تاثیر پیشگویی های عمه خود است و آنها را باور دارد…

فیلم من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش، سحر قریشی، پژمان بازغی، نیما شاهرخ شاهی، گوهر خیراندیش و مجید صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیفت شب

فیلم شیفت شب ،روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان های تهران به دنبال شوهرش می گردد تا راز زندگی شان را کشف کند….

فیلم شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، سحر قریشی و نیکی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رخ دیوانه

رخ دیوانه، به کارگردانی ابوالحسن داوودی داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال شرط بندی در مسیری دلهره آور قرار می گیرند، مسیری که درک جدیدی از زندگی به آنها می دهد.

فیلم رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، بیژن امکانیان، صابر ابر، نازنین بیاتی، گوهر خیراندیش، ساعد سهیلی، امیر جدیدی و سحر هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتش بس ۲

فیلم آتش بس 2 ساخته تهمینه میلانی درمورد زوجی جوان و تحصیل کرده است که در زندگی مشترک مشکلاتی داشته اند و در حالی که میخواهند به سفر خارج از کشور بروند روانشناس سابق خود را در فرودگاه ملاقات میکنند و در مورد اتفاقات سالهای اخیر خود با او صحبت میکنند…

فیلم آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، میترا حجار، گوهر خیراندیش، پژمان جمشیدی، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی و فلور نظری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نقش نگار

فیلم «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی و با بازی ناصر ملک مطیعی داستان پسری به اسم فرزاد است که بدون هماهنگی قصد ازدواج با دختری به نام نگار را دارد. بعد از مدتی پدرش موقتا رضایت می دهد ولی اتفاقاتی که در گذشته نگار افتاده شرایط را تغییر می دهد.

فیلم نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، آتیلا پسیانی، ناصر ملک مطیعی، گوهر خیراندیش، الهه حصاری، رضا ناجی، سعید چنگیزیان و شیوا خسرومهر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اختاپوس 1 : آهوی پیشونی سفید

داستان فیلم اختاپوس : آهوی پیشونی سفید به گونه ای طراحی شده که در آن شخصیت های فولکلور، قدیمی و معروف ایرانی از جمله خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ، روباه، خرس پلیس و . . . نیز حضور دارند..

فیلم اختاپوس 1 : آهوی پیشونی سفید به کارگردانی سیدجواد هاشمی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم ترلان پروانه، امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، امین زندگانی، نیلوفر خوش خلق، نادر سلیمانی، هومن حاجی عبدالهی، امیر غفارمنش و گوهر خیراندیش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روییدن در باد

نوجوانی چهارده ساله به نام اصلان ناچار است امتحان های پایان سال تحصیلی را در مسیر کوچ ایل با تمام دشواری هایش به انجام برساند و مجبور است بین درس خواندن و چوپانی یکی را انتخاب کند.

فیلم روییدن در باد به کارگردانی رهبر قنبری در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم گوهر خیراندیش، امید زندگانی، حسین عابدینی، ذبیح افشار، یلدا قشقایی، بهروز الله وردی، مهرداد میکاییل زاده و ژیلا شاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دعوت

«دعوت»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی به نویسندگی «چیستا یثربی» و «ابراهیم حاتمی کیا» و کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و محصول سال 1378 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «محمدرضا فروتن»، «محمدرضا شریفی نیا»، «ثریا قاسمی»، «کتایون ریاحی»، «فرهاد قائمیان»، «مهناز افشار»، «گوهر خیراندیش»، «مریلا زارعی»، «رضا بابک» و «سیامک انصاری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم پیرامون مسأله سقط جنین است و پیام فیلم آن است که «جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید سقط شود» حتی اگر مادر آینده یک زن شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را بیش از فرزند دوست دارد، زنی آواره در شهر با یک شوهر چاه بازکن یا زنی بریده از شوهر باشد. هر یک از این خانواده ها با بحرانی مشابه رو به رو می شوند و هر کدام از آن ها بنا به نگاه خاص خود واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند.

فیلم دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد قائمیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، کتایون ریاحی، سارا خوئینی ها، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، ثریا قاسمی، نگین صدق گویا و محمدرضا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلانتری غیر انتفاعی

فیلم درباره یک کلانتری غیر انتفاعی است که وظیفه خود می داند امنیت محله، خصوصاً امنیت کودکان را تأمین کند. اما چگونگی انجام آن به محور اصلی فیلم تبدیل شده است. ماجرا درباره گروگانگیری توسط دو دوست نادانی است که خود را درگیر دردسرهای بزرگ می کنند…

فیلم کلانتری غیر انتفاعی به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم گوهر خیراندیش، علی سلیمانی، شهرام قائدی، فردوس کاویانی ، کیومرث ملک مطیعی، مرتضی احمدی، مهران رجبی، امیر جعفری، یدالله صمدی و پیمان ابدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی وفا

دختر و پسر جوانی هر کدام متعلق به یک طبقه اجتماعی متفاوت، ناخواسته در یک مسیر مشترک کنار هم قرار می گیرند تا اتفاقات تازه ای را رقم بزنند…

فیلم بی وفا به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، حمید گودرزی، گوهر خیراندیش، فلامک جنیدی و محمدرضا هدایتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محاکمه

دختر یک دادستان با پسری به مهمانی میروند، در مهمانی درگیریی بین آنها و صاحبخانه رخ می دهدو آنها متوجه می شوند صاحبخانه مرده است بنابراین پا به فرار می گذارد، ولی در راه …

فیلم محاکمه به کارگردانی ایرج قادری در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ایرج قادری، افسانه بایگان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، مهناز افشار، افسانه پاکرو، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، مهدی میامی و علی رفیعی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مکس

وزارت ارشاد قصد دارد از نخبگان ایرانی مقیم خارج دعوت کند تا در یک سمینار فرهنگی به ایران بیایند و در برنامه های فرهنگی برای ایرانیان سخنرانی و یا برنامه اجرا کنند. یکی از این دعوتنامه ها قرار است برای یک رهبر ارکستر که در آمریکا زندگی می کند فرستاده شود اما…

فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و موزیکال می‌باشد. در این فیلم فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، محمدرضا شریفی نیا، پگاه آهنگرانی، سیروس ابراهیم زاده، امیر جعفری و نیما شاهرخ شاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم واکنش پنجم

فرشته، همسرش سعید را در یک سانحه تصادف از دست می دهد. پدرشوهرش حاج صفدر مردی ثروتمند و بانفوذ است. او به فرشته می گوید حالا که سعید مرده، دیگر با خانواده آنها نسبتی ندارد و چون حاج صفدر دو پسر مجرد در خانه دارد و فرشته هم به آنها نامحرم است باید خانه آنها را ترک کند…

فیلم واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مریلا زارعی، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، شهاب حسینی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، آهو خردمند، آفرین عبیسی و نگین صدق گویا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رسم عاشق کشی

پدر جلال موقع قطع یکی از درختان جنگلی در شمال دستگیر می شود و به زندان می افتد. پس از این اتفاق، اره ای که میرزاآقا به پدر جلال داده بود ضبط می شود و اعضای خانواده در غیاب پدر مجبور می شوند هزینه اره را بپردازند. لطیف سرباز اهری پاسگاه روستا، به ماجان (خواهر جلال) علاقه دارد و چون باجی (مادر جلال) لطیف را حین بردن شوهرش به زندان دیده، در مورد ازدواج این دو تغییر عقیده می دهد. جلال با دیدن تلاش فراوان مادرش و رفتار نامناسب میرزاآقا با او، تصمیم می گیرد به واسطه سفارش نجار به میرزاآقا که سردسته قاچاقچیان چوب منطقه است، هر روز پیش از رفتن به مدرسه، اره را از روستا به جنگل حمل کند و آن را به دست عطا و فرج برساند. لطیف که با سماجتش باجی را کلافه کرده، رفته رفته او را متقاعد می کند که در دستگیری شوهرش نقشی نداشته است. فرج که یکی از قاچاقچیان چوب است بدون دلیل روشنی با خانواده جلال مشکل دارد و از حرف های نجار برمی آید که پدر جلال را هم او به مأموران لو داده است. ورود دیرهنگام جلال به مدرسه، چرت زدنش سر کلاس و کوتاهی اش در انجام تکلیف ها باعث می شود باجی پس از آگاهی از آنها جلال را تنبیه کند. لطیف که کتاب درسی جلال را در جنگل پیدا کرده، موضوع را به ماجان اطلاع می دهد. خانواده با پدر از طریق نامه ارتباط دارد و جلال که موفق شده پول اره را بپردازد با هزار تومانی که از نجار گرفته، از پدرش درخواست می کند موقع بازگشت برایش ساعت مچی بخرد. غیبت های دائم جلال و رفتار مشکوک او حساسیت خانواده را برمی انگیزد و لطیف که صبحگاه او را تعقیب می کند، متوجه می شود که مأموریت هر روزه جلال چیست. لطیف که لباس سربازی به تن دارد، وسط جنگل به محاصره قاچاقچیان درمی آید و با وجود مخالفت عطا توسط آنان مضروب می شود. فرج و گروهش به نوبت به لطیف حمله می کنند و در قتل او شریک می شوند. این در حالی است که جلال به دلیل جا گذاشتن دوباره کتابش برگشته و

فیلم رسم عاشق کشی به کارگردانی خسرو معصومی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حسین محجوب، گوهر خیراندیش، حوریه میرمحمدی، آرمان نیکزاد و مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مربای شیرین

فیلم مربای شیرین در ژانر کمدی محصول سال 1380 به کارگردانی مرضیه برومند است. در این فیلم بازیگرانی چون لیلا حاتمی، مانی نوری، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیر اندیش و … به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که جلال نوجوان، هر چه سعی می کند نمی تواند در شیشه مربا را باز کند، از مادر، همسایه، دوستان، معلمان و بقال محله کمک می طلبد اما هیچ کس قادر به باز کردن آن نیست و سرانجام مشخص می شود تمام شیشه های کارخانه مرباسازی همین شکل را دارند.

فیلم مربای شیرین به کارگردانی مرضیه برومند در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، مانی نوری، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش و امیرحسین صدیق به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ارتفاع پست

قاسم، جنگ زده ای است که در اثر مشکلات مالی تصمیم می گیرد با ربودن هواپیمای مقصد بندرعباس آن را به دبی هدایت کند. او همسر باردار و پسر معلول خود، خواهر و برادرانش را نیز همراه کرده است.

فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، رضا شفیعی جم، لیلا حاتمی، گوهر خیراندیش، محمدعلی اینانلو، شهرام قائدی و امیر آقایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهره

مهندس فریدون بهنام بعد از دوازده سال از آمریکا به ایران آمده و بطور اتفاقی دوست قدیمی اش مجید قانع را می بیند و در میهمانی های مجید و دوستانش شرکت می کند و بعد از چند بار رفت و آمد با خانواده ی دوستان مجید، از ثریا دختر سرهنگ مودت خواستگاری می کند.

فیلم چهره به کارگردانی سیروس الوند در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ابوالفضل پورعرب، عاطفه رضوی، سعید پورصمیمی، گوهر خیراندیش، سیروس ابراهیم زاده، امرالله صابری، محمود جعفری، سهیلا رضوی، سیروس تسلیمی، شیوا خنیاگر و اصغر بیچاره به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مدرسه پیرمردها

پسران آقای «پاک نهاد» مؤسس مدرسه ناشنوایان به بهانه اینکه پدر به خارج از کشور رفته ، قصد دارند ساختمان قدیمی مدرسه را خراب کرده و به جای آن پاساژ بنا کنند.

فیلم مدرسه پیرمردها به کارگردانی علی سجادی حسینی در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، مهدی فتحی، عطاءالله زاهد، جمال اجلالی، گوهر خیراندیش، عزیزالله هنرآموز، سروش خلیلی، رضا بنفشه خواه، محمود بنفشه خواه، علیرضا رئیسی، اکبر دودکار، جعفر بزرگی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز باشکوه

قهرمان دوچرخه سواری به نام گل آقا پس از کسب مدال قهرمانی آسیا، در بازگشت به زادگاه خود با استقبال پرشور همشهریانش روبه رو می شود. مقامات دولتی شهر او را بلافاصله به فرمانداری می برند تا در جلسه ای که برای استقبال ورود یکی از اعضای خانوادهٔ سلطنتی به شهر تشکیل شده شرکت کند. فرماندار و مقام های نظامی و امنیتی از گل آقا می خواهند تا با استفاده از محبوبیت خود مردم را ترغیب کند که قالی های منازل خود را در اختیار فرمانداری بگذارند تا مسیر استقبال را با آن فرش کنند. ولی گل آقا همکاری نمیکند و …

فیلم روز باشکوه به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، ایرج طهماسب، گوهر خیراندیش، مصطفی کریمی، حسن رضایی، ولی شیراندامی، سعید امیرسلیمانی، مهری مهرنیا، روح انگیز مهتدی، فاطمه طاهری و روح الله مفیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.