بهترین فیلم های ساره بیات به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

ساره بیات متولد مهرماه 1358 در مشهد، فارغ‌التحصیل کارشناسی صنایع فرش، هنرپیشه است. از 22 سالگی وارد عرصه تئاتر شد و با اولین اجرایش جایزه بهترین بازیگری و دیپلم افتخار جشنواره پلیس را بدست آورد.

ساره بیات پس از گذراندن دوره های بازیگری در موسسه کارنامه، سال 1384 برای نقش آفرینی در سریال یک مشت پر عقاب معرفی شد. بازی در سینما را سال 1389 با فیلم مقلد شیطان تجربه کرد. او سفیر صنایع دستی است و در کنار بازیگری به نقاشی و طراحی لباس نیز مشغول است.

ساره بیات سال 1399 با علیرضا افکاری (آهنگساز و تنظیم‌کننده ) ازدواج کرد.

جوایز و افتخارات ساره بیات : دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کانون منتقدان و نویسندگان ایران برای فیلم جدایی نادر از سیمین / دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن بیست و نهمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر برای جدایی نادر از سیمین / خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن (به همراه گروه بازیگران زن فیلم) از شصت و یکمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم برلین برای فیلم جدایی نادر از سیمین / بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن برای جدایی نادر از سیمین / بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگز برای جدایی نادر از سیمین / بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم راوی برای فیلم فصل فراموشی فریبا / بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ تیبورون آمریکا برای فیلم فصل فراموشی فریبا / بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ارواین آمریکا برای فصل فراموشی فریبا / بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ بین‌المللی کویینز ورلد برای فیلم فصل فراموشی فریبا / نشان بازیگری جشن چلچراغ / بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم عشق برای فصل فراموشی فریبا / بهترین بازیگر زن درام هفدهمین جشن حافظ برای سریال عاشقانه / بهترین بازیگر نقش اول زن جشنوارهٔ فیلم شانگهای برای فیلم زرد .


سریال دل

سریال دل، داستانی ست عاشقانه و درام که روایتگر مسیر و ماجراهای تلخ جدایی یک زوج است.

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال لیلا زارع، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، سعید راد، بهرام افشاری، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، افسانه بایگان، یکتا ناصر، ساره بیات، حامد بهداد و مهدی کوشکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عنکبوت

«عنکبوت» نامزد دریافت جایزه برای بهترین فیلم از جشنواره فیلم های آسیایی اوساکا شد. سعید، مردی چهل ساله و بسیار متعصب است. پس از آنکه همسرش مورد آزار و مزاحمت یک راننده تاکسی قرار می گیرد، تصمیمش برای انتقام گیری او را وارد مسیری تاریک می کند.

فیلم عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، سید جواد یحیوی، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، حمید حاجی محمدزاده، میثم دامن زه، داوود ذاکری و فرید سجادی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هزارتو

فیلم هزارتو در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 است. امیرحسین ترابی به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی نویسندگی و کارگردانی هزارتو را انجام داده. در ابتدا نام این فیلم لابیرنت بوده اما نامش به هزارتو تغییر یافت. در این فیلم بازیگران بنامی چون شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که هزارتو یک زندگی پیچیده و پر پیج و خم است. همه موجودات زنده به دنبال مسیری برای گریز هستند، اما فقط یک مسیر وجود دارد و تا زمانیکه به نیمه مسیر نرسیم متوجه نمی شویم!

فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، ساره بیات، پژمان جمشیدی، غزال نظر، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، فریبا جدیکار و مریم معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 در ژانر کمدی محصول سال 1397 است. منوچهر هادی کارگردانی این فیلم را به عهده داشته. در این فیلم ستارگانی چون محمدرضا گلزار، مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، ساره بیات و… حضور دارند. این فیلم پس از هفته ها اکران در سراسر کشور متوقف شد. فیلم رحمان 1400 توانسته عنوان پرفروش ترین فیلم در یک روز را برای خود ثبت کند. داستان از این قرار است که رحمان آبدارچی یک شرکت است و طبق گفته دکتر قرار است بزودی بمیرد. برای این فکر می کند مرگش برای خانواده اش سودی داشته باشد اما با بدشانسی مواجه می شود.

فیلم رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه و مهران مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اتاق تاریک

فیلم داستان زندگی زن و شوهری است به نام فرهاد و هاله که به همراه فرزند خردسالشان به تازگی به یکی از شهرک های تازه تأسیس اطراف تهران نقل مکان کرده اند و به واسطه زندگی در این محله روال زندگی شان دست خوش تغییراتی می شود.

فیلم اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم محمد امامی، رضا احمدی، ژیلا دایی، مروارید کاشیان، علیرضا میرسالاری، ساعد سهیلی و ساره بیات به هنرمندی پرداخته‌اند.

ساره بیات

فیلم بیست و یک روز بعد

فیلم تحسین شده 21 روز بعد در جشنواره فجر داستان پسری است که علاقه دارد فیلمساز شود ولی مادرش مبتلا به سرطان و داروهای او بسیار گران است و پسر تلاش میکند پول داروها را جور کند و در این راه به مشکلات زیادی می افتد….

فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، سینا رازانی، جلال فاطمی، مهدی قربانی و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سمفونی نهم

سمفونی نهم فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1396 است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر در 5 رشته نامزد شد. محمدرضا هنرمند بعد از چندین سال وقفه “سمفونی نهم” را کارگردانی کرده است. در فیلم سمفونی نهم، برای اولین بار چهره کوروش بزرگ در سینمای ایران به تصویر کشیده شد. فیلمبرداری این فیلم در کاشان و تهران انجام صورت گرفته است. داستان از این قرار است که راحیل که یک پزشک جراح است همسرش را در حین جراحی از دست می دهد. او برای انجام تنها خواسته همسرش با مرد مرموزی ملاقات می کند که سرنوشتش را برای همیشه تغییر می دهد.

فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، هدی زین العابدین، منوچهر آذر، مارین ون هولک و الهام نامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال عاشقانه

زنی به زندگی چند زوج جوان وارد می شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود… این «عاشقانه» این طور آغاز می شود…

سریال عاشقانه در سال 1395 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. .

فیلم زرد

فیلم زرد با بازی بهرام رادان و ساره بیات داستان 5 مخترع جوان است که پذیرش بورسیه در دانشگاه های ایتالیا را گرفته اند و بزودی باید به این کشور بروند ولی در چند روز مانده به خروج آنها مشکلی بزرگ برای یکی از آنها پیش می آید که زندگی همه ی آنها را درگیر میکند…

فیلم زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

ساره بیات

فیلم ناهید

فیلم ناهید با بازی نوید محمدزاده و ساره بیات داستان ناهید، زن جوانی است که از شوهرش احمد به خاطر اعتیادش طلاق گرفته و خرج زندگی خود و پسر کوچکش را از طریق تایپ پایان نامه های دانشجویی درمی آورد. طبق توافق با همسر سابقش، او تنها در صورتی می تواند بچه را نزد خودش نگه دارد که ازدواج نکند اما ….

فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده و فریده دریامج به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آااادت نمی کنیم

داستان فیلم آااادت نمی کنیم با بازی محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی درمورد احمدرضا مقدم ، استاد معروف و با سابقه دانشگاه است که شک و تردیدهای همسرش نسبت به ارتباط او با یکی از دانشجویانش منجر به دردسر و درگیری در زندگیش می شود…

فیلم آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، حدیث میرامینی، پانته آ پناهی ها و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محمد رسول الله

فیلم ایرانی محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی داستان زندگی پیامبر اسلام و بشارت آمدن پیامبری در ادیان دیگر از زمان قبل از تولد پیامبر و دوران جاهلیت تا 12 سالگی پیامبر است….

فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، محسن تنابنده، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، پانته آ مهدی نیا، نسرین نصرتی و صادق هاتفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خداحافظی طولانی

این فیلم به کارگردانی فرزاد موتمن داستان مردی است که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده است ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاه میکنند .مرد که درگیر یک رابطهٔ عاطفی ست، برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند….

فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار، نقی سیف جمالی، علی میلانی، ابراهیم اشرفی و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لامپ ۱۰۰

این فیلم داستان زندگی فرزین را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند…

فیلم لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خواب زده ها

مادر فیروز به خواب همه دوستان، آشنایان و کارمندان او می رود و از همین طریق هشدار می دهد که فقط بیست و چهار ساعت بیشتر فرصت ندارد تا رضایت ناز گل مشرقی دختر خدمتکارش را بدست آورد و در غیر این صورت خواهد مرد. فیروز ناز گل را پیدا می کند اما راضی کردن او کار دشواری است…..

فیلم خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی و ملیکا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مقلد شیطان

بهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه های خود عکس و مدارکی را تهیه می کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.

فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، اصغر همت، شقایق فراهانی، سیروس ابراهیم زاده، ساره بیات، پردیس احمدیه، امید زندگانی، شیوا خنیاگر، غزاله نظریان و علی اصغر طبسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ساره بیات

فیلم جدایی نادر از سیمین

فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته ی اصغر فرهادی درکارنامه خودش جایزه های بسیار زیادی دارد این فیلم که از بازیگرانی مثل لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات و بابک کریمی بهره می برد توانست برنده بهترین فیلم خارجی در جشنواره های اسکار،گلدن گلاب و سزار شود اصغر فرهادی برای این فیلم نامزد بهترین فیلم نامه اسکار نیز شد این فیلم همچنین توانست عنوان خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره معتبر برلین را به خود اختصاص دهد و تمامی بازیگران اصلی فیلم توانستند به صورت جمعی برنده تمام جوایز بازیگری جشنواره برلین شوند. داستان زوجی است که در آستانه طلاق هستند و با ترک خانه توسط سیمین ، نادر زنی باردار را برای مراقبت از پدرش که مبتلا به آلزایمر است به خانه می آورد. با این ورود اتفاقاتی رقم می خورد که سرنوشت دو خانواده را تحت شعاع قرار می دهد…

فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات، سارینا فرهادی و بابک کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.