بهترین فیلم های جمشید مشایخی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

جمشید مشایخی، دارای تحصیلات ناتمام در رشته تئاتر است. وی سال ۱۳۳۶ به استخدام اداره تازه تأسیس هنرهای دراماتیک درآمد و به عنوان بازیگر کار خود را در برنامه نمایشی کانال سوم غیردولتی آغاز کرد و با ایفای نقش در فیلم کوتاه «جلد مار» هژیر داریوش به همراه فخری خوروش جلوی دوربین رفت.در واقع کار حرفه ای خود را از سال ۱۳۴۹ به طور رسمی شروع کرد. بازی جمشید مشایخی در نقش انسان های بی رحم و همچنین نقش های تاریخی همچون «شازده احتجاب»، «کمال الملک» و رضا تفنگچی/خوشنویس در سریال «هزار دستان» نشانگر از توانایی بازیگری اوست. او در سال ۱۳۶۳، بابت بازی در دو فیلم گل های داوودی و کمال الملک، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. از نمایش های مهم او بازی در نقش «بزرگ آقا» در نمایش میراث کارِ بهرام بیضایی در تالار ۲۵ شهریور در آذر ماه ۱۳۴۶ بود.

فیلم پدر آن دیگری

فیلم پدر آن دیگری داستان یک کودک است که با وجود رسیدن به ۶ سالگی هنوز حرف نمی زند و همه او را مسخره می کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی کند و بیشتر به پسر بزرگتر توجه دارند. تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و …

فیلم پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، هنگامه قاضیانی، مریم سعادت، اکبر عبدی، ثریا قاسمی، شمسی فضل الهی، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، سعید کریمی و بنفشه صمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کوچه ها و مردها

این فیلم داستان زندگی یک مرد ورزشکار است که همسرش بچه دار نمی شود و این مسئله باعث درگیری و معضلات خانوادگی برای او می شود و…

فیلم کوچه ها و مردها به کارگردانی حبیب الهیاری در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم حبیب الهیاری، شهره لرستانی، مریم کاویانی، جواد انصافی و جمشید مشایخی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیزده ۵۹

سیزده 59، داستان جانبازی است که به کما رفته و بعد از مدت طولانی قرار است به هوش بیاید. او با دنیای متفاوتی رو به رو می شود.

فیلم سیزده ۵۹ به کارگردانی سامان سالور در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، جمشید مشایخی، صابر ابر، فرهاد اصلانی، شاهرخ فروتنیان، مهران احمدی، افسانه چهره آزاد و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

جمشید مشایخی

 فیلم یک گزارش واقعی

فیلم یک گزارش ، داستان سه سال از زندگی دو رفیق قدیمی است که بدور از انتظار , رو در روی هم قرار می گیرند…

فیلم یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، سید مهرداد ضیایی، رحیم نوروزی، گلاره عباسی، جمشید مشایخی، داریوش فرهنگ و کوروش سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بادام های تلخ

مهندس زرین که در کارخانه پارس الکتریک با ساخت قطعات داخلی در جهت خودکفایی کشور می کوشد، با قاچاقچیان ارز که صادرات محصولات شرکت و واردات قطعات مورد نیاز را نیز تحت تأثیر قرار داده اند درمی افتد. قاچاقچیان سه تن از همکاران مهندس زرین را ترور می کنند.

فیلم بادام های تلخ به کارگردانی کاظم معصومی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، بهاره رهنما، حسن جوهرچی، امین حیایی، جمشید مشایخی، فرهاد خانمحمدی، پرویز شفیع زاده و شهلا ریاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم می زاک

«می زاک» یا میزاک هفتمین فیلم سینمایی حسینعلی لیالستانی و ساخت سال ۱۳۸۷ است. فیلم، روایتگر داستان بچه ای است که می خواهد وارد این دنیا شود و فراز و نشیب های این دنیا، او را دچار چالش می کند.

فیلم می زاک به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، باران کوثری، داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، علیرضا خمسه، رابعه اسکویی، طناز طباطبایی، کامران فیوضات و انوش نصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم غریب آشنا

این فیلم داستان پزشکی است که خارج از ایران زندگی می کند. او با شنیدن خبر شروع جنگ، بی خبر از خانوده اش به ایران باز می گردد و به جبهه می رود. خانواده رضا که مدت زیادی است از او بی خبرند با نگرانی پیگیر او می شوند؛ بی خبر از اینکه او در دل خطر است….

فیلم غریب آشنا به کارگردانی کریم آتشی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، حمیده خیرآبادی، مرجانه گلچین و حسن رجبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک بوس کوچولو

این فیلم داستان زندگی نویسنده ای را به تصویر می کشد که پس از گذشت سال ها به ایران باز می گردد و در خانه دوستش اقامت می کند. آن ها به همراه یکدیگر سفری را به چند شهر آغاز می کنند و…

فیلم یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، جمشید مشایخی، هدیه تهرانی، جمشید هاشم پور، فاطمه معتمدآریا، فخری خوروش، مریم سعادت، مهدی صفوی، بابک حمیدیان، هدایت هاشمی، پیام دهکردی و عباس گنجوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کاغذ بی خط

جهانگیر، رؤیا و ۲ فرزندشان شنگول و منگول ، اعضای خانواده ای چهارنفره هستند که زندگی ای معمولی را سپری می کنند، اما در این بین، رؤیا موقعیتی متفاوت دارد از این جهت که دائم در حال خیالبافی و داستان سرایی است. جهانگیر با مشاهده علاقه زیاد همسرش به داستان پردازی، به او پیشنهاد می دهد که به آموزشگاه داستان نویسی برود و این جریان را دنبال کند اما ….

فیلم کاغذ بی خط به کارگردانی ناصر تقوایی در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، هدیه تهرانی، جمشید مشایخی، جمیله شیخی و نیکو خردمند به هنرمندی پرداخته‌اند.

جمشید مشایخی

فیلم حالا چه شود

در کنار یک هتل بزرگ خانه ای قدیمی مثل یک وصله ناجور قرار دارد. مالکی درصدد خریدن خانه برمی آید، اما پیرزن صاحب خانه، راضی به فروش آن نیست. مالکی به طریقی با فرزندان پیرزن رابطه برقرار می کند تا بلکه موفق به خرید خانه شود. اما…

فیلم حالا چه شود به کارگردانی محمد جعفری هرندی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، شهلا ریاحی، مرتضی احمدی، حسن رضایی، ثریا حکمت، پروین سلیمانی و محمود بصیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حرفه ای

در فیلم حرفه ای، سرگرد تیموری از طرف مافوق خود برای کشتن یک سرهنگ نیروی کماندو مامور می شود و…

فیلم حرفه ای به کارگردانی اسماعیل فلاح پور در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم چنگیز وثوقی، پرویز پورحسینی، حسین خانی بیک، جمشید شاه محمدی و پریسا پورشفیع به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سلام به انتظار

دکتر رضا که در کانادا مشغول به تحصیل بوده اکنون پزشک متخصص و جراح مغز و اعصاب است او در کانادا موقعیت بسیار عالی را کسب کرده، بطوری که قرار است بیمارستانی دایر کنند که…

فیلم سلام به انتظار به کارگردانی کریم آتشی در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مرجانه گلچین، جمشید مشایخی، حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی، مهری ودادیان، مینا نوروزی، جمشید شاه محمدی و محمدعلی کشاورز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز واقعه

عبدالله جوانی مسیحی است که تازه به اسلام روی آورده و دل در گرو عشق راحله دختر زید دارد. وی در جریان عروسی با راحله ندایی می شنود که او را به یاری فرا می خواند، عبدالله بیابان به بیابان، واحه به واحه به سمت کربلا می تازد و هنگام عصر عاشورا به آنجا می رسد و در آن زمان «حقیقت» را بر سر نیزه می بیند..

فیلم روز واقعه به کارگردانی شهرام اسدی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد. در این فیلم علیرضا شجاع نوری، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی، مهدی فتحی، محمدعلی کشاورز و لادن مستوفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماه عسل

مهندس رادمنش پیرمردی تنها و ثروتمند، که همسرش را در یک سانحه از دست داده است …

فیلم ماه عسل به کارگردانی حجت الله سیفی در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، ولی شیراندامی، رضا رویگری و عباس محبوب به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکوه بازگشت

با شنیدن خبر نابودی یک بیمارستان صحرایی، دکتر امیر راستین همسر باردارش لیلی را نزد پدر همسرش، می گذارد و به جبهه می رود. در غیاب شوهر، لیلی به کار نقاشی و نگارش کتاب مشغول است. با سامان، مدیر یک مؤسسه انتشاراتی برای چاپ کتابش همکاری می کند. تا اینکه…

فیلم شکوه بازگشت به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، افسانه بایگان، سیروس ابراهیم زاده، منوچهر حامدی و داریوش مودبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانواده کوچک ما

جواد که از خانواده متمولی است، شیفته دختر فقیر قالیباف می شود. والدین مرد جوان با این وصلت مخالفت می کنند. جواد بر رأی خود پافشاری کرده و سرانجام به جهت ادامه مخالفت ها خانواده اش را ترک می کند. پس از آن طی حادثه ای سلامت خود را از دست می دهد.

فیلم خانواده کوچک ما به کارگردانی شاپور قریب در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، عنایت بخشی و فاطمه طاهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملک خاتون

ملک خاتون به علت مرگ شوهرش پس از پانزده سال سکونت در شهر به روستای زادگاهش برمی گردد..

فیلم ملک خاتون به کارگردانی حسن محمدزاده در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم هما روستا، جمشید مشایخی، خسرو دستگیر، سعید عباسی و مهرانه مهین ترابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شاخه های بید

حدود صد سال پیش، رعیت کاردان و باتجربه ای به نام خالومراد با چهار پسر جوان خود که هرکدام استاد حرفه خودش است، زندگی مرفهی را می گذراند. خان روستا می خواهد اموال او را از چنگش دربیاورد و او و خانواده اش را فراری می دهد. آن ها به روستای دیگری می روند، اما مردم آن روستا و خان آنجا استقبال گرمی از آن ها نمی کنند. آن ها با تلاش زیاد خودشان را در دل روستاییان جا می کنند و …

فیلم شاخه های بید به کارگردانی امرالله احمدجو در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، رضا کرم رضایی، جمشید لایق، هادی اسلامی، رضا رویگری، محمود پاک نیت، منوچهر آذری، حسین خانی بیک، عزت الله مقبلی، محمد فیلی، آتش تقی پور، پردیس افکاری، فرهاد فخرالدینی و حسین جعفریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال سرب

«سرب»، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی است که برنده دو سیمرغ بلورین و نامزد چندین سیمرغ بلورین از هفتمین جشنواره فیلم فجر شده است. این فیلم درباره زن و شوهر یهودی جوانی است که در اواخر دهه 20 شمسی قصد مهاجرت به سرزمین های اشغالی قدس را دارند. اما یک سازمان یهودی با آن ها مخالفت می کند و عموی آن ها را به قتل می رساند. این زوج ایرانی مجبور می شوند فرار کنند و پس از آن با مشکلات دیگری رو به رو می شوند.

سریال سرب به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1366 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال هادی اسلامی، جلال مقدم، فریماه فرجامی، امین تارخ، جمشید مشایخی و فتحعلی اویسی به هنرمندی پرداخته‌اند.
قسمت‌های

فیلم سراب

اصر فرهمند، معلم ریاضی شهرستان، با اصرار همسرش خود را به مرکز منتقل می کند. از همان آغاز با مشکلات گوناگون مالی روبه رو می شود. فرزندشان گم می شود. دوست و همکار سالمند ناصر با تلاش بسیار کودک را می یابد و بر اثر خستگی و هیجان سکته می کند و می میرد. ناصر تصمیم می گیرد به شهرستان بازگردد. زن ابتدا خانه را به اعتراض ترک می کند اما در پایان با همسر و فرزندش همراه می شود.

فیلم سراب به کارگردانی سعید اسدی و حمید تمجیدی در سال 1365 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پورحسینی، محبوبه بیات، جمشید مشایخی، قاسم پاکرو و سعید اسدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گردباد

«گرد باد» فیلمی به کارگردانی کامران قدکچیان و نویسندگی علیرضا داوودنژاد محصول سال ۱۳۶۴ است. داستان درباره انفجار ناشی از آزمایشات بیولوژیکی آمریکا در استان خراسان است که منجر به بیماری چوپان شده و دولت آمریکا سعی در ربودن وی و بررسی آثار آن دارد…

فیلم گردباد به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، محمد مطیع، جمشید مشایخی، ایرج راد و ثریا حکمت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پیراک

پیرمردی به نام پیراک از راه حمل و نقل ماهی های صیادان برای شخصی به نام کریم سماک ،گذران عمر می کند. فرزند او، علی، در زاهدان دوره ی خدمت اجباری را می گذراند. علی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر کشته می شود، هم قطار علی، عباس، خبر را به پیراک میدهد.

فیلم پیراک به کارگردانی کوپال مشکوت در سال 1363 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، عنایت بخشی، شهاب عسگری، حمیده خیرآبادی، گوهر گلکار، کاظم افرندنیا، علی عسگری و احمد بهروزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تفنگدار

تفنگدار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جمشید حیدری محصول سال ۱۳۶۲ است.در اواخر سلطنت قاجار مردم روستاها و شهرهای شمال و جنوب کشور زیر فشار قرار می گیرند تا آذوقه قوای بیگانه را تأمین کنند. در یکی از روستاهای شمالی یکی از اهالی به نام الهیار استادگی می کند و به وسیلهٔ قزاق ها دستگیر می شود. سید مراد، که مردم به او تأسی می جویند، برای نجات الهیار می کوشد. الهیار کشته می شود. موعظه های سید مراد موجب می شود گروهی از روستائیان مخالفت خود را زیر نظر خلیل نامی علنی کنند. فرماندهان قزاق که شورش را زیر سر سید مراد می بیند دستور دستگیری او را می دهند. مردم بی حرمتی به سید را تاب نمی آورند و به قزاق خانه حمله می برند و در نبرد با قزاق ها پیروز می شوند.

فیلم تفنگدار به کارگردانی جمشید حیدری در سال 1362 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، مهدی فخیم زاده، آهو خردمند، داوود رشیدی، عنایت بخشی و مجید مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.