بهترین فیلم های کامبیز دیرباز به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

امبیز دیرباز هنرپیشه، فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرده است. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. دیرباز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست آورد. انعکاس، اخراجی ها و به نام پدر از دیگر فیلم هایی هستند که دیرباز در آن ها حضور داشته است.

سریال آقازاده

سریال «آقازاده» (اقازاده) به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی و تهیه کنندگی «حامد عنقا» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی. در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد که در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی و پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خروج

فیلم خروج محصول ۱۳۹۸ ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه زمین های کشاورزی آنها می کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می گردد و….

فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، آتش تقی پور، اکبر رحمتی و حمید ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تخته گاز

«سلیمان» قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می راند چرا که به هزار و یک دلیل زیر سوال قرار گرفته شده و خود او خود نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است و در این مابین فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبین به ارمغان می آورد و در این مسیر فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارد و در ایستگاه های مختلف خنده توقفی می کند.

فیلم تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سام درخشانی، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی، لیلا اوتادی، رز رضوی، بیژن بنفشه خواه، پرستو صالحی، نیما شاهرخ شاهی، نفیسه روشن و داریوش فرهنگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جنون

«جنون» فیلمی در ژانر وحشت به کارگردانی «کامران قدکچیان» و محصول سال 1396 است. کامران قدکچیان پیش از این کارگردانی فیلمهایی چون «گردباد»، «پس کوچه های شمرون» و «جانان» را هم به عهده داشته. در کنار بنادر خلیج فارس، در یک محدوده خاص جغرافیایی، سنتی به نام «زار» وجود دارد که یک مراسم جن گیری در جنوب ایران است و گروهی از مردم آن منطقه آن را باور دارند و گروهی دیگر، آن را قبول ندارند. «بهزاد» بر این باور است که روح «برساد»، او را تسخیر کرده و این مرد روان پریش با ورود به خلوت «غزل»، ماجراهایی دلهره آور پیش می آورد و…

فیلم جنون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم میترا حجار، کامبیز دیرباز، قربان نجفی، آشا محرابی، مجید جعفری، ستایش محمودی و بیتا خردمند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اصلا جور در نمیاد

دختری به نام سوگند میخواهد تحصیلات خود را خارج از کشور ادامه دهد اما برای این رویا و آرزو باید طبق خواسته پدرش ابتدا ازدواج کند و در این برهه از زمان…

فیلم اصلا جور در نمیاد به کارگردانی مهیار عبدالملکی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، ملیکا شریفی نیا، عباس جمشیدی فر، سیروس میمنت، شهین تسلیمی، هما خاکپاش و زهرا پیرهادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قصه خاطره

«قصه خاطره» درباره فرهاد (دیرباز) است که به دلیل عدم بارداری همسرش زندگی اش دچار مشکلاتی می شود. همسر او از ایران می رود و حال، خدمتکار خانه (بروفه) نیز در همین حین باردار می شود. باردار شدن خدمتکار خانه فرهاد را با مشکلاتی از طرف همسرش مواجه می کند که…

فیلم قصه خاطره به کارگردانی محمد باقرآبادی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، زیبا بروفه، خاطره مهربان، آزیتا ترکاشوند، سوده ازقندی، سام یکتا، محمدعلی محمدی پور و سپید بره به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاکستر و برف

احسان پس از ۲۵سال به ایران برمی گردد تا با بهترین دوست خود که زندگی اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند. همین مساله اتفاقات ناخواسته دیگری را برای او رقم می زند.

فیلم خاکستر و برف به کارگردانی روح الله سهرابی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی، سیامک ادیب، وجیهه لقمانی و ژیلا شاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرسپرده

عاشقی دلباخته پس از آزادی از زندان در جستجوی بزرگترین گمشده زندگی اش می باشد. اما در این میان با واقیعی تلخ روبرو می شود و…

فیلم سرسپرده به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سام درخشانی، کامبیز دیرباز، نیما شاهرخ شاهی، طناز طباطبایی و سحر زکریا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مقلد شیطان

بهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه های خود عکس و مدارکی را تهیه می کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.

فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، اصغر همت، شقایق فراهانی، سیروس ابراهیم زاده، ساره بیات، پردیس احمدیه، امید زندگانی، شیوا خنیاگر، غزاله نظریان و علی اصغر طبسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک گزارش واقعی

فیلم یک گزارش ، داستان سه سال از زندگی دو رفیق قدیمی است که بدور از انتظار , رو در روی هم قرار می گیرند…

فیلم یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، سید مهرداد ضیایی، رحیم نوروزی، گلاره عباسی، جمشید مشایخی، داریوش فرهنگ و کوروش سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم انعکاس

«انعکاس» داستان زوج جوانی است (با بازی دیرباز و افشار) که هرکدام بی اراده در معرض آزمون سخت اثبات وفاداری قرار می گیرند. آنها تنها دوراه پیش رو دارند. انتخاب نهایی هریک از آنها، انعکاسی را در زندگی مشترکشان رقم خواهد زد ..

فیلم انعکاس به کارگردانی رضا کریمی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، کامبیز دیرباز، حمید گودرزی، شهره قمر و بیتا سحرخیز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخراجی ها 1

مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می داند. مجید تصمیم می گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر رزمنده ها آنها به پادگان آموزشی می رسند…

فیلم اخراجی ها 1 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، مینا جعفرزاده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی و سیدجواد هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

کامبیز دیرباز

فیلم سرگیجه

ساسان سرکش، یک ایرانی است که پس از سی سال دوری از وطن، به ایران می آید. در فرودگاه مهرآباد، راننده ای به نام الیاس، را به هتل می برد و فردای آن روز به اتفاق هم راهی زادگاه ساسان، تبریز، می شوند. در بین راه، الیاس پی می برد که ساسان با حالی پریشان قصد خودکشی دارد…

فیلم سرگیجه به کارگردانی محمد زرین دست در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمد زرین دست، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی، کوروش تهامی و مهدی سلوکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به نام پدر

فیلم درباره رابطه پدری بسیجی و دختر جوان اوست که مین های باقیمانده از دوران جنگ باعث مجروح شدنش شده است.

فیلم به نام پدر به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، گلشیفته فراهانی، افشین هاشمی، مهتاب نصیرپور، کامبیز دیرباز، سید مهرداد ضیایی، شبنم مقدمی و کاظم هژیرآزاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دوئل

«دوئل» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی تقی علیقلی زاده و حسن رجبعلی بنا ساخته سال ۱۳۸۲ است. این فیلم نخستین فیلم سینمایی ایران است که با صدای دالبی دیجیتال ضبط شده است. این فیلم موفق به دریافت ۸ سیمرغ بلورین از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد. داستان فیلم حول یک گاوصندوق می چرخد. در بحبوحه جنگ عده ای تلاش می کنند از خروج یک گاو صندوق از کشور جلوگیری کنند. نقش اول فیلم، زینال، در این بین به حسن نیت آن ها شک کرده و سعی می کند گاو صندوق را از چنگ آن ها در بیاورد. گاو صندوق در اروند غرق می شود و زینال اسیر می شود. داستان فیلم ۲۰ سال بعد و پس از آزادی زینال ادامه می یابد و در حین درگیری برای تصاحب گاوصندوق حقایقی کهنه آشکار می شود.

فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم سعید راد، پژمان بازغی، پریوش نظریه، کامبیز دیرباز و انوشیروان ارجمند به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.