بهترین فیلم های فرهاد اصلانی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

فرهاد اصلانی بازیگرِ تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵ در بیجار، دانش آموخته دوره های کارگردانی و بازیگری تئاتر از فرهنگسرای نیاوران است.

فرهاد اصلانی فعالیت های هنری خود را از سال 1370 آغاز کرد. سال 1371 به اجرای نمایش های رادیویی پرداخت. فیلم سینمایی روسری ابی نخستین تجربه سینمایی او بود. فرهاد اصلانی با مژده دانش پژوه ازدواج کرده و یک فرزند به نام هانا اصلانی دارد.

جوایز و افتخارات فرهاد اصلانی: برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم های خرس و زندگی خصوصی – سی امین دوره جشنواره فیلم فجر/ برنده خلاقیت در بازیگری برای مجموعه آثار عصر یخبندان، دوران عاشقی و کوچه بی نام – هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران/ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در کوچه بی نام – شانزدهمین دوره جشن حافظ/ برنده جایزه ویژه ستاد جشنواره چهل چراغ – برای بازی در سریال های تلویزیونی/ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم دختر – سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو/ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم دختر – دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم باتومی/ برنده طاووس نقره ای بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم دختر – چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم هند/ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم دختر – پانزدهمین دوره جشنواره فیلم داکا/ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم دختر – سی وسومین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونس/ برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در دوازدهمین دوره جشن منتقدان و نویسندگان برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده/ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم دختر – جوایز پیففا مالزی/ برندهٔ تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در بیست و یکمین جشن سینمای ایران .

 سریال یاغی

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.
سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مردی بدون سایه

فیلم مردی بدون سایه در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 و در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است. کارگردان این اثر علیرضا رییسیان بعد از فیلم های “چهل سالگی”و “دوران عاشقی” به سراغ ساخت فیلم مردی بدون سایه رفت. مردی بدون سایه در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد. داستان این فیلم به روبط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می پردازد که نگاه ویژه ای به مشکلات اجتماعی این روزها دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ماهان کوشیار که فیلمساز است تصمیم می گیرد درباره یک قتل زنجیره ای مستندی بسازد، اما زندگی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.

فیلم مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلمبوس

حشمت الله خان به همراه دو فرزندش و عروس و داماد و نوه هایش در یک خانه باغی زندگی می کنند. فرزند سوم حشمت الله خان، ناصر، مدت هاست که در کلمبوس اوهایو زندگی می کند و با کمک بردار خود منوچهر در ایران که دفتر مهاجرت دارد در پی انجام مقدمات مهاجرت سایر اعضای خانواده هستند. گرین کارت های حشمت الله خان و هاله و فرزند خردسالش صادر می شوند و…

فیلم کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی و مجید صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده محصول سال 1396 به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی و فرید سجادی حسینی است که در آن به موضوع مواد مخدر پرداخته می شود.تعدادی از بازیگران این فیلم از بین 15 هزار ویدئوی ارسالی برای یک فراخوان کلاس های بازیگری انتخاب شده اند. دبورا یانگ منتقد آمریکایی نشریه هالیوود ریپورتر نیز پیش از این فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی استعداد نوظهور سینمای ایران را مهیج ترین فیلم در بازار جشنواره فجر معرفی کرده بود که به خوبی می تواند در عرصه بین المللی نیز مخاطبان را جذب کند. این فیلم در جشنواره فجر برنده سیمرغ بلورین برای بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. داستان فیلم میگن اگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن، چون مغز ندارن. هرکی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز… چوپان حکم پدر گوسفندهارو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست. این چوپانه ما همه گوسفنداشیم، اون به ما میگه کِی بریم، کجا بریم، چی کار کنیم، کِی بشینیم، کِی پاشیم، کِی بمیریم.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی، هامون سیدی، نوید پور فرج و مرجان اتفاقیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماجان

«ماجان» فیلمی به کارگردانی رحمان سیفی آزاد، نویسندگی لیلا لاریجانی و تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور ساختهٔ سال ۱۳۹۳ است. «ماجان» روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبرو هستند.

فیلم ماجان به کارگردانی رحمان سیفی آزاد در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، بهنوش بختیاری، محمدمهدی احدی، عرفان برزین و سارا میرایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جن زیبا

فیلم جن زیبا در ژانر اجتماعی محصول سال 1396 است. این فیلم به کارگردانی بایرام فضلی و دومین اثر بلند این کارگردان است. “جن زیبا” با حضور نورگل یشیلچای حواشی زیادی داشت تا جاییکه با حضور این بازیگر مخالف شد. بیشترین سکانس های این فیلم در اصفهان فیلمبرداری شده است. داستان این فیلم از این قرار است که یدالله به تازگی همسرش را از دست داده و تنها شده. او در یک تیمارستان کار می کند. دلارام یکی از بیماران تیمارستان برای دیدن فرزندش از یدالله کمک می خواهد.

فیلم جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، محرم زینال زاده و لیلا زارع به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیر سقف دودی

فیلم زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده داستان شیرین است که در زندگی خود با فرزند و همسرش به مرور دچار مشکل می شود، وی به دنبال یافتن راهی برای ایجاد ارتباط دوباره با خانواده اش است؛ اما موفق نمی شود و با بحران بیشتری مواجه میشود. تلاش دوباره او برای فرار از این بحران، اتفاقات جدیدی را برای وی رقم می زند ….

فیلم زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، حسام نواب صفوی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، آزیتا حاجیان، ابوالفضل میری و لاله مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فرهاد اصلانی

فیلم دختر

فیلم دختر در ژانر اجتماعی محصول سال 1394 است. رضا میر کریمی تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر را به عهده دارد. “دختر” در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و در ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. در این فیلم بازیگران به نامی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و … به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم «دختر» می تواند تلنگری برای جامعه ما باشد. جامعه ای که درک درستی از مطالبات نسل جوان خود ندارد. داستان از این قرار است که احمد سرپرست بخش تعمیرات پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش سمیرا آماده می شود. و ستاره دختر دیگرش درهمان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم دانشگاهی اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و شاهرخ فروتنیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عصر یخبندان

عصر یخبندان به موضوع ماده مخدر شیشه در آرایشگاه های کوچک می پردازد. منیره و بابک پس از 12 سال زندگی مشترک روابطشان سرد می شود و منیره به مواد مخدر روی می آورد.

فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، ژاله صامتی، مینا ساداتی، محسن کیایی، بابک بهشاد و صدف طاهریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کوچه بی نام

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی و بازی فرهاد اصلانی و باران کوثری در مورد دو خانواده در جنوب شهر تهران است که درگیر یک سری اتفاقات می شوند….

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، فرشته صدرعرفایی و امیر آقایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مستانه

مستانه، سوپراستار سینما، محبوب مردم است و طی حادثه ای زندگی اش دچار چالش بزرگی می شود که باید بین پنهان کردن یا علنی کردن آن موضوع تصمیم بگیرد و…

فیلم مستانه به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سحر دولتشاهی، باران کوثری، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی، میلاد کی مرام و محمد متوسلانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خواب زده ها

مادر فیروز به خواب همه دوستان، آشنایان و کارمندان او می رود و از همین طریق هشدار می دهد که فقط بیست و چهار ساعت بیشتر فرصت ندارد تا رضایت ناز گل مشرقی دختر خدمتکارش را بدست آورد و در غیر این صورت خواهد مرد. فیروز ناز گل را پیدا می کند اما راضی کردن او کار دشواری است…..

فیلم خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی و ملیکا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم وقت رو به انتهاست

فیلم مستند «وقت رو به انتها است» ساخته بهنام یوسف پور و درآمدی بر ادبیات نوشتاری مسعود کیمیایی است.این مستند نگاهی به آثار ادبی مسعود کیمیایی با تاکید بر رمان جسدهای شیشه ای دارد که در آن جمشید ارجمند، مهدی یزدانی خرم، سیامک گلشیری، یونس تراکمه، اسدالله امرایی، منصور یاقوتی، جواد طوسی، عباس معروفی، عبدالجواد موسوی، کارلو چرتی، سعید اردهانی و محمدعلی جعفریه حضور دارند و فرهاد اصلانی نریشن فیلم را گفته است.

فیلم وقت رو به انتهاست به کارگردانی بهنام یوسف پور در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این فیلم جمشید ارجمند، مهدی یزدانی خرم، سیامک گلشیری، یونس تراکمه، اسدالله امرایی، منصور یاقوتی، جواد طوسی، عباس معروفی، عبدالجواد موسوی، کارلو چرتی، سعید اردهانی، محمدعلی محمدعلی جعفریه و مصطفی امدادیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یه حبه قند

خانه ای قدیمی در یزد و اتفاقاتی که در این خانه می گذرد محور فیلم است .چهار دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافتند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها یک آرزوی بزرگ است تا این که…

فیلم یه حبه قند به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، نگار جواهریان، اصغر همت، نگار عابدی، ریما رامین فر، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، امیرحسین آرمان، سهیلا رضوی، ناهید مسلمی و سعید پورصمیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زندگی خصوصی

ابراهیم کیانی از انقلابیون پرجوش و خروش اول انقلاب است که برش هایی از زندگی او در این سی سال را می بینیم: در تظاهرات ضد فیلمفارسی و ضد بدحجابی حضور فعال داشته و دیگران را نیز به شدت عمل هرچه بیشتر توصیه می کند، پست های مهمی در زندان و قوه قضاییه داشته و پایش به یک ماجرای بزرگ مالی کشیده شده است… او اینک روزنامه نگاری با سبک و شیوه متفاوت با دوران جوانی است و حالا خواستار تقدم اخلاق بر احکام است. سر و وضع ظاهری او نیز تفاوت بسیار کرده و همسرش نیز متناسب با وضع فعلی اوست. از سن بچه شان مشخص است که عمر ازدواج شان به ده سال نمی رسد و رابطه صمیمانه ای دارند. او در یک مهمانی شام با همسرش شرکت می کند که میزبانش آقای رسولی فردی متجدد و کراواتی است و او را به دیدار حاج صفاریان می برد تا آشتی شان دهد اما قضیه برعکس می شود. صفاریان، کیانی را به انحراف متهم می کند و کیانی نیز آنان را می کوبد و مثال می زند که همکار شما روزنامه را پل صعود خود کرده تا به وزارت برسد. در همان مهمانی زن جوانی به نام پریسا زندی با او آشنا می شود و بعد برای دادن مطلب و داستان به دفتر روزنامه می رود. داستان ها قابل چاپ نیست اما آشنایی آنها ادامه می یابد. در روزی که همسر کیانی و بچه اش برای دیدار پدر و مادر به مسافرت می روند، کیانی به منزل پریسا می رود و او را صیغه می کند و سه روز پیش او می ماند. اما بعد در حالی که پریسا همچنان خواهان ادامه رابطه است او به دلیل گرفتاری کار و خانواده، مخالفت می کند و تماس های بعدی پریسا را یا بی جواب می گذارد و یا با تندی برخورد می کند. اما پریسا دست بردار نیست و حتی با همسر کیانی نیز دوست می شود تا کیانی بداند که از دست او نمی تواند فرار کند. پریسا به کیانی می گوید که حامله است و او باید مسئولیت بچه را بپذیرد و تهدیدش می کند. کیانی ابتدا سعی می کند با استفاده از دوستان قدیمی و پرنفوذش، پریسا را بترساند اما موفق نمی شود و …

فیلم زندگی خصوصی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، کاظم هژیرآزاد و سعید نیک پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیزده ۵۹

سیزده 59، داستان جانبازی است که به کما رفته و بعد از مدت طولانی قرار است به هوش بیاید. او با دنیای متفاوتی رو به رو می شود.

فیلم سیزده ۵۹ به کارگردانی سامان سالور در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، جمشید مشایخی، صابر ابر، فرهاد اصلانی، شاهرخ فروتنیان، مهران احمدی، افسانه چهره آزاد و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حیران

«حیران» نخستین فیلم سینمایی شالیزه عارفپور محصول سال ۱۳۸۷ است. داستان درباره جوان افغانی است که عزت نفس و غرور دارد و با پرداخت اجاره خانه ای که چندان الزامی هم به آن نیست، پول لازم برای شهریه دانشگاهش و کارت دانشجویی اش را از دست می دهد و تبدیل به یک مهاجر کاملاً غیرقانونی می شود که …

فیلم حیران به کارگردانی شالیزه عارفپور در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، مهرداد صدیقیان، فرهاد اصلانی، خسرو شکیبایی و ژاله صامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایستگاه بهشت

سروش نوازنده نابینایی است که دلباخته پرستارش می شود و همه تلاشش را می کند تا بینایی اش را به دست آورد و این تازه آغاز یک ماجرای عاشقانه است. در شبی که قرار است فردای آن عمل شود شبانه بیمارستان را ترک می کند و …

فیلم ایستگاه بهشت به کارگردانی نادر مقدس در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، مهدی میامی، پوراندخت مهیمن، فرهاد اصلانی، سپیده خداوردی، عبدالرضا اکبری، معصومه میرحسینی و مریم صباغیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم غروب شد بیا

غروب شد بیا قصه ی زندگی ساحل نشینانی است که به سادگی در زیر بار مشکلات روزگار شانه تسلیم خم نمی کنند و در بازار داد و ستدشان سکه تمام عیار رفاقت، همچنان رونق دیرینه دارد، تا آنجا که در آن مبارک دم حادثه، در مصاف نابرابر مهر و کین، به اقتضای غیرت جناب عشق، شیر، بلاگردان آهو می شود و مرد تنها با برگ برنده اش می بازد.

فیلم غروب شد بیا به کارگردانی انسیه شاه حسینی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم لادن مستوفی، فرهاد اصلانی، بیژن امکانیان و علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم آن مرد آمد

این مستند شیوه های درست درمان اعتیاد را برای بیماران و خانواده های آنان توضیح می دهد….

فیلم آن مرد آمد به کارگردانی اصغر توسلی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، کامران تفتی، میترا تبریزی و الیکا عبدالرزاقی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.