بهترین فیلم های شهاب حسینی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

شهاب حسینی، متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، هنرپیشه ، فیلم‌ساز و مجری است. تحصیلاتش در رشتهٔ روان‌شناسی دانشگاه تهران را به قصد مهاجرت نیمه تمام گذاشت. سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد. آن ها دو فرزند به نام های محمد امین و امیرعلی دارند.

شهاب حسینی فعالیت هنری خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد. سال 1377 به عنوان مجری وارد تلویزیون شد. بازیگری را از سال 1379 با حضور در مجموعه پس از باران شروع کرد.

فیلم سینمایی رخساره در سال 1380 نخستین تجربه سینمایی او بود. برنامه هفت در سال 1392 شهاب حسینی را به عنوان بهترین بازیگر دههٔ هشتاد ایران انتخاب کرد.

فیلم آن شب

«آن شب»، فیلمی در ژانر وحشت-هیجان انگیز و رازآلود به نویسندگی «کوروش اهری» و «میلاد جرموز» و کارگردانی «کوروش اهری»، محصول سال 2020 کشورهای آمریکا و ایران است. از بازیگران این فیلم می توان به «شهاب حسنی»، «نیوشا نور» و «جرج مگوایر» اشاره کرد. این فیلم پس از حضور در جشنواره مولینز، توانست 3 جایزه «بهترین فیلم»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و «بهترین فیلمنامه» را از آن خود کند. فیلم آن شب، روایت گر داستان یک زوج جوان ایرانی در آمریکاست که به منظور داشتن اقامتی دلپذیر به یک هتل می روند اما تنها چیزی که نصیبشان می شود، ترس، وحشت و شبی بی پایان است. نیروهای عجیبی در اتاق هتل وجود دارند که سعی دارند از رازهای این زوج پرده بردارند، تا اینکه …

فیلم آن شب به کارگردانی کوروش اهری در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و رازآلود می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نیوشا نور، جرج مگوایر، مایکل گراهام و الستر لاثام به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هزارتو

فیلم هزارتو در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 است. امیرحسین ترابی به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی نویسندگی و کارگردانی هزارتو را انجام داده. در ابتدا نام این فیلم لابیرنت بوده اما نامش به هزارتو تغییر یافت. در این فیلم بازیگران بنامی چون شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که هزارتو یک زندگی پیچیده و پر پیج و خم است. همه موجودات زنده به دنبال مسیری برای گریز هستند، اما فقط یک مسیر وجود دارد و تا زمانیکه به نیمه مسیر نرسیم متوجه نمی شویم!

فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، ساره بیات، پژمان جمشیدی، غزال نظر، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، فریبا جدیکار و مریم معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نبات

فیلم نبات اولین ساخته پگاه ارضی در سال 1396 با ژانری ملودرام ساخته شده که حالا پس از دو سال توقیف به شبکه نمایش خانگی آمده. این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم فجر سال 1398 به نمایش در آمده است. با این حال که کارگردان این فیلم یک زن است اما فیلمش از سیطره فمنیستی به دور بوده و نگاهی بی طرفانه و غیر مغرضانه میان یک زوج را به نمایش در آورده است. بازیگر اول این فیلم شهاب حسینی است که یکی از چندین بازی این بازیگر فیلم فروشنده اصغر فرهادی است. آهنگسازی این اثر را مرحوم ناصر چشم آذر به عهده گرفته. داستان این فیلم روایتگر زندگی یک مرد 44 ساله مجرد با دخترش است. این مرد همسرش را سالها پیش در یک سانحه از دست میدهد. حال او با دخترش نبات زندگی آرام و شیرینی دارد تا یک زن وارد زندگی آنها می شود …

فیلم نبات به کارگردانی پگاه ارضی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نازنین فراهانی و ستایش محمودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حوض نقاشی

مریم و رضا با آدم های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده اند.

فیلم حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سپهراد فرزامی، سیامک احصائی و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فروشنده

فیلم برنده اسکار فروشنده ساخته اصغر فرهادی داستان زوجی بازیگر تیاتر است است که با نشست خانه شان مجبور می شوند به خانه ای دیگر نقل مکان کنند .همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه در شبی که شوهر در خانه حضور ندارد حادثه ای ادامه زندگی آنها را دستخوش اتفاقاتی میکند…

فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی، مهدی کوشکی و فرید سجادی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برادرم خسرو

فیلم براردم خسرو در ژانر اجتماعی محصول سال 1394 است. این فیلم در جشنواره فجر سال 1394 نامزد شد، همچنین این “برادرم خسرو” در جشنواره سوئد تندیس بهترین فیلم بلند را دریافت کرد. داستان این فیلم از این قرار است که خسرو دارای اختلال دو قطبی است. بنا به شرایط به وجود آمده مجبور است برای مدتی در خانه برادر بزرگترش باشد.

فیلم برادرم خسرو به کارگردانی احسان بیگلری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی، ناصر هاشمی و بیتا فرهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

شهاب حسینی

فیلم سایه های موازی

فیلم سایه های موازی در ژانر عاشقانه محصول سال 1394 است. این فیلم که سومین اثر اصغر نعیمی است به اقتباس از داستان کوتاهی از داستایفسکی، به نام «نازنین» ساخته شده. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که نازنین: مهم نیست کی هستی یا چه کاره ایی… تو هر وضعیتی که باشی محبت وظیفه ته… فرهاد: نصیحت ات خوبه.فقط یه خورده کهنه س

فیلم سایه های موازی به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، ابوالفضل پورعرب، سمیرا حسن پور، سیامک صفری، هوشنگ توکلی و حدیث فولادوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شهرزاد

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتنش تهران در دهه 30 است که با کودتای سیاه آغاز می شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می گیرد. در تهران سال های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می شود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می گیرند که آینده شان را دگرگون می کند و…

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، سهیلا رضوی و علی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهارشنبه

در مراسم عروسی یک اتفاق ناگهانی باعث کشته شدن پدر خانواده می شود. یکی از اعضای خانواده مقتول به دنبال این است که بر هر شکل قصاص انجام شود و بخش دیگری از اعضای خانواده در برابر این خواسته مقاومت می کنند. کشمکش میان این دو گروه باعث شکل گیری شرایطی می شود که همه را درگیر می کند…

فیلم چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، آرمان درویش، هستی مهدوی فر، نسیم ادبی و امیرحسین شام بیاتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آشغال های دوست داشتنی

محسن امیریوسفی متولد سال 1350 در شهر آبادان است و تا به امروز 3 فیلم بلند سینمایی ساخته که هرکدام آنها چندین سال توقیف بوده اند. نخستین اثر توقیف شده او « خواب تلخ » بود و پس از آن « آتشکار » را روانه سینما کرد و « آشغال های دوست داشتنی » سومین اثر سینمایی او محسوب می شود که با 6 سال تاخیر به سینما آمده. منیر ( شیرین یزدان بخش ) پیرزنی است که تمام اعضای خانواده اش در یک قرن اخیر تاریخ ایران درگیر مبارزات سیاسی بوده اند و حالا او با چالشی بزرگ درباره اتفاقات سال 88 مواجه شده است.

فیلم آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تعبیر خواب

قهرمان داستان در جریان یک پرونده سرقت با مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده، مانده است. او برای انتخاب، زمان چندانی نداشته و باید یکی را انتخاب کند…

فیلم تعبیر خواب به کارگردانی رضا دادویی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل، الهه حسینی، رضا آشتیانی، محمد ابهری، مهدی ایرانی و علی امیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه!

یک سانحه رانندگی، لیلا را ناچار به رویارویی مجدد با گذشته اش می کند.او یک هفته فرصت دارد از شوهر سابق اش رضایت بگیرد.

فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه! به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر، حمیدرضا پگاه، هانیه غلامی، مرتضی کوهی، سارا اسماعیل زاده و مجید درستی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من و زیبا

در شبی سرد و بارانی، پیش از آنکه موسی به خانه برسد، همسرش راحله بر اثر درد زایمان جان می سپارد. موسی در تمام عمر فکر می کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای جعفر، تنها یادگار راحله می ریزد.

فیلم من و زیبا به کارگردانی فریدون حسن پور در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، شهاب حسینی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی و نیکی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برف روی شیروانی داغ

فیلم درباره فردی مشهور است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می ماند و پرسش هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می زند. تنها راه رسیدن به آرامش رمزگشایی از این موضوع است و….

فیلم برف روی شیروانی داغ به کارگردانی محمدهادی کریمی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، آنا نعمتی، کوروش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، فرخ نعمتی و هنگامه قاضیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوت پایان

سوت پایان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیکی کریمی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته سال ۱۳۸۹ است. این فیلم در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشنواره سینمائی «وزول» فرانسه، هیئت داوران جوان فرانسه، جایزه اصلی خود را به این فیلم اهدا کرد. همچنین هیئت داوران آسیایی این جشنواره نیز جایزه خود را به فیلم «سوت پایان» داد. سومین جایزه را هم انستیتو زبان های شرقی پاریس به همراه جایزه نقدی به این فیلم داد. داستان درباره سامان و سحر است که زوج مستندسازی هستند و زندگی آرامی را در شهر تهران می گذرانند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه ای خراب می شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می سپارد و…

فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نیکی کریمی، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی فر، نادر فلاح و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جدایی نادر از سیمین

فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته ی اصغر فرهادی درکارنامه خودش جایزه های بسیار زیادی دارد این فیلم که از بازیگرانی مثل لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات و بابک کریمی بهره می برد توانست برنده بهترین فیلم خارجی در جشنواره های اسکار،گلدن گلاب و سزار شود اصغر فرهادی برای این فیلم نامزد بهترین فیلم نامه اسکار نیز شد این فیلم همچنین توانست عنوان خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره معتبر برلین را به خود اختصاص دهد و تمامی بازیگران اصلی فیلم توانستند به صورت جمعی برنده تمام جوایز بازیگری جشنواره برلین شوند. داستان زوجی است که در آستانه طلاق هستند و با ترک خانه توسط سیمین ، نادر زنی باردار را برای مراقبت از پدرش که مبتلا به آلزایمر است به خانه می آورد. با این ورود اتفاقاتی رقم می خورد که سرنوشت دو خانواده را تحت شعاع قرار می دهد…

فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات، سارینا فرهادی و بابک کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرسه در مه

امین، نوازنده پیانو و آهنگساز است و با رویا بازیگر تئاتر ازدواج می کند. اما بعد از مدتی با مشکلات زیادی مواجه می شود و تصمیم می گیرد کارش را رها کند.

فیلم پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، شهاب حسینی، مسعود رایگان، احمد ساعتچیان و سامرند معروفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوپر استار

کوروش زند یک سوپراستار جوان سینما است که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران و غرق در فساد تبدیل کرده است. سر صحنه فیلمبرداری یکی از فیلم هایش دختر نوجوانی سعی می کند خودش را به او نزدیک کند و کوروش، دخترک را که خودش را رها عظیمی معرفی می کند، به خانه اش می برد. رها ادعا می کند که دختر کوروش از نخستین زن زندگی او مهناز است؛ زمانی که او در شانزده سالگی با مهناز آشنا شده بود…

فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، سارا خوئینی ها، رضا رشیدپور، فتانه ملک محمدی، افسانه بایگان و فریبا کوثری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرچم های قلعه کاوه

پرچم های قلعه کاوه، داستان قسمتی از حمله مفولان به ایران است. اهالی روستایی مرزی در ایران در آستانه برگزاری جشنی هستند ولی به دلیل حمله مغول مجبور به کوچ می شوند.

فیلم پرچم های قلعه کاوه به کارگردانی محمد نوری زاد در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تاریخی می‌باشد. در این فیلم محمد صادقی، داوود رشیدی، شهاب حسینی، رضا صفایی پور و بهزاد فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تنهایی

خبر وخامت حال مردی که یک سال است در کماست، باعث می شود فرزندان ناسازگارش از نقاط مختلف دور هم جمع شوند. حمید از زندان می آید، رضا از عسلویه و سوری (سیمین) نیز حضور دارد. سوری و رضا که به خاطر توجه بیش از حد مادر و پدرشان به حمید، دلخوشی از اون ندارند در هر فرصتی وی را متلک باران میکنند تا اینکه…

فیلم تنهایی به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، لاله اسکندری و رویا تیموریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایستگاه بهشت

سروش نوازنده نابینایی است که دلباخته پرستارش می شود و همه تلاشش را می کند تا بینایی اش را به دست آورد و این تازه آغاز یک ماجرای عاشقانه است. در شبی که قرار است فردای آن عمل شود شبانه بیمارستان را ترک می کند و …

فیلم ایستگاه بهشت به کارگردانی نادر مقدس در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، مهدی میامی، پوراندخت مهیمن، فرهاد اصلانی، سپیده خداوردی، عبدالرضا اکبری، معصومه میرحسینی و مریم صباغیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نیلوفر

نیلوفر داستان یک دختر بچه ی عراقی است که می خواهد درس بخواند و پزشک شود. ولی این خواسته و رابطه ی او با خانواده اش و بخصوص عمویش ماجرای جدیدی را برایشان رقم میزند….

فیلم نیلوفر به کارگردانی سابین ژمایل در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، فاطمه معتمدآریا، هنگامه قاضیانی، صادق صفایی، زهرا داوودنژاد، نیره فراهانی، تورج فرامرزیان، امیر آقایی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم واکنش پنجم

فرشته، همسرش سعید را در یک سانحه تصادف از دست می دهد. پدرشوهرش حاج صفدر مردی ثروتمند و بانفوذ است. او به فرشته می گوید حالا که سعید مرده، دیگر با خانواده آنها نسبتی ندارد و چون حاج صفدر دو پسر مجرد در خانه دارد و فرشته هم به آنها نامحرم است باید خانه آنها را ترک کند…

فیلم واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مریلا زارعی، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، شهاب حسینی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، آهو خردمند، آفرین عبیسی و نگین صدق گویا به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.