بهترین فیلم های نیکی کریمی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

نیکی کریمی متولد آبان 1350، هنرپیشه و کارگردان است. فیلم وسوسه (1368) نخستین تجربه سینمایی اش بود. کریمی با حضور در فیلم سینمایی عروس به شهرت رسید.

نیکی کریمی با بازی در فیلم سینمایی سارا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را کسب کرد. سال 1371 تا سال 1373 برای تحصیل در رشته طراحی لباس به آمریکا رفت و پس از بازگشت در فیلم سینمایی پری نقش آفرینی کرد.

نیکی کریمی یکی از داوران بخش فیلم های کوتاه جشنواره کن در سال 2007 بوده است. سال 1391 در دومین مراسم تجلیل از سینماگران سلامت محور شرکت کرد و برای ساخت فیلمی با رویکردی هنری و اجتماعی (مستند داشتن یا نداشتن) مورد تقدیر قرار گرفت و از کتاب گزارش عملکرد سینما سلامت نیز رونمایی کرد. علاوه بر بازیگری و کارگردانی،

نیکی کریمی در عرصه عکاسی هم فعال است و تاکنون چندین نمایشگاه عکس از کارهای خود، برگزار کرده است.


سریال یاغی

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال بوی خون

این مستند به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر، با هدف واکاوی موضوعات مطرح شده در سریال آقازاده (بهرنگ توفیقی، ۱۳۹۹) ساخته شده است و هر بار یکی از پرونده ها در آن زیر ذره بین قرار می گیرد. گفت وگو با چهره های سیاسی و اجتماعی درباره آقازادگی و نیز مصاحبه با بازیگران سریال، دیگر محورهای اصلی هر قسمت هستند.

سریال بوی خون به کارگردانی وحید سعیدی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این سریال احمد توکلی، حمیدرضا آصفی، مصطفی کواکبیان، تقی آزاد ارمکی، عباس عبدی، احسان قاضی زاده هاشمی، مرتضی گودرزی دیباج، مرتضی طلایی، سید مصطفی هاشمی طبا، علی علی لو، حمیدرضا ترقی، امین تارخ، نیکی کریمی، امیر آقایی، امین حیایی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، محمدحسین لطیفی، دیبا زاهدی، روزبه معینی، سینا مهراد، پردیس پورعابدینی، مهدی کوشکی، جمشید هاشم پور و محمدصادق شایسته به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتابای

«آتابای» فیلمی با زبان ترکی نخستین بار در سی و هشتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین در ۵ بخش شد. آتابای داستان مرد میانسالی به نام کاظم را روایت می کند که به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کنند. کاظم که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده، پس از یک شکست عاطفی از دانشگاه انصراف داده و به زادگاه خودش برگشته است. او که مسئولیت سرپرستی و تربیت خواهرزاده اش را دارد، با چالش هایی رو به رو می شود….

فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آقازاده

سریال «آقازاده» (اقازاده) به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی و تهیه کنندگی «حامد عنقا» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی. در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد که در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی و پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ممنوعه

ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال امیرحسین آرمان، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیکی کریمی، نیما شعبان نژاد، علیرضا استادی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، میلاد کی مرام و شیدا یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آستیگمات

آستیگمات فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی است. این فیلم به مسائل بلوغ و نوجوانان می پردازد… مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن و پسر و عروس و نوه اش پس بگیرد….

فیلم آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، نیکی کریمی، مهتاب نصیرپور، باران کوثری، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، بهنوش بختیاری و حسام محمودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نیکی کریمی

فیلم آذر

امیر و آذر خانه پدری امیر را برای راه اندازی رستورانشان با شراکت پسرعموی امیر ، صابر ، می فروشند. همه چیز درست پیش می رود اما صابر پس از چند روز زیر همه چیز می زند و …

فیلم آذر به کارگردانی محمد حمزه ای در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، پژمان جمشیدی، هومن سیدی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی فر، لیلا زارع، مائده طهماسبی و مهران نائل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ربوده شده

زوجی میخواهند مهاجرت کنند ولی یک سری اتفاقاتی برایشان میفتد که باعث میشود زندگیشان کاملا دچار تغییر شود . زن وقتی میخواهد بیرون برود در راه لپ تاپش را دزدیده شده و باعث می شود که مشکلات بسیاری برایش پیش بیاید…

فیلم ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم سروش صحت، نیکی کریمی، سارا منجزی، روزبه بمانی، پگاه خسروی، مارال فرجاد و کامران ملکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیفت شب

فیلم شیفت شب ،روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان های تهران به دنبال شوهرش می گردد تا راز زندگی شان را کشف کند….

فیلم شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، سحر قریشی و نیکی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرگ ماهی

پس از مرگ مادر، فرزندان او به خانه اش می آیند و از طریق پرستار مادر متوجه می شوند که وصیت کرده که سه روز پس از مرگش او را به خاک بسپارند. فرزندان بر سر عمل به وصیت دچار اختلافاتی می شوند…

فیلم مرگ ماهی به کارگردانی روح الله حجازی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، علی مصفا، پانته آ بهرام، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین فر، سحر دولتشاهی، بابک کریمی و بهرنگ علوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تمشک

حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته اند از راه رحم اجاره ای بچه دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است….

فیلم تمشک به کارگردانی سامان سالور در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان و سمیرا حسن پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زندگی جای دیگریست

مردی (حامد بهداد) که از همسرش جدا شده بیماری لاعلاجی دارد. همسر سابق مرد (نیکی کریمی) به سراغ او می رود تا ماجرایی را برای او فاش کند که زندگی هر دوی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد…

فیلم زندگی جای دیگریست به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پارسا پیروزفر، نیکی کریمی، حامد بهداد و یکتا ناصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بشارت به شهروند هزاره سوم

چند دانش آموز یک دبیرستان دخترانه به طرز مشکوکی می میرند، مدرسی از حوزه ی علمیه سعی میکند تا با ورود به دنیای شاگردان، از دلیل مرگ آن ها آگاه شود ولی خود درگیر مساله می شود…

فیلم بشارت به شهروند هزاره سوم به کارگردانی محمدهادی کریمی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، بیتا فرهی، مهدی احمدی، حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تلفن همراه رئیس جمهور

پیرمردی که شغلش باربری است و قصد خرید سیم کارت و تلفن همراه را دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می گیرد و…

فیلم تلفن همراه رئیس جمهور به کارگردانی علی عطشانی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، نیما شاهرخ شاهی، علی دهکردی، افسانه ناصری و خشایار راد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من همسرش هستم

بعد از سالها زندگی دکتر امیر حسین به همسرش شهلا خیانت و منشیِ خود را صیغه کرده است. شهلا از این موضوع، مطلع می شود و ….

فیلم من همسرش هستم به کارگردانی مصطفی شایسته در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری یکتا، مریم شیرازی و نیکا خسروآبادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نیکی کریمی

فیلم سوت پایان

سوت پایان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیکی کریمی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته سال ۱۳۸۹ است. این فیلم در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشنواره سینمائی «وزول» فرانسه، هیئت داوران جوان فرانسه، جایزه اصلی خود را به این فیلم اهدا کرد. همچنین هیئت داوران آسیایی این جشنواره نیز جایزه خود را به فیلم «سوت پایان» داد. سومین جایزه را هم انستیتو زبان های شرقی پاریس به همراه جایزه نقدی به این فیلم داد. داستان درباره سامان و سحر است که زوج مستندسازی هستند و زندگی آرامی را در شهر تهران می گذرانند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه ای خراب می شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می سپارد و…

فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نیکی کریمی، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی فر، نادر فلاح و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکلات داغ

یک کافی شاپ با مشتری های ثابت و همیشگی اش توسط جوانی اداره می شود. ورود یک زن جوان به این کافی شاپ دنج و آرام همه چیز را دستخوش تغییراتی می کند که…

فیلم شکلات داغ به کارگردانی حامد کلاهداری در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، نیکی کریمی، حامد کمیلی، حمید فرخ نژاد، داریوش ارجمند، علیرضا خمسه، سیما تیرانداز و فرزین محدث به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سلام بر عشق

سلام بر عشق فیلمی به کارگردانی اصغر نعیمی، تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرح بخش و نویسندگی حسن انصاریان محصول سال ۱۳۸۸ است.نادر (امین حیایی) که در حال حاضر خواننده می باشد به تحریک برادرش (آتیلا پسیانی) دست به دزدی می زند اما…

فیلم سلام بر عشق به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، نیکی کریمی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی، کامران تفتی، رضا آشتیانی، احمد پورمخبر، مختار سائقی و ملکه رنجبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خیابان بیست و چهارم

فرشید کیانی یک سایکوپات سادیستیک است که جنون آدمکشی دارد. شیرین که از همسر اولش دختری به نام نازنین دارد به عقد فرشید در می آید، بی آن که از گذشته وی چیزی بداند. فرشید که دچار اختلال شخصیتی آنتی سوشیال (ضد اجتماعی) است…

فیلم خیابان بیست و چهارم به کارگردانی سعید اسدی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم شیلا خداداد، بهاره افشاری، جمشید هاشم پور، نیکی کریمی، حمید گودرزی، مهدی ماهانی و حدیثه سادات مدنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آقای هفت رنگ

یکی بود، یکی دیگه هم بود. اونم یه آقای دزدی بود که می خواست از یه خونه ای دزدی کنه… ولی کاش این خونه رو برای دزدی انتخاب نمی کرد.

فیلم آقای هفت رنگ به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، نیکی کریمی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، مریم امیرجلالی، محمود بهرامی، محسن قاضی مرادی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جعبه موسیقی

داستان فیلم دربارهٔ پسربچه ای به نام علی است که به تازگی مادرش را از دست داده و با فرشته ای آشنا می شود. این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد…

فیلم جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، نیکی کریمی، شاهرخ فروتنیان، مرتضی احمدی، نگار جواهریان، کیانوش گرامی، طناز طباطبایی، ارسلان قاسمی، جمشید گرگین و فرهاد بشارتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زن ها فرشته اند

فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس می گردد. زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت – که انجام نمی شود – پی به خیانت همسرش پی می برد و …

فیلم زن ها فرشته اند به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، لیلا اوتادی، لادن طباطبایی، مریم سلطانی، محمدرضا شریفی نیا و فرامرز روشنایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ستاره است

فیلم ستاره است در ژانر اجتماعی محصول سال 1384 به کارگردانی فریدون جیرانی است. فریدون جیرانی فیلمهایی چون خفه گی، خواب زده ها، قصه پریا، ستاره می شود و سریال نهنگ آبی را هم کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که فرزانه دختر جوانی که ستاره مشهور سینماست قرار است نقش یک زن معتاد و توزیع کننده مواد مخدر را در فیلمی بازی کند.

فیلم ستاره است به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، امین حیایی، اندیشه فولادوند، امیر رضا دلاوری و محمد احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک شب

فیلم درباره دختری است به نام نگار که یک شب را در خیابان های تهران می گذراند و در این شب با سه مرد برخورد می کند که هر کدام داستان هایی از زندگی خود برای دختر می گویند.

فیلم یک شب به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، عبدالرضا فخار، نادر ترکمن، سعید ابراهیمی فر و پیمان یزدانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم باج خور

فیلم باج خور در ژانر خانوادگی محصول سال 1382 است. فرزاد موتمن کارگردانی این اثر را به عهده دارد. بازیگرانی چون نیکی کریمی، فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان از این قرار است که اسی که به جرم قتل زندانی شده، با کمک رفیقش حاج توفیق از زندان آزاد می شود. او پس از آزادی سراغ دوستش علی می رود که در تعمیرگاه کار می کند. علی به اسی می گوید در همان تعمیرگاه مشغول کار شود اما اسی می گوید قصد دارد پول زیادی در بیاورد.

فیلم باج خور به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی، شاهد احمدلو، ایرج نوذری و محمدولی احمدلو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم واکنش پنجم

فرشته، همسرش سعید را در یک سانحه تصادف از دست می دهد. پدرشوهرش حاج صفدر مردی ثروتمند و بانفوذ است. او به فرشته می گوید حالا که سعید مرده، دیگر با خانواده آنها نسبتی ندارد و چون حاج صفدر دو پسر مجرد در خانه دارد و فرشته هم به آنها نامحرم است باید خانه آنها را ترک کند…

فیلم واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مریلا زارعی، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، شهاب حسینی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، آهو خردمند، آفرین عبیسی و نگین صدق گویا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نیمه پنهان

فرشته در آستانه رسیدگی همسرش خسرو به به پرونده قضایی یک زن محکوم به اعدام دفترچهٔ خاطراتش را به خسرو می دهد. خسرو در دفتر می خواند که فرشته که در سال های ۵۸–۵۹ دانشجو بوده، جذب گروه های سیاسی چپ می شود و به عنوان هوادار فعالیت می کند.

فیلم نیمه پنهان به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، محمد نیک بین، آتیلا پسیانی و اکبر معززی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم داشتن یا نداشتن

«داشتن یا نداشتن» مستندی به کارگردانی «نیکی کریمی» است که در سال ١٣٧٨ ساخته شد. عباس کیارستمی تهیه کنندگی این مستند را بر عهده داشته است. داشتن یا نداشتن برای اولین بار در مرکز «باربیکن سنتر» Barbican center -که از مراکز مهم فرهنگی انگلستان است- نمایش داده شد و تاکنون در جشنواره های جهانی زیادی حضور داشته است. «داشتن یا نداشتن» مستندی با مضمون نازایی است که سوژه اجتماعی آن هنوز دغدغه بسیاری از خانواده هاست.

فیلم داشتن یا نداشتن به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد.

فیلم نسل سوخته

دختر جوانی به نام «ستاره» وارد عمارت یکی از شاهزادگان قاجار شده و به عنوان پرستار خصوصی پسر معلول این شاهزاده مشغول به کار می شود. طولی نمی کشد که شاهزاده پیر و خواجه خانه مجذوب «ستاره » می شوند.

فیلم نسل سوخته به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، فرهاد قائمیان، سعید پورصمیمی، سیامک انصاری، عبدالرضا زهره کرمانی، حبیب دهقان نسب، فاطمه نقوی و نگار آذربایجانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دو زن

وقتی فرشته به رویا تلفن کرده و برای معالجه همسرش احمد که در بیمارستان بستری شده، از او کمک می خواهد، رؤیا که یک معمار است، به سرعت از دفتر محل کارش، یک شرکت مهندسی ساختمانی، به سوی بیمارستان حرکت می کند..

فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مریلا زارعی، رضا خندان و حسن جوهرچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برج مینو

مینو که به تازگی با موسی ازدواج کرده در حال جابجا کردن جهیزیه خود در خانه جدید است. موسی طی نامه ای باخبر می شود که باید دکل ققنوس در جزیرهٔ مینو را جمع کنند، اما موسی حاضر نیست این کار را بکند ومیخواهد حالا که جنگ تمام شده او به خاطراتش برنگردد.

فیلم برج مینو به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، علی مصفا، محمدرضا شریفی نیا، علی نصیریان، پریسا شاهنده و توران مهرزاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بوی پیراهن یوسف

فیلم بوی پیراهن یوسف ساخته ابراهیم حاتمی کیا داستان دایی غفور راننده یک تاکسی فرودگاه، است با وجود همه مدارکی که ثابت می کند پسرش یوسف در جنگ شهید شده، هنوز فکر می کند که او زنده است و حرف هیچکس را قبول نمی کند. او همیشه منتظر است پسرش بازگردد. دایی غفور در فرودگاه با دختر جوانی به نام شیرین آشنا می شود که….

فیلم بوی پیراهن یوسف به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، علی نصیریان، جعفر دهقان، شیرین بینا، قاسم زارع و عزیزالله هنرآموز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جهان پهلوان تختی

این فیلم به زندگی جهان پهلوان تختی نشان میدهد و این فیلم ابتدا توسط علی حاتمی ساخته شده ولی در میانه ی ساخت فیلم با فوت علی حاتمی ادامه ساخت فیلم را بهروز افخمی بر عهده گرفت…

فیلم جهان پهلوان تختی به کارگردانی علی حاتمی و بهروز افخمی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، نیکی کریمی، محمدرضا شریفی نیا، فتحعلی اویسی، اکبر معززی، فرنگیس فروهر، محمود کلاری، جمشید گرگین و ژرژ پطروسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ردپای گرگ

رضا سه روز قبل از عروسی با طلعت به زندان می افتد و پس از 20 سال آزاده شده رضا توسط صادق خان به تهران دعوت میشود. او پس از ورود به تهران به دست چند مرد زخمی می شود. رضا که خود را درگیر این دسیسه می بیند درمی یابد که صادق خان مسبب سال ها محکومیتش بوده است و …

فیلم ردپای گرگ به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، گلچهره سجادیه، نیکی کریمی، منوچهر حامدی و امیرحسین خان شهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عروس

حمید پسری است که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و شغل و درآمدی ندارد و عاشق دختری به نام مهین می شود که خانواده او از وضعیت مالی خوبی برخوردارند و اختلاف طبقاتی باعث می شود که پدر عروس با ازدواج آنها مخالفت کند…

فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، عباس امیری، علی سجادی حسینی، فرحناز منافی ظاهر و رقیه چهره آزاد به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.