بهترین فیلم های رامبد جوان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

رامبد جوان متولد دی ماه 1350 در تهران، هنرپیشه، کارگردان و مجری است. فعالیت هنری را از دهه 70 آغاز کرد و در سال 1373 با حضور در برنامه “صرفه جویی آب” وارد عرصه هنر شد.

رامبد جوان با بازی در یک قسمت از مجموعه همسران شناخته شد سپس در مجموعه خانه سبز نقش آفرینی کرد. او در سال 1395 با نگار جواهریان ازدواج کرد. انها فرزندی به نام نوردخت دارند.

جوایز و افتخارات رامبد جوان: برنده بهترین کارگردانی برای اسپاگتی در هشت دقیقه از بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان / کسب لوح تقدیر از دومین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم / بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای گناهکاران / برنده بهترین آنونس از شانزدهمین جشن سینمای ایران برای خسته نباشید! / بهترین چهره تلویزیونی از پانزدهمین جشن حافظ برای مجموعه خندوانه / بهترین برنامه سال ۱۳۹۴ از دومین جوایز تلویزیونی سه ستاره برای مجموعه خندوانه / برنده بهترین فیلم مردمی از سومین جشنواره سینه‌ایران برای فیلم نگار / بهترین برنامه برای اثرگذاری و اجرای امیدآفرین در پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم برای مجموعه خندوانه.

سریال مردم معمولی

«مردم معمولی»، سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «رامبد جوان» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. این سریال که اولین اثر رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی و یکی از سریال های ویژه نوروز ۱۴۰۰ فیلیموست، داستان مردی به اسم «بردیا برازنده» را روایت می کند که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، «باربارا برازنده» است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد…

سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قانون مورفی

بنا به اتفاقاتی فرخ ، از اداره پلیس اخراج می شود و مجبور است با مشکلاتی همانند جهیزیه خواهرش و مهریه زنش دست و پنجه نرم کند. در همین کشمکش های زندگی دوستش بهمن ، که قبلاً همکارش بوده و فردی پول دار است دخترش ربوده می شود…

فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، هادی کاظمی، رامبد جوان و آناهیتا درگاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

رامبد جوان

فیلم طلا

طلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته ساخته سال ۱۳۹۷ است.در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان و احترام برومند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نگار

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نگار جواهریان، مانی حقیقی و محمد رضا فروتن داستان دختری است که پدرش به طرز مشکوکی خودکشی میکند ولی او خودکشی پدرش را قبول ندارد برای همین….

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری و اشکان خطیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیو و دلبر

یک دختر کوچولوی پرورشگاهی و مربی سختگیرش دچار مشکلاتی می شوند که در بین این مشکلات اتفاقات خاصی می افتد و…

فیلم دیو و دلبر به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، رامبد جوان، نادر سلیمانی، الهام کردا، زهره حمیدی، پروین قائم مقامی، نگار نیکخواه آزاد، فرج اله گل سفیدی و آذر اخوت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آزادی مشروط

فیلم آزادی مشروط با بازی رامبد جوان و هنگامه قاضیانی با زیر ساخت اجتماعی چند داستان مختلف را روایت میکند و یکی از داستانها در مورد پسری مجرم است که غیر قابل کنترل است و همه را درگیر میکند…

فیلم آزادی مشروط به کارگردانی حسین مهکام در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان، حسین پاکدل، علیرضا مظفری، علیرضا آقاخانی و محمد کارت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گناهکاران

داستان فیلم درباره دختری است که در زندگی خود با آدم های مختلفی برخورد می کند و هر یک از این آدم ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند.

فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، رامبد جوان، همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب الدین صادقی، شقایق فراهانی، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی، نسرین مقانلو و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

رامبد جوان

فیلم آزمایشگاه

فیلم آزمایشگاه در ژانر عاشقانه محصول سال 1390 به کارگردانی حمید امجد است. در این فیلم بازیگرانی چون رامبد جوان، باران کوثری، افشین هاشمی، شبنم مقدمی و… به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که جوان خجالتی شهرستانی با رتبه اول از دانشگاه فارغ التحصیل می شود. او برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می آید، اما از لحظه اول با روابط و رقابت های آشکار و پنهان حرفه ای و عاطفی رو به رو می شود.

فیلم آزمایشگاه به کارگردانی حمید امجد در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، باران کوثری، افشین هاشمی، شبنم مقدمی و رضا بهبودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختر شاه پریون

مرد پولداری در یک تصادف وارد خانه دختری میشود که قبلاً ساعت او را در مترو دزدیده بود و می فهمد که آن دختر و خانواده او از او شخصا بدشان می آید و چون مرد از دختر خوشش آمده …

فیلم دختر شاه پریون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، نیوشا ضیغمی، علیرضا خمسه، نازنین کریمی، مهران رجبی، مریم سلطانی و شاه علی سرخانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بالاتر از خطر

بالاتر از خطر ، ویدیویی آموزشی به کارگردانی رامبد جوان است که با حضور خاله سارا و عمو مهرداد اجرا می شود. این فیلم آموزشی، مبانی قوانین راهنمایی و رانندگی را با زبانی ساده برای کودکان آموزش می دهد.

فیلم بالاتر از خطر به کارگردانی رامبد جوان در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فلامک جنیدی، نادر سلیمانی، امیر نوری، امیر غفارمنش و صفر کشکولی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پسر آدم دختر حوا

فرهود و مینا، دو وکیل جوان بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می پردازند. در این بین ناصر و محبوبه می خواهند از هم جدا شوند. فرهود و مینا وکالت این دو را می پذیرند و رقابتشان وارد دور تازه ای می شود

فیلم پسر آدم دختر حوا به کارگردانی رامبد جوان در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، حامد کمیلی، رامبد جوان، شیلا خداداد، فرامرز صدیقی، لیلا اوتادی، علیرضا ریاحی، کیومرث ملک مطیعی و ملکه رنجبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم جعبه موسیقی

داستان فیلم دربارهٔ پسربچه ای به نام علی است که به تازگی مادرش را از دست داده و با فرشته ای آشنا می شود. این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد…

فیلم جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، نیکی کریمی، شاهرخ فروتنیان، مرتضی احمدی، نگار جواهریان، کیانوش گرامی، طناز طباطبایی، ارسلان قاسمی، جمشید گرگین و فرهاد بشارتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نسل جادویی

«نسل جادویی» چهارمین فیلم سینمایی ایرج کریمی در مقام کارگردان محصول سال ۱۳۸۵ است. داستان فیلم درباره تعدادی جوان با قدرت های جادویی است که از روی اتفاق با هم آشنا می شوند و تصمیم می گیرند با جوانانی مشابه خود یک مهمانی را ترتیب دهند و …

فیلم نسل جادویی به کارگردانی ایرج کریمی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، رامبد جوان، باران کوثری، کوروش تهامی، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ساسان بنی، منیژه کریمی، فرهاد اسماعیلی، الیکا عبدالرزاقی و احمد حامد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زن بدلی

آدما تو زندگی به دو راهی های زیادی برمی خوردند که مجبورند فقط یکی را انتخاب کنند.

فیلم زن بدلی به کارگردانی مهرداد میرفلاح در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم ماهایا پطروسیان، رامبد جوان، رضا شفیعی جم، رابعه اسکویی، بهزاد فراهانی، مهدی امینی خواه، منوچهر آذری، غلامعلی برجسته، افسانه ناصری، اسداله یکتا، مهران غفوریان، جواد انصافی، زیبا کاویانی، هوشنگ قوانلو، حمید خندان و ترلان پروانه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوغات فرنگ

فرشته سازگار و همسرش فرهاد به ایران بازمی گردند. فرشته در فرودگاه متوجه می شود که همسرش در ایران زن و بچه داشته و متهم به کلاهبرداری است. او با یک راننده تاکسی به نام فریدون آشنا می شود و…

فیلم سوغات فرنگ به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، مجید صالحی، شیلا خداداد، حسام نواب صفوی، آنا نعمتی، رابعه اسکویی، ملکه رنجبر، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری و سعید پیردوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مکس

وزارت ارشاد قصد دارد از نخبگان ایرانی مقیم خارج دعوت کند تا در یک سمینار فرهنگی به ایران بیایند و در برنامه های فرهنگی برای ایرانیان سخنرانی و یا برنامه اجرا کنند. یکی از این دعوتنامه ها قرار است برای یک رهبر ارکستر که در آمریکا زندگی می کند فرستاده شود اما…

فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و موزیکال می‌باشد. در این فیلم فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، محمدرضا شریفی نیا، پگاه آهنگرانی، سیروس ابراهیم زاده، امیر جعفری و نیما شاهرخ شاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مومیایی 3

سروان قربانی، پلیس وظیفه شناس است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می دهد. او که باید هرچه زودتر زمین کلانتری را به مالک اصلی تحویل دهد، به او اطمینان می دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد ولی متأسفانه هیچ کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد. در این میان سروان قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می شود و…

فیلم مومیایی 3 به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، رامبد جوان، سیروس ابراهیم زاده، رضا ژیان، فتحعلی اویسی و الیکا عبدالرزاقی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.