بهترین فیلم های نسرین مقانلو به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

نسرین مقانلو بازیگر ایرانی است. وی فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان و قربانی او را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

فیلم مورچه خوار

داستان این فیلم حول محور زندگی پوشالی سلبریتی های اینستاگرامی می چرخد و حقایق ناگفته دنیای مجازی را بازگو می کند.

فیلم مورچه خوار به کارگردانی شاهد احمدلو در سال 1400 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم لیندا کیانی، مارال فرجاد، رضا شفیعی جم، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، نیما شاهرخ شاهی، ایمان اشراقی، خاطره حاتمی، سارا منجزی، شهین تسلیمی، مجید علیزاده و مجید شهریاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال دل

سریال دل، داستانی ست عاشقانه و درام که روایتگر مسیر و ماجراهای تلخ جدایی یک زوج است.

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال لیلا زارع، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، سعید راد، بهرام افشاری، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، افسانه بایگان، یکتا ناصر، ساره بیات، حامد بهداد و مهدی کوشکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زن ها فرشته اند 2

«زن ها فرشته اند 2» فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1398 به کارگردانی آرش معیریان است. در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، علی صادقی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی و … به ایفای نقش پرداخته اند. زن ها فرشته اند 2 در ابتدا قرار بود در نوروز ۱۳۹۹ اکران شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران این فیلم به بعداً موکول شد. این فیلم در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ در سینماهای ایران اکران شد. چند زوج در رده های سنی مختلف در سال 2020 به دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارایه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می برند.

فیلم زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی آرش معیریان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، سیروس همتی، مریم سعادت، مهتاج نجومی، شهین تسلیمی، صدیقه کیانفر و علی صادقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خون شد

«خون شد»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی و درام به نویسندگی و کارگردانی «مسعود کیمیایی» و تهیه کنندگی «جواد نوروزبیگی» و محصول سال 1398 سینمای ایران است. این فیلم برای اولین بار در 38 امین دوره جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و توانست نامزد دریافت 2 جایزه «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و «بهترین چهره پردازی» شود. بازیگران مطرحی همچون «سعید آقاخانی»، «نسرین مقانلو»، «سیامک صفری»، «لیلا زارع»، «هومن برق نورد»، «سیامک انصاری» و «اردشیر احمدی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره همسر دوم و مادری است که مسئول مراقبت از دختر خود و فرزندان شوهرش است. او همچنان که اقتدار خود را حفظ کرده است برای خانواده اش فداکاری می کند. تفاوت سنی زیاد او با شوهرش علت نگرانی او درباره همسر و فرزندانش است ..

فیلم خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، سیامک صفری، لیلا زارع، هومن برق نورد، اکبر معززی، سیامک انصاری، مریم عباس زاده و اردشیر احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نسرین مقانلو

فیلم نیوکاسل

فرید ساعت نه صبح با خبر می شود که صاحب عمارت قدیمی شده و نه شب به فرودگاه می رسد. حالا او و ساکنینی که فرید بدون اطلاع صاحب خانه آن ها را به عمارت آورده تنها دوازده ساعت فرصت دارند تا خانه را خالی کنند اما …..

فیلم نیوکاسل به کارگردانی محسن قصابیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهرام افشاری، رضا ناجی، سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، بابک نوری، رز رضوی، پژمان بازغی و امین مینایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهار اصفهانی در بغداد

این فیلم داستان افرادی را روایت می کند که در ۶۵ سال جنگ قرار دارند و این تصمیم را گرفته اند تا فرار کنند…

فیلم چهار اصفهانی در بغداد به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، نسرین مقانلو، افشین شاه صناعی، کاظم افرندنیا، کیمیا باباییان، جعفر دهقان، فرید فوده، گوهرشاد مهابادی، قاسم زارع و ارژنگ امیرفضلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پلکان مرگ

کشته شدن جمشید ، پیمان افسر آگاهی را با چالشی جدی روبرو می کند زیرا متهم ردیف اول این قتل نامزد او مهتاب است . پیمان میان عشق و وظیفه باید یکی را انتخاب کند.

فیلم پلکان مرگ به کارگردانی عباس مرادیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم نسرین مقانلو، عبدالرضا اکبری، آرام جعفری، شهرزاد کمال زاده، پیمان دارابی، نفیسه روشن و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روزگاری عشق و خیانت

گذشته پروانه که سال ها از آن هراس دارد به سراغش می آید. اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند.

فیلم روزگاری عشق و خیانت به کارگردانی داوود بیدل در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، شهرزاد کمال زاده، همایون ارشادی، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، علی اوسیوند، آتش تقی پور و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گناهکاران

داستان فیلم درباره دختری است که در زندگی خود با آدم های مختلفی برخورد می کند و هر یک از این آدم ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند.

فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، رامبد جوان، همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب الدین صادقی، شقایق فراهانی، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی، نسرین مقانلو و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جوجه تیغی ها

رامین و همسرش شیوا که برای رفتن به مراسم عروسی یکی از دوستانشان آماده می شدند با هم اختلاف پیدا می کنند و…

فیلم جوجه تیغی ها به کارگردانی حسین تبریزی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، هومن برق نورد، افشین سنگ چاپ و منوچهر علیپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نابخشوده

میران بعد از ده سال حبس به خاطر قاچاق مواد مخدر آزاد می شود، او تصمیم دارد از مأمور دستگیری خود سرهنگ عاطفی انتقام بگیرد به همین دلیل با طرح نقشه ای و با کمک زنی از اعضای باند خود بعد از طرح دوستی با فرنگیس دختر سرهنگ عاطفی، مقداری مواد مخدر در کیف او جاسازی می کنند و او را به پلیس معرفی می کنند. فرنگیس دستگیر می شود.

فیلم نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم بهزاد جوانبخش، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، مصطفی کریمی، ماهایا پطروسیان، نسرین مقانلو، محمود اردلان، رفیع مددکار، پرویز شفیع زاده و میرمحمد تجدد به هنرمندی پرداخته‌اند.

نسرین مقانلو

فیلم همه دختران من

همه دختران من نخستین ساخته اسماعیل سلطانیان بوده و در سال ۱۳۷۲ ساخته شده است. داستان درباره اسفندیار رویینی استکه صاحب شش فرزند دختر است انتظار فرزند هفتم را می کشد، اما فرزند هفتم نیز دختر است. اسفندیار پس از آن که از دریافت مساعده از اداره اش ناامید می شود به شرکت مهندسان مشاور مراجعه می کند که در آن جا در ازای بهره ی ماهانه سرمایه گذاری کرده است. مهندس فروغ تقاضا می کند که با سودابه، دختر بزرگ اسفندیار، ازدواج کند و …

فیلم همه دختران من به کارگردانی اسماعیل سلطانیان در سال 1372 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم فردوس کاویانی، نادیا دلدارگلچین، نسرین مقانلو، علی مصفا، ابراهیم آبادی، مجید قناد، محمدعلی مژدهی و عباس محبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم امید

پزشک جوانی که در آستانه ورود به عرصه کار حرفه ای خویش می باشد، عاشق دختر جوانی شده است که وضع مالی و تحصیلات خوبی دارد و علایقش نیز با دکتر امید سازگار است….

فیلم امید به کارگردانی حبیب کاووش در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نسرین مقانلو، علی مصفا، سوسن سلیمی و فرهاد محبت به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.