بهترین فیلم های امیر جعفری به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

امیر جعفری متولد شهریور ماه1353 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان فرا گرفت. فیلم سینمایی نان عشق موتور 1000 در سال 1380 نخستین تجربه سینمایی اش بود. سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد.

مجموعه های کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوهٔ ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کارهای امیر جعفری در تلویزیون هستند.

سریال یاغی

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال جیران

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و تاریخی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گشت ارشاد 3

«گشت ارشاد 3» دنباله ای بر فیلم های «گشت ارشاد 1» و «گشت ارشاد 2» که تهیه کنندگی و کارگردانی آن را «سعید سهیلی» به عهده دارد. در خلاصه داستان «گشت ارشاد 3» آمده است که حسن و عطا بعد از سال ها به ایران برمی گردند. آنها برای امرار معاش به نوازندگی کنار خیابان روی می آورند. اما این کار نمی تواند درآمد مناسبی را برای آنها به همراه داشته باشد. به همین جهت تصمیم می گیرند تا یک آلبوم موسیقی را منتشر کنند. همین ماجرا باعث می شود دوباره به سمت کارهای خلاف کشیده شوند و…

فیلم گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، اشکان عقیلی، امیر محاسبتی، علیرضا خواجه نیا و مهدی دانایی مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قانون مورفی

بنا به اتفاقاتی فرخ ، از اداره پلیس اخراج می شود و مجبور است با مشکلاتی همانند جهیزیه خواهرش و مهریه زنش دست و پنجه نرم کند. در همین کشمکش های زندگی دوستش بهمن ، که قبلاً همکارش بوده و فردی پول دار است دخترش ربوده می شود…

فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، هادی کاظمی، رامبد جوان و آناهیتا درگاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

امیر جعفری

فیلم چهار انگشت

چهار انگشت داستان مردی مذهبی و متصل به بدنه حاکمیت به نام احد فاتحه ای (امیر جعفری) است که به کمک مدیر برنامه خود نادر ایستاده (جواد عزتی) به نام سفر به مکه راهی کامبوج می شود تا زن صیغه ای خود را ملاقات کند، اما متوجه می شود همسر موقتش بدون اطلاع او به تایلند رفته است، او به همراه ایستاده به تایلند می رود تا همسرش را پیدا کند

فیلم چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، جواد عزتی، مونا فرجاد، ماییداوی وییز و پیمان قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیرنظر

زیرنظر فیلمی کمدی محصول سال ١٣٩٧ است. این فیلم اولین اثر از مجید صالحی در مقام کارگردانی است که تهیه کنندگی آن برعهده محمد شایسته بوده است. “زیر نظر ” فیلمی با حضور رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی، سروش جمشیدی، امیر نوری و … است. داستان این کمدی از آنجا شروع می شود که محسن پس از خرید به خانه برمیگردد و متوجه می شود مبلی که امید بر روی آن نشسته سوراخ شده، محسن مقصر این اتفاق را امید می داند. مهشید، همسر محسن که به این مبل علاقه خاصی دارد، در حال برگشتن از سفر است و…

فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، آزاده صمدی، سامیه لک و امیر نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ممنوعه

ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال امیرحسین آرمان، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیکی کریمی، نیما شعبان نژاد، علیرضا استادی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، میلاد کی مرام و شیدا یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سراسر شب

«سراسر شب» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1396 به کارگردانی فرزاد موتمن است. در این فیلم بازیگرانی چون الناز شاکردوست، امیر جعفری، آزاده صمدی و … به ایفای نقش پرداخته اند. «مهتا» برای یافتن ردی از «داود مرادی» که آخرین فرد مرتبط با خواهرش «مریم»، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محل زندگی داود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند…

فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، امیرحسام شجاعی، محمدمهدی سلطانی سروستانی و سحر نظام دوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ساعت پنج عصر

فیلم کمدی ساعت پنج عصر ساخته مهران مدیری یک فیلم خیابانی و بسیار شلوغ پر ازدحام است که معضلات روزمره اجتماعی و فرهنگی ما را نشان میدهد. فیلم از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر زندگی یک وکیل را نشان میدهد که به تنهایی در شمال تهران زندگی میکند و باید برای پرداخت قسط بانکی راس ساعت پنج در شعبه بانک باشد تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد. ولی ….

فیلم ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، رسول نجفیان، نگین معتضدی و مهران مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اکسیدان

نگار نامزد اصلان دوست دارد به خارج برود و بصورت ناگهانی و قاچاقی از ایران میرود و حالا اصلان میخواهد به دنبالش به اروپا برود و او را برگرداند برای همین برای گرفتن ویزا دست به کارهای عجیبی میزند …

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

امیر جعفری

فیلم آزاد به قید شرط

کیوان کمالی به بیست سال حبس محکوم شده و بعد از تحمل ده سال حبس بطور مشروط از زندان آزاد می شود. پرهیز از وقوع هرگونه تخلف و جرم و نزاع و درگیری بزرگترین چالش پیش روی کیوان کمالی در مواجهه با جامعه لجام گسیخته است.

فیلم آزاد به قید شرط به کارگردانی حسین شهابی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی، امیر رضا دلاوری، احمد نیکپور، شکرخدا گودرزی، رامین راستاد، امیر دژاکام و علیرضا ثانی فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زاپاس

فیلم زاپاس در ژانر کمدی محصول سال 1394 است. برزو نیک نژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده داشته. در زاپاس بازیگران به نامی چون امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و… به ایفای نقش پرداخته اند. در جشنواره فجر سال 1396 شبنم مقدمی برنده جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده ، به دسته دوم صعود میکنند. سعید در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و …

فیلم زاپاس به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، جواد عزتی و ماهان نصیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شهرزاد

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتنش تهران در دهه 30 است که با کودتای سیاه آغاز می شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می گیرد. در تهران سال های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می شود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می گیرند که آینده شان را دگرگون می کند و…

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، سهیلا رضوی و علی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

فیلم در یک ٢۴ ساعت مى گذرد و داستان مردى است که در یک روز کامل هیچ چیزى را به یاد نمى آورد.

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، میترا حجار، امیر جعفری، سیامک صفری، عباس غزالی، چکامه چمن ماه، میثاق زارع، بابک بهشاد و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکلک

تئاتر شکلک نمایش برگزیده سال 1383 بود که دوباره با گروهی جدید به روی صحنه رفت و با استقبال مواجه شد. قصه که در گذشته میگذرد حکایت زوج سنتی ای و میانسالی است که با دختر و پسر جوانی آشنا می شوند و با وجود تمام مشکلات و اختلافات سعی در کمک به آن ها را دارند.

فیلم شکلک به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمدزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیزده

بمانی پسر ۱۳ ساله ای است در سن رشد، که پدر و مادرش در آستانه جدا شدن هستند. مادر خانه را ترک می کند و پدر غرق در کار است. او به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوان های بزرگتر از خودش پناه می برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می دهد.

فیلم سیزده به کارگردانی هومن سیدی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ریما رامین فر، یسنا میرطهماسب، مهران احمدی، امیر جدیدی و نوید محمدزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بیگانه

اقتباسی از نمایشنامه «اتوبوسی به نام هوس» نوشته تنسی ویلیامز نسرین معلم نقاشی یک آموزشگاه آزاد است که به خانه خواهر ناتنی اش به بهانه دیدن می آید. اما آنجا برای چند روزی ماندگار می شود. اوکه در انتظار دیدن شوهر خواهرش است و

فیلم بیگانه به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، پانته آ بهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، سید علی صالحی و مصطفی زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیفر

کیفر سومین فیلم سینمایی حسن فتحی محصول سال ۱۳۸۸ است. داستان درباره برزو است که در آستانه اعدام قرار دارد همسرش و پسرش و برادرش و دوستش تلاش می کنند تا پول دیه را تهیه کنند. پول تهیه می شود، اما در شب قبل از اعدام افرادی به خانواده مقتول سه برابر دیه را می دهند تا رضایت ندهند، برزو اعدام می شود و برادرش به دنبال دلیل آن می گردد ولی با حقایق تلخی مواجه میشود…

فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، امیر جعفری، هانیه توسلی، مریلا زارعی، انوشیروان ارجمند، مینا جعفرزاده، کیانوش گرامی، جمشید شاه محمدی، سینا رازانی، هومن برق نورد، جمشید هاشم پور و امیرحسین فتحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رویای نیمه شب پاییز

این نمایش پیشنهادی است درباره اینکه چگونه می توان متن یک تعزیه را در دروره امروزی وارد جهان نمایش کرد و آن را با مسائل روز پیوند داد…

فیلم رویای نیمه شب پاییز به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، پانته آ بهرام، سعید چنگیزیان و مسعود حجازی مهر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلانتری غیر انتفاعی

فیلم درباره یک کلانتری غیر انتفاعی است که وظیفه خود می داند امنیت محله، خصوصاً امنیت کودکان را تأمین کند. اما چگونگی انجام آن به محور اصلی فیلم تبدیل شده است. ماجرا درباره گروگانگیری توسط دو دوست نادانی است که خود را درگیر دردسرهای بزرگ می کنند…

فیلم کلانتری غیر انتفاعی به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم گوهر خیراندیش، علی سلیمانی، شهرام قائدی، فردوس کاویانی ، کیومرث ملک مطیعی، مرتضی احمدی، مهران رجبی، امیر جعفری، یدالله صمدی و پیمان ابدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی پولی

داستان فیلم بی پولی یک طراح لباس است که بعد از ازدواج بیکار میشود ولی نمیخواهد همسرش و دیگران بفهمند و سعی میکند همیشه خودش را به همه پولدار نشان دهد و این موضوع قضایا را پیچیده تر میکند…

فیلم بی پولی به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، لیلا حاتمی، رضا رشیدپور، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افشین سنگ چاپ و سید ابراهیم بحرالعلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مکس

وزارت ارشاد قصد دارد از نخبگان ایرانی مقیم خارج دعوت کند تا در یک سمینار فرهنگی به ایران بیایند و در برنامه های فرهنگی برای ایرانیان سخنرانی و یا برنامه اجرا کنند. یکی از این دعوتنامه ها قرار است برای یک رهبر ارکستر که در آمریکا زندگی می کند فرستاده شود اما…

فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و موزیکال می‌باشد. در این فیلم فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، محمدرضا شریفی نیا، پگاه آهنگرانی، سیروس ابراهیم زاده، امیر جعفری و نیما شاهرخ شاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جنایت

سیاوش پس از سرقت و قتل یکی از دوستانش که خواستگار خواهرش هم بوده، در محل جنایت با مهتاج که نظافتچی است، روبرو می شود ولی نمی تواند او را بکشد. او مدام با کابوس ناشی از جنایت دست و پنجه نرم می کند و کمک های دوستانش جواد و رحیم و دختر صاحبخانه را هم که دل بسته اوست نمی پذیرد.

فیلم جنایت به کارگردانی محمدعلی سجادی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، میترا حجار، شهرام حقیقت دوست، مهدی میامی، امیر جعفری و میرمحمد تجدد به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.