بهترین فیلم های مسعود رایگان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

مسعود رایگان هنرپیشه سینما و همسر رویا تیموریان است.وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخته و در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبانها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند. در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ گردید.

سریال بی گناه

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز میگردد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال هم گناه

هم گناه (همگناه) به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی می باشد.همچنین فیلمنامه «هم گناه» توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و فیلیمو سرمایه گذاری آن را برعهده دارد.مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون مطرب، چهارراه استانبول، بارکد،عصر یخبندان، خط ویژه و … را در کارنامه هنری اش دارد و تابحال موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضد گلوله را از آن خود کرده است. این سریال ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد. در “هم گناه” پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی،هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی به ایفای نقش می پردازند. ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، علی باقری، سوگل خلیق، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، محمد موحدنیا، مرتضی آقاحسینی، محمد رسول صفری، هنگامه قاضیانی، فرانک کلانتر، ساقی حاجی پور، آیتک جاوید نژاد و فروغ قجابگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال عاشقانه

زنی به زندگی چند زوج جوان وارد می شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود… این «عاشقانه» این طور آغاز می شود…

سریال عاشقانه در سال 1395 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. .

فیلم مزار شریف

مزار شریف، داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال حمله نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

فیلم مزار شریف به کارگردانی عبدالحسین برزیده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، حسین باشه آهنگر، رضا عزیزی، مسعود سخایی، مهدی آگاهی، عمار تفتی، ابراهیم برزیده، پدرام یوسفی، محمد آقامحمدی، امیرحسین فتحی، علی عطایی و عباس حبیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برلین منفی هفت

داستان چند مهاجر که عواقب جنگ و حمله به عراق آنها را به دنبال جایی برای زنده ماندن می کشاند. عاطف همراه دختر و پسر بیمارش به برلین می رسند؛ جایی که خطری زندگیشان را تهدید نمی کند اما متوجه می شوند که همه زندگی زنده ماندن نیست و

فیلم برلین منفی هفت به کارگردانی رامتین لوافی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آلمان و ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، مسعود رایگان، کارولین ایشهورن و هاینه لاترباخ به هنرمندی پرداخته‌اند.

مسعود رایگان

فیلم بوسیدن روی ماه

فیلم بوسیدن روی ماه داستان احترام السادات و فروغ خانم است که در همسایگی هم زندگی می کنند و بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندشان هستند

فیلم بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی و امیرحسین رستمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گلچهره

اشرف خان صاحب سینمای کابل است که پس سقوط دولت کمونیستی نجیب الله و تسلط مجاهدین بر کابل ،می خواهد سینمایش را باز سازی کند، اما یکپارچگی دولت مدت زیادی طول نمی کشد و جنگ های داخلی بار دیگر از خرابه های کابل سر برمی آورد و…

فیلم گلچهره به کارگردانی وحید موسائیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مسعود رایگان، لادن مستوفی، هدایت هاشمی، افشین هاشمی و حسین محب اهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرسه در مه

امین، نوازنده پیانو و آهنگساز است و با رویا بازیگر تئاتر ازدواج می کند. اما بعد از مدتی با مشکلات زیادی مواجه می شود و تصمیم می گیرد کارش را رها کند.

فیلم پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، شهاب حسینی، مسعود رایگان، احمد ساعتچیان و سامرند معروفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پاپیتال

مریم زادمهر وکیل موفقی است. یکی از موکل های او به نام عطیه توسط همسرش جلیل که مشکوک به بیماری پارانویاست کتک می خورد. زادمهر حکم طلاق عطیه را از دادگاه می گیرد و جلیل در صدد انتقام از او برمی آید.

فیلم پاپیتال به کارگردانی اردشیر شلیله در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مسعود رایگان، اردلان شجاع کاوه، شهناز شهبازی، ترلان پروانه، مرتضی کاظمی، نگار فروزنده و منوچهر علیپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خون بازی

«خون بازی» فیلمی ساخته «رخشان بنی اعتماد» و «محسن عبدالوهاب» و محصول سال ۱۳۸۵ سینمای ایران است. از بازیگران این فیلم میتوان به «باران کوثری»، «بیتا فرهی»، «مسعود رایگان» و «بهرام رادان» اشاره نمود. داستان خون بازی درمورد دختر جوانی به اسم «سارا» است. سارا به مواد مخدر اعتیاد دارد و «آرش»، نامزدش که در تورنتوی کانادا درس می خواند از اعتیاد او بی خبر است. یک ماه پیش از آن که آرش برای برگزاری مراسم ازدواج به ایران بیاید سارا تصمیم می گیرد تا اعتیادش را ترک کند. تصمیم سخت که در کشاکش وسوسه و مقاومت مورد امتحان قرار می گیرد.

فیلم خون بازی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، بیتا فرهی، مسعود رایگان، بهرام رادان و فرید ولی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم با دست های خالی

حوریه که سالهاست از اسارت پدرش، امیرحسین، به دست عراقی ها می گذرد، نسبت به خروج های بی موقع مادرش، مریم، از منزل مشکوک است و این شک با تلفن های ناشناسی که به او می شود و در آنها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می شود افزایش می یابد.اما طولی نمی کشد که…

فیلم با دست های خالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی، مسعود رایگان، اصغر نقی زاده، زهرا داوودنژاد، حسن شکوهی، علیرضا کمالی، ماشاالله شاهمرادی زاده و محمد ساربان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کافه ستاره

فیلم کافه ستاره در 3 اپیزود مختلف داستان زندگی 3 زن به نام های فریبا ، ملوک و سالومه را روایت میکند. فریبا زن میانسالی که خرجش از کافه ای کوچک در محله در می آورد. ملوک زن میانسالی که عاشق جوانی به نام خسرو شده است و سالومه دختری که میخواهد با عشقش ازدواج کند ولی …

فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، رویا تیموریان، حامد بهداد، شاهرخ فروتنیان، مسعود رایگان، نیکو خردمند، ایرج نوذری، نگار فروزنده، مهدی صباغی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی، داستان دکتر عالم متخصص مغز و اعصاب است که به دلیل مشغله کاری پسرش را فراموش کرده و بطور اتفاقی در شب تولد پسرش متوجه تومور مغزی او می شود.

فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مسعود رایگان، افشین هاشمی، محمدرضا نجفی و الهام حمیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.