بهترین فیلم های رضا عطاران به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در مشهد به دنیا آمد. او دیپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد. با وجود علاقه به رشته تحصیلی اش، به بازیگری، فیلم نامه نویسی و کارگردانی روی آورد. او فعالیت بازیگری خود را با تئاتر و در مشهد آغاز کرد. پس از مهاجرت به تهران در مجموعه طنز ساعت خوش حضور پیدا کرد و پس از آن نقشهای طنز زیادی را بازی کرد. او مدتی بعد در نقش کارگردان ظاهر شد و مجموعه تلویزیونی مجید دلبندم را کارگردانی نمود. عطاران در دهه نود کارگردانی سینما را نیز تجربه کرد و با فیلم خوابم میاد به صورت رسمی وارد عرصه کارگردانی سینما شد.

فیلم خانم یایا

عبدالرضا کاهانی نویسنده و کارگردان زاده 1 دی 1352 نیشابور است. او نویسندگی و کارگردانی ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، از هر نظر معمولی، استراحت مطلق ، وقت داریم حالا، بی خود و بی جهت، اسب حیوان نجیبی است، هیچ، بیست در کارنامه هنری خود دارد که در پاره از آثارش خود تهیه کننده نیز هست. این فیلم داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پى گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزى هم به پاتایا میزنند اما رویارویى آن ها با دوست قدیمى همه چیز را به هم میزند…

فیلم خانم یایا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، رضا عطاران، نیتایا چاسیریکو و امین حیایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیرنظر

زیرنظر فیلمی کمدی محصول سال ١٣٩٧ است. این فیلم اولین اثر از مجید صالحی در مقام کارگردانی است که تهیه کنندگی آن برعهده محمد شایسته بوده است. “زیر نظر ” فیلمی با حضور رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی، سروش جمشیدی، امیر نوری و … است. داستان این کمدی از آنجا شروع می شود که محسن پس از خرید به خانه برمیگردد و متوجه می شود مبلی که امید بر روی آن نشسته سوراخ شده، محسن مقصر این اتفاق را امید می داند. مهشید، همسر محسن که به این مبل علاقه خاصی دارد، در حال برگشتن از سفر است و…

فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، آزاده صمدی، سامیه لک و امیر نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هزارپا

در فیلم هزارپا ، رضا و دوستش منصور که به کیف قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می شوند که دختر فردی پولدار نذر کرده است که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده تصمیم می گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند رضا وارد آسایشگاه جانبازان می شود که دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ های مختلف سعی می کند که دختر به او علاقه مند شود و …

سریال هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1396 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، امیرمهدی ژوله، شهین تسلیمی، شهره لرستانی و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مصادره

داستان فیلم از دهه ۵۰ آغاز می شود و داستان یک ساواکی به نام اسماعیل یارجانلو است که درگیر ماجراهایی می شود. او که کارمند ساواک است با خرید بلیت بخت آزمایی برنده اعانه ملی می شود و…

فیلم مصادره به کارگردانی مهران احمدی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی و مهران احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا

در نهنگ عنبر 1 دیدیم که بالاخره ارژنگ با بازی رضا عطاران بعد از 40سال انتظار بله را از رویا با بازی مهناز افشار گرفت. حالا در نهنگ عنبر 2، ارژنگ و رویا در روز عروسی شان خاطرات گذشته را مرور می کنند.

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا به کارگردانی سامان مقدم در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

رضا عطاران

فیلم دراکولا

فیلم «دراکولا» با بازی رضا عطاران، ویشکا آسایش و سیامک انصاری داستان فردی از یک خانواده خون آشام است که بعد از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای نوشیدن خون به مواد معتاد شده است….

فیلم دراکولا به کارگردانی رضا عطاران در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی و لیلا بلوکات به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گینس

گینس داستان سه برادری است که در یک مزرعه شترمرغ و در اطراف تهران زندگی می کنند. آن ها تلاش میکنند یک شترمرغ را در گینس ثبت کنند که این تصمیم آن ها را درگیر اتفاقاتی می کند…

فیلم گینس به کارگردانی محسن تنابنده در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، محسن تنابنده، علیرضا استادی، جمال اجلالی، هومن حاجی عبدالهی و آمنه کیوانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آب نبات چوبی

فیلم آب نبات چوبی مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی می کند. اختلاف دیدگاه نسل قدیم و جدید درباره مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی محور اصلی این فیلم است….

فیلم آب نبات چوبی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، میلاد کی مرام، سحر قریشی، هنگامه حمیدزاده، کریم امینی و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من سالوادور نیستم

مردی که کار خیر کرده است و در تلویزیون از او تقدیر شده به عنوان جایزه برنده سفر به برزیل میشود او که مذهبی است نمی خواهد به سرزمین کفر برود ولی با اصرار زنش عازم سفر میشود و در آنجا اتفاقاتی جالبی برای او می افتد….

فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، یکتا ناصر، ژیلا صادقی، ریوالدو، کارول ویدوتی، بری فیوکا، مهدی محرابی و سوگل محرابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طبقه هساث

داستان فیلم درباره مردی پارچه فروش و سنتی به نام کمالی است که همسرش فوت می کند و او برای دفن همسرش سفارش یک قبر دو طبقه را می دهد تا اگر خودش هم روزی از دنیا رفت در داخل آن قرار داده شود. اما…

فیلم طبقه هساث به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، محمدرضا فروتن، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، آزاده صمدی، محمد بحرانی و کاظم سیاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

رضا عطاران

فیلم زندگی در شهر بزرگ

ابی (رضا عطاران) نصاب ماهواره است که برای نصب ماهواره وارد خانه زن و شوهر جوانی میشود و حضورش در این خانه باعث به وجود آمدن ماجراهایی میشود…

فیلم زندگی در شهر بزرگ به کارگردانی محمدرضا آریان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، بهنوش بختیاری و علی صادقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسب حیوان نجیبی است

فیلم اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی و با بازی رضا عطاران داستان پلیسی است که سعی دارد از مردم به بهانه های مختلف اخاذی کند و هر کدام از مردم به شکلی مشغول انجام کاری خلاف قانون هستند…

فیلم اسب حیوان نجیبی است به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، کارن همایون فر، باران کوثری، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، پانته آ بهرام، اشکان خطیبی و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخلاقتو خوب کن

فرشته ای وظیفه دارد که آدم ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته اند….

فیلم اخلاقتو خوب کن به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و فانتزی می‌باشد. در این فیلم حامد کمیلی، رضا عطاران، سیدجواد رضویان، الهام حمیدی، فخرالدین صدیق شریف، مهدی فقیه، مریم معصومی و فرحناز منافی ظاهر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آقای هفت رنگ

یکی بود، یکی دیگه هم بود. اونم یه آقای دزدی بود که می خواست از یه خونه ای دزدی کنه… ولی کاش این خونه رو برای دزدی انتخاب نمی کرد.

فیلم آقای هفت رنگ به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، نیکی کریمی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، مریم امیرجلالی، محمود بهرامی، محسن قاضی مرادی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت و پنج دقیقه

این فیلم روایتگر ماجرای زندگی زن و مردی است که وجه مشترکشان مهاجر بودنشان است و بر اساس اتفاقاتی که رخ می دهد به دوراهی مرگ و زندگی می رسند…

فیلم هفت و پنج دقیقه به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ایزابل پاسکو، لیندا بوئنی، تام نوامبر، رضا کیانیان و رضا عطاران به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تسویه حساب

چهار زن زندانی خشن ، در زندان نقشه ای می کشند که پس از آزاد شدن اجرایش کنند…

فیلم تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، لادن مستوفی، السا فیروز آذر، بهاره افشاری، شهره لرستانی، اکبر عبدی و رضا عطاران به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلاهی برای باران

ابی و جلال برای دزدی وارد خانه ای می شوند و ابی در جریان دزدی حضور باران و مادرش در خانه می شود. او هنگام خروج متوجه خودکشی باران به علت شکست عشقی در برابر پیروز می شود، اما به سرعت آنجا را ترک می کند و همراه جلال از آنجا دور می شود ولی به اصرار ابی، جلال برای نجات باران به خانه برمی گردد و به کمک مادرش او را به بیمارستان می رساند.

فیلم کلاهی برای باران به کارگردانی مسعود نوابی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، سیدجواد رضویان، حدیث فولادوند، مهران غفوریان، مهران رجبی، زهره حمیدی و فتحعلی اویسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هوو

مرد میان سالی به نام عطا، همه کارهای اداری و مالی کارش را به همسرش سپیده واگذار کرده است و…

فیلم هوو به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، مریم کاویانی، رضا داوودنژاد، علی صادقی، رعنا آزادی ور و محمدرضا داوودنژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.