بهترین فیلم های امیر آقایی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

امیر آقایی بازیگر ایرانی است. اولین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی گناهان ایفای نقش کند.

فیلم آرمانشهر

آرمانشهر فیلمی در ژانر خانوادگی محصول کشور افغانستان است و در جشنواره های مختلفی شرکت کرده. این فیلم داستان زنی به نام جانان است که همسرش هشت سال پیش در جنگ دچار قطع نخاع و فلج شد. جانان تلاش می کند تا طفلی به دنیا بیاورد و برای برآورده شدن این آرزویش می جنگد.

فیلم آرمانشهر به کارگردانی حسین ناظر در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور افغانستان و ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، ملالی زکریا، کیهان ملکی، سایانتانا ناندی، ساحل چنتا و هانا اسپریت به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال بوی خون

این مستند به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر، با هدف واکاوی موضوعات مطرح شده در سریال آقازاده (بهرنگ توفیقی، ۱۳۹۹) ساخته شده است و هر بار یکی از پرونده ها در آن زیر ذره بین قرار می گیرد. گفت وگو با چهره های سیاسی و اجتماعی درباره آقازادگی و نیز مصاحبه با بازیگران سریال، دیگر محورهای اصلی هر قسمت هستند.

سریال بوی خون به کارگردانی وحید سعیدی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این سریال احمد توکلی، حمیدرضا آصفی، مصطفی کواکبیان، تقی آزاد ارمکی، عباس عبدی، احسان قاضی زاده هاشمی، مرتضی گودرزی دیباج، مرتضی طلایی، سید مصطفی هاشمی طبا، علی علی لو، حمیدرضا ترقی، امین تارخ، نیکی کریمی، امیر آقایی، امین حیایی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، محمدحسین لطیفی، دیبا زاهدی، روزبه معینی، سینا مهراد، پردیس پورعابدینی، مهدی کوشکی، جمشید هاشم پور و محمدصادق شایسته به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شنای پروانه

«شنای پروانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1398 به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین 6 رشته از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «امیر آقایی» و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «طناز طباطبایی» شد. شنای پروانه در جنوب شهر، غوغا به پا می کند. فیلمی از زنی به نام پروانه که مشغول شناست، در فضای مجازی منتشر می شود. حالا شوهر پروانه و برادر شوهرش به دنبال انتقام از عامل این بی آبرویی هستند و این شروع ماجراست…

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، پانته آ بهرام و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

امیر آقایی

سریال آقازاده

سریال «آقازاده» (اقازاده) به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی و تهیه کنندگی «حامد عنقا» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی. در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد که در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی و پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مردی بدون سایه

فیلم مردی بدون سایه در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 و در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است. کارگردان این اثر علیرضا رییسیان بعد از فیلم های “چهل سالگی”و “دوران عاشقی” به سراغ ساخت فیلم مردی بدون سایه رفت. مردی بدون سایه در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد. داستان این فیلم به روبط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می پردازد که نگاه ویژه ای به مشکلات اجتماعی این روزها دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ماهان کوشیار که فیلمساز است تصمیم می گیرد درباره یک قتل زنجیره ای مستندی بسازد، اما زندگی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.

فیلم مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بدون تاریخ بدون امضا

دکتر کاوه نریمان در زمان رانندگی با یک موتورسیکلت که خانواده ای سوار آن بوده تصادف می کند. فردای آن روز او در محل کارش در پزشکی قانونی با جسدی روبه رو می شود که او را می شناخته اما از روبه رو شدن با خانواده متوفی خودداری می کند …

فیلم بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده و زکیه بهبهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیدن این فیلم جرم است

«دیدن این فیلم جرم است»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی «رضا زهتابچیان» و محصول سال 1397 سینمای ایران است. این فیلم با هنرنمایی «امیر آقایی»، «لیندا کیانی»، «حسین پاکدل»، «حمیدرضا پگاه،» «محمود پاک نیت»، «احسان امانی» و نقش آفرینی «مهدی زمین پرداز»، طبق ادعای سازندگانش سیاسی ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی رو به رو شد. داستان این فیلم حول محور یک گرونگانگیری می گردد. جوانی بسیجی پس از آن که همسر محجبه اش مورد ضرب و شتم یک شهروند قرار می گیرد و نهایتا منجر به سقط جنینش می شود، تصمیم می گیرد با دستگیری ضارب او را به سزای عملش برساند اما زمانی که مشخص می شود ضارب یکی از اشخاص رده بالای حکومتی است، کار به جاهای پیچیده می کشد.

فیلم دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه و محمود پاک نیت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روسی

روسی یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می شود. مردی به نام توماج از زندان فرار می کند و به نزد همسرش می رود. بعد ها متوجه می شود که او مورد تجاوز قرار گرفته است. از گذشته رابطه ی عاشقانه ای بین همسر او و یوسف وجود داشته و برادر یوسف دوست صمیمی توماج است و به نوعی پل ارتباطی بین یوسف و توماج…

فیلم روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، میثم طاهری، بهمن صادق حسنی، میلاد کی مرام و سپیده گلچین به هنرمندی پرداخته‌اند.

امیر آقایی

فیلم حریم شخصی

این فیلم درباره زندگی طبقه مرفه است و روابط پیچیده انسانی و چالش هایی که با توجه به تکنولوژی و شبکه های اجتماعی با آن روبرو می شوند….

فیلم حریم شخصی به کارگردانی احمد معظمی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، رعنا آزادی ور، امیر آقایی و مهتاب ثروتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بادیگارد

محافظی بنام حیدر که از جان یکی از شخصیت های مهم نظام محافظت می کند، بر اساس حوادثی متوجه می شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است! او دچار شک و تردید می شود و همین امر باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و

فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، علی یعقوبی و پدرام شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فصل نرگس

فصل نرگس در ژانر اجتماعی با نگاهی انسان دوستانه، قصه ای امید بخش را به شیوه ای متفاوت روایت می کند.

فیلم فصل نرگس به کارگردانی نگار آذربایجانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم یکتا ناصر، ریما رامین فر، امیر آقایی، پژمان بازغی، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، شیرین اسماعیلی، صالح میرزاآقایی، گوهر خیراندیش و شبنم گودرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیفت شب

فیلم شیفت شب ،روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان های تهران به دنبال شوهرش می گردد تا راز زندگی شان را کشف کند….

فیلم شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، سحر قریشی و نیکی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ۳۶۰ درجه

فیلم 360درجه با بازی میلاد کی مرام ، پریناز ایزدیار . امیر آقایی داستان پسر جوانی در آستانه ازدواج است که با همسرش درگیر یک ماجرای مواد مخدری می شود و به زندان می رود. آزاد شدن وی از زندان پس از سه سال آغاز کننده اتفاقات جدیدی است که پای پلیس و مافیای مواد مخدر را به میان می آورد ….

فیلم ۳۶۰ درجه به کارگردانی سام قریبیان در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، پریناز ایزدیار، امیر آقایی، میترا حجار، ناصر آقایی، بهاره رهنما، مسعود فروتن، حبیب اسماعیلی، رضا رویگری، حسین سلیمانی و بابک کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کوچه بی نام

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی و بازی فرهاد اصلانی و باران کوثری در مورد دو خانواده در جنوب شهر تهران است که درگیر یک سری اتفاقات می شوند….

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، فرشته صدرعرفایی و امیر آقایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زندگی خصوصی

ابراهیم کیانی از انقلابیون پرجوش و خروش اول انقلاب است که برش هایی از زندگی او در این سی سال را می بینیم: در تظاهرات ضد فیلمفارسی و ضد بدحجابی حضور فعال داشته و دیگران را نیز به شدت عمل هرچه بیشتر توصیه می کند، پست های مهمی در زندان و قوه قضاییه داشته و پایش به یک ماجرای بزرگ مالی کشیده شده است… او اینک روزنامه نگاری با سبک و شیوه متفاوت با دوران جوانی است و حالا خواستار تقدم اخلاق بر احکام است. سر و وضع ظاهری او نیز تفاوت بسیار کرده و همسرش نیز متناسب با وضع فعلی اوست. از سن بچه شان مشخص است که عمر ازدواج شان به ده سال نمی رسد و رابطه صمیمانه ای دارند. او در یک مهمانی شام با همسرش شرکت می کند که میزبانش آقای رسولی فردی متجدد و کراواتی است و او را به دیدار حاج صفاریان می برد تا آشتی شان دهد اما قضیه برعکس می شود. صفاریان، کیانی را به انحراف متهم می کند و کیانی نیز آنان را می کوبد و مثال می زند که همکار شما روزنامه را پل صعود خود کرده تا به وزارت برسد. در همان مهمانی زن جوانی به نام پریسا زندی با او آشنا می شود و بعد برای دادن مطلب و داستان به دفتر روزنامه می رود. داستان ها قابل چاپ نیست اما آشنایی آنها ادامه می یابد. در روزی که همسر کیانی و بچه اش برای دیدار پدر و مادر به مسافرت می روند، کیانی به منزل پریسا می رود و او را صیغه می کند و سه روز پیش او می ماند. اما بعد در حالی که پریسا همچنان خواهان ادامه رابطه است او به دلیل گرفتاری کار و خانواده، مخالفت می کند و تماس های بعدی پریسا را یا بی جواب می گذارد و یا با تندی برخورد می کند. اما پریسا دست بردار نیست و حتی با همسر کیانی نیز دوست می شود تا کیانی بداند که از دست او نمی تواند فرار کند. پریسا به کیانی می گوید که حامله است و او باید مسئولیت بچه را بپذیرد و تهدیدش می کند. کیانی ابتدا سعی می کند با استفاده از دوستان قدیمی و پرنفوذش، پریسا را بترساند اما موفق نمی شود و …

فیلم زندگی خصوصی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، کاظم هژیرآزاد و سعید نیک پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سعادت آباد

هر انسانی در جایگاه اجتماعی خود می تونه صاحب نظر باشه ، اما اینکه با نظرات خودش چه مسیری برای خود و دیگران رقم میزنه از خود جایگاه مهمتره…

فیلم سعادت آباد به کارگردانی مازیار میری در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی، مینا ساداتی و حسین یاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ما همه گناهکاریم

فیلم ما همه گناهکاریم در ژانر اجتماعی محصول سال 1389 است. “ما همه گناهکاریم” اولین فیلم بلند سینمایی حسن ناظر است. امیر آقایی، الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. داستان این فیلم درباره زندگی فرهاد است که برای تامین مخارج زندگی اش دچار مشکل است. علاوه بر این برای درمان دخترش هم دچار می شود و حاضر است برای تهیه این پول هرکاری انجام دهد.

فیلم ما همه گناهکاریم به کارگردانی حسن ناظر در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، مهدی رجبی و بهرام ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیمیا و خاک

قصه آن درباره 5 نفر است که در فضای ملتهب آبان ماه سال 1357 درصدد هستند تا به آخرین پروازی که از ایران خارج می شود، برسند اما در ادامه ماجرایی سرنوشت این افرادی را به همدیگر پیوند می زند.

فیلم کیمیا و خاک به کارگردانی عباس رافعی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، حسین یاری، آزیتا حاجیان، پریوش نظریه، سیاوش طهمورث، امیرمحمد زند، مهران نائل و حامد بهداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آخرین نقش

آرشام سرکیسیان نقاش ایرانی و مسیحی که خارج از کشور زندگی میکند و بیست سال پیش بعد از مرگ مادرش، با فروش همه چیز از جمله تابلوهای مادرش، مجموعه ای از شمایل قدیسین مسیحی، مهاجرت کرده بود برای جمع آوری این تابلوها به ایران بازمی گردد که خبر شهادت دوستش استیو را میشنود.

فیلم آخرین نقش به کارگردانی رضا ضیایی دوستان در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم لاله اسکندری، سید مهرداد ضیایی، امیر آقایی و فرهاد قائمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نیلوفر

نیلوفر داستان یک دختر بچه ی عراقی است که می خواهد درس بخواند و پزشک شود. ولی این خواسته و رابطه ی او با خانواده اش و بخصوص عمویش ماجرای جدیدی را برایشان رقم میزند….

فیلم نیلوفر به کارگردانی سابین ژمایل در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، فاطمه معتمدآریا، هنگامه قاضیانی، صادق صفایی، زهرا داوودنژاد، نیره فراهانی، تورج فرامرزیان، امیر آقایی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم راه طی شده

یک گروه فرانسوی به منظور انتخاب نمایش تعزیه برای جشنواره «اوینیون» و ساخت فیلم مستندی از مراحل آماده سازی و اجرای تعزیه به ایران می آیند. حضور این گروه موجب بروز ماجراهایی میان شبیه پوشان و شبیه گردانان تعزیه می شود، به گونه ای که …

فیلم راه طی شده به کارگردانی عباس رافعی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، سیاوش طهمورث، سیدجواد هاشمی، امیر آقایی، محمد رحمانی، شقایق فراهانی، سیروس گرجستانی و فرخ نعمتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ارتفاع پست

قاسم، جنگ زده ای است که در اثر مشکلات مالی تصمیم می گیرد با ربودن هواپیمای مقصد بندرعباس آن را به دبی هدایت کند. او همسر باردار و پسر معلول خود، خواهر و برادرانش را نیز همراه کرده است.

فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، رضا شفیعی جم، لیلا حاتمی، گوهر خیراندیش، محمدعلی اینانلو، شهرام قائدی و امیر آقایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیوونه خونه

شعبده بازی در طی یکی از اجراهایش زندگی همسر و خودش را دستخوش تغییرات جدی می کند…

فیلم دیوونه خونه به کارگردانی اردشیر افشین راد در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر فیلم کوتاه می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، فرهاد آئیش و میترا ضیایی کیا به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5