بهترین فیلم های حامد بهداد به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

حامد بهداد با نام اصلی حامد صابری بهداد هنرپیشه، خواننده، نوازنده، عکاس، تهیه کننده و بوکسور است. او سال 1352 در مشهد به دنیا آمد. دوران خردسالی را در خیابان جیحون تهران گذراند. با شروع جنگ تحمیلی به همراه خانواده به نیشابور رفت و دوران راهنمایی را در آنجا سپری کرد. دبیرستان را در مشهد به اتمام رساند. در دوران نوجوانی مدتی به ورزش بوکس مشغول شد و در مقطع نوجوانان استان خراسان مقام آورد. بعد از دیپلم در رشته لیسانس بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد و به تهران آمد.

حامد بهداد سال 1379 رامبد جوان او را برای بازی در فیلم سینمایی” آخر بازی” به همایون اسعدیان معرفی کرد که برای نقش آفرینی در این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او از شاگردان استاد سمندریان بوده و تاکنون با کارگردانان بزرگی از جمله ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و… را داشته است.

حامد بهداد به عنوان خواننده میهمان در چندین آلبوم و کنسرت گروه موسیقی دارکوب حضور داشته است. او سال 1386 نمایشگاه عکاسی با موضوع «کادر و اتفاق در سینما» بر پا کرد.

جوایز و افتخارات حامد بهداد: برنده دومین بازیگر نقش مکمل مرد سال به انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی برای فیلم بوتیک / برنده دیپلم افتخار و جایزه بخش ویدئو سینما و نگاه نو بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم دلخون / برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم ابوظبی برای فیلم کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره / برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد یازدهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم روز سوم / برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بیست نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم جرم / برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نخستین دوره جشن ستارگان مجله اتفاق نو برای فیلم جرم / برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از نگاه نویسندگان و منتقدان مجله فیلم برای فیلم سد معبر / برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره گلدن گلوبال مالزی برای سد معبر / برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای سد معبر/ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد بیستمین جشن خانه سینما برای سد معبر / برنده جایزه بهترین بازیگر مرد چهارمین دوره فستیوال سینه ایران تورنتو برای فیلم مارموز / برنده تندیس بهترین بازیگر مرد هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا برای فیلم خانه دختر / برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از نگاه نویسندگان و منتقدان مجله فیلم برای فیلم قصر شیرین / برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو برای فیلم قصر شیرین / برنده جایزه پرتقال‌طلایی بهترین بازیگر مرد بخش بین‌الملل پنجاه و ششمین فستیوال فیلم آنتالیا برای فیلم قصر شیرین / برنده جایزه بهترین بازیگر مرد بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای برای فیلم قصر شیرین / برنده تندیس بهترین بازیگر مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم برای فیلم قصر شیرین .

سریال می خواهم زنده بمانم

«می خواهم زنده بمانم»، سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال 1399 ایران است. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 …

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهاره کیان افشار و مهدی صباغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال دل

سریال دل، داستانی ست عاشقانه و درام که روایتگر مسیر و ماجراهای تلخ جدایی یک زوج است.

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال لیلا زارع، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، سعید راد، بهرام افشاری، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، افسانه بایگان، یکتا ناصر، ساره بیات، حامد بهداد و مهدی کوشکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حامد بهداد

فیلم تیتراژ در سینمای ایران

در این مستند تیتراژ فیلم های مطرح سینمای ایران را بررسی می کند و بر فیلم سازانی که با تیتراژ فیلم های خود شهرت دارند مانند مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، عباس کیارستمی، بهرام بیضایی، ناصر تقوایی، بهمن فرمان آرا، امیر نادری، مرحوم علی حاتمی، کیانوش عیاری و…. تاکید بیشتری دارد.

فیلم تیتراژ در سینمای ایران به کارگردانی مهرشاد کارخانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این فیلم اصغر فرهادی و حامد بهداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جان دار

جان دار (جاندار) فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی، محصول سال ۱۳۹۷ است. داستان فیلم در شب عروسی اسما اتفاق می افتد که مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن عروسی اسما می رود، اما در درگیری برادر اسما به دست جمال کشته می شود و …

فیلم جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قصر شیرین

جلال طی تصادفی باعث مرگ خانواده ای می شود. او پس از گذراندن دوران محکومیتش همسر و فرزندش را ترک می کند. پس از گذشت 2 سال به شهرش برمیگردد زیرا همسرش دچار مرگ مغزی شده …

فیلم قصر شیرین به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مارموز

داستان فیلم مارموز در مورد شخصی به نام قدرت است که طی عملی خودسرانه به قهرمان شهر تبدیل می شود و ماجراهای جدیدی برای او به وجود می آید ..

فیلم مارموز به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانه دختر

فیلم خانه دختر با بازی باران کوثری ، حامد بهداد و پگاه آهنگرانی داستان دختری به نام سمیرا است که در روز ازدواجش می میرد و به نظر می آید خودکشی کرده است همه خانواده وی به هم می ریزد در حالی همسر و دوستان وی تلاشند که بدانند آیا او خودکشی کرده است و چرا؟….

فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بهناز جعفری و رویا تیموریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سد معبر

داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد.

فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، محسن کیایی، گیتی قاسمی، نگار عابدی، علیرضا کمالی، حسام محمودی و آوا شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیهات

فیلم هیهات یک فیلم اپیزودی و با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی است…

فیلم هیهات به کارگردانی محمدهادی نائیجی و دانش اقباشاوی و روح الله حجازی و هادی مقدم دوست در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، خسرو شهراز و بهاران بنی احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت ماهگی

این فیلم داستان زنی به نام رعنا است که در ماه هفتم بارداری خود است وی که یک بار دچار سقط جنین شده به شوهر خود شک کرده که این باعث مشکلاتی در زندگی آنها می شود، رعنا با اصرار شوهرش مهرداد به خانه پدرش در مرزن آباد می رود اما در آنجا دچار حادثه می شود…

فیلم هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، بهناز جعفری، رضا بهبودی، فرشته صدرعرفایی و هانیه توسلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آرایش غلیظ

مسعود بار قاچاق ترقه و فشفشه های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می کشد و از طریق دختری که دوستش دارد تلاش می کند آنها را بفروشد..

فیلم آرایش غلیظ به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق نورد و علی عمرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حامد بهداد

فیلم زندگی جای دیگریست

مردی (حامد بهداد) که از همسرش جدا شده بیماری لاعلاجی دارد. همسر سابق مرد (نیکی کریمی) به سراغ او می رود تا ماجرایی را برای او فاش کند که زندگی هر دوی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد…

فیلم زندگی جای دیگریست به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پارسا پیروزفر، نیکی کریمی، حامد بهداد و یکتا ناصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فرزند چهارم

داستان فیلم روایت زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه های شخصی و انسان دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری همین سنخ دغدغه ها، قصد سفر به سومالی را دارد که …

فیلم فرزند چهارم به کارگردانی وحید موسائیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی، حامد بهداد، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه و زهرا برومند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بیتابی بیتا

در فیلم بیتابی بیتا ، بیتا دختری است جوان که به تازگی در یک مطب دندانپزشکی به عنوان منشی، مشغول به کار شده است. همه چیز وفق مراد اوست تا این که برخی از بیماران به او تهمت های ناروایی می زنند. امیر که به عنوان دستیار دندانپزشک دل به بیتا بسته نمی تواند این تهمت ها را تحمل کند تا این که…

فیلم بیتابی بیتا به کارگردانی مهرداد فرید در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، الهه حصاری، فریبا کوثری، مجید مشیری، شیوا خنیاگر، نگار حسن زاده، مانا عمویی و ذبیح افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پله آخر

لیلی (لیلا حاتمی) ستاره سینماست و به تازگی شوهرش را از دست داده است سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده اش می گیرد و از کار باز می ماند. هیچ کس نمی تواند دلیل خنده هایش را حدس بزند.

فیلم پله آخر به کارگردانی علی مصفا در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، علیرضا آقاخانی و حامد بهداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نارنجی پوش

فیلم نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی داستان تحول یک عکاس حرفه ای مطبوعات است که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و او با خواندن کتابی در مورد فنگ شویی چنان تحت تأثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با زباله سازی قرار می گیرد که لباس نارنجی مخصوص رفتگران را بر تن کرده اما…

فیلم نارنجی پوش به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی و محمدجواد جعفرپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قبرستان غیرانتفاعی

مرد سن و سال داری که یک زمین بزرگ در منطقه ای در نزدیکی شهر دارد، تصمیم می گیرد آن را تبدیل به یک قبرستان غیرانتفاعی کند. او در کار خود با موانع و مشکلاتی روبه رو می شود.

فیلم قبرستان غیرانتفاعی به کارگردانی محسن دامادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم محمد مطیع، علیرضا خمسه، دانیال عبادی، ستاره اسکندری، بهنوش بختیاری، حامد بهداد، مژگان بیات و مجید یاسر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سعادت آباد

هر انسانی در جایگاه اجتماعی خود می تونه صاحب نظر باشه ، اما اینکه با نظرات خودش چه مسیری برای خود و دیگران رقم میزنه از خود جایگاه مهمتره…

فیلم سعادت آباد به کارگردانی مازیار میری در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی، مینا ساداتی و حسین یاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لطفا مزاحم نشوید

این فیلم با سه اپیزود در مورد زندگی در تهران است. اپیزود اول دربارهٔ اختلاف یک زن و شوهر است که شوهر مجری برنامه های مذهبی است و اپیزود دوم مربوط به یک روحانی مربوط می شود که در مترو کیفش مورد سرقت قرار میگیرد و اپیزود سوم داستان تعمیر کاری ست که به همراه نوزادش برای تعمیر تلویزیون به خانهٔ زنی میانسال که همراه همسر آلزایمری اش زندگی می کند می رود…. «بهرام» که مجری برنامه های مذهبی است، با همسرش «روشنک» دعوا کرده و او را کتک زده اما حالا به شدت پشیمان است. از طرفی یک روحانی که کیفش را در مترو زده اند، سردرگم مانده و دنبال پس گرفتن محتویات کیفش است. از سویی دیگر، زنی میانسال که همراه همسر آلزایمری اش زندگی می کند، مدام نگران دزدان احتمالی است که قرار است به خانه آن ها بیایند.

فیلم لطفا مزاحم نشوید به کارگردانی محسن عبدالوهاب در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، حامد بهداد، افشین هاشمی، هدایت هاشمی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مردی که گیلاس هایش را خورد

رضا که در یک کارخانه لاستیک سازی کار می کند در پی اختلاف با همسرش و تقاضای طلاق از سوی وی محکوم به پرداخت مهریه می شود و…

فیلم مردی که گیلاس هایش را خورد به کارگردانی پیمان حقانی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حمیدرضا کشانی، حسن پورشیرازی، آشا محرابی، حامد بهداد و رضا افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلخون

الناز شاکردوست وکیل تسخیری عماد (حامد بهداد) که همسر خود را به خاطر بدبینی و سوءظن به قتل رسانده است. سرانجام دادگاه با خواست اولیای دم عماد را به اعدام محکوم می کند. عماد که حکم اعدام را پذیرفته و از درخواست تجدید نظر منصرف شده است از وکیل خود می خواهد تا قبل از مرگ همه اعضای بدن خود را ببخشد ولی….

فیلم دلخون به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، حامد بهداد، پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب، افسانه ناصری، هنگامه حمیدزاده و حشمت الله آرمیده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیمیا و خاک

قصه آن درباره 5 نفر است که در فضای ملتهب آبان ماه سال 1357 درصدد هستند تا به آخرین پروازی که از ایران خارج می شود، برسند اما در ادامه ماجرایی سرنوشت این افرادی را به همدیگر پیوند می زند.

فیلم کیمیا و خاک به کارگردانی عباس رافعی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، حسین یاری، آزیتا حاجیان، پریوش نظریه، سیاوش طهمورث، امیرمحمد زند، مهران نائل و حامد بهداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم باغ فردوس 5 بعد از ظهر

فیلم باغ فردوس 5 بعد از ظهر در ژانر عاشقانه محصول سال 1384 است. این فیلم در دو جشنواره فیلم فجر سال 1384 و جشنواره خانه سینما کاندید شد. داستان از این قرار است که دریا دختری جوان، پر شور، باهوش و با استعدادی فراوان از مشکلات روانی رنج می برد. مشکلات روانی او که ریشه در شرایط خانوادگی او دارد به تدریج در رویارویی با آدم های دور و برش در جامعه گسترش می یابد.

فیلم باغ فردوس 5 بعد از ظهر به کارگردانی سیامک شایقی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، حامد بهداد، سید جواد یحیوی و مژگان ربانی به هنرمندی پرداخته‌ان

فیلم کافه ستاره

فیلم کافه ستاره در 3 اپیزود مختلف داستان زندگی 3 زن به نام های فریبا ، ملوک و سالومه را روایت میکند. فریبا زن میانسالی که خرجش از کافه ای کوچک در محله در می آورد. ملوک زن میانسالی که عاشق جوانی به نام خسرو شده است و سالومه دختری که میخواهد با عشقش ازدواج کند ولی …

فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، رویا تیموریان، حامد بهداد، شاهرخ فروتنیان، مسعود رایگان، نیکو خردمند، ایرج نوذری، نگار فروزنده، مهدی صباغی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بوتیک

احترام سهم خود را از اجاره خانه ای که با دوستانش گرفته است پرداخته نکرده و حالا صاحب خانه قصد دارد آنها را بیرون کند. جهانگیر جوانی که در بوتیک کار می کند مبلغ مورد نیاز احترام را به او می دهد. اما اتی با این پول میخواهد به خارج برود ولی …

فیلم بوتیک به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی، حامد بهداد، رضا رویگری، صبا کمالی و افسانه چهره آزاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آخر بازی

پویا صادقی دانشجوی سال دوم معماری است که پس از قتل ناخواسته دوستش، تصمیم می گیرد از کشور فرار کند اما…

فیلم آخر بازی به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، پوپک گلدره، شیرین پورمختار، شهروز ابراهیمی، مجید مشیری، فخرالدین صدیق شریف، داوود گرامی فرد، شبنم نورمحمد، عباس نظری، زهرا قربان زاده، لیدا عباسی، فتانه آصف، مهرداد فلاحتگر، احمد جندقی، علی عمرانی، قربان نجفی، رضا غیاثی، سورن مناتساکانیان، اکبر احمدی، سپیده رادفر، افسانه حاج محمدقلی، پریسا ساسانی و الهام حاج محمدقلی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

مشهورترین ستاره‌های هالیوود قبل از اینکه مشهور شوند (طنز!)

با میدجرنی می‌شود چهره‌ها را جوان کرد، اما تصور کنید که این کار را در مورد شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها انجام بدهیم و تصور کنیم آنهایی که جوانی‌شان را ندیده‌ایم، قبل از پا به سن گذاشتن چگونه بوده‌اند.یودادوایت شروتتانوس…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.