بهترین فیلم های فاطمه معتمدآریا به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

فاطمه معتمدآریا یکی از بازیگران سینمای ایران است. او در فیلم های کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی، محسن مخملباف، رخشان بنی اعتماد و بهمن فرمان آرا بازی کرده و بازی او بارها مورد توجه و تحسین قرار گرفته است.شروع فعالیت وی در تلویزیون با عروسک گردانی مجموعهٔ مدرسه موش ها در سال ۱۳۶۰ بود. متعاقب آن در سال ۱۳۶۲ به ضبط سریال «محله برو بیا» پرداخت و سرانجام با فیلم جدال در ۱۳۶۴ وارد سینمای حرفه ای شد.وی اولین زن عضو هیئت مدیره خانه سینما است.از نقش آفرینی های محبوب معتمدآریا باید به بازی هایش در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی اشاره کرد. این سه نفر با همکاری در چندین فیلم از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، دختر شیرینی فروش و یکی بود و یکی نبود و زیر درخت هلو یکی از موفق ترین گروه های هنری در سینمای ایران هستند.

فیلم جان دار

جان دار (جاندار) فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی، محصول سال ۱۳۹۷ است. داستان فیلم در شب عروسی اسما اتفاق می افتد که مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن عروسی اسما می رود، اما در درگیری برادر اسما به دست جمال کشته می شود و …

فیلم جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مجبوریم

دختر جوانی به مرد میانسالی فروخته می شود تا برایش بچه به دنیا بیاورد. مرد میانسال متوجه می شود که دختر بچه‌دار نمی شود و فکر می کند پسر جوانی که دختر را به او فروخته، سرش کلاه گذاشته است. با انجام آزمایش مشخص می‌شود لوله های دختر جوان بسته شده، در حالی که خودش بی‌اطلاع است و این آغاز ماجراست.

فیلم مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، ژاله علو، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه، رضا بهبودی، احمد حامد و مریم بوبانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بنفشه آفریقایی

«بنفشه آفریقایی» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1396 است. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی «فاطمه معتمد آریا» و بهترین موسیقی متن از «پیمان یزدانیان» نامزد شد. داستان این فیلم از این قرار است که «شکوه» از همسر اولش «فریدون» سالها قبل جدا شده و با «رضا» همسر دومش زندگی می کند. شکوه که متوجه می شود فرزندانش فریدون را به خانه سالمندان سپرده اند تصمیم می گیرد او را به خانه خود بیاورد. این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می زند.

فیلم بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی و رضا بابک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فاطمه معتمدآریا

فیلم آباجان

فیلم آباجان با بازی فاطمه معتمد آریا روایت هایی از زندگی اجتماعی مردم ایران در دوران جنگ است این فیلم زندگی خانواده ای در دهه 60 در شهر زنجان را روایت میکند که فضای جنگ تاثیر زیادی بر آنها داشته و خانواده را تا مرز فروپاشی میبرد…

فیلم آباجان به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، محمود نظرعلیان، محمدرضا غفاری و ملیسا ذاکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حکایت دریا

«حکایت دریا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «بهمن فرمان آرا» محصول سال ۱۳۹۵ است. این کارگردان در آخرین اثرش برای اولین بار به بازیگری پرداخته. حکایت دریا در زمان ساخت، «دل دیوانه» نام داشت و بعد از ساخته شدن به حکایت دریا نامش تغییر کرد. این فیلم قصه آدم هایی را روایت می کند، که پس از مدتی دور بودن، دوباره به هم نزدیک می شوند. اما آیا این نزدیکی می تواند دوری گذشته را جبران کند؟!

فیلم حکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، داریوش اسدزاده، فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، علی مصفا، پانته آ پناهی ها، مریم بوبانی، صابر ابر، بهمن فرمان آرا و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بهمن

فیلم بهمن با بازی فاطمه معتمد آریا داستان زنی به نام هما از کارکشته ترین پرستاران بیمارستان است که پیشنهاد شب کاری ده روزه ای را قبول میکند. هما که دچار بی خوابی است، بحران های متعدد کاری و درون خانوادگی او را تا سر حد فروپاشی میبرد و…

فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، احمد حامد، مریم شیرازی، امیر نصیری یکتا و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم موش خوش صدا

موش خوش صدا داستان موش بسیار پولدار است که در زندگی احساس خوشبختی نمی کند و از زندگیش لذت نمی برد او که افسردگی گرفته است تصمیم به خودکشی در رودخانه می کند ولی ….

فیلم موش خوش صدا به کارگردانی کوروش دالوند در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا و هومن حاجی عبدالهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اینجا بدون من

فیلم داستان خانواده ای ست متشکل از مادر (فاطمه معتمد آریا) و دو فرزندش، احسان (صابر ابر) و یلدا (نگار جواهریان) که در آرزوی دستیابی به رویاهای خود هستند و امیدوارانه تحولی را انتظار می کشند. یلدا معلول است و تمام دغدغه مادر تامین آینده اوست. ورود رضا دوست احسان با بازی (پارسا پیروزفر) زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می کند…

فیلم اینجا بدون من به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، صابر ابر و پارسا پیروزفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پری ناز

دختر بچه ای مادر خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادری نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهای خارق العاده ای برای وی رخ می دهد که زندگی خانواده را با چالش هایی روبرو می کند.

فیلم پری ناز به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، مصطفی زمانی، حمید فرخ نژاد، فرهاد آئیش، طناز طباطبایی، امیرحسین فتحی، مژگان بیات و فرخ نعمتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فاطمه معتمدآریا

فیلم می زاک

«می زاک» یا میزاک هفتمین فیلم سینمایی حسینعلی لیالستانی و ساخت سال ۱۳۸۷ است. فیلم، روایتگر داستان بچه ای است که می خواهد وارد این دنیا شود و فراز و نشیب های این دنیا، او را دچار چالش می کند.

فیلم می زاک به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، باران کوثری، داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، علیرضا خمسه، رابعه اسکویی، طناز طباطبایی، کامران فیوضات و انوش نصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نیلوفر

نیلوفر داستان یک دختر بچه ی عراقی است که می خواهد درس بخواند و پزشک شود. ولی این خواسته و رابطه ی او با خانواده اش و بخصوص عمویش ماجرای جدیدی را برایشان رقم میزند….

فیلم نیلوفر به کارگردانی سابین ژمایل در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، فاطمه معتمدآریا، هنگامه قاضیانی، صادق صفایی، زهرا داوودنژاد، نیره فراهانی، تورج فرامرزیان، امیر آقایی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تقاطع

«تقاطع» فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داودی، نویسندگی فرید مصطفوی و ابوالحسن داودی و تهیه کنندگی ناصر شفق و سعید حاجی میری محصول سال ۱۳۸۴ است. دکتر مینو رحمانی متخصص زنان و زایمان، شوهرش فوت شده است و در حالی که قصد دارد با داریوش ازدواج کند، نگران تنها فرزندش امیر است، امیر که با این وصلت مخالف است، با مادرش میانه خوبی ندارد، او بیشتر اوقات خود را با پدرام، یکی از دوستان هم دوره دانشگاه اش می گذراند. در یکی از روزها، پدرام که فرد خوشگذران و مرفهی است برای تفریح همراه با امیر از خانه خارج می شوند، اما در مسیر …

فیلم تقاطع به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، بیژن امکانیان، باران کوثری، سروش صحت، مجید مظفری و رضا رادمنش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک بوس کوچولو

این فیلم داستان زندگی نویسنده ای را به تصویر می کشد که پس از گذشت سال ها به ایران باز می گردد و در خانه دوستش اقامت می کند. آن ها به همراه یکدیگر سفری را به چند شهر آغاز می کنند و…

فیلم یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، جمشید مشایخی، هدیه تهرانی، جمشید هاشم پور، فاطمه معتمدآریا، فخری خوروش، مریم سعادت، مهدی صفوی، بابک حمیدیان، هدایت هاشمی، پیام دهکردی و عباس گنجوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گیلانه

«گیلانه»، فیلم سینمایی مشترک «رخشان بنی اعتماد» و «محسن عبدالوهاب» و محصول سال ۱۳۸۳ است. این فیلم کاندید سه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد که برنده سیمرغ «بهترین چهره پردازی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» شد، همچنین «فاطمه معتمدآریا» نامزد سیمرغ بلورین «بهترین بازیگر نقش اول زن» را از آن خود کرد. از بازیگران این فیلم میتوان به «فاطمه معتمدآریا»، «بهرام رادان»، «باران کوثری»، «ژاله صامتی» و «شاهرخ فروتنیان» اشاره کرد. فیلم گیلانه، نگاهی به اوایل جنگ و اعزام نیروهای جوان به جبهه دارد. ننه گیلانه به همراه پسر و دختر جوانش در کوران جنگ و در بمباران های تهران زندگی دشواری را می گذرانند و …

فیلم گیلانه به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، باران کوثری، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، مجید بهرامی و نیره فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به من نگاه کن

آیتکین در سن 9 سالگی به علت فقر خانواده به شخصی که دو همسر و چند فرزند دارد فروخته می شود و با او ازدواج می کند. او به علت ضرب و شتم شوهر از منزل فرار می کند و تحت سرپرستی خانم دکتر یوسفی که طرح پزشکی خود را در منطقه ترکمن صحرا سپری می کند قرار می گیرد.

فیلم به من نگاه کن به کارگردانی شهرام اسدی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم لادن مستوفی، فاطمه معتمدآریا، مهدی فتحی، ساسان قاسمی، محمدعلی کشاورز، شراره یوسفی نیا، محمود عزیزی، مهتاج نجومی، مهراوه شریفی نیا، محمدرضا حقگو و عباس امیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شوخی

رضا فتحعلی برای حل مشکل مالی خود مجبور به کارهای خلاف از جمله دزدی و حمل مواد مخدر می شود. در یکی از شب هایی که رضا برای حمل مواد مخدر به خارج از شهر می رود متوجه سقوط هواپیما شده و به نجات مسافران می پردازد. او در حین نجات مسافران از حضور پلیس آگاهی می یابد و…

فیلم شوخی به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، حبیب رضایی، سید جواد یحیوی، مجتبی یاسینی، بهار نوحیان، فاطمه طاهری، لوریک میناسیان، محمدرضا غیاث آبادی، هوشنگ قوانلو، حبیب ثامنیه و مصطفی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد عوضی

خسرو، مخترع پورد ماشین لباسشویی است. سرانجام کارخانه تولید پودری را پیدا می کند و به دیدن مدیرعمل آن برای به تولید رساندن اختراعش می کند.

فیلم مرد عوضی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان، رضا ژیان، محمود پاک نیت و رضا شفیعی جم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما با بازی عزت الله انتظامی ، اکبر عبدی ، مهدی هاشمی و… داستان میرزا ابراهیم خان عکاس باشی است که در سفر به فرنگ به سر می برد و در آرزوی ازدواج با معشوقه اش پس از بازگشت است. او در سفر شیفته سینماتوگراف می شود. مریضی مظفرالدین شاه او را نگران آینده سینماتوگراف می کند و از شاه کسب تکلیف می کند. شاه به فراشباشی سفارش می کند تا میرزا ابراهیم خان را نزد پسرش ولیعهد بفرستد ولی فراشباشی اشتباهاً او را نزد پدر شاه ناصرالدین شاه می فرستد و ….

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما به کارگردانی محسن مخملباف در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم عزت الله انتظامی، اکبر عبدی، مهدی هاشمی، محمدعلی کشاورز، فاطمه معتمدآریا، ماهایا پطروسیان، داریوش ارجمند، جهانگیر فروهر، مرتضی احمدی، سعید امیرسلیمانی، محرم زینال زاده و پروانه معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ریحانه

ریحانه به دلیل اختلاف با شوهرش، اسکندر، به خانه ی پدرش باز می گردد. برادر او حیدر که اسباب این ازدواج را فراهم کرده و مانع وصلت ریحانه با پسرعمویش رضا، بوده است به دلیل مشکلات مالی و کنایه های مردم نمی تواند حضور ریحانه را تحمل کند.

فیلم ریحانه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، مجید مظفری، اکبر عبدی، حسین محجوب، حمید جبلی، رضا بابک، حمیده خیرآبادی، سرور نجات الهی، فتحعلی اویسی، حسین خانی بیک، فرهاد خانمحمدی و اصغر زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گمشدگان

شش مرد برای یافتن کار با لنج عازم کویت می شوند. یک عتیقه چی که صندوقی همراه دارد با آن ها همسفر است. ناخدای لنج به قصد ربودن صندوق، آن ها را در جزیره ای رها می کند و می گریزد. مسافران در تلاش برای خارج شدن از جزیره به قلعه ای باستانی می رسند که …

فیلم گمشدگان به کارگردانی محمدعلی سجادی در سال 1366 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بیژن امکانیان، حمید طاعتی، ولی شیراندامی، فاطمه معتمدآریا، علی شعاعی، حسین کسبیان و حمید لبخنده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شهر موش ها

یک گربه سیاه که موش ها به آن می گفتند «اسمشو نبر» به شهر موش ها حمله می کرد. به خاطر همین موش ها به یک شهر دیگر می روند. قرار می شود پدرها و مادرها از راه سخت و کوتاه بروند تا شهر را آماده کنند و بچه ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی تر را انتخاب می کنند.

فیلم شهر موش ها به کارگردانی مرضیه برومند و محمدعلی طالبی در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم ایرج طهماسب، حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، مسعود کرامتی، مریم سعادت و نیما فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.