آیا دویدن مجازی را تا حالا تجربه کرده‌اید؟!

5

پیاده‌روی یا دویدن در آغوش طبیعت، خیلی لذت‌بخش. اما مگر ما با این همه مشغله کاری و شرایط محل سکونت چقدر فرصت می‌کنیم چنین شرایطی را تجربه کنیم؟

خیلی وقت‌ها زمانی که عکس‌ها یا فیلم‌های از طبیعت مناطق مختلف دنیا می‌بینیم، با خودمان می‌گوییم که ای کاش ساکن همان جا بودیم، تا مرتب در طبیعت زیبای آنجا قدم بزنیم یا ورزش کنیم.

اما باز هم در مقام عمل، ورزش خیلی از آدم‌های پرمشغله محدود می‌شود به جست و خیز روی تردمیل. معمولا در این طور مواقع، برای اینکه سرگرم شویم، یا موسیقی گوش می‌کنیم، یا از تلویزیون فوتبال می‌بینیم و یا اینکه فیلمی را تماشا می‌کنیم.

اما خود من شخصا حوصله‌ام از همه اینها سر رفته. امروز با خودم گفتم که چرا به جای اینها ویدئوهای یوتیوب را رندم تماشا نکنم.

در این میان، ناگهان به ذهنم رسید که ویدئوهایی در مورد دویدن در طبیعت را از یوتیوب جستجو کنم و همین طوری کلیدواژه جادویی virtual running به ذهنم رسید.

نتایج جستجو حیرت‌انگیز بودند. چرا که در یوتیوب شما می‌توانید ویدئوهای متعددی پیدا کنید که در آن اشخاص در زیباترین مناطق دنیا، دوربین به دست گرفته‌اند یا دوربین‌های مخصوص ورزشی را به کلاه و لباس خود آویخته‌اند.

در نخستین تجربه من امروز حین ورزش، این ویدئوی دویدن در گراند کانیون را گذاشتم و همزمان ورزش کردم.

تا به حال فکر می‌کردم که گراند کانیون فقط یک دره عظیم باشد، اما این ویدئوی زیبا نظرم را عوض کرد.

وقتی دونده، به تدریج پایین‌تر و پایین‌تر می‌آمد و پیچ و خم‌ها را طی می‌کرد؛ گویی من هم همراه او، در حال تجربه آن مسیر هستم.

پرواضح است که هیچ چیز مثل تجربه عملی حضور در طبیعت نمی‌شود. اما اگر شما هم این هوس به سرتان زد که در اتاق کوچکتان، توهم حضور در زیباترین حضور و فعالیت ورزشی در زیباترین مناطق دنیا را بزنید، همین کلیدواژه محبوب را که اشاره کردم در یوتیوب جستجو کنید.

البته اگر از ثابت سرعت اینترنت و البته امکان دسترسی به یوتیوب در حین ورزش مطمئن نیستید، می‌توانید ویدئوهای مورد نظر را از پیش دانلود کنید.

همین ویدئویی که امروز من البته با کیفیت 720p به صورت جاری دیدم را می‌توانید برای مثال با کیفیت 4k دانلود کنید. تصور کنید که اگر یک تلویزیون عریض جلوی تردمیل شما باشد، چقدر می‌توانید از دویدن مجازی و به عبارت صحیح‌تر مناظر مجازی، حین دویدن لذت ببرید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
5 نظرات
  1. وحید می گوید

    سلام
    من برای یکی از مشتریانم ویدئوهای 360 درجه دویدن رو دانلود کردم که با عینک های سامسونگ روی تردمیل تماشا کنه
    البته خودم هم که دیدم عالی بود و با یک هدفون با کیفیت ایسوس، آدم فراموش میکنه که در اتاق خودش هست.

  2. حدیث می گوید

    خیلی عالی بود، من هنوز تجربه نکردمش و انقدر خوب گفتید حسابی وسوسه شدم تجربه کنمش
    باز هم از این پست ها بنویسید

  3. فرشاد می گوید

    یوتیوب؟ ورزش؟ اینترنت؟ لذت؟! حرام است! 😐

  4. حمید می گوید

    کیفیت 720ـش بیشتر از 2 گیگابایته ?
    480ـش حدود 1 گیگ!
    روزگار غریبیست نازنین…

  5. سروش می گوید

    عجب پیشنهاد نابی!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5