بهترین فیلم های افسانه بایگان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون است. او حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۱ با فیلم کوتاه «بوق» کاری از «علی علیزاده» تجربه کرد. فعالیت حرفه ای خود را با مجموعه تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی» و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۴ با فیلم «گمشده» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» آغاز کرد.

فیلم سیاه باز

«سیاه باز» فیلمی در ژانر اجتماعی محصول سال 1399 به کارگردانی «حمید همتی» است. در این فیلم بازیگرانی چون «سام قریبیان»، «افسانه بایگان»، «شاهد احمدلو»، «آتیلا پسیانی» و … به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. سیاه باز که موضوعی اجتماعی دارد، به موضوع بیت کوین می پردازد. این فیلم روایت شخصیست که در بیت کوین فعالیت دارد. فعالیت او باعث می شود ناخواسته وارد ماجراهایی شود که زندگیش تغییر می کند.

فیلم سیاه باز به کارگردانی حمید همتی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم سام قریبیان، افسانه بایگان، شاهد احمدلو، مهدی کوشکی، المیرا دهقانی و علی رهبری به هنرمندی پرداخته‌اند.

 سریال دل

سریال دل، داستانی ست عاشقانه و درام که روایتگر مسیر و ماجراهای تلخ جدایی یک زوج است.

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال لیلا زارع، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، سعید راد، بهرام افشاری، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، افسانه بایگان، یکتا ناصر، ساره بیات، حامد بهداد و مهدی کوشکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نگار

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نگار جواهریان، مانی حقیقی و محمد رضا فروتن داستان دختری است که پدرش به طرز مشکوکی خودکشی میکند ولی او خودکشی پدرش را قبول ندارد برای همین….

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری و اشکان خطیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم 50 کیلو آلبالو

از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آن ها می افتد…

فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، علی صادقی، مونا احمدی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، داریوش اسدزاده، هادی کاظمی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، نادر سلیمانی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میلیونر میامی

میلیونر میامی فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1395 است. این فیلم توسط مصطفی احمدی کارگردانی شده که بعد از اولین فیلمش با عنوان “نزدیک تر”، به سراغ فیلمی با حال و هوای متفاوت از آن رفته است. “میلیونر میامی” پس از اکران در سینماها توقیف شد. داستان این فیلم از این قرار است که 4 نفر می خواهند یک شبه پولدار شوند و یک میلیون دلار به جیب بزنند، اما همیشه یک نفر خرابکاری می کند…

فیلم میلیونر میامی به کارگردانی مصطفی احمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، علی قربان زاده، طناز طباطبایی، صابر ابر، افسانه بایگان و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خبر خاصی نیست

فیلم داستان دو خواهر است که با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج شان، زندگی آرام , خوبی را دارند. اما در یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده، زندگی این دو خانواده را بحرانی میکند…

فیلم خبر خاصی نیست به کارگردانی مصطفی شایسته در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، امیرحسین آرمان، بیژن افشار و رضا کیانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زنها شگفت انگیزند

در فیلم زنها شگفت انگیزند ، سه زن که از طبقه های متفاوتی هستند و اخلاق های کاملا متفاوتی دارند بعد از مدت ها متوجه می شوند که هوو هستند و شوهرشان یکی است.آنها بعد از این که این موضوع را متوجه می شوند می خواهند از شوهرشان انتقام بگیرند اما انتقام آنها شروع ماجراست و.…

فیلم زنها شگفت انگیزند به کارگردانی مهرداد فرید در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، بهاره رهنما، الهه حصاری، جمشید هاشم پور، حمید گودرزی، علیرضا داوودنژاد و بهنوش بختیاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوپر استار

کوروش زند یک سوپراستار جوان سینما است که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران و غرق در فساد تبدیل کرده است. سر صحنه فیلمبرداری یکی از فیلم هایش دختر نوجوانی سعی می کند خودش را به او نزدیک کند و کوروش، دخترک را که خودش را رها عظیمی معرفی می کند، به خانه اش می برد. رها ادعا می کند که دختر کوروش از نخستین زن زندگی او مهناز است؛ زمانی که او در شانزده سالگی با مهناز آشنا شده بود…

فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، سارا خوئینی ها، رضا رشیدپور، فتانه ملک محمدی، افسانه بایگان و فریبا کوثری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آقای هفت رنگ

یکی بود، یکی دیگه هم بود. اونم یه آقای دزدی بود که می خواست از یه خونه ای دزدی کنه… ولی کاش این خونه رو برای دزدی انتخاب نمی کرد.

فیلم آقای هفت رنگ به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، نیکی کریمی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، مریم امیرجلالی، محمود بهرامی، محسن قاضی مرادی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم کنعان

مینا وقتی که دانشجو بوده با استادش مرتضی ازدواج میکند و پس از ده سال زندگی مشترک با وی، می خواهد از او جدا شده و برای ادامه تحصیل به به خارج برود، اما مرتضی که از این اتفاق خوشحال نیست، تمام تلاش خود را برای منصرف کردن او از تصمیمش به کار میگیرد ولی با بازگشت خواهر مینا از خارج و مریض شدن مادر مرتضی اتفاقات تازه ای رقم میخورد…

فیلم کنعان به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی، افسانه بایگان، حسن معجونی، بهرام رادان، مهرداد صدیقیان و مینا نوروزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محاکمه

دختر یک دادستان با پسری به مهمانی میروند، در مهمانی درگیریی بین آنها و صاحبخانه رخ می دهدو آنها متوجه می شوند صاحبخانه مرده است بنابراین پا به فرار می گذارد، ولی در راه …

فیلم محاکمه به کارگردانی ایرج قادری در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ایرج قادری، افسانه بایگان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، مهناز افشار، افسانه پاکرو، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، مهدی میامی و علی رفیعی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کافه ستاره

فیلم کافه ستاره در 3 اپیزود مختلف داستان زندگی 3 زن به نام های فریبا ، ملوک و سالومه را روایت میکند. فریبا زن میانسالی که خرجش از کافه ای کوچک در محله در می آورد. ملوک زن میانسالی که عاشق جوانی به نام خسرو شده است و سالومه دختری که میخواهد با عشقش ازدواج کند ولی …

فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، رویا تیموریان، حامد بهداد، شاهرخ فروتنیان، مسعود رایگان، نیکو خردمند، ایرج نوذری، نگار فروزنده، مهدی صباغی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مریم و میتیل

مریم دختر شش ساله ای که خانواده اش را در جنگ از دست داده است، در پرورشگاه زندگی می کند. مریم به فرشته که بچه اش را از دست داده و در ساختمان روبه روی پرورشگاه مسکن دارد علاقه دارد اما نسرین و همسرش وی را به فرزندخواندگی قبول می کنند، مریم هم برای رسیدن فرشته از خانه آنها فرار می کند.

فیلم مریم و میتیل به کارگردانی فتحعلی اویسی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، حمید جبلی، حمیده خیرآبادی، شیوا خنیاگر، پرویز شفیع زاده، محمدعلی ورشوچی و کتایون اویسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طوطیا

جلسه خانم ها در تعاونی مستقل بانوان تشکیل شده و شقایق مدیرعامل این تعاونی برای ساخت یک مجتمع پزشکی تخصصی کودکان احتیاج به پول بیشتری پیدا می کند. همسر شقایق، سیاوش، امتحان دوره تخصصی دکترا را در پیش دارد، اما شقایق کارهای خانه را بر عهده او می گذارد. سیاوش اعتراض می کند، اما شقایق فکر می کند …

فیلم طوطیا به کارگردانی ایرج قادری در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، شقایق فراهانی، افسانه بایگان، علی سرتیپی، بهزاد فراهانی، فاطمه طاهری، افسانه ناصری و مرتضی نیکخواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زخمی

مردی به نام یعقوب برای پشتیبانی از شاگرد یک قهوه خانه به نام جمیل درگیر ماجرایی می شود که در آن جمیل با ضربات چاقو زخمی می گردد و یعقوب او را به بیمارستان می رساند اما…

فیلم زخمی به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، افسانه بایگان، محمد صادقی و جلال پیشواییان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد عوضی

خسرو، مخترع پورد ماشین لباسشویی است. سرانجام کارخانه تولید پودری را پیدا می کند و به دیدن مدیرعمل آن برای به تولید رساندن اختراعش می کند.

فیلم مرد عوضی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان، رضا ژیان، محمود پاک نیت و رضا شفیعی جم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نابخشوده

میران بعد از ده سال حبس به خاطر قاچاق مواد مخدر آزاد می شود، او تصمیم دارد از مأمور دستگیری خود سرهنگ عاطفی انتقام بگیرد به همین دلیل با طرح نقشه ای و با کمک زنی از اعضای باند خود بعد از طرح دوستی با فرنگیس دختر سرهنگ عاطفی، مقداری مواد مخدر در کیف او جاسازی می کنند و او را به پلیس معرفی می کنند. فرنگیس دستگیر می شود.

فیلم نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم بهزاد جوانبخش، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، مصطفی کریمی، ماهایا پطروسیان، نسرین مقانلو، محمود اردلان، رفیع مددکار، پرویز شفیع زاده و میرمحمد تجدد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خواهران غریب

نسرین و نرگس دو خواهر دو قلو که هرگز یکدیگر را ندیده اند و نمی شناسند در یک برنامه تفریحی که برای مدارس برگزار شده با هم برخورد می کنند، آن ها با جستجو در می یابند که والدینشان سال ها پیش جدا شده اند و حالا پدر قصد ازدواج دارد. نرگس و نسرین تصمیم می گیرند جای خود را با هم عوض کنند، نسرین نزد مادر و نرگس نزد پدر می رود ولی بعد برای آشتی دادن پدر و مادر تصمیم می گیرند خود را مخفی کنند در حالیکه مادر از ماجرای عوض شدن و بعد هم گم شدن آنها مطلع می شود و با پدر بچه ها تماس می گیرد و به جستجوی بچه ها می روند در حالیکه آن ها نزد مادربزرگ پدری مخفی شده اند، مادربزرگ خبری به پدر و مادر نمی دهد و آنها باز هم به جستجو می پردازند و در کشاکش جستجو با هم آشتی می کنند و خواهران دو قلوی غریب به هم می رسند.

فیلم خواهران غریب به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، افسانه بایگان، پریسا گلدوست، پروین دخت یزدانیان، لادن طباطبایی، الهه علی یاری، الهام علی یاری و ناصر چشم آذر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خوش خیال

مهدی با آرزوهای دور و درازش، پس از مرگ همسرش، به همراه پسرش محمد در یک متل واقع در شمال زندگی می کند. با عقب افتادن پرداخت اجاره، برای مهدی اخطاریه می آید. مهدی با برادر ثروتمندش علی تماس مس گیرد. اما….

فیلم خوش خیال به کارگردانی مهران تأییدی در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، رضا رویگری، داوود موثقی، حسین محب اهری، حسین عرفانی، شهلا ناظریان، فرخ لقا هوشمند، زهره حمیدی و سعید شیخ زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکوه بازگشت

با شنیدن خبر نابودی یک بیمارستان صحرایی، دکتر امیر راستین همسر باردارش لیلی را نزد پدر همسرش، می گذارد و به جبهه می رود. در غیاب شوهر، لیلی به کار نقاشی و نگارش کتاب مشغول است. با سامان، مدیر یک مؤسسه انتشاراتی برای چاپ کتابش همکاری می کند. تا اینکه…

فیلم شکوه بازگشت به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، افسانه بایگان، سیروس ابراهیم زاده، منوچهر حامدی و داریوش مودبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شانس زندگی

انتظار استوار به پایان می رسد و پسرش «ابراهیم » پس از چند وقت زندگی و کار در آمریکا به ایران بازمی گردد. آنها انتظار دارند که او در ایران بماند و با دختردایی خود ازدواج کند. اما «ابراهیم » اهداف دیگری در سر دارد.

فیلم شانس زندگی به کارگردانی شهریار پارسی پور در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مهدی فتحی، چنگیز وثوقی، افسانه بایگان، جهانگیر فروهر، منوچهر حامدی، شیوا خنیاگر، حسین شهاب و بهروز رضوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دو فیلم با یک بلیط

یک کارگردان بعد از سال ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه ای نمی تواند به کارش ادامه دهد. فیلم باید به موقع به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره گردی را پیدا می کند که شباهت زیادی به هنر پیشه فیلم دارد. کارگردان تصمیم می گیرد از وجود فروشنده دوره گرد در فیلم استفاده کند. از سوی دیگر هنرپیشه اول زن درگیر مسائل خانوادگی است و قصد سفر به آمریکا را دارد…

فیلم دو فیلم با یک بلیط به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، افسانه بایگان، سیامک اطلسی، حسین محب اهری و شهلا ریاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طوبی

طوبی و همسرش که قاچاقچی مواد مخدر است، از جنوب کشور به تهران می آیند. او که ناخواسته در دام اعمال غیر قانونی همسرش گرفتار شده، در جابجایی مقداری مواد مخدر به هفت سال زندان محکوم می شود. مرد در غیاب طوبی قادر به اداره ی زندگی نیست و…

فیلم طوبی به کارگردانی خسرو ملکان در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پروانه معصومی، ایرج راد، افسانه بایگان و مهدی صباغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تشکیلات

یک گروه سلطنت طلب به عملیات ورود و توزیع مواد مخدر مشغولند. محمود، مامور مبارزه با مواد مخدر، دو تن از اعضای گروه به نام سهراب و جواد را تعقیب می کند. سهراب دستگیر می شود و جواد می گریزد و….

فیلم تشکیلات به کارگردانی منوچهر مصیری در سال 1365 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مجید مظفری، افسانه بایگان، اکبر زنجانپور، مظفر مقدم، غلامحسین نقشینه، میرمحمد تجدد و سیاوش طهمورث به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.