بهترین فیلم های بابک حمیدیان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

بابک حمیدیان بازیگر سینما و تئاتر ایران است. وی فعالیت خود را در سینما در سال ۱۳۸۲ با فیلم قدمگاه شروع کرده است. حمیدیان فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.وی همسر مینا ساداتی است.حمیدیان در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله به وقت شام، مصادره، خرگیوش و سیانور حضور داشته است.

فیلم مسخره باز

«مسخره باز» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم جوایزی همچون سیمرغ بلورین فیلم های هنر و تجربه، جایزه ویژه هیئت داوران براى بهترین فیلمنامه از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم ورشو ۲۰۱۹، تندیس خلاقیت و استعداد درخشان از سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و جوایزی در رشته های مختلف این جشنواره از جمله سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه برای جواد مطوری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای علی نصیریان کسب کرد و نامزد بهترین طراحی صحنه سهیل دانش از جشنواره فجر، نامزد بهترین طراحی لباس الهام معین جشنواره فجر، نامزد بهترین فیلمبرداری علی قاضی جشنواره فجر و نامزد بهترین چهره پردازی ایمان امیدواری جشنواره فجر شد. همایون غنی زاده اولین اثر سینمایی اش را ساخته که نویسندگی آن را هم انجام داده. داستان این فیلم درباره جوانیست که رویای بازیگری در سر دارد. این جوان در یک سلمانی به همراه شاپور کار می کند و شب ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می پردازد.

فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق و هدیه تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرو زیر آب

«سرو زیر آب» فیلمی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدعلی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر و تهیه کنندگی سید حامد حسینی، محصول سال ۱۳۹۶ است. راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد.

فیلم سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، مینا ساداتی، شهرام حقیقت دوست، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، فرخ نعمتی، حسین باشه آهنگر، محمدهادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسین فلاح و دنیا مدنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مصادره

داستان فیلم از دهه ۵۰ آغاز می شود و داستان یک ساواکی به نام اسماعیل یارجانلو است که درگیر ماجراهایی می شود. او که کارمند ساواک است با خرید بلیت بخت آزمایی برنده اعانه ملی می شود و…

فیلم مصادره به کارگردانی مهران احمدی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی و مهران احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بابک حمیدیان

فیلم معکوس

معکوس فیلمی در ژانر اجتماعی محصول سال 1396 است. این فیلم اولین اثر پولاد کیمیایی که نویسندگی آن را هم خودش انجام داده و به تهیه کنندگی پدرش، مسعود کیمیایی است. این فیلم درباره یک مسابقه اتومبیل رانی غیرقانونی است.

فیلم معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، علیرضا کمالی، لیلا زارع، شهرام حقیقت دوست و اکبر زنجانپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سال دوم دانشکده من

سال دوم دانشکده من محصول ۱۳۹۶ فیلمی از رسول صدرعاملی است که برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. داستان درباره مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) است که دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند و به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می روند و…

فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر، افشین هاشمی، سها نیاستی، فرشته ارسطویی و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جشن دلتنگی

فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است.مردی ۳۲ ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میانسالی، مشکلات تازه ای را تجربه می کنند.کاوه و لاله در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و سارا، دختر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد…

فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، پریوش نظریه و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بابک حمیدیان

فیلم هیهات

فیلم هیهات یک فیلم اپیزودی و با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی است…

فیلم هیهات به کارگردانی محمدهادی نائیجی و دانش اقباشاوی و روح الله حجازی و هادی مقدم دوست در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، خسرو شهراز و بهاران بنی احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نیم رخ ها

مردی به خاطر بیماری در آستانه مرگ قرار گرفته است و در این بین همسر و مادرش در چالشی با هم قرار می گیرد که زندگی همه خانواده را سخت و صعب تر می نماید…

فیلم نیم رخ ها به کارگردانی ایرج کریمی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رؤیا نونهالی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، سام قریبیان و بهاران بنی احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شماره 17 سهیلا

داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه دار شود.

فیلم شماره 17 سهیلا به کارگردانی محمود غفاری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، احسان امانی و فریدون محرابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیو و دلبر

یک دختر کوچولوی پرورشگاهی و مربی سختگیرش دچار مشکلاتی می شوند که در بین این مشکلات اتفاقات خاصی می افتد و…

فیلم دیو و دلبر به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، رامبد جوان، نادر سلیمانی، الهام کردا، زهره حمیدی، پروین قائم مقامی، نگار نیکخواه آزاد، فرج اله گل سفیدی و آذر اخوت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بادیگارد

محافظی بنام حیدر که از جان یکی از شخصیت های مهم نظام محافظت می کند، بر اساس حوادثی متوجه می شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است! او دچار شک و تردید می شود و همین امر باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و

فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، علی یعقوبی و پدرام شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیانور

در دهه ۵۰ می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود. این فیلم به بخش هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می پردازد.

فیلم سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، آتیلا پسیانی، فرزین صابونی، فریدون محرابی و وحید حبیبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

بابک حمیدیان

فیلم روباه

برادرِ نتانیاهو برای انجام عملیات تروریستی جدید علیه دانشمندان هسته ای به ایران می آید. این مامور حرفه ای در ایران برای رسیدن به اهداف خود از یک راننده سوء استفاده می کند اما…

فیلم روباه به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی، حمید گودرزی، بابک حمیدیان و جلال فاطمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکاف

داستان فیلم شکاف داستان زوج جوانی است که بدون اینکه بخواهند برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود مراقبت می کنند؛ اما حادثه ای که برای کودک اتفاق می افتد باعث می شود که زندگی این زوج درگیر بحران شود…

فیلم شکاف به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پارسا پیروزفر و علیرضا علویان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عروس برفی

عروس جوان یک سرگرد نیروی انتظامی، در شب عروسی اش، از هتل محل اقامت ناپدید می شود. پیگیری های پلیس به همراه سرگرد جوان، آنها را به سرنخ هایی در مورد ربوده شدن عروس یک شاگرد مغازه می رساند که…

فیلم عروس برفی به کارگردانی سیروس الوند در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، سام درخشانی، سودابه بیضایی، کیانوش گرامی، سعید پیردوست و یوسف مرادیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرگ ماهی

پس از مرگ مادر، فرزندان او به خانه اش می آیند و از طریق پرستار مادر متوجه می شوند که وصیت کرده که سه روز پس از مرگش او را به خاک بسپارند. فرزندان بر سر عمل به وصیت دچار اختلافاتی می شوند…

فیلم مرگ ماهی به کارگردانی روح الله حجازی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، علی مصفا، پانته آ بهرام، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین فر، سحر دولتشاهی، بابک کریمی و بهرنگ علوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پنجاه قدم آخر

واحد اطلاعات عملیات لشکر مصمم است رادار رازیت عراق را در یکی از جبهه های غرب از کار بیاندازد. برای این کار هرمز را که متخصص مباحث الکترونیکی اما بیگانه با فضای جنگ است پیدا کرده با راضی کردن او موفق می شوند رادار دشمن را کور کنند. بدین ترتیب نیرو های لشکر 8 نجف اشرف موفق به انجام عملیاتشان می شوند و

فیلم پنجاه قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، سلمان فرخنده، محسن آفتاب سوار و فرزین صابونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پنهان

شهرمان آن قدر بزرگ شده که این همه بزرگراه هم، از پس نزدیک کردن راه هایش برنیامده اند. به آخر هر کدام از این راه ها که می رسیم دیگر دغدغه های روزمره را هم فراموش کرده ایم. کم کم یادمان می رود که چطور دردهای پنهان را بفهمیم، قبل از آن که…

فیلم پنهان به کارگردانی مهدی رحمانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، آناهیتا نعمتی، بابک حمیدیان، فتانه ملک محمدی و مهرداد صدیقیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسب حیوان نجیبی است

فیلم اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی و با بازی رضا عطاران داستان پلیسی است که سعی دارد از مردم به بهانه های مختلف اخاذی کند و هر کدام از مردم به شکلی مشغول انجام کاری خلاف قانون هستند…

فیلم اسب حیوان نجیبی است به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، کارن همایون فر، باران کوثری، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، پانته آ بهرام، اشکان خطیبی و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاک آشنا

نامدار ، نقاش و هنرمندی است که در گریز از هیاهو به روستایی در کردستان پناه برده است و سال ها است به خلق آثار خود مشغول است. ورود خواهرزاده جوان او به محیط روستا در کنار وقایعی که در محیط روستا رخ می دهد، باعث تغییری شگرف در زندگی نامدار می شود و او را وا می دارد که در شیوه زندگی خود بازنگری کند…..

فیلم خاک آشنا به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، بابک حمیدیان، مریم بوبانی، بیتا فرهی، نیکو خردمند، هدایت هاشمی، امیرحسین رستمی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی پولی

داستان فیلم بی پولی یک طراح لباس است که بعد از ازدواج بیکار میشود ولی نمیخواهد همسرش و دیگران بفهمند و سعی میکند همیشه خودش را به همه پولدار نشان دهد و این موضوع قضایا را پیچیده تر میکند…

فیلم بی پولی به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، لیلا حاتمی، رضا رشیدپور، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افشین سنگ چاپ و سید ابراهیم بحرالعلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شب زده

توجه راننده کامیونی در راه مانده بر اثر داد و فریاد یک نفر به زیر یک پل جلب می شود. جایی که یک نفر مردی زانو زده را می کشد .یک سال بعد …

فیلم شب زده به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، رحیم نوروزی، آرش تاج تهرانی، کیانوش گرامی، بهرام ابراهیمی، سیروس میمنت، فرهاد بشارتی و افسانه ناصری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خدا نزدیک است

رضا پسر جوانی ست که با موتور مسافرکشی میکند. او با معلم جدید روستا، لیلا آشنا میشود و کم کم دلباخته او می گردد و احوالاتش طوری تغییر میکند که مادرش او را برای شفا به امامزاده می برد.

فیلم خدا نزدیک است به کارگردانی علی وزیریان در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، الناز شاکردوست، سعید نیک پور، مینا جعفرزاده و صفر روحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک بوس کوچولو

این فیلم داستان زندگی نویسنده ای را به تصویر می کشد که پس از گذشت سال ها به ایران باز می گردد و در خانه دوستش اقامت می کند. آن ها به همراه یکدیگر سفری را به چند شهر آغاز می کنند و…

فیلم یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، جمشید مشایخی، هدیه تهرانی، جمشید هاشم پور، فاطمه معتمدآریا، فخری خوروش، مریم سعادت، مهدی صفوی، بابک حمیدیان، هدایت هاشمی، پیام دهکردی و عباس گنجوی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5