بهترین فیلم های پژمان جمشیدی به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و هنرپیشه است. او شهریور 1356 در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش هردو معلم بودند. پژمان فرزند وسط خانواده است، او یک برادر بزرگتر و خواهری کوچتر از خود دارد. فوتبال را بصورت جدی از نوجوانی در تیم نوجوانان باشگاه دارایی تهران آموخت. سال 1371 به باشگاه کشاورز تهران ملحق شد. سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد. مدتی بعد به باشگاه سایپا رفت سپس به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران دعوت شد. سال 1379 به عنوان دفاع راست در تیم پرسپولیس بازی کرد.

پژمان جمشیدی در نهایت سال 1388 پس از 15 سال بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. سال 1390 او در یک قسمت از مجموعه ساختمان پزشکان به عنوان بازیگر میهمان حضور داشت. این نخستین تجربه بازیگری او بود. سال 1392 در مجموعه تلویزیونی پژمان نقش آفرینی کرد که مورد استقبال قرار گرفت. ایده اصلی این سریال از خودش بود و در واقع روایتی از زندگی او بود. با فیلم آتش بس 2 سینما را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی به همراه سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف به عنوان زوج هنری ایفای نقش کردند. جمشیدی در سال 1397 از پرکارترین بازیگران بود، بطوریکه در شش فیلم سینمایی، یک مجموعه تلویزیونی و یک تئاتر حضور داشت. در شش ماه نخست سال 1398 با بازی در سه فیلم سینمایی به عنوان پرکارترین بازیگر مرد سینما معرفی شد. در سال های 93 تا 98 در 20 نمایش تئاتر نقش آفرینی کرد. او از پولسازترین و موفق ترین بازیگران کمدی است. در سال 1398 پرفروش‌ترین بازیگر سال شناخته شد.

جوایز بازیگری پژمان جمشیدی  : بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی جشن حافظ برای مجموعه زیرخاکی.


سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

داستان سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو
«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال 1399 ایران است. بازیگران مطرحی همچون «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «حامد کمیلی»، «فرهاد آئیش»، «امیرمهدی ژوله» و «گوهر خیراندیش» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی و شکیب شجره به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفته ای یک بار آدم باش

«هفته ای یک بار آدم باش» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و محصول سال 1399 است. در این فیلم بازیگرانی چون «پژمان جمشیدی»، «رعنا آزادی ور»، «ساغر قنات» و … به بازیگری پرداخته اند. این فیلم روایتگر داستان زندگی دو برادر با سبک زندگی متفاوت است که با تشخیص بیماری آلزایمر پدرشان، آینده آن ها دستخوش تغییرات اساسی می شود.

فیلم هفته ای یک بار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم پژمان جمشیدی، رعنا آزادی ور، ساغر قناعت، علیرضا استادی، شیرین یزدان بخش، هوشنگ رادی پور و پژمان بازغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تگزاس 2

پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس ساسان به همراه بهرام و آلیس به ایران برمی گردند. پدر بهرام آقا بابک و مادر ساسان سوری جون به دنبال آنها می آیند، اما ساسان نمی داند که آن دو زن و شوهر هستند. بهرام با یک اشتباه جدید دلارهای خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جابه جا می شود، آدم های کارلوس به سراغ آنها می آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجراهای جدیدی می شوند.

فیلم تگزاس 2 به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، نادر سلیمانی و تی آگو متوس به هنرمندی پرداخته‌اند.

پژمان جمشیدی

فیلم خوب، بد، جلف 2: ارتش سری

«خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1398 است. این قسمت در ادامه سری اول ساخته شده و برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. خوب، بد، جلف 2: ارتش سری داستان گروهی ضدانقلابی به ریاست دکتر مدنی را روایت می کند که زیرنظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد در ایران می دهند و آنها را به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران می فرستند.

فیلم خوب، بد، جلف 2: ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسم خانی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این فیلم سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش و علی اوجی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ما همه با هم هستیم

داستان این فیلم درباره شرکت هواپیمایی است که ورشکسته شده است. هواپیمایی سقوط می کند که رازهای مختلفی دارد، رازهایی که نمیتوان پنهان کرد…

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، سروش صحت، مانی حقیقی، هانیه توسلی و حسن معجونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایده اصلی

فیلم ایده اصلی در ژانر اجتماعی محصول سال 1398 به کارگردانی آزیتا موگویی است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. فیلم “ایده اصلی”دومین اثر آزیتا موگویی بعد از فیلم تراژدی است. داستان فیلم ایده اصلی از این قرار است که پروژه بزرگی بین ایران و اسپانیا در جزیره هندورابی به توافق رسیده. حالا شرکت های زیادی به طمع برنده شدن در این مناقصه حضور دارند. مهندس حمید پارسا که از همسرش جدا شده رئیس یکی از شرکت های حاضر در مناقصه است. تمام شرکت ها و افرادی که در مناقصه شرکت کرده اند سعی در برنده شدن دارند و موفقیت برای آدم های این قصه منجر به پیچیدگی هایی در روایت آن می شود.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان، شهباز نوشیر، مأنوس گاوراس، آندره آ ماچالکیدو و واروارا لارمو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هزارتو

فیلم هزارتو در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 است. امیرحسین ترابی به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی نویسندگی و کارگردانی هزارتو را انجام داده. در ابتدا نام این فیلم لابیرنت بوده اما نامش به هزارتو تغییر یافت. در این فیلم بازیگران بنامی چون شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که هزارتو یک زندگی پیچیده و پر پیج و خم است. همه موجودات زنده به دنبال مسیری برای گریز هستند، اما فقط یک مسیر وجود دارد و تا زمانیکه به نیمه مسیر نرسیم متوجه نمی شویم!

فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، ساره بیات، پژمان جمشیدی، غزال نظر، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، فریبا جدیکار و مریم معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جهان با من برقص

«جهان با من برقص» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانیست که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می شود تا آن ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی ، مهیار پوربابایی و مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تگزاس 1

این فیلم در برزیل فیلم برداری شده است و مضمونی کمدی دارد.خلاصه داستان این فیلم گویای این است که : هرگز یک ایرانی رو تهدید نکن حتی در یک کشور دیگر…

فیلم تگزاس 1 به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، آدریانو تولوزا و تی آگو متوس به هنرمندی پرداخته‌اند.

پژمان جمشیدی

فیلم لونه زنبور

فیلم کمدی لونه زنبور با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و رعنا آزادی ور ، داستان دو پسرخاله است که دزدانی خرده پا و کوچک هستند. آنها با تحویل گرفتن یک جعبه دچار دردسر شده و درگیر جریانی بزرگ می شوند…

فیلم لونه زنبور به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، پژمان جمشیدی، هومن برق نورد، بهاره کیان افشار، پیام احمدی نیا، رعنا آزادی ور و فرید سجادی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم 50 کیلو آلبالو

از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آن ها می افتد…

فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، علی صادقی، مونا احمدی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، داریوش اسدزاده، هادی کاظمی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، نادر سلیمانی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آذر

امیر و آذر خانه پدری امیر را برای راه اندازی رستورانشان با شراکت پسرعموی امیر ، صابر ، می فروشند. همه چیز درست پیش می رود اما صابر پس از چند روز زیر همه چیز می زند و …

فیلم آذر به کارگردانی محمد حمزه ای در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، پژمان جمشیدی، هومن سیدی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی فر، لیلا زارع، مائده طهماسبی و مهران نائل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من دیوانه نیستم

در فیلم من دیوانه نیستم آمده است: تعدادی بیمار روانی در آسایشگاهی وسط جزیره ای در شمال کشور زندگی را روایت می کنند و …

فیلم من دیوانه نیستم به کارگردانی علیرضا امینی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، مجید صالحی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا داوودنژاد، پژمان جمشیدی و پانته آ مهدی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خوب، بد، جلف

خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی داستان یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه کننده اش تحت فشار قرار می گیرد تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش های اصلی فیلمش استفاده کند. او مجبور است در مدت کوتاهی آنها را به نقش هایشان نزدیک کند.

فیلم خوب، بد، جلف به کارگردانی محسن چگینی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتش بس ۲

فیلم آتش بس 2 ساخته تهمینه میلانی درمورد زوجی جوان و تحصیل کرده است که در زندگی مشترک مشکلاتی داشته اند و در حالی که میخواهند به سفر خارج از کشور بروند روانشناس سابق خود را در فرودگاه ملاقات میکنند و در مورد اتفاقات سالهای اخیر خود با او صحبت میکنند…

فیلم آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، میترا حجار، گوهر خیراندیش، پژمان جمشیدی، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی و فلور نظری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سمفونی حمید

«سمفونی حمید» برای اولین بار در جشنواره حقیقت 1400 به نمایش درآمد. سمفونی حمید روایتی است از زندگی حمید علیدوستی ستاره اسبق فوتبال ایران. ستاره ی دهه های قبل فوتبال ایران که هیچگاه به تیم های پرطرفدار نرفت.

فیلم سمفونی حمید به کارگردانی جعفر صادقی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد. در این فیلم ترانه علیدوستی، پیمان معادی، عادل فردوسی پور، علی پروین، پژمان جمشیدی، امیر حاج رضایی و حمید علیدوستی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دینامیت

«دینامیت» فیلم کمدی است از لایه های گوناگون جامعه با طنز موقعیت و گفتاری که توانسته لقب پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را از آن خود کند. دینامیت داستان آپارتمانی را روایت می کند که افراد مختلفی در آن سکونت دارند. دو طلبه، یک ساقی و دو دختر جوان در این ساختمان با تضادهای فکریشان باعث موقعیت های خنده داری می شوند.

فیلم دینامیت به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.