بهترین فیلم های رعنا آزادی ور به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

رعنا آزادی ور متولد 17 فرودین 1362 در تهران، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1382 آغاز کرد و با فیلم سینمایی مارمولک وارد سینما شد. او سال 1399 با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

جوایز و افتخارات رعنا آزادی ور : برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام از بیست و یکمین جشن حافظ برای مجموعه زخم کاری / نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهاردهمین جشن سینمای ایران برای فیلم درباره الی / نامزد بهترین بازیگر زن از هشتمین جشن حافظ برای فیلم مارمولک .

فیلم مرد بازنده

«مرد بازنده»، نامزد دریافت جایزه سیمرغ برای بهترین جلوه های ویژه بصری و بهترین موسیقی متن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1400 شده است. مرد بازنده، درباره احمد خسروی است که با وجود دست و پنجه نرم کردن با مسائلی شخصی در زندگی اش، وظیفه حل پرونده ای رازآلود را بر عهده می گیرد. پرونده ای که روال رمزگشایی از آن، تردید و دغدغه های احمد را نیز درگیر خود می کند و زندگی اش را در معرض تغییر قرار می دهد.

فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1400 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، رعنا آزادی ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، امیر دژاکام، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، شبنم قربانی، سجاد بابائی، منوچهر علیپور، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال زخم کاری

«زخم کاری»، سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی «محمدحسین مهدویان»، کارگردان سرشناس آثار محبوبی همچون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی می باشد. از بازیگران این سریال می توان به «جواد عزتی»، «رعنا آزادی ور»، «هانیه توسلی»، «سعید چنگیزیان»، «الهه حصاری»، «عباس جمشیدی فر» و «مهدی زمین پرداز» اشاره کرد. «- من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ -قشنگه ولی سختی داره …»

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

رعنا آزادی ور

سریال جیران

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و تاریخی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفته ای یک بار آدم باش

«هفته ای یک بار آدم باش» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و محصول سال 1399 است. در این فیلم بازیگرانی چون «پژمان جمشیدی»، «رعنا آزادی ور»، «ساغر قنات» و … به بازیگری پرداخته اند. این فیلم روایتگر داستان زندگی دو برادر با سبک زندگی متفاوت است که با تشخیص بیماری آلزایمر پدرشان، آینده آن ها دستخوش تغییرات اساسی می شود.

فیلم هفته ای یک بار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم پژمان جمشیدی، رعنا آزادی ور، ساغر قناعت، علیرضا استادی، شیرین یزدان بخش، هوشنگ رادی پور و پژمان بازغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم در وجه حامل

«در وجه حامل» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیه کنندگی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده است. در وجه حامل چهارمین اثر سینمایی بهمن کامیار است. این فیلم روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل آن است.

فیلم در وجه حامل به کارگردانی بهمن کامیار در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، محسن کیایی، رعنا آزادی ور، رؤیا جاویدنیا، احسان امانی، بابک بهشاد، معصومه رحمانی، جواد زیتونی و بیژن افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سونامی

«سونامی» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1396 است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. سونامی روایتگر پستی و بلندی و چالش های زندگی ورزشکاران است. در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سه نفر از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشتند. این فرصتی است که «خسروی»، سرمربی قدیمی و کهنه کار، بعد از سال ها بازگردد و کار نیمه تمامش را به پایان برساند. دشوارترین انتخاب او اما بین «بهداد مقیمی»، نفر اول دنیا و تنها بازمانده تیم «مرتضی نژادی»، شاگرد قدیمی اش است.

فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و ورزشی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، علیرضا استادی، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

رعنا آزادی ور

فیلم لونه زنبور

فیلم کمدی لونه زنبور با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و رعنا آزادی ور ، داستان دو پسرخاله است که دزدانی خرده پا و کوچک هستند. آنها با تحویل گرفتن یک جعبه دچار دردسر شده و درگیر جریانی بزرگ می شوند…

فیلم لونه زنبور به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، پژمان جمشیدی، هومن برق نورد، بهاره کیان افشار، پیام احمدی نیا، رعنا آزادی ور و فرید سجادی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهارراه استانبول

بهمن و احد تولیدی ورشکسته ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران فراری هستند. احد قصد دارد با لادن ازدواج کند، اما پدر لادن ناراضی است. لادن نزد احد می رود و احد او را در یکی از طبقات پلاسکو پنهان کرده و در را روی او قفل می کند….

فیلم چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، ماهور الوند، مرتضی چمنی، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، مهدی پاکدل و مسعود کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بهت

بهت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط است. داستان این فیلم درباره زوجی است که از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

فیلم بهت به کارگردانی عباس رافعی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرداد

فیلم مرداد با بازی محمد رضا فروتن و مهتاب کرامتی داستان زوج جوان پرستاری است که بعد از سالها زندگی می خواهند صاحب فرزند شوند اما به دلیل سابقه سقط جنین فعلا امکان آن فراهم نیست، این زوج با مشقت بسیار در حال فراهم کردن هزینه درمان ناباروری و سفر به لندن هستند ولی …

فیلم مرداد به کارگردانی بهمن کامیار در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، رعنا آزادی ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، اندیشه فولادوند و مهتاب کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

رعنا آزادی ور

فیلم خانه دختر

فیلم خانه دختر با بازی باران کوثری ، حامد بهداد و پگاه آهنگرانی داستان دختری به نام سمیرا است که در روز ازدواجش می میرد و به نظر می آید خودکشی کرده است همه خانواده وی به هم می ریزد در حالی همسر و دوستان وی تلاشند که بدانند آیا او خودکشی کرده است و چرا؟….

فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بهناز جعفری و رویا تیموریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به وقت خماری

«به وقت خماری» فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع زاده و تهیه کنندگی جمال گلی محصول سال ۱۳۹۶ است. فیلم «به وقت خماری» داستان چند خانواده با نسبت های فامیلی نزدیک است که در یک خانه قدیمی زندگی می کنند و روز خواستگاری دختر کوچک یکی از این خانواده ها فرا می رسد و …

فیلم به وقت خماری به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی فخیم زاده، هنگامه قاضیانی، ابوالفضل پورعرب، پوریا پورسرخ، هنگامه حمیدزاده، رعنا آزادی ور، هومن برق نورد، سیما تیرانداز، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر، علی سلیمانی، بهروز بقایی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حریم شخصی

این فیلم درباره زندگی طبقه مرفه است و روابط پیچیده انسانی و چالش هایی که با توجه به تکنولوژی و شبکه های اجتماعی با آن روبرو می شوند….

فیلم حریم شخصی به کارگردانی احمد معظمی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، رعنا آزادی ور، امیر آقایی و مهتاب ثروتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خشم و هیاهو

فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده و طناز طباطبایی داستان خواننده ای است که پس از آشنایی با زنی جوان از طرفدارنش زندگیش درگیر مسائل پیچیده ای می شود….

فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم وقتی برگشتم

خانه قشنگ و فرنگ دارد. رویا و واقعیت توامان در خانه جریان دارد و عشقی که فقط آن میتواند خانه را سرپا نگه دارد…

فیلم وقتی برگشتم به کارگردانی وحید موسائیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، احترام برومند، بیتا فرهی، لادن مستوفی، رعنا آزادی ور، سروش صحت، افشین هاشمی، امید روحانی و حسین محب اهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم محمد رسول الله

فیلم ایرانی محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی داستان زندگی پیامبر اسلام و بشارت آمدن پیامبری در ادیان دیگر از زمان قبل از تولد پیامبر و دوران جاهلیت تا 12 سالگی پیامبر است….

فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، محسن تنابنده، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، پانته آ مهدی نیا، نسرین نصرتی و صادق هاتفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم داره صبح میشه

فیلم داره صبح میشه به کارگردانی یلدا جبلی داستان چهار خانواده را از شب تا صبح روایت میکند که زندگی آنها به هم ربط هایی دارد….

فیلم داره صبح میشه به کارگردانی یلدا جبلی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم رعنا آزادی ور، مهدی احمدی، بابک کریمی، ایرج شهزادی، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، فریبا جدی کار، ارنواز صفری، گیلدا حمیدی، حمیرا نونهالی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم این سیب هم برای تو

فیلم این سیب هم برای تو ، داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آنها نامزد دارد، رابطه عاشقانه ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است….

فیلم این سیب هم برای تو به کارگردانی سیروس الوند در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، پریناز ایزدیار، امیرعلی دانایی و چنگیز جلیلوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نخودی

یک کارگردان تئاتر عروسکی که در انجام نمایش هایش ناموفق است، با هر شکست و تحقیر، کوچک و کوچک تر می شود و…

فیلم نخودی به کارگردانی جلال فاطمی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، مرضیه برومند، رعنا آزادی ور، علیرضا خمسه و احمدرضا اسعدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم هوو

مرد میان سالی به نام عطا، همه کارهای اداری و مالی کارش را به همسرش سپیده واگذار کرده است و…

فیلم هوو به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، مریم کاویانی، رضا داوودنژاد، علی صادقی، رعنا آزادی ور و محمدرضا داوودنژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.