بهترین فیلم های طناز طباطبایی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362، فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر، هنرپیشه است. دوره های بازیگری را در هیوا فیلم گذارند سپس برای بازی در مجموعه ذبیح انتخاب شد. فیلم سینمایی دیشب باباتو دیدم آیدا نخستین تجربه سینمایی او بود.

جوایز و افتخارات: جشنواره فیلم فجر : بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم شنای پروانه / بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم بی رویا/ جشنواره فیلم فجر شهرستان ها :بهترین بازیگر نقش اول زن (کرمان) برای هیس! دخترها فریاد نمی زنند / بهترین بازیگر نقش اول زن (سنندج) هیس! دخترها فریاد نمی زنند / جشن انجمن منتقدان سینمای ایران : تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم صداها/ تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم مرهم / تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ویلایی ها/ جشن حافظ : بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش سینما) برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند / جشنواره زنان مستقل آمریکا : بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند / جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو : بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند / جشنواره بین المللی فیلم فیجی : بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند / جشنواره فیلم یزد : بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ویلایی ها.

سریال یاغی

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شنای پروانه

«شنای پروانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1398 به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین 6 رشته از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «امیر آقایی» و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «طناز طباطبایی» شد. شنای پروانه در جنوب شهر، غوغا به پا می کند. فیلمی از زنی به نام پروانه که مشغول شناست، در فضای مجازی منتشر می شود. حالا شوهر پروانه و برادر شوهرش به دنبال انتقام از عامل این بی آبرویی هستند و این شروع ماجراست…

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، پانته آ بهرام و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خورشید

«خورشید»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام به نویسندگی «مجید مجیدی» و «نیما جاویدی» و کارگردانی «مجید مجیدی» و تهیه کنندگی «مجید مجیدی» و «امیر بنان» و محصول سال 1398 سینمای ایران است. خورشید، برنده سیمرغ بلورین «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه»در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد. این فیلم همچنین به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی شیر طلایی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد و توانست برنده جایزه «فانوس جادویی» این جشنواره شود. خورشید مجید مجیدی، به انتخاب منتقدین هالیوود ریپورتر، در شمار بیست فیلم برتر دو جشنواره ونیز و تورنتو در سال 2020 قرار گرفت. خورشید، نماینده سینمای ایران در اسکار 2020 است. خورشید، روایتگر داستان زندگی پسری 12 ساله به اسم «علی» است که همراه سه دوستش، کار می کند تا بتواند نیازهای خانواده اش را رفع و یک زندگی خوب را برایشان فراهم کند. طی اتفاقاتی معجزه آسا، مردی به او پیشنهاد می دهد که یک زیر خاکی را برایش بیابد، اما ….

فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح الله زمانی، صفر محمدی و علی تقوا زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طلا

طلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته ساخته سال ۱۳۹۷ است.در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان و احترام برومند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روسی

روسی یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می شود. مردی به نام توماج از زندان فرار می کند و به نزد همسرش می رود. بعد ها متوجه می شود که او مورد تجاوز قرار گرفته است. از گذشته رابطه ی عاشقانه ای بین همسر او و یوسف وجود داشته و برادر یوسف دوست صمیمی توماج است و به نوعی پل ارتباطی بین یوسف و توماج…

فیلم روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، میثم طاهری، بهمن صادق حسنی، میلاد کی مرام و سپیده گلچین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 1

نامه های عاشقانه از خاورمیانه داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت ها ، جسارت ها و پیدا کردن هاست.

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 1 به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، پانته آ پناهی ها و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ویلایی ها

ویلایی ها قصه خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله ای است که همراه نوه هایش وارد مجموعه ویلاها می شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می شود همه نگران این می شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می آید تا بچه های خود را به خارج از کشور ببرد

فیلم ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، صابر ابر و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میلیونر میامی

میلیونر میامی فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1395 است. این فیلم توسط مصطفی احمدی کارگردانی شده که بعد از اولین فیلمش با عنوان “نزدیک تر”، به سراغ فیلمی با حال و هوای متفاوت از آن رفته است. “میلیونر میامی” پس از اکران در سینماها توقیف شد. داستان این فیلم از این قرار است که 4 نفر می خواهند یک شبه پولدار شوند و یک میلیون دلار به جیب بزنند، اما همیشه یک نفر خرابکاری می کند…

فیلم میلیونر میامی به کارگردانی مصطفی احمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، علی قربان زاده، طناز طباطبایی، صابر ابر، افسانه بایگان و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خشم و هیاهو

فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده و طناز طباطبایی داستان خواننده ای است که پس از آشنایی با زنی جوان از طرفدارنش زندگیش درگیر مسائل پیچیده ای می شود….

فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اروند

یونس جانباز اعصاب و روان، حالا بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه ای را در این جریان سیال ذهن وارد می کند.

فیلم اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته آ پناهی ها، مهرداد صدیقیان، امید روحانی و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رخ دیوانه

رخ دیوانه، به کارگردانی ابوالحسن داوودی داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال شرط بندی در مسیری دلهره آور قرار می گیرند، مسیری که درک جدیدی از زندگی به آنها می دهد.

فیلم رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، بیژن امکانیان، صابر ابر، نازنین بیاتی، گوهر خیراندیش، ساعد سهیلی، امیر جدیدی و سحر هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرگ ماهی

پس از مرگ مادر، فرزندان او به خانه اش می آیند و از طریق پرستار مادر متوجه می شوند که وصیت کرده که سه روز پس از مرگش او را به خاک بسپارند. فرزندان بر سر عمل به وصیت دچار اختلافاتی می شوند…

فیلم مرگ ماهی به کارگردانی روح الله حجازی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، علی مصفا، پانته آ بهرام، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین فر، سحر دولتشاهی، بابک کریمی و بهرنگ علوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پنجاه قدم آخر

واحد اطلاعات عملیات لشکر مصمم است رادار رازیت عراق را در یکی از جبهه های غرب از کار بیاندازد. برای این کار هرمز را که متخصص مباحث الکترونیکی اما بیگانه با فضای جنگ است پیدا کرده با راضی کردن او موفق می شوند رادار دشمن را کور کنند. بدین ترتیب نیرو های لشکر 8 نجف اشرف موفق به انجام عملیاتشان می شوند و

فیلم پنجاه قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، سلمان فرخنده، محسن آفتاب سوار و فرزین صابونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آرایش غلیظ

مسعود بار قاچاق ترقه و فشفشه های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می کشد و از طریق دختری که دوستش دارد تلاش می کند آنها را بفروشد..

فیلم آرایش غلیظ به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق نورد و علی عمرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرسپرده

عاشقی دلباخته پس از آزادی از زندان در جستجوی بزرگترین گمشده زندگی اش می باشد. اما در این میان با واقیعی تلخ روبرو می شود و…

فیلم سرسپرده به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سام درخشانی، کامبیز دیرباز، نیما شاهرخ شاهی، طناز طباطبایی و سحر زکریا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نارنجی پوش

فیلم نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی داستان تحول یک عکاس حرفه ای مطبوعات است که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و او با خواندن کتابی در مورد فنگ شویی چنان تحت تأثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با زباله سازی قرار می گیرد که لباس نارنجی مخصوص رفتگران را بر تن کرده اما…

فیلم نارنجی پوش به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی و محمدجواد جعفرپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پری ناز

دختر بچه ای مادر خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادری نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهای خارق العاده ای برای وی رخ می دهد که زندگی خانواده را با چالش هایی روبرو می کند.

فیلم پری ناز به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، مصطفی زمانی، حمید فرخ نژاد، فرهاد آئیش، طناز طباطبایی، امیرحسین فتحی، مژگان بیات و فرخ نعمتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم می زاک

«می زاک» یا میزاک هفتمین فیلم سینمایی حسینعلی لیالستانی و ساخت سال ۱۳۸۷ است. فیلم، روایتگر داستان بچه ای است که می خواهد وارد این دنیا شود و فراز و نشیب های این دنیا، او را دچار چالش می کند.

فیلم می زاک به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، باران کوثری، داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، علیرضا خمسه، رابعه اسکویی، طناز طباطبایی، کامران فیوضات و انوش نصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جعبه موسیقی

داستان فیلم دربارهٔ پسربچه ای به نام علی است که به تازگی مادرش را از دست داده و با فرشته ای آشنا می شود. این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد…

فیلم جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، نیکی کریمی، شاهرخ فروتنیان، مرتضی احمدی، نگار جواهریان، کیانوش گرامی، طناز طباطبایی، ارسلان قاسمی، جمشید گرگین و فرهاد بشارتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شب زده

توجه راننده کامیونی در راه مانده بر اثر داد و فریاد یک نفر به زیر یک پل جلب می شود. جایی که یک نفر مردی زانو زده را می کشد .یک سال بعد …

فیلم شب زده به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، رحیم نوروزی، آرش تاج تهرانی، کیانوش گرامی، بهرام ابراهیمی، سیروس میمنت، فرهاد بشارتی و افسانه ناصری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا

«دیشب باباتو دیدم آیدا» فیلمی با موضوعی اجتماعی از رسول صدرعاملی است. یه اسم، یه قیافه، یه کلمه، یه زن که یه دفعه به شدت پرتاب می شه به درون ذهن آیدا که هفده سال دارد، بارها و بارها آیدا آن را از فکرش خارج می کند؛ اما دوباره زشت تر و بدتر برمی گردد سر جایش و مثل خوره به جان آیدا می افتد، او شخصیتی تاریک و دور و شاید هم نه چندان بد دارد

فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سوفی کیانی، شراره دولت آبادی، شاهرخ فروتنیان، طناز طباطبایی، خاطره اسدی، الهام پاوه نژاد و احترام برومند به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5