بهترین فیلم های فرامرز قریبیان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان ایرانی است. او تاکنون سه بار در سال های ۱۳۶۶، ۱۳۷۱ و ۱۳۷۸ برنده سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شده است. قریبیان فعالیت سینمایش را با دستیاری کارگردان و ایفای نقش کوتاهی در فیلم بیگانه بیا ساخته مسعود کیمیایی در سال ۱۳۴۷ آغاز کرد. وی در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله چهارشنبه خون به پا می شود، کارناوال مرگ، رئیس، رؤیای خیس، شهر زیبا، گناهکاران و مروارید سیاه نقش آفرینی داشته است.

فیلم خروج

فیلم خروج محصول ۱۳۹۸ ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه زمین های کشاورزی آنها می کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می گردد و….

فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، آتش تقی پور، اکبر رحمتی و حمید ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بهشت گمشده

فیلم بهشت گمشده در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 است. کارگردانی این اثر را حمید سلیمیان انجام داده که بهشت گمشده اولین اثر سینمایی اوست. بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، افشین هاشمی، افسانه پاکرو، نیره فراهانی، رویا شریف، محمدهادی قمیشی و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. بهشت گمشده داستان زوجی به نام آیدا و عیسی است که به تازگی آیدا خانواده اش را در زلزله از دست می دهد. آیدا باردار است و عیسی برای تسکین دردش به دنبال راهی است و این تازه شروع ماجراست…

فیلم بهشت گمشده به کارگردانی حمید سلیمیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، افشین هاشمی، افسانه پاکرو، متین ستوده، محمدهادی قمیشی، رویا شریف، نیره فراهانی، کاوه خداشناس و محمدمهدی احدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فرامرز قریبیان

فیلم ۳۶۰ درجه

فیلم 360درجه با بازی میلاد کی مرام ، پریناز ایزدیار . امیر آقایی داستان پسر جوانی در آستانه ازدواج است که با همسرش درگیر یک ماجرای مواد مخدری می شود و به زندان می رود. آزاد شدن وی از زندان پس از سه سال آغاز کننده اتفاقات جدیدی است که پای پلیس و مافیای مواد مخدر را به میان می آورد ….

فیلم ۳۶۰ درجه به کارگردانی سام قریبیان در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، پریناز ایزدیار، امیر آقایی، میترا حجار، ناصر آقایی، بهاره رهنما، مسعود فروتن، حبیب اسماعیلی، رضا رویگری، حسین سلیمانی و بابک کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تنهایی

روزبه که مترجم وزارت دارایی است به طور ناخاسته از سوی عوامل بیگانه مورد سوء استفاده قرار میگیرد ، مامورین وزارت اطلاعات که از مدت ها قبل او را تحت نظر داشته اند ، از روزبه میخواهند تا با عامل بیگانه که در یکی از سفارت های خارجی در کشور است به همکاری ادامه دهد و

فیلم تنهایی به کارگردانی آرش معیریان در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، کوروش سلیمانی، امیرحسین آرمان، حمیدرضا مولانا، سهیل فدایی، علیرضا گودرزی ، احمد ساعتچیان، سیما خضرآبادی و میرطاهر مظلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گناهکاران

داستان فیلم درباره دختری است که در زندگی خود با آدم های مختلفی برخورد می کند و هر یک از این آدم ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند.

فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، رامبد جوان، همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب الدین صادقی، شقایق فراهانی، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی، نسرین مقانلو و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پیدا و پنهان

این فیلم داستان چند مامور وزارت اطلاعات است که ماموریت دارند تا از یک پرفسور علم ژنتیک که 30 سال تحقیقات در زمینه نقشه ژنتیکی کشور است را در مقابل عوامل دشمنان خارجی محافظت کنند..

فیلم پیدا و پنهان به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاه حسینی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، امیرحسین آرمان، کوروش سلیمانی، سهیل فدایی، حمیدرضا مولانا، احمد ساعتچیان و ایمان امیدواری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شهر زیبا

«شهر زیبا»، دستاوردهایی همچون برد سیمرغ بلورین برای بهترین صدابرداری از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، برد طاووس طلایی و جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره بین‌المللی فیلم هند، برد جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم ورشو و برد جایزه فیپرشی از جشنواره فیلم اسپلیت را در کارنامه دارد. اعلا که به تازگی از کانون اصلاح و تربیت آزاد شده، در تلاش است تا دوستش اکبر را که متهم به قتل است، از طناب دار نجات دهد. اعلا در این حین عاشق خواهر اکبر می شود و…

فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، ترانه علیدوستی، بابک انصاری، آهو خردمند، فرهاد قائمیان، هوشنگ هیهاوند، نسرین نصرتی، آیلار والاپور و مهران مهام به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رقص در غبار

«رقص در غبار»، اولین تجربه کارگردانی اصغر فرهادی است و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از هیئت ویژه داوران جشنواره فیلم فجر و بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم مسکو شده است. این فیلم درباره جوانی به نام نظر است که با دختری به نام ریحانه در مینی بوس آشنا می شود و ازدواج می کند. اما شایعاتی که درباره مادر ریحانه دست به دست می شود، نظر را وادار به طلاق دادن ریحانه می کند.

فیلم رقص در غبار به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، یوسف خداپرست، باران کوثری، مالک حدپور سراج، سعید نورالهی، میترا تبریزی و نوبر قنبریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فرامرز قریبیان

فیلم مرد بارانی

دکتر هادی بارانی تلاش می کند با تحقیقات خود داروی ضد سرطان بسازد. او همچنین مشکلات خانوادگی زیادی دارد.

فیلم مرد بارانی به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، مهتاب کرامتی، رویا تیموریان، کیهان ملکی، جمشید اسماعیل خانی و ملکه رنجبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تجارت

داستان فیلم تجارت درباره مردی روزنامه نگار است که برای دیدار تنها فرزندش سیاوش، از آمریکا به آلمان می رود. پدر از جدایی زنش می گوید و …

فیلم تجارت به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، آرش یغمایی، پولاد کیمیایی و جلال پیشواییان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم می خواهم زنده بمانم

اصلان و ماه منیر به خاطر اختلافات طلاق میگیرند. باربد پسری ۱۱ ساله آنها نمی تواند تنهایی خود و مسائل خانوادگی اش را حل کند او تنها در دفترچه خود خاطرات و مسائل روزمره اش را می نویسد. اصلان پس از مدتی با فرنگیس ازدواج می کند. باربد و فرنگیس مثل یک دوست باهم بازی می کنند و لذت می برند ولی بعد مدتی باربد دیگر خیلی احساس تنها میکند و تصمیم به خودکشی می گیرد و …

فیلم می خواهم زنده بمانم به کارگردانی ایرج قادری در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، فاطمه گودرزی، مهناز انصاریان، فتحعلی اویسی، شهلا ریاحی، ابراهیم آبادی و جلال مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طعمه

اعضای یک گروه قاچاق مواد مخدر، مردی به نام غلام را یک روز پس از آزادی اش از زندان به قتل می رسانند و …

فیلم طعمه به کارگردانی فرامرز صدیقی در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، جمشید هاشم پور، رضا رویگری، هادی اسلامی و کامران باختر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تبعیدی ها

پس از کودتای بیست و هشتم مردادماه سال ۱۳۳۲ تعدادی روزنامه نگار، افراد آزادی خواه و مبارز و افسران ضد کودتا دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه های فرمایشی به منطقه ای خشک و گرم در جنوب کشور تبعید می شوند و …

فیلم تبعیدی ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، هادی اسلامی، حبیب اسماعیلی، مجید میرزاییان و مهدی آریان نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ردپای گرگ

رضا سه روز قبل از عروسی با طلعت به زندان می افتد و پس از 20 سال آزاده شده رضا توسط صادق خان به تهران دعوت میشود. او پس از ورود به تهران به دست چند مرد زخمی می شود. رضا که خود را درگیر این دسیسه می بیند درمی یابد که صادق خان مسبب سال ها محکومیتش بوده است و …

فیلم ردپای گرگ به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، گلچهره سجادیه، نیکی کریمی، منوچهر حامدی و امیرحسین خان شهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلار

در فیلم دلار ، پلیس بین المللی از تعدادی مسافر ایرانی دلارهای تقلبی به دست می آورد و…

فیلم دلار به کارگردانی ناصر مهدی پور در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، صادق هاتفی، عنایت بخشی، آزیتا لاچینی و رضا آشتیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جدال در تاسوکی

علی، معلم جوان به یکی از روستاهای پرت افتاده ی سیستان می رود تا با یاری اهالی در آن جا مدرسه بسازد. او از همان ابتدا با مخالفت ببرک خان ، قاچاقچی شروری که مخالف با سواد شدن اهالی است، رو به رو می شود

فیلم جدال در تاسوکی به کارگردانی فرامرز قریبیان در سال 1365 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم عبدالرضا اکبری، مصطفی طاری، مرتضی احمدی، کاظم افرندنیا، ثریا حکمت، محمدتقی شریفی نوری و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گردباد

«گرد باد» فیلمی به کارگردانی کامران قدکچیان و نویسندگی علیرضا داوودنژاد محصول سال ۱۳۶۴ است. داستان درباره انفجار ناشی از آزمایشات بیولوژیکی آمریکا در استان خراسان است که منجر به بیماری چوپان شده و دولت آمریکا سعی در ربودن وی و بررسی آثار آن دارد…

فیلم گردباد به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، محمد مطیع، جمشید مشایخی، ایرج راد و ثریا حکمت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ریشه در خون

جوانی به نام حجت، که بر ضد قانون کاپیتولاسیو ن فعالیت می کند، قرار است به همراه رسول از روستایی به روستای دیگر منتقل شود. حجت در حمله مأموران کشته می شود، اما قبل از مرگ کیف حامل اسناد خود را به رسول می دهد تا به روستای کلارآباد برساند،اما…

فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند در سال 1363 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، اکبر زنجانپور، حمید طاعتی، نعمت الله گرجی، زکریا هاشمی، جهانگیر الماسی، محمود علی زاده، علی کنگرلو و مختار سائقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سناتور

استوار حقگو مقدار زیادی هروئین را که در کامیونی جاسازی شده است، کشف می کند. علی حقیقت، راننده کامیون، از وجود هروئین ها اظهار بی اطلاعی می کند. با اطلاعاتی که علی در اختیار استوار حقگو می گذارد استوار در می یابد که شبکه ورود و توزیع هروئین…

فیلم سناتور به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1362 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مهدی صباغ زاده، فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، عنایت بخشی، مظفر سلطانی، پریدخت اقبالپور، سعید نیوندی، بهزاد رحیم خانی، شاپور بخشایی، حسن نوروزی وفا، علی کنگرلو، فرهاد خانمحمدی و حسین صفاریان به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.