بهترین فیلم های نگار جواهریان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

نگار جواهریان هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.

نگار جواهریان در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.جواهریان در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله گرگ بازی، اعترافات ذهن خطرناک من، قندون جهیزیه، حوض نقاشی و صد سال به این سال ها نیز حضور داشته است.وی در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستین استوارت حرف زده است.


فیلم مجبوریم

دختر جوانی به مرد میانسالی فروخته می شود تا برایش بچه به دنیا بیاورد. مرد میانسال متوجه می شود که دختر بچه‌دار نمی شود و فکر می کند پسر جوانی که دختر را به او فروخته، سرش کلاه گذاشته است. با انجام آزمایش مشخص می‌شود لوله های دختر جوان بسته شده، در حالی که خودش بی‌اطلاع است و این آغاز ماجراست.

فیلم مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، ژاله علو، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه، رضا بهبودی، احمد حامد و مریم بوبانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طلا

طلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته ساخته سال ۱۳۹۷ است.در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان و احترام برومند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گرگ بازی

«گرگ بازی» فیلمی به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمدعلی نجفی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در بخش رقابتی جایزه بهترین فیلم اول، بازار جهانی و بخش غیر رقابتی «فانوس خیال» این دوره از جشنواره جهانی فجرحضور داشت. عنوان «گرگ بازی» برای حضور در جشنواره های جهانی A Bigger Game است. داستان درباره چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه ای که سال ها کسی در آن زندگی نکرده و به صورت موروثی به یکی از دوستانشان به نام پرستو ارث رسیده جمع می شوند. آنها از یک دکتر ثروتمند و همسرش دعوت کرده اند به آن خانه بیایند چون دکتر خود را سرمایه گذاری معرفی کرده که میخواهد بر روی یک بازی دور همی که آنها ادعا میکنند خودشان اختراع کرده اند سرمایه گذاری کند. اما …

فیلم گرگ بازی به کارگردانی عباس نظام دوست در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن زاده، احسان گودرزی، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده دل، حمید پورآذری و محمدرضا مالکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نگار

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نگار جواهریان، مانی حقیقی و محمد رضا فروتن داستان دختری است که پدرش به طرز مشکوکی خودکشی میکند ولی او خودکشی پدرش را قبول ندارد برای همین….

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری و اشکان خطیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دوئت

«دوئت» فیلمی در ژانر عاشقانه محصول سال 1394 و اولین اثر نوید دانش است. این فیلم در جشنواره های بین المللی سان فرانسیسکو و شبهای سیاه تالین حضور داشت که برنده دو جایزه شد. «مینو» همسرش «حامد» را به دیدار زنی به نام «سپیده» می برد که حامد با سپیده گذشته مشترکی داشته. این ملاقات باعث یادآوری خاطرات گذشته آنها می شود. خاطراتی که دوباره رنگ می گیرند اما زخمی کهنه را تازه میکند.

فیلم حوض نقاشی

مریم و رضا با آدم های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده اند.

فیلم حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سپهراد فرزامی، سیامک احصائی و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قندون جهیزیه

عطا و معصومه زن و شوهری هستند که در خانه ای مستأجر بوده و موعد تخلیه منزل مسکونی شان فرار رسیده است اما عطا می خواهد هر طور که شده قرارداد را تمدید کند با آنکه با مشکل مالی مواجه است.

فیلم قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی پور در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، مصطفی ساسانی، وحید نفر، حسن عباسی، حیدر زرقومی و اکبر عبدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

فیلم در یک ٢۴ ساعت مى گذرد و داستان مردى است که در یک روز کامل هیچ چیزى را به یاد نمى آورد.

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، میترا حجار، امیر جعفری، سیامک صفری، عباس غزالی، چکامه چمن ماه، میثاق زارع، بابک بهشاد و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نگار جواهریان

فیلم ملبورن

فیلم ملبورن با بازی پیمان معادی ، نگار جواهریان و مانی حقیقی داستان زوجی است که در حال مهاجرت به استرالیا هستند و تنها چند ساعت به پروازشان مانده. آنها با قبول نگهداری نوزاد یکی از همسایه ها درگیر مشکلاتی میشوند که میتواند آینده انها را به خطر بیاندازد….

فیلم ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا و روشنک گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آشغال های دوست داشتنی

محسن امیریوسفی متولد سال 1350 در شهر آبادان است و تا به امروز 3 فیلم بلند سینمایی ساخته که هرکدام آنها چندین سال توقیف بوده اند. نخستین اثر توقیف شده او « خواب تلخ » بود و پس از آن « آتشکار » را روانه سینما کرد و « آشغال های دوست داشتنی » سومین اثر سینمایی او محسوب می شود که با 6 سال تاخیر به سینما آمده. منیر ( شیرین یزدان بخش ) پیرزنی است که تمام اعضای خانواده اش در یک قرن اخیر تاریخ ایران درگیر مبارزات سیاسی بوده اند و حالا او با چالشی بزرگ درباره اتفاقات سال 88 مواجه شده است.

فیلم آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یه حبه قند

خانه ای قدیمی در یزد و اتفاقاتی که در این خانه می گذرد محور فیلم است .چهار دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافتند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها یک آرزوی بزرگ است تا این که…

فیلم یه حبه قند به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، نگار جواهریان، اصغر همت، نگار عابدی، ریما رامین فر، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، امیرحسین آرمان، سهیلا رضوی، ناهید مسلمی و سعید پورصمیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اینجا بدون من

فیلم داستان خانواده ای ست متشکل از مادر (فاطمه معتمد آریا) و دو فرزندش، احسان (صابر ابر) و یلدا (نگار جواهریان) که در آرزوی دستیابی به رویاهای خود هستند و امیدوارانه تحولی را انتظار می کشند. یلدا معلول است و تمام دغدغه مادر تامین آینده اوست. ورود رضا دوست احسان با بازی (پارسا پیروزفر) زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می کند…

فیلم اینجا بدون من به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، صابر ابر و پارسا پیروزفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کتاب قانون

مهندس رحمان توانا، کارمند عالی رتبه ی دولتی، در مأموریتی خارج از کشور، به یک دختر زیبای مسیحی دل می بندد. پس از ماجراهایی، سرانجام دختر به دین اسلام مشرف می شود و به همراه رحمان به ایران باز می گردد. اما بازگشتش آغازگر ماجراهایی تازه است…

فیلم کتاب قانون به کارگردانی مازیار میری در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، دارین حمزه، داوود فتحعلی بیگی، سید مهرداد ضیایی، فریده سپاه منصور، فریبا جدیکار، نگار جواهریان، نیره فراهانی، روشنک عجمیان، بهناز توکلی و ویشکا آسایش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طلا و مس

سید رضا که به تازگی با خانواده اش به تهران آمده متوجه بیماری خاص همسرش زهرا می شود و به ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی اش می دهد.

فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، حلیمه سعیدی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جعبه موسیقی

داستان فیلم دربارهٔ پسربچه ای به نام علی است که به تازگی مادرش را از دست داده و با فرشته ای آشنا می شود. این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد…

فیلم جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، نیکی کریمی، شاهرخ فروتنیان، مرتضی احمدی، نگار جواهریان، کیانوش گرامی، طناز طباطبایی، ارسلان قاسمی، جمشید گرگین و فرهاد بشارتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تنها دوبار زندگی می کنیم

بهنام بهزادی یکی از کارگردانان موفق ایرانی در سطح بین المللی است و فیلم هایش جوایز متعددی را از جشنواره های داخلی و بین المللی به دست آورده اند. آخرین فیلم بلند او وارونگی در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت. این فیلم همچنین جایزۀ بهترین فیلم را در جشنواره مِد ایتالیا و جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم جیپور هند دریافت کرد. وی همچنین برنده جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم از جشنواره گرانادای اسپانیا شده است. فیلم تنها دوبار زندگی می کنیم روایتگر داستان مردی به نام سیامک است. او راننده مینی بوس است و تصمیم می گیرد در فرصتی چند روزه، کارهایی را که همیشه حسرت شان را داشته انجام دهد و در روز تولدش از دنیا برود.

فیلم تنها دوبار زندگی می کنیم به کارگردانی بهنام بهزادی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم علیرضا آقاخانی، نگار جواهریان، عباداله کریمی و رامین راستاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نسل جادویی

«نسل جادویی» چهارمین فیلم سینمایی ایرج کریمی در مقام کارگردان محصول سال ۱۳۸۵ است. داستان فیلم درباره تعدادی جوان با قدرت های جادویی است که از روی اتفاق با هم آشنا می شوند و تصمیم می گیرند با جوانانی مشابه خود یک مهمانی را ترتیب دهند و …

فیلم نسل جادویی به کارگردانی ایرج کریمی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، رامبد جوان، باران کوثری، کوروش تهامی، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ساسان بنی، منیژه کریمی، فرهاد اسماعیلی، الیکا عبدالرزاقی و احمد حامد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چند تار مو

مادر مهندس پیرزاد در مکالمه تلفنی با هما متوجه می شود که او از همسرش پژمان جدا شده است. به هما اطلاع داده می شود پسرش بهزاد در درگیری های دانشجویی دستگیر شده و او راه چاره ای را جست و جو می کند…

فیلم چند تار مو به کارگردانی ایرج کریمی و سینا سلیمی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم بهناز جعفری، فریبا کامران، افسانه چهره آزاد، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان و مجید مشیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من ترانه 15 سال دارم

ترانه دانش آموز پانزده ساله ای است که مادرش فوت کرده و پدرش در زندان است. او با مادربزرگش زندگی می کند و دوست پدرش هر ماه درآمد ماشین پدر ترانه را برای آن ها می آورد. امیر به ترانه اظهار عشق می کند و تصمیم به ازدواج با او می گیرد. اما مادر امیر با این ازدواج موافقت نمی کند. او سرانجام با سماجت های امیر به دیدن ترانه می رود و ترانه را راضی می کند تا رضایت پدر را بگیرد. اما چون هر دو محصل هستند قرار بر صیغه ی محرمیت می شود تا بعد ازدواج دائم صورت گیرد. بعد از مدتی ترانه متوجه می شود که امیر با چند دختر ارتباط غیر اخلاقی دارد و با این وضع تصمیم به جدایی می گیرد. ترانه و امیر از هم جدا می شوند و امیر به آلمان می رود، اما پس از مدتی ترانه می فهمد که باردار است او به مادر امیر پناه می برد، اما مادر امیر با اینکه عضو انجمن حمایت از زنان است حرف ترانه را قبول نمی کند، اما ترانه زیر بار تهمت نمی رود و حاضر به سقط بچه نمی شود، او بچه اش را به دنیا می آورد و با مراجعه به دادگاه و انجام آزمایشات، مشخص می شود که بچه، قانوناً فرزند امیر و ترانه است و ترانه بعد از مدت ها با دخترش به دیدن پدر می رود.

فیلم من ترانه 15 سال دارم به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ترانه علیدوستی، مهتاب نصیرپور، حسین محجوب، میلاد صدرعاملی، نگار جواهریان، نقی سیف جمالی، معصومه اسکندری، امیر نصیری یکتا و پروین میکده به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.