بهترین فیلم های ستاره اسکندری به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

ستاره اسکندری هنرپیشه، دارای تحصیلات ناتمام در رشتۀ مترجمی زبان انگلیسی است. شروع فعالیت سینمایی وی از سال 1375 با بازی در فیلم سینمایی «حریف دل» به کارگردانی عبدالرضا گنجی بوده است. با این حال، شهرت او مرهون بازیگری در مجموعه های تلویزیونی به ویژه سریال «نرگس» به کارگردانی سیروس مقدم می باشد. از افتخارات اسکندری می توان به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر زن از نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» اشاره کرد. از دیگر کارهای او می توان به بازی در فیلم تارزن و تارزان اشاره کرد.

سریال میدان سرخ

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد. میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، مجید پتکی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرو زیر آب

«سرو زیر آب» فیلمی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدعلی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر و تهیه کنندگی سید حامد حسینی، محصول سال ۱۳۹۶ است. راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد.

فیلم سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، مینا ساداتی، شهرام حقیقت دوست، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، فرخ نعمتی، حسین باشه آهنگر، محمدهادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسین فلاح و دنیا مدنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دریاچه ماهی

فیلم دریاچه ماهی در ژانر خانوادگی محصول سال 1395 است. مریم دوستی کارگردانی این اثر را به عهده دارد. “دریاچه ماهی” روایتگر وقایع پس از جنگ ایران و عراق است. داستان چند خانواده که به نقطه مشترکی می رسند.

فیلم دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، مجتبی پیرزاده، علی دهکردی و افشین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ستاره اسکندری

فیلم خانه کاغذی

فیلم خانه کاغذی داستان امیرعلی ابراهیمی روزنامه نگار کنارکشیده و دخترش سارا می باشد که او هم روزنامه نگار است . با بازگشت مینو که روزگاری او و امیر علی عاشق هم بوده اند و شنیدن واقعیت درباره دلایل رفتن او، امیرعلی مجاب می شود دوباره به کار برگردد . از سوی دیگر سارا ….

فیلم خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، علیرضا کمالی، مهدی پاکدل، حسین پاکدل، ثریا قاسمی و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملی و راه های نرفته اش

فیلم ملی و راه های نرفته اش داستان ملیحه دختری جوان است که عاشق پسری به نام سیامک می شود ولی بر خلاف میل خانواده اش با او ازدواج میکند اما به زودی اختلاف فرهنگی و اخلاقی آنها باعث ایجاد مشکلاتی بزرگ بین آنها میشود …

فیلم ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، ماهور الوند، جمشید هاشم پور، السا فیروز آذر، افسر اسدی، ستاره اسکندری، جمشید جهان زاده، فرزانه نشاط خواه، ادیب قریب و تورج منصوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نزدیک تر

فیلم نزدیکتر با بازی صابر ابر ،پارسا پیروزفر و پگاه آهنگرانی داستان علی است که به نامزدش مهتاب دروغ گفته است که همه اعضای خانواده اش در یک تصادف رانندگی فوت کرده اند … اما یک شب تصمیم می گیرد که واقعیات زندگی اش را برای مهتاب بگوید. علی، مهتاب را به منزل خانوادگی شان در بیرون از تهران می برد؛ خانه ای که مادرش در آنجا زندگی می کند ولی با ورود علی و مهتاب شرایط آنطور که فکر میکنند پیش نمی رود…

فیلم نزدیک تر به کارگردانی مصطفی احمدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدان بخش، محمد بحرانی، ستاره اسکندری و فراز مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ناخواسته

در پیچ و خم زندگی اتفاقات می توانند مسیر زندگی افراد را تغییر دهند. ممکن است کارهایی را خواسته انجام دهیم اما در نهایت این ناخواسته ها است که همه چیز را تغییر می دهد..

فیلم ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، همایون ارشادی، محمد سیدزاده، مهدی فقیه و مهتاب کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فردا

فیلم فردا ، داستان دختری را روایت می کند که به عکاسی علاقه دارد و همراه با مادرش راهی سفری برای عکاسی می شود و اتفاقاتی برای او پیش می آید که….

فیلم فردا به کارگردانی مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صادق صفایی، علی دهکردی، امیر رضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، علیرضا شجاع نوری، ستاره اسکندری و محمدرضا علیمردانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ستاره اسکندری

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیر تو شیر

فیلم شیر تو شیر، داستان فضل الله است که هنگام زایمان همسرش را از دست می دهد. بچه او تنها از شیر آدمیزاد می خورد و همین اتفاق سرآغاز ماجرای این فیلم در یک روستاست…

فیلم شیر تو شیر به کارگردانی ابراهیم فروزش در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا اوتادی، ستاره اسکندری، هدایت هاشمی و رابعه اسکویی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قبرستان غیرانتفاعی

مرد سن و سال داری که یک زمین بزرگ در منطقه ای در نزدیکی شهر دارد، تصمیم می گیرد آن را تبدیل به یک قبرستان غیرانتفاعی کند. او در کار خود با موانع و مشکلاتی روبه رو می شود.

فیلم قبرستان غیرانتفاعی به کارگردانی محسن دامادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم محمد مطیع، علیرضا خمسه، دانیال عبادی، ستاره اسکندری، بهنوش بختیاری، حامد بهداد، مژگان بیات و مجید یاسر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مواجهه

مواجهه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی ایرج تقی پور محصول سال ۱۳۸5 است.اشیاء بیشتر از مردم دوام می آورند. دو چاقو پس از نزدیک به یکصد سال بار دیگر با هم مواجهه می کنند. کسی چه می داند، شاید این مواجهه باز هم ادامه یابد، شاید هم این قصه همین جا خاتمه یابد.

فیلم مواجهه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حمیدرضا پگاه، نیوشا ضیغمی، مریم مقدم، پانته آ پناهی ها، ارسلان عبدالهی، اردشیر کاظمی و ستاره اسکندری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.