بهترین فیلم های عنایت بخشی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

عنایت بخشی بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.او طی پنج دهه کار هنری در بیش از ۱۵۰ اثر نمایشی ایفای نقش نموده و دارای گواهی نامه درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.وی با کارگردانان بسیاری چون ابراهیم گلستان، بهرام بیضایی، علی حاتمی، امیر نادری، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و داود میرباقری همکاری داشته است.

عنایت بخشی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم آقای هالو (۱۳۴۹) آغاز کرد و پس از آن در فیلم های سینمایی چون تنگنا، ستارخان، گوزن ها، سناتور، شکار، مسافران، روز واقعه، سگ کشی، و مجموعه های تلویزیونی چون مرد اول، سربداران، سایه همسایه، امام علی، و پهلوانان نمی میرند به ایفای نقش پرداخته است.از دیگر کارگردانانی که وی سابقه همکاری با ایشان داشته می توان پرویز صیاد، ساموئل خاچیکیان، محمد متوسلانی، سیروس الوند، مهدی فخیم زاده، حسن فتحی، رسول صدرعاملی، سیدضیاءالدین دری، و سیروس مقدم را نام برد.


فیلم تعصب

دختر و پسری جوان که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند اما در آزمایش ازدواج مشخص می شود که نمی شود با هم ازدواج کنند. چون هم خون هستند و خانواده هایشان با این ازدواج مخاف هستند.

فیلم تعصب به کارگردانی منوچهر مصیری در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم کاوه سماک باشی، مریم سلطانی، احسان فدایی، صدیقه کیانفر، مهدی سلوکی و عنایت بخشی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شرف خانواده فاضل

با مرگ پدر خانواده آقای دکتر فاضل خانواده مرفه و ثروتمند او دچار گرفتاریها و دردسرهای پیش بینی نشده ای می شوند. دختر او به همراه همسرش که در خارج زندگی میکنند برای مراسم به تهران می آیند و برادر کوچک او برای استقبال به فرودگاه میرود اما همسر این خانم برای دیدن خانواده زنش شدیدا” استرس دارد و به همین دلیل خانمش به او دو قرص آرام بخش می دهد اما این قرص ها باعث به وجود آمدن کلی دردسر می شوند. بعد از انجام مراسم نیز پسر بزرگ خانواده متوجه می شود که پدرش همسر دیگری داشته و …

فیلم شرف خانواده فاضل به کارگردانی پوریا جاوید پور در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شقایق دهقان، بهاره رهنما، رضا رشیدپور، بیژن بنفشه خواه، عنایت بخشی، مهتاج نجومی، شقایق احمدی و ماهان عبدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کبریت سوخته

کاوه با عابر پیاده ای تصادف می کند و به زندان می رود. او به طور غیرمنتظره ای توسط پدر همسرش حاجی توسلی با قید ضمانت آزاد می شود. کاوه بعد از آزادی متوجه می شود برادرش کشته شده و…

فیلم کبریت سوخته به کارگردانی کاظم معصومی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم نیما شاهرخ شاهی، شاهرخ استخری، لیلا اوتادی، امیر رضا دلاوری، محسن افشانی، عنایت بخشی و سارا خوئینی ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سایه جنایت

اکبر جوان مسافرکش که به تازگی نامزد کرده، در ماجرای دزدی اتومبیلش با یک عابر پیاده تصادف می کند که منجر به کشته شدن وی می گردد. مرشد محله و ستاره نامزد اکبر تصمیم می گیرند رضایت خانواده مقتول را جلب کنند اما با موضوع پرداخت مبلغ دیه روبرو می گردند که مبلغ فوق از توان آنها خارج است …

فیلم سایه جنایت به کارگردانی کامبیز کاشفی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم عنایت بخشی، میرطاهر مظلومی و کامبیز کاشفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

عنایت بخشی

فیلم ترانه کوچک زندگی

فیلم ترانه کوچک زندگی ، با محوریت مواد مخدر و متلاشی شدن بنیان خانواده در اثر اعتیاد می باشد…

فیلم ترانه کوچک زندگی به کارگردانی قادر قنبرزاده در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم عنایت بخشی، مهدی امینی خواه، زهرا اویسی، لعیا میر نصیری و بهرام عربیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ساحره

مردی که همراه با مادر خود در خانه ای قدیمی زندگی می کند، به بازیگر تاتری علاقمند شده و با او ازدواج می کند. ولی کم کم شرایط غیر عادی می شود.

فیلم ساحره به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش، عنایت بخشی، اکرم محمدی، محسن شاه ابراهیمی، فریده سپاه منصور، سیروس گرجستانی و عزت الله رمضانی فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گلها و گلوله ها

ساخت پلی بین دو روستای کردنشین، سبب الفت و اتحاد بیش از پیش دو طایفه می شود. در پی تحکیم دوستی دو طایفه دختر و پسری نیز از دو طایفه به ازدواج هم در می آیند و از این پس روزگار مساعدی را با یاری هم می گذرانند. اما اشرار که سودشان در تفرقه این دو طایفه است، مشکلاتی ایجاد می کنند و ….

فیلم گلها و گلوله ها به کارگردانی ناصر مهدی پور در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، چنگیز وثوقی، عنایت بخشی، پروین سلیمانی، مهناز اسلامی و سارا خوئینی ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانواده کوچک ما

جواد که از خانواده متمولی است، شیفته دختر فقیر قالیباف می شود. والدین مرد جوان با این وصلت مخالفت می کنند. جواد بر رأی خود پافشاری کرده و سرانجام به جهت ادامه مخالفت ها خانواده اش را ترک می کند. پس از آن طی حادثه ای سلامت خود را از دست می دهد.

فیلم خانواده کوچک ما به کارگردانی شاپور قریب در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، عنایت بخشی و فاطمه طاهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلار

در فیلم دلار ، پلیس بین المللی از تعدادی مسافر ایرانی دلارهای تقلبی به دست می آورد و…

فیلم دلار به کارگردانی ناصر مهدی پور در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، صادق هاتفی، عنایت بخشی، آزیتا لاچینی و رضا آشتیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکار

احمد با یک کامیون حامل گوشت به سمت پایتخت در حرکت است. او عجله دارد تا قبل از زایمان همسرش محموله را تحویل بدهد و به زادگاهش بازگردد. در یکی از شهرهای بین راه توقف می کند و همان لحظه انفجاری در میدان شهر رخ می دهد و مجسمه ای که قرار بوده روز بعد پرده برداری شود منهدم می شود. احمد به سرعت از محل می گریزد. مأموران امنیتی به او مظنون می شوند و پس از آزادی، در راه بازگشت با جوانی به نام مصطفی همراه می شود که به تازگی از زندان آزاد شده است. مأموران جاده را بسته اند. . کامیون از میان آن ها عبور می کند ولی ….

فیلم شکار به کارگردانی مجید جوانمرد در سال 1366 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، خسرو شکیبایی، عنایت بخشی، علی آقاجانیان و منیژه سلیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محکومین

در گرماگرم انقلاب چند مأمور امنیتی فرزند یک جواهر فروش را به قصد اخاذی می ربایند و پس از گرفتن مقدار زیادی جواهر او را رها می کنند. عباس و پرویز دو تن از ربایندگان، همدستان خود را فریب می دهند و با جواهرات می گریزند.

فیلم محکومین به کارگردانی ناصر محمدی در سال 1366 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم عنایت بخشی، نرسی گرگیا، خسرو امیرصادقی، رضا کرم رضایی، جمشید لایق، نعمت الله گرجی، اصغر جلالیان، فرهاد محبت، مهری ودادیان، مرتضی نیکخواه، شاپور بخشایی و ایرج صفدری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تفنگ شکسته

بکتاش، معدن فیروزه ی وزیر صنایع و معادن را در روستای قلعه بالا اداره می کند. آقاعمو و گروهی از اهالی روستا از جمله قادر در معدن به کار مشغولند. قادر قطعه ای فیروزه می یابد و به آقاعمو می دهد. عوامل بکتاش قادر را در معدن به قتل می رسانند و…

فیلم تفنگ شکسته به کارگردانی مهدی معدنیان در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم عنایت بخشی، فخری خوروش، کیومرث ملک مطیعی، منوچهر حامدی و کاظم افرندنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یوزپلنگ

در فیلم یوزپلنگ ، یکی از صاحب منصبان حکومت که پیش از انقلاب به خارج از کشور رفته است، از بازگشت به کشور می ترسد…

فیلم یوزپلنگ به کارگردانی ساموئل خاچیکیان در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، مجید مظفری، رضا رویگری، رضا آشتیانی، ناصر گیتی جاه، عنایت بخشی و محمدعلی ورشوچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پیراک

پیرمردی به نام پیراک از راه حمل و نقل ماهی های صیادان برای شخصی به نام کریم سماک ،گذران عمر می کند. فرزند او، علی، در زاهدان دوره ی خدمت اجباری را می گذراند. علی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر کشته می شود، هم قطار علی، عباس، خبر را به پیراک میدهد.

فیلم پیراک به کارگردانی کوپال مشکوت در سال 1363 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، عنایت بخشی، شهاب عسگری، حمیده خیرآبادی، گوهر گلکار، کاظم افرندنیا، علی عسگری و احمد بهروزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مشت

احمد خیرآبادی، پس از زخمی شدن در جبهه جنگ برای مداوا و استراحت به تهران برمی گردد. پدر احمد فوت کرده و مادرش به کمک او نیاز دارد. ربابه، نامزد احمد و بسیاری از دوستانش از احمد می خواهند که در تهران بماند. تا اینکه…

فیلم مشت به کارگردانی سیامک اطلسی در سال 1363 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم بهزاد جوانبخش، عنایت بخشی، منوچهر حامدی، محمدعلی ورشوچی، ثریا حکمت، مهری مهرنیا، نعمت الله گرجی و علی محزون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سناتور

استوار حقگو مقدار زیادی هروئین را که در کامیونی جاسازی شده است، کشف می کند. علی حقیقت، راننده کامیون، از وجود هروئین ها اظهار بی اطلاعی می کند. با اطلاعاتی که علی در اختیار استوار حقگو می گذارد استوار در می یابد که شبکه ورود و توزیع هروئین…

فیلم سناتور به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1362 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مهدی صباغ زاده، فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، عنایت بخشی، مظفر سلطانی، پریدخت اقبالپور، سعید نیوندی، بهزاد رحیم خانی، شاپور بخشایی، حسن نوروزی وفا، علی کنگرلو، فرهاد خانمحمدی و حسین صفاریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میرزا کوچک خان

مبارزه میرزا کوچک خان در کنار دکتر حشمت، خالو قربان و دیگر یارانشان بر ضد دولت مرکزی مقارن است با جنگ جهانی دوم. لشکری از پایتخت برای در هم کوبیدن نهضت جنگلیان گسیل می شود و میرزا ….

فیلم میرزا کوچک خان به کارگردانی امیر قویدل در سال 1362 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم ولی الله مؤمنی، سیروس قهرمانی، شهروز رامتین، کاظم افرندنیا، عنایت بخشی، شهاب عسگری، مرتضی نیکخواه، فرهاد محبت، داوود موثقی، امرالله صابری، شهروز ملک آرایی، بهرام زند، خسرو امیرصادقی، منوچهر اسماعیلی و هوشنگ بهشتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تفنگدار

تفنگدار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جمشید حیدری محصول سال ۱۳۶۲ است.در اواخر سلطنت قاجار مردم روستاها و شهرهای شمال و جنوب کشور زیر فشار قرار می گیرند تا آذوقه قوای بیگانه را تأمین کنند. در یکی از روستاهای شمالی یکی از اهالی به نام الهیار استادگی می کند و به وسیلهٔ قزاق ها دستگیر می شود. سید مراد، که مردم به او تأسی می جویند، برای نجات الهیار می کوشد. الهیار کشته می شود. موعظه های سید مراد موجب می شود گروهی از روستائیان مخالفت خود را زیر نظر خلیل نامی علنی کنند. فرماندهان قزاق که شورش را زیر سر سید مراد می بیند دستور دستگیری او را می دهند. مردم بی حرمتی به سید را تاب نمی آورند و به قزاق خانه حمله می برند و در نبرد با قزاق ها پیروز می شوند.

فیلم تفنگدار به کارگردانی جمشید حیدری در سال 1362 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، مهدی فخیم زاده، آهو خردمند، داوود رشیدی، عنایت بخشی و مجید مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم موج طوفان

در یکی از بنادر جنوب صیادی به نام عاشور بزرگترین مروارید را صید می کند. سودجویان و دلالها مروارید در صددند تا مروارید را از چنگ او در آورند. بین عاشور و دلالها نزاع سختی در می گیرد. عاشور ناخواسته یکی از آنها را به قتل می رساند…

فیلم موج طوفان به کارگردانی منوچهر احمدی در سال 1360 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم منوچهر احمدی، محبوبه بیات، هادی اسلامی، عنایت بخشی، بهروز مسروری، گلچهره سجادیه، شاهرخ غیاثی و معصومه تقی پور به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.