بهترین فیلم های مجید مظفری به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فعالیت حرفه ای را از سال ۱۳۵۰ آغاز کرد. مظفری یک دوره ۵ ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس پشت سر گذاشته. او برای بازی در فیلم مسافران (بهرام بیضایی) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم های سگ کشی، جنگ نفت کش ها و سایه های هجوم کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد.مظفری در فیلم های سینمایی بسیاری همچون خوب، بد، جلف، وقتی همه خوابیم، تماس شیطانی، قلب های ناآرام، روزهای انتظار و سه مرد عامی حضور داشته است.

سریال نهنگ آبی

آرمین دانشجوی تیزهوش و درونگرای رشته امنیت شبکه است که بیشتر وقت خود را در سایت کتابخوانی تازه تاسیس اش صرف می کند. پدر او به بیماری ام اس مبتلاست و در آستانه جدایی از مادرش قرار دارد. در این میان سایت کتابخوانی آرمین باعث آشنایی او با ژاله و ورودش به ماجراهایی عجیب و تازه می شود…

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، مصطفی زمانی، آزاده صمدی، مجید مظفری، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، پریوش نظریه، فرهاد آئیش و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ممنوعه

ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال امیرحسین آرمان، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیکی کریمی، نیما شعبان نژاد، علیرضا استادی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، میلاد کی مرام و شیدا یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روشنک

دختر و پسر دانشجویی با نام های روشنک و مسعود، عاشق یکدیگر هستند اما پدر روشنک که زندانی است با ازدواج آنها مخالفت می کند. مسعود با ارتکاب خلاف ساختگی کوچکی به زندان می رود تا از پدر روشنک رضایت بگیرد و…

فیلم روشنک به کارگردانی حسین قناعت در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیرمحمد زند، نگین معتضدی، کیانوش گرامی و مجید مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

مجید مظفری

فیلم برای تمام فصول: عزت الله انتظامی

فیلم برای تمام فصول: عزت الله انتظامی به کارگردانی آراد حسن زاده و محمد رحیمی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جعفر والی، مسعود جعفری جوزانی، علیرضا شجاع نوری، حسن هدایت، رضا رویگری، مجید مظفری، مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی و صابر ابر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روی خط صفر

چندین سال پس از پایان تهاجم رژیم بعثی عراق به ایران اسلامی، روی خط صفر مرزی، پیکر جسدی توسط زنی کرد از زیر خاک پیدا شده و به ستاد تفحص شهدا در تهران ارسال می شود. پس از بررسی، رئیس ستاد با نشانه های شگفت انگیزی مواجه می شود. در لباس به جا مانده از جسد مکشوفه، دو پلاک شناسایی ایرانی و عراقی وجود داردو…

فیلم روی خط صفر به کارگردانی آرش قادری در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رویا تیموریان، سلیمه رنگزن و مجید مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تقاطع

«تقاطع» فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داودی، نویسندگی فرید مصطفوی و ابوالحسن داودی و تهیه کنندگی ناصر شفق و سعید حاجی میری محصول سال ۱۳۸۴ است. دکتر مینو رحمانی متخصص زنان و زایمان، شوهرش فوت شده است و در حالی که قصد دارد با داریوش ازدواج کند، نگران تنها فرزندش امیر است، امیر که با این وصلت مخالف است، با مادرش میانه خوبی ندارد، او بیشتر اوقات خود را با پدرام، یکی از دوستان هم دوره دانشگاه اش می گذراند. در یکی از روزها، پدرام که فرد خوشگذران و مرفهی است برای تفریح همراه با امیر از خانه خارج می شوند، اما در مسیر …

فیلم تقاطع به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، بیژن امکانیان، باران کوثری، سروش صحت، مجید مظفری و رضا رادمنش به هنرمندی پرداخته‌اند.

مجید مظفری

فیلم بیا با من

کاپیتان فروزش، ناخدای کشتی است. او که بعد از فوت همسر سابقش حضانت فرزندش را به عهده گرفته، مجبور می شود در سفر به دبی او را با خود همراه کند. اما…

فیلم بیا با من به کارگردانی مهدی ودادی در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مجید مظفری، عزت الله رمضانی فر، حمید طالقانی، عباس جهانبخش و سیروس کهوری نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تماس شیطانی

در سال 1320، در موقع اشغال ایران توسط ارتش متفقین، یک بازیگر روسی به نام کاترین در تماشا خانه ی اطلس کشته می شود و مأموران پس از بازرسی مقدماتی از پیگیری ماجرا امتناع می کنند. وصالی، کارگردان تماشاخانه، تصمیم دارد موضوع را دنبال کند.

فیلم تماس شیطانی به کارگردانی حسن قلی زاده در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، مجید مظفری، فریماه فرجامی، کتایون ریاحی، حمیده خیرآبادی، مرتضی ضرابی، علی اصغر گرمسیری، منوچهر حامدی، ابراهیم آبادی و لوریک میناسیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ریحانه

ریحانه به دلیل اختلاف با شوهرش، اسکندر، به خانه ی پدرش باز می گردد. برادر او حیدر که اسباب این ازدواج را فراهم کرده و مانع وصلت ریحانه با پسرعمویش رضا، بوده است به دلیل مشکلات مالی و کنایه های مردم نمی تواند حضور ریحانه را تحمل کند.

فیلم ریحانه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، مجید مظفری، اکبر عبدی، حسین محجوب، حمید جبلی، رضا بابک، حمیده خیرآبادی، سرور نجات الهی، فتحعلی اویسی، حسین خانی بیک، فرهاد خانمحمدی و اصغر زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم در مسیر تندباد

در بحبوحه ی جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط ارتش متفقین دکتر راستان برای مداوای شوهر خواهر خود به ایل قشقایی می رود. در آن جا با امیر هوشنگ، از بزرگان ایل و یاغی گری های قباد و دسته اش آشنا می شود. او به شیراز باز می گردد.تا اینکه…

فیلم در مسیر تندباد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم عزت الله انتظامی، مجید مظفری، شهلا ریاحی، فردوس کاویانی، اصغر همت، فرزانه کابلی، حمید جبلی، حسین پناهی، فریبا کوثری، منوچهر آذری، مهوش صبرکن و عطاءالله زاهد به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم تشکیلات

یک گروه سلطنت طلب به عملیات ورود و توزیع مواد مخدر مشغولند. محمود، مامور مبارزه با مواد مخدر، دو تن از اعضای گروه به نام سهراب و جواد را تعقیب می کند. سهراب دستگیر می شود و جواد می گریزد و….

فیلم تشکیلات به کارگردانی منوچهر مصیری در سال 1365 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مجید مظفری، افسانه بایگان، اکبر زنجانپور، مظفر مقدم، غلامحسین نقشینه، میرمحمد تجدد و سیاوش طهمورث به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تنوره دیو

«تنوره دیو»، نخستین فیلم کیانوش عیاری در مقام کارگردان است و توانست برنده سه لوح زرین جشنواره فیلم فجر برای عناوین بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن شود. داستان این فیلم درباره یک فرد روستایی است که به امید حل مشکل کمبود آب، سعی دارد چاهی را احیا کند. اما افسانه محلی هیولایی که آب چاه ها را خشک می کند گریبان او را می گیرد.

فیلم تنوره دیو به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جهانگیر الماسی، مجید مظفری، سیروس گرجستانی، فرزانه کابلی، روح الله مفیدی، محسن مکاری، مهری مهرنیا، ناصر گیتی جاه، میرصلاح حسینی، حمید دلشکیب، مجتبی خشنودی، محمد تاجیک، عصمت نظری، علیرضا غلامی، مصطفی نوروزی، جعفر نوروزی، بهمن پسندی، نصرت الله آقایی، فخرالدین شعیبی، چهره خشنودی، شهره باباخانی و اسماعیل محمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تیغ و ابریشم

در جلسه ای در بانکوک تصمیم گرفته می شود که بیست تن هروئین خالص برای توزیع در دانشگاه، مدارس، کارخانه ها و جبهه های جنگ به ایران حمل شود. زن و مرد جوانی پس از دستگیری در بازجویی ارتباط خود را با شبکه بین المللی قاچاق و پخش مواد مخدر فاش می کنند.

فیلم تیغ و ابریشم به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جلال پیشواییان، جمشید هاشم پور، فرامرز صدیقی، فریماه فرجامی، محمد صالح علا، نرسی کرکیا، مجید مظفری، اکبر معززی، سعید پیردوست و سیروس گرجستانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یوزپلنگ

در فیلم یوزپلنگ ، یکی از صاحب منصبان حکومت که پیش از انقلاب به خارج از کشور رفته است، از بازگشت به کشور می ترسد…

فیلم یوزپلنگ به کارگردانی ساموئل خاچیکیان در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، مجید مظفری، رضا رویگری، رضا آشتیانی، ناصر گیتی جاه، عنایت بخشی و محمدعلی ورشوچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تفنگدار

تفنگدار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جمشید حیدری محصول سال ۱۳۶۲ است.در اواخر سلطنت قاجار مردم روستاها و شهرهای شمال و جنوب کشور زیر فشار قرار می گیرند تا آذوقه قوای بیگانه را تأمین کنند. در یکی از روستاهای شمالی یکی از اهالی به نام الهیار استادگی می کند و به وسیلهٔ قزاق ها دستگیر می شود. سید مراد، که مردم به او تأسی می جویند، برای نجات الهیار می کوشد. الهیار کشته می شود. موعظه های سید مراد موجب می شود گروهی از روستائیان مخالفت خود را زیر نظر خلیل نامی علنی کنند. فرماندهان قزاق که شورش را زیر سر سید مراد می بیند دستور دستگیری او را می دهند. مردم بی حرمتی به سید را تاب نمی آورند و به قزاق خانه حمله می برند و در نبرد با قزاق ها پیروز می شوند.

فیلم تفنگدار به کارگردانی جمشید حیدری در سال 1362 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جمشید مشایخی، مهدی فخیم زاده، آهو خردمند، داوود رشیدی، عنایت بخشی و مجید مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.