بهترین فیلم های احمد مهرانفر به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

احمد مهران فر بازیگر ایرانی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت شناخته شده است.مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.

سریال جادوگر

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو، طی ماجراهایی درمی یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند. با اینکه پلیس آنها را شناسائی کرده اما آنها بخاطر طمع دست از رمالی نمی کشند و با کلاهبرداری می توانند به مال و منالی برسند که …

سریال جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دینامیت

«دینامیت» فیلم کمدی است از لایه های گوناگون جامعه با طنز موقعیت و گفتاری که توانسته لقب پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را از آن خود کند. دینامیت داستان آپارتمانی را روایت می کند که افراد مختلفی در آن سکونت دارند. دو طلبه، یک ساقی و دو دختر جوان در این ساختمان با تضادهای فکریشان باعث موقعیت های خنده داری می شوند.

فیلم دینامیت به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال سال های دور از خانه

سال های دور از خانه ادامه سریال شاهگوش می باشد و در خصوص دو شخصیت خنجری و زهره که در شاهگوش حضور داشتند ادامه می یابدو ماجراهای پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۰۰ ملت، روایت می کند و…

سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال احمد مهرانفر، هادی کاظمی، آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، خسرو احمدی و ملیسا ذاکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

احمد مهرانفر

فیلم خجالت نکش

«صنم» حق داره خجالت بکشه، چند تا بچه بزرگ و عروس داره. سنی ازش گذشته اما «قنبر» که به فکر پیشرفت مملکته اصلا خجالت سرش نمیشه، معتقده «حلال کن هزار کن»خجالت نکش…

فیلم خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی و کاوه آهنگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم راه رفتن روی سیم

«راه رفتن روی سیم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «احمدرضا معتمدی» و تهیه کنندگی «سعید سعدی» محصول سال ۱۳۹۵ است. از بازیگران این فیلم میتوان به «احمد مهرانفر»، «حامد کمیلی»، «اندیشه فولادوند»، «هومن برق نورد» و «سید مهرداد ضیایی» اشاره نمود. این فیلم داستان زندگی یک نوازنده تنبور را روایت می کند که از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران می آید و پس از گذشت چندی جذب یک بند راک می شود.

فیلم راه رفتن روی سیم به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و موسیقی می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، هومن برق نورد، سید مهرداد ضیایی، رسول نجفیان، مریم بوبانی و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت ماهگی

این فیلم داستان زنی به نام رعنا است که در ماه هفتم بارداری خود است وی که یک بار دچار سقط جنین شده به شوهر خود شک کرده که این باعث مشکلاتی در زندگی آنها می شود، رعنا با اصرار شوهرش مهرداد به خانه پدرش در مرزن آباد می رود اما در آنجا دچار حادثه می شود…

فیلم هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، بهناز جعفری، رضا بهبودی، فرشته صدرعرفایی و هانیه توسلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماجرای نیمروز 1

در سال های اول انقلاب، بعد از برکناری بنی صدر از ریاست جمهوری، سازمان مجاهدین اقدام به عملیات تروریستی در کشور کردند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات و سپاه با همکاری هم به دنبال دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند.

فیلم ماجرای نیمروز 1 به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی، مهدی پاکدل و امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

احمد مهرانفر

فیلم زاپاس

فیلم زاپاس در ژانر کمدی محصول سال 1394 است. برزو نیک نژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده داشته. در زاپاس بازیگران به نامی چون امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و… به ایفای نقش پرداخته اند. در جشنواره فجر سال 1396 شبنم مقدمی برنده جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده ، به دسته دوم صعود میکنند. سعید در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و …

فیلم زاپاس به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، جواد عزتی و ماهان نصیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ابله

نویسنده ای به نام هادی که در نگارش فیلمنامه های پلیسی و جنایی تخصص دارد. حالا درگیر ماجرای یکی از شخصیت های عجیبش بنام پریسا می شود و …

سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1393 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، مجید صالحی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی، عیسی یوسفی پور، بهنام تشکر، بهادر مالکی، هوتن شکیبا، یکتا ناصر و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک عاشقانه ساده

فرزند آدم محکوم به سرنوشتی بود که پدر و مادرش برایش رقم زدند. سیب دندان زده همه قصه را خراب کرد. آدمیزاد محکوم می شود اما سرنوشتش را به باد نسپرد. در عذاب زمین، دنبال راهی رفت که شاید به بهشتش بازگردد. انسان همیشه دنبال سرنوشت خودش است.

فیلم یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آئیش، احمد مهرانفر و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسب حیوان نجیبی است

فیلم اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی و با بازی رضا عطاران داستان پلیسی است که سعی دارد از مردم به بهانه های مختلف اخاذی کند و هر کدام از مردم به شکلی مشغول انجام کاری خلاف قانون هستند…

فیلم اسب حیوان نجیبی است به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، کارن همایون فر، باران کوثری، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، پانته آ بهرام، اشکان خطیبی و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عصر روز دهم

در دوران حضور آمریکایی ها در عراق، دکتر مریم شیرازی راهی عراق می شود تا خواهر گمشده خود را بیابد ولی درگیر ماجراهایی می شود…

فیلم عصر روز دهم به کارگردانی مجتبی راعی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنگی می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، احمد مهرانفر، آفرین عبیسی، سلیمه رنگزن، عبدالرضا الطائی، زهره حمیدی، جواد عاقبت بین، عطاءالله مرادی و آرش اسبقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم استشهادی برای خدا

فتحی، راهبان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود بازمی گردد. او درصدد استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد.

فیلم استشهادی برای خدا به کارگردانی علیرضا امینی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی می‌باشد. در این فیلم محسن تنابنده، احمد مهرانفر، جمشید هاشم پور، علی سرابی، سروناز مستوفی و هاله گرجی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اقلیما

سارا هنگامی که می شنود همسرش عماد دچار عارضه قلبی شده به شدت آشفته می شود. آشفتگی سارا با پیدا شدن تار مویی در تخت عماد بیشتر می شود. اتفاقات عجیب و غریبی که اطراف سارا اتفاق می افتد اجازه نمی دهد چیزی از آشفتگی سارا حتی بعد از بهبود عماد کم شود.

فیلم اقلیما به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و هنگامه قاضیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتش بس 1

سایه، مهندس آرشیتک، برای طلاق از همسرش، یوسف که مهندس راه و ساختمان است. نزد وکیل می رود اما تصادفا گزارش به مطب یک روانشناس می افتد و طبق پیشنهاد روانشناس نحوه آشنایی و مسائل مربوط به زندگی مشترکش با یوسف را برای دکتر تعریف می کند دکتر پس از ملاقات با یوسف به این زوج پیشنهاد می کند که…

فیلم آتش بس 1 به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، کیکاووس یاکیده، نیلوفر خوش خلق، احمد مهرانفر، محبوبه بیات، نرسی گرگیا و السا فیروز آذر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شاعر زباله ها

فیلم شاعر زباله ها در ژانر عاشقانه محصول سال 1384 به کارگردانی محمد احمدی است. محمد احمدی فیلم اسکی باز را هم کارگردانی کرده. “شاعر زباله ها” در جشنواره های شیکاگو، مونترال و پوزان نامزد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که رفتگری جوان که عاشق ادبیات است، همیشه در ذهن خود آرزو داشته که دانشجوی رشته ادبیات باشد، از طریق جمع آوری زباله ها از درب منازل پی به اسرار و رازهای درون خانه ها می برد…

فیلم شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، فرزین محدث، صابر ابر، محمد اسکندری، هوشنگ قوانلو، فرامرز هاشم زاده و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.