بهترین فیلم های هانیه توسلی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

هانیه توسلی متولد خردادماه 1358 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد تهران، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1378 آغاز کرد.

جوایز و افتخارات هانیه توسلی : برنده تندیس زرین بهترین بازیگر زن از هفتمین جشن سینمای ایران برای فیلم شب های روشن / برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم دهلیز.

سریال زخم کاری

«زخم کاری»، سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی «محمدحسین مهدویان»، کارگردان سرشناس آثار محبوبی همچون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی می باشد. از بازیگران این سریال می توان به «جواد عزتی»، «رعنا آزادی ور»، «هانیه توسلی»، «سعید چنگیزیان»، «الهه حصاری»، «عباس جمشیدی فر» و «مهدی زمین پرداز» اشاره کرد. «- من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ -قشنگه ولی سختی داره …»

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ما همه با هم هستیم

داستان این فیلم درباره شرکت هواپیمایی است که ورشکسته شده است. هواپیمایی سقوط می کند که رازهای مختلفی دارد، رازهایی که نمیتوان پنهان کرد…

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، سروش صحت، مانی حقیقی، هانیه توسلی و حسن معجونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایده اصلی

فیلم ایده اصلی در ژانر اجتماعی محصول سال 1398 به کارگردانی آزیتا موگویی است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. فیلم “ایده اصلی”دومین اثر آزیتا موگویی بعد از فیلم تراژدی است. داستان فیلم ایده اصلی از این قرار است که پروژه بزرگی بین ایران و اسپانیا در جزیره هندورابی به توافق رسیده. حالا شرکت های زیادی به طمع برنده شدن در این مناقصه حضور دارند. مهندس حمید پارسا که از همسرش جدا شده رئیس یکی از شرکت های حاضر در مناقصه است. تمام شرکت ها و افرادی که در مناقصه شرکت کرده اند سعی در برنده شدن دارند و موفقیت برای آدم های این قصه منجر به پیچیدگی هایی در روایت آن می شود.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان، شهباز نوشیر، مأنوس گاوراس، آندره آ ماچالکیدو و واروارا لارمو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جهان با من برقص

«جهان با من برقص» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانیست که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می شود تا آن ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی ، مهیار پوربابایی و مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلمبوس

حشمت الله خان به همراه دو فرزندش و عروس و داماد و نوه هایش در یک خانه باغی زندگی می کنند. فرزند سوم حشمت الله خان، ناصر، مدت هاست که در کلمبوس اوهایو زندگی می کند و با کمک بردار خود منوچهر در ایران که دفتر مهاجرت دارد در پی انجام مقدمات مهاجرت سایر اعضای خانواده هستند. گرین کارت های حشمت الله خان و هاله و فرزند خردسالش صادر می شوند و…

فیلم کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی و مجید صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گرگ بازی

«گرگ بازی» فیلمی به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمدعلی نجفی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در بخش رقابتی جایزه بهترین فیلم اول، بازار جهانی و بخش غیر رقابتی «فانوس خیال» این دوره از جشنواره جهانی فجرحضور داشت. عنوان «گرگ بازی» برای حضور در جشنواره های جهانی A Bigger Game است. داستان درباره چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه ای که سال ها کسی در آن زندگی نکرده و به صورت موروثی به یکی از دوستانشان به نام پرستو ارث رسیده جمع می شوند. آنها از یک دکتر ثروتمند و همسرش دعوت کرده اند به آن خانه بیایند چون دکتر خود را سرمایه گذاری معرفی کرده که میخواهد بر روی یک بازی دور همی که آنها ادعا میکنند خودشان اختراع کرده اند سرمایه گذاری کند. اما …

فیلم گرگ بازی به کارگردانی عباس نظام دوست در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن زاده، احسان گودرزی، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده دل، حمید پورآذری و محمدرضا مالکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مادری

مادری داستان زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق خود را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است. آن ها به تنهایی روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می کنند تا اینکه …

فیلم مادری به کارگردانی رقیه توکلی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نازنین بیاتی، هانیه توسلی، هومن سیدی، مریم بوبانی، ملیسا ذاکری، آنا زارع و سجاد اسماعیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 1

نامه های عاشقانه از خاورمیانه داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت ها ، جسارت ها و پیدا کردن هاست.

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 1 به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، پانته آ پناهی ها و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

هانیه توسلی

فیلم هفت ماهگی

این فیلم داستان زنی به نام رعنا است که در ماه هفتم بارداری خود است وی که یک بار دچار سقط جنین شده به شوهر خود شک کرده که این باعث مشکلاتی در زندگی آنها می شود، رعنا با اصرار شوهرش مهرداد به خانه پدرش در مرزن آباد می رود اما در آنجا دچار حادثه می شود…

فیلم هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، بهناز جعفری، رضا بهبودی، فرشته صدرعرفایی و هانیه توسلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیانور

در دهه ۵۰ می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود. این فیلم به بخش هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می پردازد.

فیلم سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، آتیلا پسیانی، فرزین صابونی، فریدون محرابی و وحید حبیبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نقطه کور

این فیلم داستان خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران می شود اما تمامی ذهنیت هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست.

فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی و نیکی مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مردن به وقت شهریور

فیلم مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی داستان پسری است که در آستانه کنکور است و در این بین با پسری خیابانی که عاشق موسیقی رپ است آشنا میشود و شرایط بد خانوادگی و این دوستی او را به سمتی سوق میدهد که اتفاقاتی برای اون می افتد و ….

فیلم مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، ترلان پروانه، ملیسا ذاکری، نوید لایقی مقدم، مهراد ماکویی و صبا گرگین پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ابله

نویسنده ای به نام هادی که در نگارش فیلمنامه های پلیسی و جنایی تخصص دارد. حالا درگیر ماجرای یکی از شخصیت های عجیبش بنام پریسا می شود و …

سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1393 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، مجید صالحی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی، عیسی یوسفی پور، بهنام تشکر، بهادر مالکی، هوتن شکیبا، یکتا ناصر و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم شکاف

داستان فیلم شکاف داستان زوج جوانی است که بدون اینکه بخواهند برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود مراقبت می کنند؛ اما حادثه ای که برای کودک اتفاق می افتد باعث می شود که زندگی این زوج درگیر بحران شود…

فیلم شکاف به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پارسا پیروزفر و علیرضا علویان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خط ویژه

فیلم خط ویژه با بازی هومن سیدی ، مصطفی زمانی و هانیه توسلی داستان کاوه نابغه علوم کامپیوتری است که به همراه خواهر و شوهرخواهرش حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم را هک می کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش های غیرقانونی رو می آورد و….

فیلم خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار، میترا حجار و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زندگی خصوصی

ابراهیم کیانی از انقلابیون پرجوش و خروش اول انقلاب است که برش هایی از زندگی او در این سی سال را می بینیم: در تظاهرات ضد فیلمفارسی و ضد بدحجابی حضور فعال داشته و دیگران را نیز به شدت عمل هرچه بیشتر توصیه می کند، پست های مهمی در زندان و قوه قضاییه داشته و پایش به یک ماجرای بزرگ مالی کشیده شده است… او اینک روزنامه نگاری با سبک و شیوه متفاوت با دوران جوانی است و حالا خواستار تقدم اخلاق بر احکام است. سر و وضع ظاهری او نیز تفاوت بسیار کرده و همسرش نیز متناسب با وضع فعلی اوست. از سن بچه شان مشخص است که عمر ازدواج شان به ده سال نمی رسد و رابطه صمیمانه ای دارند. او در یک مهمانی شام با همسرش شرکت می کند که میزبانش آقای رسولی فردی متجدد و کراواتی است و او را به دیدار حاج صفاریان می برد تا آشتی شان دهد اما قضیه برعکس می شود. صفاریان، کیانی را به انحراف متهم می کند و کیانی نیز آنان را می کوبد و مثال می زند که همکار شما روزنامه را پل صعود خود کرده تا به وزارت برسد. در همان مهمانی زن جوانی به نام پریسا زندی با او آشنا می شود و بعد برای دادن مطلب و داستان به دفتر روزنامه می رود. داستان ها قابل چاپ نیست اما آشنایی آنها ادامه می یابد. در روزی که همسر کیانی و بچه اش برای دیدار پدر و مادر به مسافرت می روند، کیانی به منزل پریسا می رود و او را صیغه می کند و سه روز پیش او می ماند. اما بعد در حالی که پریسا همچنان خواهان ادامه رابطه است او به دلیل گرفتاری کار و خانواده، مخالفت می کند و تماس های بعدی پریسا را یا بی جواب می گذارد و یا با تندی برخورد می کند. اما پریسا دست بردار نیست و حتی با همسر کیانی نیز دوست می شود تا کیانی بداند که از دست او نمی تواند فرار کند. پریسا به کیانی می گوید که حامله است و او باید مسئولیت بچه را بپذیرد و تهدیدش می کند. کیانی ابتدا سعی می کند با استفاده از دوستان قدیمی و پرنفوذش، پریسا را بترساند اما موفق نمی شود و …

فیلم زندگی خصوصی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، کاظم هژیرآزاد و سعید نیک پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیفر

کیفر سومین فیلم سینمایی حسن فتحی محصول سال ۱۳۸۸ است. داستان درباره برزو است که در آستانه اعدام قرار دارد همسرش و پسرش و برادرش و دوستش تلاش می کنند تا پول دیه را تهیه کنند. پول تهیه می شود، اما در شب قبل از اعدام افرادی به خانواده مقتول سه برابر دیه را می دهند تا رضایت ندهند، برزو اعدام می شود و برادرش به دنبال دلیل آن می گردد ولی با حقایق تلخی مواجه میشود…

فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، امیر جعفری، هانیه توسلی، مریلا زارعی، انوشیروان ارجمند، مینا جعفرزاده، کیانوش گرامی، جمشید شاه محمدی، سینا رازانی، هومن برق نورد، جمشید هاشم پور و امیرحسین فتحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ندارها

اون می گفت خدا به هر کسی این فرصت و لیاقت رو نمی ده که بتونه در حق دیگران خوبی کنه چه به داراش چه به ندارش، اشتباه ما از همین جا شروع شد از اینکه وسوسه شدیم این فرصت رو به زور از خدا بگیریم.

فیلم ندارها به کارگردانی محمدرضا عرب در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، هانیه توسلی، محسن تنابنده، مریم بوبانی، بهرنگ علوی، کیانوش گرامی، هاشم روحانی، ایرج سرباز، حسین مسلمی، سپیده خدابنده لو، حسین افشار و حشمت الله آرمیده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عصر روز دهم

در دوران حضور آمریکایی ها در عراق، دکتر مریم شیرازی راهی عراق می شود تا خواهر گمشده خود را بیابد ولی درگیر ماجراهایی می شود…

فیلم عصر روز دهم به کارگردانی مجتبی راعی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنگی می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، احمد مهرانفر، آفرین عبیسی، سلیمه رنگزن، عبدالرضا الطائی، زهره حمیدی، جواد عاقبت بین، عطاءالله مرادی و آرش اسبقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم درباره آمنه : گزارش یک اسیدپاشی

این مستند زندگی آمنه بهرامی را که در سال 83 دچار اسیدپاشی شده را به تصویر کشیده و با حضور هنرمندان این موضوع را کالبدشکافی کرده است.

فیلم درباره آمنه : گزارش یک اسیدپاشی به کارگردانی احمد عبداللهیان در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی، امیرحسین مدرس، نیما شاهرخ شاهی، تهمینه میلانی، پوران درخشنده و هانیه توسلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کافه ستاره

فیلم کافه ستاره در 3 اپیزود مختلف داستان زندگی 3 زن به نام های فریبا ، ملوک و سالومه را روایت میکند. فریبا زن میانسالی که خرجش از کافه ای کوچک در محله در می آورد. ملوک زن میانسالی که عاشق جوانی به نام خسرو شده است و سالومه دختری که میخواهد با عشقش ازدواج کند ولی …

فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، رویا تیموریان، حامد بهداد، شاهرخ فروتنیان، مسعود رایگان، نیکو خردمند، ایرج نوذری، نگار فروزنده، مهدی صباغی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم عصر جمعه

«عصر جمعه» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1384 است. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم را در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد. خیانت و تعصب سرنوشت تلخی را برای سوگند 15 ساله رقم می زند، که حاصل آن دربدری، بی پناهی و تنهایی است. سال ها می گذرد، بنفشه خواهر سوگند تصمیم می گیرد که…

فیلم عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی حقیقی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان، رامین راستاد و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک شب

فیلم درباره دختری است به نام نگار که یک شب را در خیابان های تهران می گذراند و در این شب با سه مرد برخورد می کند که هر کدام داستان هایی از زندگی خود برای دختر می گویند.

فیلم یک شب به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، عبدالرضا فخار، نادر ترکمن، سعید ابراهیمی فر و پیمان یزدانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شبهای روشن

فیلم شب های روشن به کارگردانی فرزاد موتمن و با بازی هانیه توسلی ، داستان زندگی دو فرد تنهاست. مرد استاد دانشگاه، سرخورده اجتماعی و مأیوس فلسفی است و انزوای خود را با تدریس ادبیات، مطالعه کتاب و پرسه زدن در خیابانها می گذراند. شبی دختری را در خیابان می بیند و به او کمک می کند، و بین او و دختر دوستی شکل می گیرد.دختر بنا بر قولی که به عاشق خود، امیر داده است، یک سال پس از آخرین ملاقات به وعده گاه آمده و ….

فیلم شبهای روشن به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهدی احمدی، هانیه توسلی، محسن شاه ابراهیمی و هیلدا هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.